Partner
Mi az a Flowroute?
A Flowroute a felhőalapú kommunikáció vezető szolgáltatója, székhelye a washingtoni Seattle-ben található. 2007-ben hozták létre, és globálisan működik. A vállalat termékek nagy számát kínálja. A LiveAgent az általuk kínált VoIP-terméknek köszönhetően együttműködik a Flowroute-tal. Ennek eredményeként egyszerűen csatlakoztathatja a LiveAgent call centert és a Flowroute-ot.
Mik a Flowroute és a LiveAgent csatlakoztatásának költségei?
A Flowroute már be van építve a LiveAgent-be, ezért a VoIP-szám csatlakoztatásának nincs külön díja. A Flowroute azonban függetlenül működik, így a társaság számol díjat szolgáltatásaiért.
Hogyan lehet csatlakoztatni a Flowroute-ot a LiveAgent-hez?
Első lépésként igényeljen VoIP-számot a Flowroute-tól. A második lépés a tényleges integráció. Mivel a Flowroute már be van építve a LiveAgent-be, vállalatának csak be kell jelentkeznie a LiveAgent-be, és ide navigálnia: Konfiguráció – Hívás – Számok – (+ gomb). Ezt követően keresse meg a Flowroute-ot, és adja meg a szükséges hitelesítő adatokat. Mentse el, és máris használhatja a VoIP-t.
Milyen előnyei vannak a VoIP használatának?
- világszerte elérhető
- különféle eszközök használatának lehetősége
- magasabb hatékonyság
- jobb ügyfélélmény
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Flowroute integration!
LiveHelpNow alternatívát keres?
Ász portál adatmigrációval, rendszerállapottal és változási naplóval foglalkozik. További információért látogassa meg a honlapot és olvassa a blogbejegyzéseket.
Helpdesk szoftver a Divatipar számára
A LiveAgent rendszere inbound értékesítési kampányokhoz használható kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínál. A gamifikáció pedig növeli az ügyfélszolgálatban dolgozók motivációját. Proaktív chat sablonok is rendelkezésre állnak.