VoipTel International integration
Partner website
Mi a VoipTel International?
A VoipTel International SA egy telekommunikációs operátor, amely kommunikációs szolgáltatásokat kínál kompetitív áron a kis-, közép- és nagyvállalatok számára Svájcban.
2008-ban lett alapítva, a VoipTel célja az, hogy magas minőségi szolgáltatást biztosítson a hasonló hagyományos operátorokhoz hasonlítva alacsonyabb áron. A VoipTel fontos hivatkozási pont kíván lenni az internetes telefon piacon. A VoipTel erős pontok alacsony árakon, minőségen és támogatáson alapszanak.
- Low prices: A VoipTel ráták mindig alacsonyabbak a Swisscom-hoz és a Skype-hoz hasonlítva. A rátáink mindig ugyan olyanok 24/7-ben annak érdekében, hogy a legjobbat kínálja az ügyfeleink számára.
- Minőség: A számos nemzetközi szolgáltatóval fennálló jó kapcsolatnak köszönhetően, a VoipTel magas minőségű telefonvonalakat tud kínálni azzal ellentétben, amelyet a hagyományos telefonvonalak kínálnak.
- Támogatás: A VoipTel International nagyon jó kapcsolatot ápol jelentős piactagokkal (villanyszerelő és IT integrátorok). Ez engedélyezi a VoipTel-nél, hogy kiváló ügyfélszolgálatot garantáljanak.
Hogyan használhatja?
A LiveAgent és a VoipTel International most már partnerek, amely a VoipTel International VoIP integrációt egyszerűbbé tette, mint valaha. A LiveAgent nem szab fel semmilyen díjat a VoipTel International VoIP számának a hívásközpontjával való összekapcsolásáért.
Ha érdekli a VoipTel International összekapcsolása a LiveAgent hívásközponttal, egyszerűen csak lépjen be a LiveAgent fiókjába és kövesse az útmutatót.
1. Jelentkezzen be LiveAgent-fiókjába
2. Keresse meg a Számok opciót
3. Keresse meg a VoipTel International-t
4. Kattintson a Hozzáadás gombra
5. Illessze be a szükséges hitelesítő adatokat
A VoipTel International integrálásának költsége:
A VoipTel International és a LiveAgent most már partnerek. Ezáltal, ha feliratkozott a LiveAgent-re, az integráció díjmentes. Viszont a VoipTel International szab ki díjat a szolgáltatásaiért, mivel a társaság külön működik.
A VoipTel International előnyei
- Költséghatékony
- Fejlesztett CX
- hozzáférés Svájc teljes területéről
- magas megbízhatóság
Ha többet szeretne megtudni a hívásközpont szoftver működéséről, tekintse meg az alábbi videót.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free VoipTel International integration!
Frequently Asked Questions
Mi a VoipTel International?
A VoipTel International SA egy telekommunikációs operátor, amely kommunikációs szolgáltatásokat kínál kompetitív áron a kis-, közép- és nagyvállalatok számára Svájcban 2008-óta.
Mennyibe kerül a VoipTel International integrálása a LiveAgent-be?
A LiveAgent már beintegrálta a VoipTel International-t. Ezáltal az integráció díjmentes. Viszont tartsa észben, hogy a VoipTel International díjat szab a szolgáltatásaiért.
Hogyan valósíthat meg egy VoipTel International VoIP számot a LiveAgent-ben?
Ahogyan előzőleg említettük, a VoipTel International már része a LiveAgent-nek. Egyszerűen lépjen be és kövesse a lenti útmutatót: 1. Navigáljon a Konfigurációk > Hívás > Számok > VoipTel International-re 2. Adja meg a VoIP számot és használja azonnal
A LiveAgent és a TeleCube VoIP partnerek, amelyek könnyen kezelhető és költségvetés-barát telefonos szolgáltatásokat nyújtanak minden vállalkozás számára. A LiveAgent megbízható és kedvező árú választás a gyors-tempójú online vállalkozásoknak, amely hatékonyabb támogatást nyújt az ügyfeleknek és magasabb megtérülési ráta eredményez. Több vállalat is jelentős javulást tapasztalt az elégedettségi mutatókban és a konverziókban a felállítás után. Magyarországon vezető softphone szoftver B2B & B2C vállalkozások számára.
A LiveAgent vállalat kínál olyan ügyfélszolgálati szoftvereket, mint VoIP telefonrendszerek, önkiszolgáló szoftverek, bejövő call center szoftverek, panaszkezelési rendszerek és ügyfélportál szoftverek. A vállalat blogot, szójegyzéket, akadémiát, sablonokat, webináriumokat és egy költségkalkulátort is kínál. A LiveAgent irányítópultjának létrehozása folyamatban van, és amint befejeződik, az ügyfeleknek e-mailben küldjük a belépési adataikat. A céget díjakkal és tanúsítványokkal ismerték el, és lehetőséget nyújt partnerprogramban való részvételre.
A VoIP hívásrögzítés hasznos a marketing csapatnak, mert pontos betekintést ad az ügyfelek elvárásairól. A hívásrögzítések a képzési és coaching programokban segítenek a menedzsmentnek az ügyfélszolgálati teljesítmény értékelésében. Az aktív VoIP rögzítésnek rugalmasnak kell lennie, hogy megfeleljen az ügyfél igényeinek. Az ügyfélszolgálat fenntartása érdekében fontos az automatikus rögzítés kikapcsolása, valamint az ügyfelek tájékoztatása és engedélyezése a hívások rögzítése előtt.