DirectCall

Mi az a DirectCall?

Az 1994-ben alapított DirectCall helyi számokat ad, 0800 vagy 30xx minden körzetszámban Brazíliában, hordozhatósági lehetőséggel. Számok, amelyek lehetővé teszik a helyi hívások fogadását olyan városokban, ahol a vállalkozásnak nincsen fizikai infrastruktúrája, közvetlenül az üzemeltetőnél. Az Anatel által vezetékes és IP telefonáláshoz engedélyezett Directcall kiemelkedik saját fejlesztése és robusztus infrastruktúrája által.

A DirectCall a következőket is kínálja:

  • Felvétel az üzemeltetőnél, amely megkönnyíti az akár 5 évig rögzített hívások keresését és reprodukálását a vezetők számára közvetlenül a Directcall webkivonatokon.
  • Az üzemeltető IVR-je, amely automatizálhatja a szolgáltatási protokollt, segít a hívó feleknek megtalálni a megfelelő osztályt, vagy online információkat.
  • Intelligens felismerés, amely akár 25% -kal növeli a hívások fogadását, és mindig azonosít egy helyi számot a körzetszámban.
  • A CRM-hez, a Help Deskhez vagy a Virtuális Áruházhoz tartozó telefonos API-k és APP-k kezelik a Directcall-ba portolt számot közvetlenül az üzemeltetőnél.

A LiveAgent felhasználói itt kérhetik a DirectCall vonalának ingyenes próbaverzióját.

Hogyan használhatja?

A LiveAgent és a DirectCall ma már partnerek, amely megkönnyítette a DirectCall VoIP integrációt jobban, mint valaha. A LiveAgent nem számít fel külön díjat a DirectCall VoIP számnak a telefonközponttal való összekapcsolásáért.

Ha érdekli a DirectCall és a LiveAgent call center összekapcsolása, egyszerűen jelentkezzen be LiveAgent fiókjába és kövesse az utasításokat.

1. Jelentkezzen be LiveAgent-fiókjába

2. Keresse meg a Számok opciót

3. Keresse meg a DirectCall-t

4. Kattintson a Hozzáadás gombra

5. Illessze be a szükséges hitelesítő adatokat

A DirectCall integrálásának költsége:

A DirectCall és a LiveAgent partnerek. Így ha LiveAgent előfizetéssel rendelkezik, az integráció ingyenes. A DirectCall azonban díjat számít fel szolgáltatásaiért, mivel a vállalat külön működik.

A DirectCall előnyei

  • Költséghatékony
  • Továbbfejlesztett CX
  • fejlett funkciók
  • hozzáférés Brazília-szerte
  • magas rendelkezésre állás

Ha többet szeretne megtudni a call center szoftver működéséről, tekintse meg az alábbi videót.

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Directcall integration!

Frequently asked questions

Mi az a DirectCall?

A DirectCall egy brazil szolgáltató, amely a VoiP-ra és a vezetékes telefonra specializálódott Brazíliában, az Anatel által engedélyezett összes körzetszámban.

Mennyibe kerül a DirectCall és a LiveAgent integrálása?

A LiveAgent már beépítette a DirectCall-t. Így az integráció ingyenes. Ne feledje azonban, hogy a DirectCall díjat számít fel szolgáltatásaiért.

Hogyan valósíthat meg egy DirectCall VoIP számot a LiveAgenten belül?

Mint korábban említettük, a DirectCall már a LiveAgent része. Egyszerűen jelentkezzen be, és kövesse az alábbi útmutatót:

1. Navigáljon a Konfigurációk > Hívás > Számok > DirectCall-ra

2. Adja hozzá a VoIP-számát és azonnal használhatja

Vissza az integrációkhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót