Partner
Mi az Equada?
Az Equada GmbH Németország egészére kiterjedő felhő- és VoIP-szolgáltató. Az Equada célja, hogy hasznos megoldásokkal a lehető leghatékonyabbá és biztonságosabbá tegye az IT-t. Minden tevékenységük során a legkényelmesebb módot keresik az Ön igényeinek kielégítésére. Azért, hogy készségeinkkel, tapasztalatainkkal és tudásunkkal a legmagasabb szintű szakértelmet kínálhassuk Önnek.
Az Equada célcsoportja elsősorban a németországi középvállalatok. Emellett a legkülönfélébb iparágak országos vásárlóiról gondoskodnak. Támogatják Önt a legújabb felhőtechnológiák bevezetésében a hosszú távú utógondozásig. Rendkívül felelősnek érzik magukat minden projektért, amit vállalnak, és nem elégedettek addig, amíg az nem sikerül.
Hogyan használhatja?
A LiveAgent és az Equada mostantól partnerek, ami minden eddiginél egyszerűbbé tette az Equada integrációját. A LiveAgent nem számít fel további díjat az Equada VoIP szám és a call center összekapcsolásáért.
Ha szeretné összekapcsolni az Equadát a LiveAgent call centerrel, egyszerűen jelentkezzen be LiveAgent fiókjába, és kövesse az utasításokat.
1. Jelentkezzen be LiveAgent fiókjába
2. Keresse meg a Számok opciót
3. Equada keresése
4. Kattintson a Hozzáadás gombra
5. Illessze be a szükséges hitelesítő adatokat
Az Equada integrálásának költsége:
Ha rendelkezik LiveAgent előfizetéssel, az integráció ingyenes. Az Equada azonban díjat számít fel szolgáltatásaiért, mivel a vállalat külön működik.
Az Equada előnyei
- Költséghatékony
- Továbbfejlesztett ügyfélélmény
- Németország egész területén elérhető
- magas megbízhatóság
Szeretne többet megtudni a call center szoftver működéséről? Nézze meg az alábbi videót.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Equada integration!
Frequently Asked Questions
Mi az Equada?
Az Equada GmbH Németország egészére kiterjedő felhő- és VoIP-szolgáltató. Az Equada célja, hogy hasznos megoldásokkal a lehető leghatékonyabbá és biztonságosabbá tegye az IT-t. Minden tevékenységük során a legkényelmesebb módot keresik az Ön igényeinek kielégítésére. Azért, hogy készségeinkkel, tapasztalatainkkal és tudásunkkal a legmagasabb szintű szakértelmet kínálhassuk Önnek.
Mennyibe kerül az Equada és a LiveAgent integrálása?
A LiveAgent az Equadával társult. Így az integráció ingyenes. Ne feledje azonban, hogy az Equada díjat számít fel a szolgáltatásaiért.
Hogyan valósíthat meg Equada VoIP számot a LiveAgenten belül?
Egyszerűen lépjen a Konfigurációk > Hívás > Számok > Equada-ra. Adja hozzá a VoIP-számot, és azonnal használhatja.
The text discusses the benefits of using LiveAgent as a time-saving tool for businesses. It mentions that LiveAgent offers various features to manage customer relationships, including email campaigns, ticket management, VoIP phone systems, and complaint handling. The text also highlights the ability to create custom ticket fields to gather additional information from customers. It promotes LiveAgent's popularity as a customer service and call center solution, as well as its integrations with different devices and systems. The text encourages readers to book a LiveAgent demo or subscribe to their newsletter for updates and discounts.
The knowledge base should be focused, user-centered, comprehensive, well-structured, well-written, and visually appealing. Automation software helps increase productivity, reduce agent wait times, and streamline sales processes. IT ticketing systems make it easier to provide support to customers and simplify the work of customer service agents. LiveAgent offers a range of features and integrations for popular customer service software, call centers, and email management. They also offer a support portal, data migration, and system status updates. The company has won awards and offers a partner program.
A LiveAgent demó és próbaverzió elérhető, amely hatékony eszköz az ügyfélszolgálatban. A hívásközpont sablonok erős ügyfélkapcsolatokat építenek ki. Az email sablonok tartalmazzák az információkat és a hivatkozásokat. A LiveAgent demója bemutatja az árazást, funkciókat és integrációkat. További tudás megszerzéséhez az akadémiai és webináriumi lehetőséget használhatja, valamint van lehetőség ajánlatot kérni, partnerré válni és az impresszumot megtekinteni.