Zoiper integration
Partner website
Tudjon meg többet!
Partner Privacy Policy
Zoiper Adatvedélem
Mi az a Zoiper?
A Zoiper egy softphone alkalmazás, amely nagyszerű, mindenre kiterjedő alkalmazás lehet a hívásokhoz. A funkciókészlet minden elérhető csomagban eltérő. Az ingyenes verzió alapvető, de nagyszerű funkcionalitást kínál. A fizetős csomag extra lehetőségeket kínál, például HD-hívásokat és titkosítást. A harmadik lehetőség egy egyedi megoldás, ahol a felhasználó kiválaszthatja a dizájnt és az elérhető szolgáltatáskészletet.
Hogyan használhatja a Zoiper-t?
A Zoiper egy megbízható softphone alkalmazás, amely ügyfélhívások kezelésére használható. Még jobb, hogy a LiveAgent egyszerű implementációjának és integrációjának köszönhetően fő softphone-alkalmazásaként használhatja a LiveAgent call center funkcióival való együttműködéshez. Tökéletesen működik a LiveAgent call centerével, és olyan funkciókkal is használható, mint az IVR, korlátlan hívásrögzítés, belső hívások stb.
Mik a Zoiper előnyei?
- Gyors implementáció
- Könnyen integrálható
- Tökéletes funkcionalitás
- Könnyen használható és navigálható
Hogyan lehet a Zoipert integrálni a LiveAgenttel?
Könnyen. A kezdéshez csak le kell töltenie a Zoiper-t, és a VoIP-szolgáltatási számát már csatlakoztatnia kell a LiveAgenthez. Miután elkezdte a Zoiper beállítását, létre kell hoznia egy új eszközt a LiveAgentben a VoIP-számával.
Nyissa meg a Konfiguráció > Hívás > Eszközök menüpontot, és hozzon létre egy új SIP telefont. Adja meg a VoIP-szolgáltatásból származó telefonszámot, és nevezze el a telefont tetszés szerint. Miután elmentette ezt az eszközt, megjelenik egy képernyő a bejelentkezési adataival.
- Most, a Zoiper beállítása során, lehetősége van VoIP-fiók csatlakoztatására. Használja az előző lépés hitelesítő adatait. Adja meg a bejelentkezési adatokat ebben a formátumban user@host, majd adja meg jelszavát.
- Ennyi, sikeresen csatlakoztatta Zoiper szoftverét a LiveAgenthez. Mostantól fogadhatja és kezelheti az ügyfélhívásokat a LiveAgent telefonközpontjában.
Handle customer queries over phone with LiveAgent
LiveAgent offers a variety of useful call center features that can help you handle any incoming calls and keep them stored in the system. Give it a try with our free trial today!
Frequently Asked Questions
Mi az a Zoiper?
A Zoiper egy szoftveres telefon alkalmazás, amely ingyenes verzióban elérhető, és van fizetős változata is, további funkciókkal. A választott csomagtól függetlenül a Zoipert mindenki könnyen telepítheti, megvalósíthatja és használhatja. Nagyszerű és könnyen használható felületet és megbízható hívási funkciókat kínál.
Hogyan használhatja a Zoiper-t?
A Zoiper dedikált softphone alkalmazásként használható a LiveAgent telefonközpont működéséhez. Jól működik a LiveAgent call center funkciókészlettel, és jó minőséget biztosít, amely lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy könnyen kezeljék az ügyfelektől érkező hívásokat.
Milyen előnyei vannak a Zoiper használatának?
A Zoiper nagyon könnyen telepíthető és implementálható, így az egyik leggyorsabb megvalósítási idővel rendelkező softphone. Használata is egyszerű a gyönyörű felületnek és a nagyszerű konfigurációs beállításoknak köszönhetően, amelyek lehetővé teszik a hívásminőség módosítását.
Hogyan integrálhatja a Zoiper-t a LiveAgenttel?
Miután megvan a VoIP-száma, egyszerűen létrehozhat egy új eszközt a LiveAgentben, amely használni fogja a számot. Ezután a megadott adatokkal csak új fiókként kell elhelyeznie a részleteket a Zoiperben az integráció befejezéséhez.
A LiveAgent platform bemutatása mellett a weboldal sütiket használ, lehetőség van a kapcsolatfelvételre a cégvezetőkkel és a Free Trial-hez nem szükséges bankkártya. A LiveAgent ajánlott kiskereskedőknek, beépített csevegőszoba és ingyenes migrációval rendelkezik. Az oldalon lehetőség van fiók létrehozására és a sütik elfogadására vagy elutasítására. Az ügyfélszolgálati szoftver növelheti az élő csevegés használatát az ügyfélszolgálatban és időpontos válaszokat ad a kérdésekre. Az oldaltérkép tartalmazza a felhasználási feltételeket, a biztonsági politikát és az adatvédelmi irányelveket.
Az automatizált megoldás jelentős előnyöket kínál WordPress webhelyek számára, mint jobb felhasználói élmény, hosszabb időtöltés és személyre szabott link-equity elosztás. A LiveAgent chat eszköz segítséget nyújt a vásárlóknak és a látogatói viselkedés nyomon követésére is lehetőséget ad. A LiveAgent célja az ügyfélszolgálat játékosítása és az ügynökök motiválása, növelése a hatékonyság és elősegítése a csapatmunka. A LiveAgent feliratkozást kínál és küld egy üzenetet az e-mail címére, a belépési adatokkal.
A LiveAgent számos hasznos funkcióval rendelkezik, amelyek segítik az ügyfélszolgálati élményt, mint a valós idejű chat és az online látogatók kezelése. Az ingyenes élő chat szoftver előnyei közé tartozik a vásárlói elégedettség, a gyorsabb válaszidő, az ügynökei hatékonyságának növelése és a megtérülés javítása. A promóterek nagyobb valószínűséggel vásárolnak újra, bocsátanak meg hibákat és kipróbálják az új ajánlatokat. A LiveAgent befektetése akár 95%-kal is növelheti a profitot.