Ingyenes próba

DirectCall

Mi az a DirectCall?

Az 1994-ben alapított DirectCall helyi számokat ad, 0800 vagy 30xx minden körzetszámban Brazíliában, hordozhatósági lehetőséggel. Számok, amelyek lehetővé teszik a helyi hívások fogadását olyan városokban, ahol a vállalkozásnak nincsen fizikai infrastruktúrája, közvetlenül az üzemeltetőnél. Az Anatel által vezetékes és IP telefonáláshoz engedélyezett Directcall kiemelkedik saját fejlesztése és robusztus infrastruktúrája által.

A DirectCall a következőket is kínálja:

  • Felvétel az üzemeltetőnél, amely megkönnyíti az akár 5 évig rögzített hívások keresését és reprodukálását a vezetők számára közvetlenül a Directcall webkivonatokon.
  • Az üzemeltető IVR-je, amely automatizálhatja a szolgáltatási protokollt, segít a hívó feleknek megtalálni a megfelelő osztályt, vagy online információkat.
  • Intelligens felismerés, amely akár 25% -kal növeli a hívások fogadását, és mindig azonosít egy helyi számot a körzetszámban.
  • A CRM-hez, a Help Deskhez vagy a Virtuális Áruházhoz tartozó telefonos API-k és APP-k kezelik a Directcall-ba portolt számot közvetlenül az üzemeltetőnél.

A LiveAgent felhasználói itt kérhetik a DirectCall vonalának ingyenes próbaverzióját.

Hogyan használhatja?

A LiveAgent és a DirectCall ma már partnerek, amely megkönnyítette a DirectCall VoIP integrációt jobban, mint valaha. A LiveAgent nem számít fel külön díjat a DirectCall VoIP számnak a telefonközponttal való összekapcsolásáért.

Ha érdekli a DirectCall és a LiveAgent call center összekapcsolása, egyszerűen jelentkezzen be LiveAgent fiókjába és kövesse az utasításokat.

1. Jelentkezzen be LiveAgent-fiókjába

2. Keresse meg a Számok opciót

DirectCall

3. Keresse meg a DirectCall-t

DirectCall

4. Kattintson a Hozzáadás gombra

5. Illessze be a szükséges hitelesítő adatokat

DirectCall

A DirectCall integrálásának költsége:

A DirectCall és a LiveAgent partnerek. Így ha LiveAgent előfizetéssel rendelkezik, az integráció ingyenes. A DirectCall azonban díjat számít fel szolgáltatásaiért, mivel a vállalat külön működik.

A DirectCall előnyei

  • Költséghatékony
  • Továbbfejlesztett CX
  • fejlett funkciók
  • hozzáférés Brazília-szerte
  • magas rendelkezésre állás

Ha többet szeretne megtudni a call center szoftver működéséről, tekintse meg az alábbi videót.

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Directcall integration!

Try it right now

FAQ

Mi az a DirectCall?

A DirectCall egy brazil szolgáltató, amely a VoiP-ra és a vezetékes telefonra specializálódott Brazíliában, az Anatel által engedélyezett összes körzetszámban.

Mennyibe kerül a DirectCall és a LiveAgent integrálása?

A LiveAgent már beépítette a DirectCall-t. Így az integráció ingyenes. Ne feledje azonban, hogy a DirectCall díjat számít fel szolgáltatásaiért.

Hogyan valósíthat meg egy DirectCall VoIP számot a LiveAgenten belül?

Mint korábban említettük, a DirectCall már a LiveAgent része. Egyszerűen jelentkezzen be, és kövesse az alábbi útmutatót:

1. Navigáljon a Konfigurációk > Hívás > Számok > DirectCall-ra

2. Adja hozzá a VoIP-számát és azonnal használhatja

Back to Integrations Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo