Megafon integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az a Megafon?
A Megafon az első előre fizetett internetes telefonszolgáltatás otthoni és üzleti felhasználók számára Bulgáriában. Emellett VoIP (Voice over Internet Protocol – Internetprotokoll feletti hangátvitel) szolgáltatásokat nyújt. A Megafon és a LiveAgent együttműködő partnerek. Ennek eredményeként gyorsan és egyszerűen kapcsolhatja össze a két platformot.
Hogyan integrálható a Megafon a LiveAgent-be?
1. Jelentkezzen be a LiveAgent-be
2. Kattintson ide: Konfiguráció > Hívás > Számok > Megafon
3. Adja meg a Megafon VoIP-számát
Mennyibe kerül a Megafon integrálása?
A LiveAgent nem számít fel díjakat a Megafon integrálásáért. Ne feledje azonban, hogy a Megafon függetlenül működik, így ennek megfelelően díjat számol fel szolgáltatásait.
A Megafon VoIP-szolgáltatások használatának előnyei:
- hozzáférés egész Bulgáriában
- kompatibilis eszközök széles skálája
- jobb ügyfélélmény
- magas megbízhatóság
Ha többet szeretne megtudni a call center szoftver működéséről, nézze meg az alábbi videót.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Megafon integration!
Frequently Asked Questions
Mi az a Megafon?
A Megafon egy távközlési vállalat, amelynek székhelye Szófiában, Bulgáriában van.
Hogyan csatlakoztathat egy Megafon VoIP számot a LiveAgenthez?
1. Kattintson a Konfiguráció > Hívás > Számok >Megafon elemre 2. Adja hozzá a Megafon VoIP számát 3. Használja azonnal
A Quality Unit LLC oldalán található a LiveAgent, amelynek használatához felhasználási feltételeket, biztonsági politikát és adatvédelmi irányelveket kell elfogadni. A szolgáltatás telepítése folyamatban, és az e-mailben elküldik a belépési adatokat. Az oldalt sütik segítségével működtetik, lehetőség van élő csevegésre és több időpontban is lehet demót és hívást foglalni. A kapcsolatfelvétel előtt el kell fogadni a sütiket.
A LiveAgent szoftver önkiszolgáló szoftverként, bejövő call center szoftverként és panaszkezelési rendszerként működik. Az élő chat segít az ügyfélszolgálatban, a proaktív értékesítésben és marketingben. A LiveAgent számos funkcióval rendelkezik, amelyek javítják az elégedettséget és növelik a konverziót. A feliratkozóknak a LiveAgent irányítópultja van, melyet e-mailen keresztül kapnak meg. A weboldal sütiket használ, és lehetőség van egy demó előre egyeztetett időpontjára. A LiveAgent elérhető élő csevegésen és messengeren keresztül is.
A LiveAgent platform bemutatása mellett a weboldal sütiket használ, lehetőség van a kapcsolatfelvételre a cégvezetőkkel és a Free Trial-hez nem szükséges bankkártya. A LiveAgent ajánlott kiskereskedőknek, beépített csevegőszoba és ingyenes migrációval rendelkezik. Az oldalon lehetőség van fiók létrehozására és a sütik elfogadására vagy elutasítására. Az ügyfélszolgálati szoftver növelheti az élő csevegés használatát az ügyfélszolgálatban és időpontos válaszokat ad a kérdésekre. Az oldaltérkép tartalmazza a felhasználási feltételeket, a biztonsági politikát és az adatvédelmi irányelveket.
A LiveAgent és a TeleCube VoIP partnerek, amelyek könnyen kezelhető és költségvetés-barát telefonos szolgáltatásokat nyújtanak minden vállalkozás számára. A LiveAgent megbízható és kedvező árú választás a gyors-tempójú online vállalkozásoknak, amely hatékonyabb támogatást nyújt az ügyfeleknek és magasabb megtérülési ráta eredményez. Több vállalat is jelentős javulást tapasztalt az elégedettségi mutatókban és a konverziókban a felállítás után. Magyarországon vezető softphone szoftver B2B & B2C vállalkozások számára.