Flowroute integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az a Flowroute?
A Flowroute a felhőalapú kommunikáció vezető szolgáltatója, székhelye a washingtoni Seattle-ben található. 2007-ben hozták létre, és globálisan működik. A vállalat termékek nagy számát kínálja. A LiveAgent az általuk kínált VoIP-terméknek köszönhetően együttműködik a Flowroute-tal. Ennek eredményeként egyszerűen csatlakoztathatja a LiveAgent call centert és a Flowroute-ot.
Mik a Flowroute és a LiveAgent csatlakoztatásának költségei?
A Flowroute már be van építve a LiveAgent-be, ezért a VoIP-szám csatlakoztatásának nincs külön díja. A Flowroute azonban függetlenül működik, így a társaság számol díjat szolgáltatásaiért.
Hogyan lehet csatlakoztatni a Flowroute-ot a LiveAgent-hez?
Első lépésként igényeljen VoIP-számot a Flowroute-tól. A második lépés a tényleges integráció. Mivel a Flowroute már be van építve a LiveAgent-be, vállalatának csak be kell jelentkeznie a LiveAgent-be, és ide navigálnia: Konfiguráció – Hívás – Számok – (+ gomb). Ezt követően keresse meg a Flowroute-ot, és adja meg a szükséges hitelesítő adatokat. Mentse el, és máris használhatja a VoIP-t.
Milyen előnyei vannak a VoIP használatának?
- világszerte elérhető
- különféle eszközök használatának lehetősége
- magasabb hatékonyság
- jobb ügyfélélmény
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Flowroute integration!
A LiveAgent és a TeleCube VoIP partnerek, amelyek könnyen kezelhető és költségvetés-barát telefonos szolgáltatásokat nyújtanak minden vállalkozás számára. A LiveAgent megbízható és kedvező árú választás a gyors-tempójú online vállalkozásoknak, amely hatékonyabb támogatást nyújt az ügyfeleknek és magasabb megtérülési ráta eredményez. Több vállalat is jelentős javulást tapasztalt az elégedettségi mutatókban és a konverziókban a felállítás után. Magyarországon vezető softphone szoftver B2B & B2C vállalkozások számára.
A Quality Unit LLC oldalán található a LiveAgent, amelynek használatához felhasználási feltételeket, biztonsági politikát és adatvédelmi irányelveket kell elfogadni. A szolgáltatás telepítése folyamatban, és az e-mailben elküldik a belépési adatokat. Az oldalt sütik segítségével működtetik, lehetőség van élő csevegésre és több időpontban is lehet demót és hívást foglalni. A kapcsolatfelvétel előtt el kell fogadni a sütiket.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely integrációkkal és funkciókkal rendelkezik. A vállalat frissítéseiről és kedvezményeiről rendszeresen értesíti az ügyfeleket, és demót is biztosít. Az oldal sütiket használ, és lehet kapcsolatba lépni velük messengeren vagy élő csevegésben. A LiveAgent támogatói portállal és adatmigrációs lehetőséggel rendelkezik, valamint egy Sales contacts jelentőségű értékesítési kapcsolattartó is elérhető.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver VoIP telefonrendszerekkel, panaszkezelési rendszerrel és e-mail kezelő szoftverrel rendelkezik. A vállalat támogatói portállal és adatmigrációs lehetőséggel rendelkezik, és egy demót is lehet foglalni. Az alkalmazás Sales contact kapcsolattartóval van ellátva, és a vállalatról további információk a blogon vagy a szójegyzékben találhatók.