3CX integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Még 2005-ben a 3CX a kezdő VoIP technológia virágkorában jelent meg. Mostanra előretekintve, ez egy titán az üzleti kommunikációs szférában. A SIP nyílt szabvány és a WebRTC technológia erejét kihasználva a 3CX szerény alközponti telefonrendszerből átfogó kommunikációs platformmá alakult. Az eladási pontok? Egyszerűség, rugalmasság és megfizethetőség a hanghívásokban, a videóban és az élő csevegésben. A 3CX a vállalkozások titkos fegyvere lehet, amely növeli a termelékenységet, javítja az ügyfélélményt, és bónuszként csökkenti a költségeket és a menedzsment fejfájását.
Elképesztően 350 000 ügyfél 190 országban fordult a 3CX-hez üzleti kommunikációs igényei miatt. Az ügyfelek listája úgy olvasható, mint a ki kicsoda az ismert nevek közül – Air France, NHS, Best Western és PepsiCo, amelyek mind a 3CX-re számítanak a zökkenőmentes, megbízható kommunikációért.
A 3CX egy egyszerű szándékkal indult: egy megbízható, funkciókban gazdag telefonrendszert hozni a piacra, amely nem túl drága. Manapság a kommunikációs megoldások piacán rohamosan növekszik.
Hogyan használhatja?
A LiveAgent és a 3CX egyesítette erőit annak érdekében, hogy a 3CX számok integrálása a call center műveleteibe zökkenőmentes legyen. És a legjobb rész? A LiveAgent gondoskodik arról, hogy ez a beállítás egyetlen fillérbe se kerüljön.
A 3CX LiveAgent telefonközponthoz való kapcsolásának megkezdése pofon egyszerű. Egyszerűen jelentkezzen be LiveAgent fiókjába és kövesse a megadott egyszerű irányelveket.
1. Jelentkezzen be LiveAgent fiókjába
2. Keresse meg a Számok opciót
3. Keressen a 3CX-re
4. Kattintson a Hozzáadás gombra
5. Illessze be a szükséges hitelesítő adatokat
3CX integrálásának költsége:
A LiveAgent előfizetés külön díjak nélkül tartalmazza az integrációt, míg a 3CX térítés ellenében nyújtja szolgáltatásait, mivel önálló vállalkozásként működik.
3CX előnyei:
- Megtakarítás
- Egyszerű online kezelés
- Hozzáférés világszerte
- Rugalmasság
- Megnövelt megbízhatóság.
- Továbbfejlesztett funkciók.
- Biztonság
- Méretezhetőség
Szeretné bővíteni tudását a call center szoftverek működéséről? Az átfogó megértés érdekében tekintse meg az alábbi felvilágosító videót.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free 3CX integration!
Az automatizált megoldás jelentős előnyöket kínál WordPress webhelyek számára, mint jobb felhasználói élmény, hosszabb időtöltés és személyre szabott link-equity elosztás. A LiveAgent chat eszköz segítséget nyújt a vásárlóknak és a látogatói viselkedés nyomon követésére is lehetőséget ad. A LiveAgent célja az ügyfélszolgálat játékosítása és az ügynökök motiválása, növelése a hatékonyság és elősegítése a csapatmunka. A LiveAgent feliratkozást kínál és küld egy üzenetet az e-mail címére, a belépési adatokkal.
A LiveAgent egy népszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely VoIP telefonrendszereket, önkiszolgáló szoftvert, bejövő call center szoftvert, panaszkezelési rendszert és ügyfélportál szoftvert kínál. Partnerprogramjukra is lehet jelentkezni. A vállalat díjakat és tanúsítványokat is kapott, és lehetőség van demóra és ajánlatkérésre is. Sales kontaktszámaikat és egyéb elérhetőségeiket a weboldalukon találhatjuk meg, illetve feliratkozhatunk a hírlevelükre is.
A cikk összehasonlítja a különböző jegykezelő szoftvereket, és javasolja, hogy a felhasználók válasszák ki a legmegfelelőbb megoldást az igényeiknek megfelelően. A LiveAgent ideális megoldás az ügyfélszolgálatok számára, különösen azoknak, akik Google email fiókjukról futtatják a szolgáltatást. Az invitáló e-mailek vizuálisan vonzónak kell lenniük, és érdemes többször is elküldeni őket a következő héten. A LiveAgent hatékony eszköz az ügyfélszolgálattal való kommunikációhoz, javítja az ügyfélszolgálat hatékonyságát és növeli a vásárlói elégedettséget.