MCN Telecom integration
Partner website
Mi az MCN Telecom?
Az MCN Telecom Group kommunikációs szolgáltató és szoftvertermék-fejlesztő, amely 2000 óta hajt végre nagyszabású projekteket. A cég jelenleg Európában fejleszti tevékenységét. Üzemeltetőként a cég négy európai országban, Magyarországon, Németországban, Szlovákiában és Ausztriában képviselteti magát. Saját infrastruktúrával rendelkezik, például kommunikációs csomópontokkal és szükséges licencekkel minden országban, ahol működik. A jobb ügyfélszolgálat érdekében egyéni megközelítést alkalmaznak.
Az MCN Telecom felhőalapú megoldásokat kínál megbízható, kényelmes és költséghatékony módon.
A vállalkozás méretétől függetlenül egyenlő ügyfélszolgálati lehetőségeket kínál: minden ügyfélnek személyes menedzsere, többnyelvű számlázás és technikai támogatás öt nyelven.
Egyéni ügyfél megközelítés
- a megoldások több mint 30%-át 0 €-ért kínálják
- virtuális alközpont csatlakoztatása három előfizető számára előfizetési díj nélkül
- a földrajzi és a nomád számok ingyenesen kapcsolódnak
- 10 napos ingyenes próbaidőszak mindig elérhető az új ügyfelek számára
- személyes menedzser munkaidőben minden ügyfél számára, függetlenül a vásárolt szolgáltatások mennyiségétől
- Azonnali csatlakozási lehetőség egy SIP-törzsben korlátlan számú földrajzi és nomád számmal 5 országban: Ausztria, Magyarország, Németország, Szlovákia 50 nagyvárosában. A szolgáltatás aktiválása – 0€
- az előfizetők mindig számíthatnak egy személyes menedzser személyes megközelítésére és technikai támogatására a nap 24 órájában, a hét 7 napján
- a kínált megoldások segítenek csökkenteni a kommunikációs költségeket a minőség és a funkcionalitás elvesztése nélkül
Hogyan használhatja?
A LiveAgent és az MCN Telecom mostantól partnerek, ami minden eddiginél egyszerűbbé tette a ClickPhone integrációt. A LiveAgent nem számít fel további díjat az MCN Telecom VoIP-szám és a call center összekapcsolásáért.
Ha szeretné összekapcsolni az MCN Telecom-ot a LiveAgent call centerrel, egyszerűen jelentkezzen be LiveAgent fiókjába, és kövesse az utasításokat..
1. Jelentkezzen be LiveAgent-fiókjába
2. Keresse meg a Számok opciót
3. Keresse meg az MCN Telecom-ot
4. Kattintson a Hozzáadás gombra
5. Illessze be a szükséges hitelesítő adatokat
Az MCN Telecom integrálásának költsége:
Az MCN Telecom és a LiveAgent partnerek. Ezért ha LiveAgent előfizetéssel rendelkezik, az integráció ingyenes. Az MCN Telecom azonban díjat számít fel szolgáltatásaiért, mivel a vállalat külön működik.
Az MCN Telecom előnyei
- költséghatékony
- továbbfejlesztett ügyfélélmény
- hozzáférés Ausztriában, Németországban, Magyarországon és Szlovákiában
- magas megbízhatóság
Ha többet szeretne megtudni a call center szoftver működéséről, nézze meg az alábbi videót.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free MCN Telecom integration!
Frequently Asked Questions
Mi az MCN Telecom?
Az MCN Telecom Group Magyarországon, Németországban, Szlovákiában és Ausztriában képviselt kommunikációs szolgáltató és szoftvertermék-fejlesztő.
Mennyibe kerül az MCN Telecom és a LiveAgent integrálása?
Az integráció ingyenes, ha rendelkezik LiveAgent fiókkal. Az MCN Telecom díjat számít fel a szolgáltatásaiért.
Hogyan valósíthat meg MCN Telecom VoIP-számot a LiveAgenten belül?
Mint korábban említettük, az MCN Telecom már a LiveAgent része. Egyszerűen jelentkezzen be, navigáljon a Konfigurációk oldalra, kattintson a Hívás > Számok > MCN Telecom-ra. Adja hozzá a VoIP-számot, és máris használhatja.
A LiveAgent demója és támogatási portálja könnyen nyomon követhetővé teszi az ügyfelekkel való kommunikációt és a sales csapat hatékonyságát. A Telecowise vezető telekommunikációs integrációs vállalat, felhőalapú és helyszíni telefonrendszerekre, voicebot megoldásokra, e-mail automatizálásra és jelentési szolgáltatásokra szakosodott. A Telcowise integrálása a LiveAgent call centerébe pofon egyszerű, és a LiveAgent ingyenes demót kínál a Telcowise integrációjához.
LiveAgent call center szoftver áttekintése
LiveAgent egy hatékony ügyfélszolgálati alkalmazás, amely segíti az ügyfélkapcsolatokat, híváselosztást és ügyféljegyek áthelyezését. Az intézkedések és a hangok testreszabhatók, és az alkalmazás támogatja az emailt, közösségi médiát és telefonos kommunikációt. A LiveAgent árazási csomagokat kínál, beleértve az ingyenes verziót is, és lehetővé teszi az ügyfélszolgálatok számára a jobb, gyorsabb és pontosabb támogatást nyújtást.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely VoIP telefonrendszereket, panaszkezelési rendszereket és e-mail kezelő szoftvereket kínál. Az oldalon található részletes információk és tanfolyamok. A felhasználóknak lehetősége van arra, hogy partnerprogramba kerüljenek. A LiveAgent számos értékesítési kapcsolattal rendelkezik. A webhelyen lehetőség van arra, hogy egy fiókot hozzon létre, amelyhez e-mailben küldik az adatokat.