Zadarma integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Zadarma Adatvedélem
Mi az a Zadarma?
A Zadarma egy megfizethető telefonrendszer-szolgáltató. Internet-alapú, és rengeteg funkcióval és eszközzel kínálja a telefonközpont-menedzsmentet és az ügyfélszolgálatot az ügynökök számára. Az alapszoftver ingyenes, rengeteg időt és pénzt takarít meg alacsony költségvetéssel rendelkező telefonközpontok számára.
Ha meg szeretne győződni arról, hogy a Zadarma elérhető-e az Ön országában, vagy ha további részleteket szeretne megtudni az árakról, tekintse meg ezt a telefonszám-árlistát.
Hogyan használhatja?
A Zadarma segítségével időt takaríthat meg, és ügyfélszolgálatát még jobbá teheti a call center támogatással. A call center és az ügyfélhívások könnyen kezelhetők a LiveAgent többcsatornás megoldásával és jegyrendszerével.
Takarítsa meg ügynökeinek idejét, és lepje meg a vállalatokat, vállalkozásokat vagy ügyfeleket azonnali telefonos ügyfélszolgálattal.
Előnyök
- Ingyenes megoldás az ügyfélszolgálat telefonos központjához
- Időt takarít meg az ügyfélszolgálati csapatok számára
- Növeli az ügyfelek elégedettségét
- Jól működik a LiveAgent help desk szoftveres call centerével
Hogyan integrálható a Zadarma és a LiveAgent?
A LiveAgent közvetlenül támogatja a Zadarmát, mint VoIP szolgáltatót az ügyfélszolgálat szoftveréhez. Ha ügyfeleinek és ügynökeinek ügyfélszolgálatot szeretne nyújtani, egyszerűen nyissa meg a LiveAgentet, és kövesse ezt az útmutatót.
Először menjen a Konfiguráció > Hívás > Számok menüpontba
Kattintson a narancssárga plusz gombra, hogy telefonszámot hozzon létre az ügyfélszolgálathoz.
Új ablak nyílik meg a rendelkezésre álló VoIP szolgáltatókkal. Keresse meg a Zadarmát a listában, és kattintson rá, hogy megnyissa a SIP szám szolgáltató opcióit.
Ebben az ablakban ki kell töltenie a mezőket. Ezek tartalmazzák a nevet, osztályt, számot, a hívások rögzítésének lehetőségét, valamint a felhasználónevet és a jelszót.
Készen van, és a Zadarma telefonszáma össze van kapcsolva az ügyfélszolgálat szoftverével. Hívásokat kezdeményezhet vagy fogadhat a LiveAgentből a Zadarma segítségével.
Szeretne többet megtudni a LiveAgent call center képességeiről? Vessen egy pillantást az alábbi videóra, vagy nézze meg a Call center szolgáltatásunk oldalát.
Frequently Asked Questions
Mi a Zadarma?
A Zadarma VoIP telefonrendszer-szolgáltató. Használható telefonhívó központok számára hívások kezdeményezésére, fogadására és kezelésére, telefonos támogatás nyújtására ügyfeleinek, és általánosságban az ügyfelek interakciójának, elégedettségének növelésére és az értékesítés javítására.
Integrálhatom a Zadarmát a LiveAgenttel?
A Zadarma természetesen VoIP szolgáltatóként használható a LiveAgent call center szolgáltatáshoz. Az integrációs folyamat egyszerű, és csak néhány percet vesz igénybe. 1. Nyissa meg a LiveAgentjét és lépjen a konfigurációhoz 2. Nyissa meg a hívás részt, és adjon hozzá egy Zadarma telefonszámot 3. Kattintson a Mentés gombra
Külön kell fizetnem a Zadarma és a LiveAgent integrálásáért?
A Zadarma integráció az All-Inclusive tervben ingyenesen elérhető. Ha megvan a terv és a Zadarma-terv, akkor nem kell külön fizetnie a két alkalmazás integrálásáért.
Az automatizált megoldás jelentős előnyöket kínál WordPress webhelyek számára, mint jobb felhasználói élmény, hosszabb időtöltés és személyre szabott link-equity elosztás. A LiveAgent chat eszköz segítséget nyújt a vásárlóknak és a látogatói viselkedés nyomon követésére is lehetőséget ad. A LiveAgent célja az ügyfélszolgálat játékosítása és az ügynökök motiválása, növelése a hatékonyság és elősegítése a csapatmunka. A LiveAgent feliratkozást kínál és küld egy üzenetet az e-mail címére, a belépési adatokkal.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver számos eszközzel és funkcióval rendelkezik, beleértve az együttműködési eszközöket, ügyfélsiker-kezelőket és készség alapú továbbításokat. A vállalat díjakat és tanúsítványokat is nyert, és ingyenes próbaverziót és támogatást kínál. A LiveAgent lehetőséget biztosít arra, hogy az ügyfelek anyanyelvükön kapjanak segítséget, és kínál több mint 40 személyre szabható alkalmazásnyelvet. Az intuitív jegyrendszer segítségével könnyen megtekinthetők az összes ügyfél-interakciók, és több mint 179 help desk funkció és 40 integráció áll rendelkezésre.