Zadarma

Mi az a Zadarma?

A Zadarma egy megfizethető telefonrendszer-szolgáltató. Internet-alapú, és rengeteg funkcióval és eszközzel kínálja a telefonközpont-menedzsmentet és az ügyfélszolgálatot az ügynökök számára. Az alapszoftver ingyenes, rengeteg időt és pénzt takarít meg alacsony költségvetéssel rendelkező telefonközpontok számára.

Ha meg szeretne győződni arról, hogy a Zadarma elérhető-e az Ön országában, vagy ha további részleteket szeretne megtudni az árakról, tekintse meg ezt a telefonszám-árlistát.

Hogyan használhatja?

A Zadarma segítségével időt takaríthat meg, és ügyfélszolgálatát még jobbá teheti a call center támogatással. A call center és az ügyfélhívások könnyen kezelhetők a LiveAgent többcsatornás megoldásával és jegyrendszerével.

Takarítsa meg ügynökeinek idejét, és lepje meg a vállalatokat, vállalkozásokat vagy ügyfeleket azonnali telefonos ügyfélszolgálattal.

Előnyök

  • Ingyenes megoldás az ügyfélszolgálat telefonos központjához
  • Időt takarít meg az ügyfélszolgálati csapatok számára
  • Növeli az ügyfelek elégedettségét
  • Jól működik a LiveAgent help desk szoftveres call centerével

Hogyan integrálható a Zadarma és a LiveAgent?

Zadarma VoIP szolgáltató weboldala hívási lehetőséggel
Zadarma VoIP szolgáltató

A LiveAgent közvetlenül támogatja a Zadarmát, mint VoIP szolgáltatót az ügyfélszolgálat szoftveréhez. Ha ügyfeleinek és ügynökeinek ügyfélszolgálatot szeretne nyújtani, egyszerűen nyissa meg a LiveAgentet, és kövesse ezt az útmutatót.

Először menjen a Konfiguráció > Hívás > Számok menüpontba

Kattintson a narancssárga plusz gombra, hogy telefonszámot hozzon létre az ügyfélszolgálathoz.

LiveAgent híváskonfiguráció telefonszám létrehozásával
Szám hozzáadása

Új ablak nyílik meg a rendelkezésre álló VoIP szolgáltatókkal. Keresse meg a Zadarmát a listában, és kattintson rá, hogy megnyissa a SIP szám szolgáltató opcióit.

Ebben az ablakban ki kell töltenie a mezőket. Ezek tartalmazzák a nevet, osztályt, számot, a hívások rögzítésének lehetőségét, valamint a felhasználónevet és a jelszót.

Zadarma hívásbeállítások a LiveAgentben
Zadarma hívás beállítása

Készen van, és a Zadarma telefonszáma össze van kapcsolva az ügyfélszolgálat szoftverével. Hívásokat kezdeményezhet vagy fogadhat a LiveAgentből a Zadarma segítségével.

Új hívás a LiveAgentből a Zadarmával, mint hívásszolgáltató
Hívás kezdeményezése a LiveAgentből

Szeretne többet megtudni a LiveAgent call center képességeiről? Vessen egy pillantást az alábbi videóra, vagy nézze meg a Call center szolgáltatásunk oldalát.

https://www.youtube.com/watch?v=SyvXUDe3g6A&feature=youtu.be

Frequently asked questions

Mi a Zadarma?

A Zadarma VoIP telefonrendszer-szolgáltató. Használható telefonhívó központok számára hívások kezdeményezésére, fogadására és kezelésére, telefonos támogatás nyújtására ügyfeleinek, és általánosságban az ügyfelek interakciójának, elégedettségének növelésére és az értékesítés javítására.

Integrálhatom a Zadarmát a LiveAgenttel?

A Zadarma természetesen VoIP szolgáltatóként használható a LiveAgent call center szolgáltatáshoz. Az integrációs folyamat egyszerű, és csak néhány percet vesz igénybe.

1. Nyissa meg a LiveAgentjét és lépjen a konfigurációhoz

2. Nyissa meg a hívás részt, és adjon hozzá egy Zadarma telefonszámot

3. Kattintson a Mentés gombra

Külön kell fizetnem a Zadarma és a LiveAgent integrálásáért?

A Zadarma integráció az All-Inclusive tervben ingyenesen elérhető. Ha megvan a terv és a Zadarma-terv, akkor nem kell külön fizetnie a két alkalmazás integrálásáért. 

Vissza az integrációkhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót