Universal Telecom integration
Partner website
A Universal Telecom egy bejegyzett spanyol cég, amely digitális telefónia megoldásokra specializálódott. A 2005-ben alapított cég azzal a küldetéssel, hogy megbízható távközlési szolgáltatásokat kínáljon versenyképes áron, a márka hosszú utat tett meg, és ma már nagy tiszteletnek örvend a voice-over IP szektorban.
Megoldásaikat a különböző ügyfelek igényeihez szabják, és páratlan elkötelezettséggel, minőséggel és szolgáltatási kínálattal érkeznek. A Universal Telecom gondoskodik szabályozási szempontjairól is, mivel be van jegyezve a Nemzeti Piaci és Versenybizottságnál (CNMC), amely a spanyolországi székhelyű távközlési vállalatok működésének szabályozásáért felelős testület. A vállalat tagja a RIPE NCC-nek is – ami az Európai IP Hálózati Koordinációs Központ rövidítése.
A Universal Telecom szolgáltatási portfóliója call centereket, adattárolókat és hálózati rendszereket, audio/videó streaminget, fájlmegosztást és online kommunikációs szolgáltatásokat foglal magában, lehetővé téve a vállalkozások számára, hogy digitális átalakuláson keresztül a hatékonyság növelésére törekedjenek, miközben előtérbe helyezik a költségtudatosságot. A vállalat által kínált mindezen fejlett technológiai lehetőségekkel az ügyfelek előnyhöz jutnak a hagyományos kommunikációs módszerekre támaszkodó versenytársaikkal szemben.
Hogyan használhatja?
A LiveAgent és a Universal Telecom immár partnerek, ami minden eddiginél egyszerűbbé tette a Universal Telecom integrációját. A LiveAgent nem számít fel további díjat az Universal Telecom VoIP-szám és a telefonos ügyfélszolgálat összekapcsolásáért.
Ha szeretné összekapcsolni a Universal Telecom-ot a LiveAgent call centerrel, egyszerűen jelentkezzen be LiveAgent fiókjába, és kövesse az utasításokat.
1. Jelentkezzen be LiveAgent-fiókjába
2. Keresse meg a Számok opciót
3. Universal Telecom keresése
4. Kattintson a Hozzáadás gombra
5. Illessze be a szükséges hitelesítő adatokat
A Universal Telecom integrálásának költsége:
A LiveAgent előfizetés ingyenes integrációval jár, de a Universal Telecom szolgáltatásai költséggel járnak, mivel független vállalat.
A Universal Telecom előnyei:
- Élvezze a kiváló minőségű szolgáltatást megfizethető áron.
- Professzionális támogatást kapnak szakértői csapatuktól.
- Használja ki a gyors és problémamentes beállítási folyamat előnyeit.
- Felhőalapú megoldásuknak köszönhetően elkerülheti a fizikai telefonrendszerrel kapcsolatos problémákat.
- Számítson szolgáltatásunk megbízhatóságára, amelyet a felhőben tartunk fenn.
- Bővítse és növelje vállalkozását méretezhető megoldásunkkal.
Szeretne többet megtudni a call center szoftver működéséről? Nézze meg az alábbi videót.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Universal Telecom integration!
Frequently Asked Questions
Mi az a Universal Telecom?
A Universal Telecom egy spanyolországi székhelyű távközlési vállalat, amely számos szolgáltatást nyújt, beleértve az internetes, mobil- és vezetékes telefonszolgáltatásokat. Lakossági és üzleti megoldásokat egyaránt kínálnak, és ügyfeleik magas színvonalú, megbízható szolgáltatására összpontosítanak. A Universal Telecom emellett számos csomagot és tervet kínál, amelyek megfelelnek a különböző igényeknek és költségvetéseknek.
Mennyibe kerül a Universal Telecom és a LiveAgent integrálása?
A Universal Telecom partnereként a LiveAgent ingyenes integrációt kínál szolgáltatásaival. Felhívjuk figyelmét, hogy bár az integráció ingyenes, a Universal Telecom díjat számít fel a szolgáltatásaiért.
How can you implement a Universal Telecom VoIP number inside LiveAgent?
A VoIP-szám használatának megkezdéséhez lépjen a Konfigurációk > Hívás > Számok > Universal Telecomra, és egyszerűen adja hozzá a számot. Ilyen egyszerű!
A LiveAgent demója és támogatási portálja könnyen nyomon követhetővé teszi az ügyfelekkel való kommunikációt és a sales csapat hatékonyságát. A Telecowise vezető telekommunikációs integrációs vállalat, felhőalapú és helyszíni telefonrendszerekre, voicebot megoldásokra, e-mail automatizálásra és jelentési szolgáltatásokra szakosodott. A Telcowise integrálása a LiveAgent call centerébe pofon egyszerű, és a LiveAgent ingyenes demót kínál a Telcowise integrációjához.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely VoIP telefonrendszereket, panaszkezelési rendszereket és e-mail kezelő szoftvereket kínál. Az oldalon található részletes információk és tanfolyamok. A felhasználóknak lehetősége van arra, hogy partnerprogramba kerüljenek. A LiveAgent számos értékesítési kapcsolattal rendelkezik. A webhelyen lehetőség van arra, hogy egy fiókot hozzon létre, amelyhez e-mailben küldik az adatokat.
A LiveAgent vállalat kínál olyan ügyfélszolgálati szoftvereket, mint VoIP telefonrendszerek, önkiszolgáló szoftverek, bejövő call center szoftverek, panaszkezelési rendszerek és ügyfélportál szoftverek. A vállalat blogot, szójegyzéket, akadémiát, sablonokat, webináriumokat és egy költségkalkulátort is kínál. A LiveAgent irányítópultjának létrehozása folyamatban van, és amint befejeződik, az ügyfeleknek e-mailben küldjük a belépési adataikat. A céget díjakkal és tanúsítványokkal ismerték el, és lehetőséget nyújt partnerprogramban való részvételre.