Virtuális Globális Telefon integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Virtuális Globális Telefon Adatvedélem
Mi az a Virtuális Globális Telefon?
A Virtuális Globális Telefon 60+ országban nyújt virtuális helyi telefonszámokat, amelyek használata egyszerű és minimális költségű. Mivel a vállalat hordozó infrastruktúrával és stratégiai partnerségekkel (pl.; LiveAgent) rendelkezik, a vállalat biztosítja a “magas színvonalú szolgáltatást alacsony árakkal és felülmúlhatatlan hangminőséggel”.
Hogyan tudja összekapcsolni a virtuális globális telefont a LiveAgenttel?
Itt talál egy gyors útmutatót:
1. Szerezzen be egy VoIP-számot a Virtuális Globális Telefonról
2. Jelentkezzen be a LiveAgentbe
3. Kattintson a Konfigurációkra
4. Navigáljon ide: Hívás – Számok- Létrehozás (+ gomb)
5. Keresse meg a Virtuális Globális Telefont
6. Töltse ki a szükséges információkat
7. MENTÉS
Mennyit számol fel a LiveAgent a virtuális globális telefonintegrációért?
Az integráció INGYENES. Nincsenek külön díjak a VoIP-szám és a LiveAgent telefonos központ összekapcsolásáért. Csak jelentkezzen be, és kövesse a gyors VoIP-integrációs útmutatónkat.
Milyen előnyei vannak a Virtuális Globális Telefonnak?
- funkciókban gazdag
- legmagasabb biztonsági előírások
- versenyképes árképzés
- elérhetőség 60+ országból
Ha többet szeretne megtudni a call center szoftver működéséről, tekintse meg az alábbi videót.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Virtual Global Phone integration!
Frequently Asked Questions
Mi az a Virtuális Globális Telefon?
A Virtual Global Phone egy telekommunikációs vállalat, amely VoIP szolgáltatásokat is nyújt.
Mi az a LiveAgent?
Milyen előnyei vannak a VoIP-nek?
A VoIP lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy a nap 24 órájában támogassák az ügyfeleket, mert a VoIP-számmal könnyedén használhat különféle eszközöket. Költséghatékony megoldás, amely javíthatja az ügyfélélményt.
A LiveAgent szoftver segítséget nyújt az ügyfélszolgálati feladatok hatékonyabb kezeléséhez, beleértve a hívás elhelyezést és az ügyfélkapcsolat kezelését. Az alkalmazás több funkciót kínál, mint például az egyedi jegy mezők és a kampánykezelés. A VoIP telefonok rugalmasságot nyújtanak és helytakarékos alternatívát kínálnak a hagyományos vezetékes telefonokkal szemben.
A Quality Unit LLC oldalán található a LiveAgent, amelynek használatához felhasználási feltételeket, biztonsági politikát és adatvédelmi irányelveket kell elfogadni. A szolgáltatás telepítése folyamatban, és az e-mailben elküldik a belépési adatokat. Az oldalt sütik segítségével működtetik, lehetőség van élő csevegésre és több időpontban is lehet demót és hívást foglalni. A kapcsolatfelvétel előtt el kell fogadni a sütiket.
A VoIP hívásrögzítés hasznos a marketing csapatnak, mert pontos betekintést ad az ügyfelek elvárásairól. A hívásrögzítések a képzési és coaching programokban segítenek a menedzsmentnek az ügyfélszolgálati teljesítmény értékelésében. Az aktív VoIP rögzítésnek rugalmasnak kell lennie, hogy megfeleljen az ügyfél igényeinek. Az ügyfélszolgálat fenntartása érdekében fontos az automatikus rögzítés kikapcsolása, valamint az ügyfelek tájékoztatása és engedélyezése a hívások rögzítése előtt.