Partner
Mi az a Megafon?
A Megafon az első előre fizetett internetes telefonszolgáltatás otthoni és üzleti felhasználók számára Bulgáriában. Emellett VoIP (Voice over Internet Protocol – Internetprotokoll feletti hangátvitel) szolgáltatásokat nyújt. A Megafon és a LiveAgent együttműködő partnerek. Ennek eredményeként gyorsan és egyszerűen kapcsolhatja össze a két platformot.
Hogyan integrálható a Megafon a LiveAgent-be?
1. Jelentkezzen be a LiveAgent-be
2. Kattintson ide: Konfiguráció > Hívás > Számok > Megafon
3. Adja meg a Megafon VoIP-számát
Mennyibe kerül a Megafon integrálása?
A LiveAgent nem számít fel díjakat a Megafon integrálásáért. Ne feledje azonban, hogy a Megafon függetlenül működik, így ennek megfelelően díjat számol fel szolgáltatásait.
A Megafon VoIP-szolgáltatások használatának előnyei:
- hozzáférés egész Bulgáriában
- kompatibilis eszközök széles skálája
- jobb ügyfélélmény
- magas megbízhatóság
Ha többet szeretne megtudni a call center szoftver működéséről, nézze meg az alábbi videót.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Megafon integration!
Frequently Asked Questions
Mi az a Megafon?
A Megafon egy távközlési vállalat, amelynek székhelye Szófiában, Bulgáriában van.
Hogyan csatlakoztathat egy Megafon VoIP számot a LiveAgenthez?
1. Kattintson a Konfiguráció > Hívás > Számok >Megafon elemre 2. Adja hozzá a Megafon VoIP számát 3. Használja azonnal
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
The text discusses the benefits of using LiveAgent as a time-saving tool for businesses. It mentions that LiveAgent offers various features to manage customer relationships, including email campaigns, ticket management, VoIP phone systems, and complaint handling. The text also highlights the ability to create custom ticket fields to gather additional information from customers. It promotes LiveAgent's popularity as a customer service and call center solution, as well as its integrations with different devices and systems. The text encourages readers to book a LiveAgent demo or subscribe to their newsletter for updates and discounts.
Freshcaller alternatívát keres?
A LiveAgent egy könnyen használható és hatékony vállalati szoftver, amely számos ügyfélszolgálati szolgáltatást kínál, beleértve a VoIP telefonrendszert és az e-mail kezelő szoftvert. Az ügyfelekkel való interakciók és az értékesítési folyamat hatékony kezelését biztosítja.