Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

TTNC

Mi az a TTNC?

A TTNC az Egyesült Királyság székhelyű VoIP szolgáltató, amely felhőszolgáltatásokat, előre konfigurált VoIP kézibeszélőket és híváskezelést is kínál. Számos virtuális telefonszámot kínálnak, különféle üzleti célokat szem előtt tartva. Ügyfeleik az üzleti ágazat alapján választhatnak emlékezetes számokat.

Hogyan használhatja a TTNC-t?

A TTNC VoIP szolgáltatóként használható az Egyesült Királyságban székhellyel rendelkező vállalkozásokhoz. Válasszon a számvariációkból és a LiveAgent help desk szoftver kezeli a telefonos központját és a ügyféljegyeket.

A LiveAgent jegyrendszere egy fedél alatt kezeli az e-maileket, élő chatet, ügyfélportált, közösségi médiát, és a call center-t. Mindezeket az eszközöket speciális funkciók támogatják, hogy megkönnyítsék a munkafolyamatokat.

Könnyű kezelni a hívásokat, átirányítani őket a megfelelő ügynökökhöz, létrehozni az IVR-t, hogy az ügyfelek kapcsolatba léphessenek a megfelelő részleggel, és akár videohívásokat is kezdeményezhetnek, ha személyesebb akar lenni ügyfeleivel.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Milyen előnyei vannak a TTNC használatának?

  • Nagy-Britanniában működő VoIP szolgáltató
  • Emlékezetes számok, amelyek különböző vállalkozások számára alkalmasak
  • Rengeteg eszközt támogat
  • Felhőszolgáltatások állnak rendelkezésre

Ready to provide better phone support?

Set up your call center with the free 14-day LiveAgent trial and go beyond customer expectations

FREE TRIAL

Pénzbe kerül a TTNC és a LiveAgent integrálása?

Az  integráció ingyenes. Miután megkapta TTNC telefonszámát, egyszerűen hozzáadhatja a LiveAgenthez, és onnan kezdheti el kezelni a hívásait. Ha több száma van, felveheti őket is.

Hogyan lehet integrálni a TTNC-t a LiveAgenttel? 

A folyamat egyszerű, mert nincs szükség a beépülő modulok konfigurálására vagy harmadik féltől származó szolgáltatások használatára. Csak annyit kell tennie, hogy hozzáadja telefonszámát a LiveAgent call center konfigurációjához. Így teheti meg:

  • Az első lépés a TTNC telefonszám beszerzése, hogy összekapcsolhassa a LiveAgent telefonos központtal. Menjen a TTNC webhelyére, és kattintson a Kosár > Válasszon egy számot-ra a jobb felső sarokban.
A TTNC kosárral ellátott webhelye, és válasszon egy számopciót a jobb felső sarokban
TTNC weboldal
  • Ezután kiválaszthatja a számát a körzetszáma és preferenciája alapján. Emellett választhat egy emlékezetes számot is. Miután elkészítette felhasználónevét, jelszavát és TTNC számát, váltson a LiveAgentre.
TTNC számválasztó képernyő körzetszámokkal és egyéb lehetőségekkel
Válasszon egy TTNC számot
  • A LiveAgent programban lépjen a Konfiguráció > Hívás > Számok menübe, és kattintson a tetején található Gomb létrehozására a TTNC-szám hozzáadásához. Ezután válassza a TTNC lehetőséget a VoIP szolgáltatók listájáról.
TTNC a LiveAgent konfigurációjú VoIP-szolgáltatók listájában
TTNC a LiveAgentben
  • A beállítás utolsó részében meg kell adnia felhasználónevét, jelszavát, gazdagépét és TTNC számát. Válasszon ki egy osztályt, ahová a hívásokat szeretné irányítani, válasszon egy szám előtagot, majd válassza ki, ha az összes hívást rögzíteni szeretné. Kattintson a Hozzáadás gombra, ha kész.

TTNC-száma most csatlakozik a LiveAgent telefonos központjához. További számokat is felvehet külön fizetések nélkül.

Szeretne többet megtudni a LiveAgent help desk szoftverről és annak képességeiről? Nézze meg az alábbi bemutató videót, vagy tekintse meg a funkciók oldalunkat hogy lássa mindazt, amit tehet vele.

LiveAgent Product Tour

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

GYIK

Mi az a TTNC?

A TTNC az Egyesült Királyságban székhellyel rendelkező VoIP- és felhőszolgáltató. Egyedi és emlékezetes telefonszámokat biztosítanak különböző üzleti célokra, preferenciáktól és iparágtól függően.

Integrálhatom a TTNC-t a LiveAgenttel?

A TTNC már szerepel a LiveAgent és a beépített szolgáltatásokban, ami azt jelenti, hogy nincs szükség integrációs bővítményekre vagy harmadik féltől származó szolgáltatásokra. Egyszerűen adja hozzá TTNC számát a LiveAgenthez, és kezdjen hívni.

Pénzbe kerül a TTNC és a LiveAgent integrálása?

Nem, az integráció ingyenes a LiveAgent díjcsomag részeként. 

Vissza az integrációkhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót