Partner
A Netelip az IP-telefónia és a felhőmegoldások jól ismert szolgáltatója Spanyolországban és Latin-Amerikában. Arra specializálódott, hogy átfogó informatikai és telekommunikációs megoldásokat kínáljon különböző iparágakban és régiókban működő vállalatok számára, különös tekintettel a spanyol nyelvű kkv-kra. Saját hálózatával és tapasztalt szakemberekből álló csapatával élen jár a fejlett távközlési szolgáltatások terén.
2004 óta napról napra átalakulnak ügyfeleink igényeinek meghallgatásával, a kulcsfontosságú trendek és technológiai fejlődés globális megfigyelésével, különböző megoldásaink bővítésével és fejlesztésével, a használhatóság és a felhasználói élmény optimalizálásával, valamint olyan új szolgáltatások beépítésével, amelyek segítenek nekünk. szélesebb közönséget érhet el, és új csatornákat és piacokat nyithat meg.
A Netelip átfogó, modern hangszolgáltatási hálózatot biztosít több mint 500 000 ember számára szerte a világon. Emellett értéknövelt szolgáltatásaik nagyon népszerűek, és magukban foglalják a virtuális alközpontot, a virtuális számokat és a rendkívül kedvező hívási díjakat. Ezen kívül egy Call Centert is kínálnak integrált CRM-mel, valamint a Market Place szolgáltatásainak széles választékát.
A Netelipnél, hogy segítse a kis- és középvállalkozásokat abban, hogy naprakészek maradjanak a legújabb technológiákkal, miközben az analógról a digitális kommunikációra térnek át. A Netelip súgója a Unified Communications as a Service (UCaaS) szolgáltatást egy másik szintre emeli.
Hogyan használhatja?
A LiveAgent és a Netelip mostantól partnerek, ami minden eddiginél egyszerűbbé tette a Netelip integrációját. A LiveAgent nem számít fel további díjat a Netelip VoIP szám és a call center összekapcsolásáért.
Ha szeretné összekapcsolni a Netelipet a LiveAgent call centerrel, egyszerűen jelentkezzen be LiveAgent fiókjába, és kövesse az utasításokat.
1. Jelentkezzen be LiveAgent fiókjába
2. Keresse meg a Számok opciót

3. Keresse meg a Netelipet.

4. Kattintson a Hozzáadás gombra
5. Illessze be a szükséges hitelesítő adatokat

A Netelip integrálásának költsége:
Ha rendelkezik LiveAgent előfizetéssel, az integráció ingyenes. A Netelip azonban díjat számít fel szolgáltatásaiért, mivel a cég külön működik.
A Netelip előnyei:
- Előzze meg a versenytársakat
- Növelje termelékenységét
- Növelje professzionalizmusát
- Könnyedén testreszabhatja
- Javítsa a telefonos ügyfélszolgálatot
- Csatlakoztassa csapatát
- Pénzt takarít meg, időt takarít meg
Szeretne többet megtudni a call center szoftver működéséről? Nézze meg az alábbi videót.

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Netelip integration!
Frequently asked questions
What is Netelip?
Netelip is an operator of IP Telephony services and Cloud Solutions. Reference in Spain and Latin America. Netelip provides integral IT and Telecommunications solutions to different industries and sectors, targeting mainly Spanish-speaking SMEs.
How much does it cost to integrate Netelip with LiveAgent?
LiveAgent has partnered with Netelip. Thus, integration is free of charge. However, keep in mind that Netelip charges for its services.
How can you implement a Netelip VoIP number inside LiveAgent?
Simply navigate to Configurations > Call > Numbers > Netelip. Add the VoIP number and use it right away.
Az Értékelés és Javaslat Tábla segít a felhasználhatóbb ügyfél-visszajelzések előállításában, az inbound értékesítési képviselőkkel nőhet az értékesítési növekedés, míg a tudásbázis és az ügyfélportál segít az információk könnyű megtalálásában és a kérdések hatékony megválaszolásában. Az ügyfélszolgálati jelentések áttekintést biztosítanak az összes ügyfélszolgálati igényről, a kihívást jelentő kérdések megválaszolásában pedig segít az önálló ügyfélkiszolgálás. A LiveAgent rendszere készség alapú továbbítást kínál az inbound értékesítési kampányokhoz, a hívásmegoldás szakértői pedig mélyebb megértést biztosítanak az ügyfélszolgáltatással kapcsolatos fogalmakról. Az ügyfélportál és tudásbázis használatával a vállalatok hatékonyabb ügyfélszolgálatot nyújthatnak, az ügyfél erőfeszítési pontszám pedig segítséget nyújt az ügyfélszolgáltatás minőségének javításához.
Egy komplex megoldás különböző típusú vállalkozások számára
A LiveAgent a rendszer inbound értékesítési kampányokhoz használható kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínál, beleértve a gamifikációt is. A Quality Unit gondoskodik a biztonságról, és az ügyfélszolgálati jelentések készítését és az online látogatók nyomon követését is segíti. Foglaljon le egy demót a LiveAgent előnyeinek felfedezéséhez.
The text discusses the benefits of using LiveAgent as a time-saving tool for businesses. It mentions that LiveAgent offers various features to manage customer relationships, including email campaigns, ticket management, VoIP phone systems, and complaint handling. The text also highlights the ability to create custom ticket fields to gather additional information from customers. It promotes LiveAgent's popularity as a customer service and call center solution, as well as its integrations with different devices and systems. The text encourages readers to book a LiveAgent demo or subscribe to their newsletter for updates and discounts.