Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zadarma

Mi az a Zadarma?

A Zadarma egy megfizethető telefonrendszer-szolgáltató. Internet-alapú, és rengeteg funkcióval és eszközzel kínálja a telefonközpont-menedzsmentet és az ügyfélszolgálatot az ügynökök számára. Az alapszoftver ingyenes, rengeteg időt és pénzt takarít meg alacsony költségvetéssel rendelkező telefonközpontok számára.

Ha meg szeretne győződni arról, hogy a Zadarma elérhető-e az Ön országában, vagy ha további részleteket szeretne megtudni az árakról, tekintse meg ezt a telefonszám-árlistát.

Hogyan használhatja?

A Zadarma segítségével időt takaríthat meg, és ügyfélszolgálatát még jobbá teheti a call center támogatással. A call center és az ügyfélhívások könnyen kezelhetők a LiveAgent többcsatornás megoldásával és jegyrendszerével.

Takarítsa meg ügynökeinek idejét, és lepje meg a vállalatokat, vállalkozásokat vagy ügyfeleket azonnali telefonos ügyfélszolgálattal.

Előnyök

  • Ingyenes megoldás az ügyfélszolgálat telefonos központjához
  • Időt takarít meg az ügyfélszolgálati csapatok számára
  • Növeli az ügyfelek elégedettségét
  • Jól működik a LiveAgent help desk szoftveres call centerével

Hogyan integrálható a Zadarma és a LiveAgent?

Zadarma VoIP szolgáltató weboldala hívási lehetőséggel
Zadarma VoIP szolgáltató

A LiveAgent közvetlenül támogatja a Zadarmát, mint VoIP szolgáltatót az ügyfélszolgálat szoftveréhez. Ha ügyfeleinek és ügynökeinek ügyfélszolgálatot szeretne nyújtani, egyszerűen nyissa meg a LiveAgentet, és kövesse ezt az útmutatót.

Először menjen a Konfiguráció > Hívás > Számok menüpontba

Kattintson a narancssárga plusz gombra, hogy telefonszámot hozzon létre az ügyfélszolgálathoz.

LiveAgent híváskonfiguráció telefonszám létrehozásával
Szám hozzáadása

Új ablak nyílik meg a rendelkezésre álló VoIP szolgáltatókkal. Keresse meg a Zadarmát a listában, és kattintson rá, hogy megnyissa a SIP szám szolgáltató opcióit.

Ebben az ablakban ki kell töltenie a mezőket. Ezek tartalmazzák a nevet, osztályt, számot, a hívások rögzítésének lehetőségét, valamint a felhasználónevet és a jelszót.

Zadarma hívásbeállítások a LiveAgentben
Zadarma hívás beállítása

Készen van, és a Zadarma telefonszáma össze van kapcsolva az ügyfélszolgálat szoftverével. Hívásokat kezdeményezhet vagy fogadhat a LiveAgentből a Zadarma segítségével.

Új hívás a LiveAgentből a Zadarmával, mint hívásszolgáltató
Hívás kezdeményezése a LiveAgentből

Szeretne többet megtudni a LiveAgent call center képességeiről? Vessen egy pillantást az alábbi videóra, vagy nézze meg a Call center szolgáltatásunk oldalát.

https://www.youtube.com/watch?v=SyvXUDe3g6A&feature=youtu.be

GYIK

Mi a Zadarma?

A Zadarma VoIP telefonrendszer-szolgáltató. Használható telefonhívó központok számára hívások kezdeményezésére, fogadására és kezelésére, telefonos támogatás nyújtására ügyfeleinek, és általánosságban az ügyfelek interakciójának, elégedettségének növelésére és az értékesítés javítására.

Integrálhatom a Zadarmát a LiveAgenttel?

A Zadarma természetesen VoIP szolgáltatóként használható a LiveAgent call center szolgáltatáshoz. Az integrációs folyamat egyszerű, és csak néhány percet vesz igénybe.

1. Nyissa meg a LiveAgentjét és lépjen a konfigurációhoz

2. Nyissa meg a hívás részt, és adjon hozzá egy Zadarma telefonszámot

3. Kattintson a Mentés gombra

Külön kell fizetnem a Zadarma és a LiveAgent integrálásáért?

A Zadarma integráció az All-Inclusive tervben ingyenesen elérhető. Ha megvan a terv és a Zadarma-terv, akkor nem kell külön fizetnie a két alkalmazás integrálásáért. 

Back to Integrations Hozzon létre INGYENES fiókot

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót