TelefonBG

Mi az a TelefonBG?

A TelefonBG egy VoIP szolgáltató a help deskekhez. Telefonszámokkal, hívási statisztikákkal, hangpostával látja el a vállalkozásokat több mint 60 országból érkező számokkal. A TelefonBG számos olyan funkcióval és támogatott eszközzel rendelkezik, amelyek megkönnyítik az Ön számára a telefonálást.

Hogyan használhatja?

Segít a LiveAgent telefonos központjainak abban, hogy a telefonos kommunikációt eljuttassa a jegykiadásba. Használhatja ezt a szolgáltatást a hívás gombunkkal, hogy lehetővé tegye az ügyfelek telefonhívásokon keresztüli fokozott interakcióját.

Egyszerűen helyezze el a hívás gombot a weboldalán, állítsa be a telefonközpont szoftverét a TelefonBG-vel, és kezdjen el hívni, fogadni a hívásokat, visszajelzéseket gyűjteni, és a hívókat fizető ügyfelekké változtatni.

A Call Center egy hatékony eszköz ügynökei számára, és remek kiegészítője az ügyfélszolgálatnak más csatornákkal, például élő chat, e-mail, Facebook vagy tudásbázis mellett.

Előnyök

  • Továbbfejlesztett visszajelzések kezelése a hívásokkal és a hívógombbal
  • Növelje a munkafolyamatot a híváskezelés egyetlen megoldásával
  • Javítsa a képességeket a LiveAgent korlátlan hívásfelvételével
  • Szerezzen telefonos kommunikációt jegyekbe

Hogyan integrálható a TelefonBG a LiveAgenttel?

A TelefonBG számára elérhető egy natív integráció, így nincs szükség harmadik féltől származó alkalmazásokra a folyamat kezeléséhez. Nyissa meg az irányítópultot, és kövesse ezt az integrációs útmutatót.

Menjen ide: Konfiguráció > Hívás > Számok Szám hozzáadásához keresse meg és kattintson a narancssárga Létrehozás gombra a felső részben.

Adja hozzá a TelefonBG számot a Live Agent konfigurálásához és a hívásbeállításokhoz
TelefonBG szám hozzáadása

Új ablak nyílik meg a VoIP szolgáltatókkal. Keresse meg és kattintson a TelefonBG elemre a listában.

A TelefonBG beállítása, amikor új call center számot ad hozzá a LiveAgent szolgáltatáshoz
TelefonBG beállítása

Most ki kell töltenie a bejelentkezési adatait és egyéb információkat, például a számot, a telefonos előtagot és az osztályt. Ha végzett, kattintson a Hozzáadás gombra.

Call center kapcsolat

Készen van. Az integráció és a telefonszám be van állítva, és most már elkezdheti használni őket.

Új hívás TelefonBG számmal a LiveAgenttől
Kezdjen el hívást indítani

Kíváncsi még a call center képességeinkre? Nézze meg az alábbi videót.

https://www.youtube.com/watch?v=SyvXUDe3g6A&feature=youtu.be

Frequently asked questions

Mi az a TelefonBG?

A TelefonBG egy bolgár VoIP szolgáltató, amely több, mint 60 országban nyújt támogatást. A call centerek hívási képességek biztosítására használják értékesítési csoportok, ügyfélszolgálati csoportok vagy mások számára.

Integrálhatom a TelefonBG-t a LiveAgenttel?

Igen. A LiveAgent natív integrációval rendelkezik, amely az All-Inclusive csomagban érhető el azok számára, akik a TelefonBG-t választották VoIP-szolgáltatónak. Az integrációs folyamat egyszerű, és csak néhány percet vesz igénybe.

1. Nyissa meg a LiveAgent konfigurációs és hívási beállításait

2. Hozzon létre egy új számot, és válassza a TelefonBG lehetőséget VoIP szolgáltatásként

3. Kattintson a Mentés gombra

Ingyenes a TelefonBG és a LiveAgent integrációja?

Ha az All-inclusive szolgáltatást választotta, akkor nem kell külön fizetnie a TelefonBG és a LiveAgent integrálásáért.

Vissza az integrációkhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót