Partner
Mi az a Zoiper?
A Zoiper egy softphone alkalmazás, amely nagyszerű, mindenre kiterjedő alkalmazás lehet a hívásokhoz. A funkciókészlet minden elérhető csomagban eltérő. Az ingyenes verzió alapvető, de nagyszerű funkcionalitást kínál. A fizetős csomag extra lehetőségeket kínál, például HD-hívásokat és titkosítást. A harmadik lehetőség egy egyedi megoldás, ahol a felhasználó kiválaszthatja a dizájnt és az elérhető szolgáltatáskészletet.
Hogyan használhatja a Zoiper-t?
A Zoiper egy megbízható softphone alkalmazás, amely ügyfélhívások kezelésére használható. Még jobb, hogy a LiveAgent egyszerű implementációjának és integrációjának köszönhetően fő softphone-alkalmazásaként használhatja a LiveAgent call center funkcióival való együttműködéshez. Tökéletesen működik a LiveAgent call centerével, és olyan funkciókkal is használható, mint az IVR, korlátlan hívásrögzítés, belső hívások stb.
Mik a Zoiper előnyei?
- Gyors implementáció
- Könnyen integrálható
- Tökéletes funkcionalitás
- Könnyen használható és navigálható
Hogyan lehet a Zoipert integrálni a LiveAgenttel?
Könnyen. A kezdéshez csak le kell töltenie a Zoiper-t, és a VoIP-szolgáltatási számát már csatlakoztatnia kell a LiveAgenthez. Miután elkezdte a Zoiper beállítását, létre kell hoznia egy új eszközt a LiveAgentben a VoIP-számával.
Nyissa meg a Konfiguráció > Hívás > Eszközök menüpontot, és hozzon létre egy új SIP telefont. Adja meg a VoIP-szolgáltatásból származó telefonszámot, és nevezze el a telefont tetszés szerint. Miután elmentette ezt az eszközt, megjelenik egy képernyő a bejelentkezési adataival.
- Most, a Zoiper beállítása során, lehetősége van VoIP-fiók csatlakoztatására. Használja az előző lépés hitelesítő adatait. Adja meg a bejelentkezési adatokat ebben a formátumban user@host, majd adja meg jelszavát.
- Ennyi, sikeresen csatlakoztatta Zoiper szoftverét a LiveAgenthez. Mostantól fogadhatja és kezelheti az ügyfélhívásokat a LiveAgent telefonközpontjában.
Handle customer queries over phone with LiveAgent
LiveAgent offers a variety of useful call center features that can help you handle any incoming calls and keep them stored in the system. Give it a try with our free trial today!
Frequently asked questions
Mi az a Zoiper?
A Zoiper egy szoftveres telefon alkalmazás, amely ingyenes verzióban elérhető, és van fizetős változata is, további funkciókkal. A választott csomagtól függetlenül a Zoipert mindenki könnyen telepítheti, megvalósíthatja és használhatja. Nagyszerű és könnyen használható felületet és megbízható hívási funkciókat kínál.
Hogyan használhatja a Zoiper-t?
A Zoiper dedikált softphone alkalmazásként használható a LiveAgent telefonközpont működéséhez. Jól működik a LiveAgent call center funkciókészlettel, és jó minőséget biztosít, amely lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy könnyen kezeljék az ügyfelektől érkező hívásokat.
Milyen előnyei vannak a Zoiper használatának?
A Zoiper nagyon könnyen telepíthető és implementálható, így az egyik leggyorsabb megvalósítási idővel rendelkező softphone. Használata is egyszerű a gyönyörű felületnek és a nagyszerű konfigurációs beállításoknak köszönhetően, amelyek lehetővé teszik a hívásminőség módosítását.
Hogyan integrálhatja a Zoiper-t a LiveAgenttel?
Miután megvan a VoIP-száma, egyszerűen létrehozhat egy új eszközt a LiveAgentben, amely használni fogja a számot. Ezután a megadott adatokkal csak új fiókként kell elhelyeznie a részleteket a Zoiperben az integráció befejezéséhez.
LiveAgent is a multilingual help desk software available in 43 different languages. It supports applications in the corresponding language and helps bridge language barriers between customers and businesses. LiveAgent is a top-rated help desk software for SMB, saving time and money while building significant relationships with customers.
Hogyan Hozzunk Létre Értékelés & Visszajelzés Táblát
Az ügyfél-visszajelzések gyűjtésének legnépszerűbb módszerei hatástalanok lehetnek. Az Értékelés és Javaslat Tábla lehet intelligensebb megoldás. Ez egy interaktív fórum, amely lehetővé teszi a visszajelzést és javaslatot. Minden visszajelzés egy helyen gyűlik össze, ami időt takarít meg. A legjobb, hogy a gombok testreszabhatóak a márkához. Az összes jegy egy helyen van az e-mail postafiókban.
LiveAgent offers great customer service software packages at affordable prices with a variety of tools, functions, and integrations to support customers. They have three budget-friendly packages to choose from, and many companies have switched from other popular customer support software, like Zendesk, to LiveAgent due to its affordability, ease of use, and great support team.