DirectCall integration
Partner website
Mi az a DirectCall?
Az 1994-ben alapított DirectCall helyi számokat ad, 0800 vagy 30xx minden körzetszámban Brazíliában, hordozhatósági lehetőséggel. Számok, amelyek lehetővé teszik a helyi hívások fogadását olyan városokban, ahol a vállalkozásnak nincsen fizikai infrastruktúrája, közvetlenül az üzemeltetőnél. Az Anatel által vezetékes és IP telefonáláshoz engedélyezett Directcall kiemelkedik saját fejlesztése és robusztus infrastruktúrája által.
A DirectCall a következőket is kínálja:
- Felvétel az üzemeltetőnél, amely megkönnyíti az akár 5 évig rögzített hívások keresését és reprodukálását a vezetők számára közvetlenül a Directcall webkivonatokon.
- Az üzemeltető IVR-je, amely automatizálhatja a szolgáltatási protokollt, segít a hívó feleknek megtalálni a megfelelő osztályt, vagy online információkat.
- Intelligens felismerés, amely akár 25% -kal növeli a hívások fogadását, és mindig azonosít egy helyi számot a körzetszámban.
- A CRM-hez, a Help Deskhez vagy a Virtuális Áruházhoz tartozó telefonos API-k és APP-k kezelik a Directcall-ba portolt számot közvetlenül az üzemeltetőnél.
A LiveAgent felhasználói itt kérhetik a DirectCall vonalának ingyenes próbaverzióját.
Hogyan használhatja?
A LiveAgent és a DirectCall ma már partnerek, amely megkönnyítette a DirectCall VoIP integrációt jobban, mint valaha. A LiveAgent nem számít fel külön díjat a DirectCall VoIP számnak a telefonközponttal való összekapcsolásáért.
Ha érdekli a DirectCall és a LiveAgent call center összekapcsolása, egyszerűen jelentkezzen be LiveAgent fiókjába és kövesse az utasításokat.
1. Jelentkezzen be LiveAgent-fiókjába
2. Keresse meg a Számok opciót
3. Keresse meg a DirectCall-t
4. Kattintson a Hozzáadás gombra
5. Illessze be a szükséges hitelesítő adatokat
A DirectCall integrálásának költsége:
A DirectCall és a LiveAgent partnerek. Így ha LiveAgent előfizetéssel rendelkezik, az integráció ingyenes. A DirectCall azonban díjat számít fel szolgáltatásaiért, mivel a vállalat külön működik.
A DirectCall előnyei
- Költséghatékony
- Továbbfejlesztett CX
- fejlett funkciók
- hozzáférés Brazília-szerte
- magas rendelkezésre állás
Ha többet szeretne megtudni a call center szoftver működéséről, tekintse meg az alábbi videót.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Directcall integration!
Frequently Asked Questions
Mi az a DirectCall?
A DirectCall egy brazil szolgáltató, amely a VoiP-ra és a vezetékes telefonra specializálódott Brazíliában, az Anatel által engedélyezett összes körzetszámban.
Mennyibe kerül a DirectCall és a LiveAgent integrálása?
A LiveAgent már beépítette a DirectCall-t. Így az integráció ingyenes. Ne feledje azonban, hogy a DirectCall díjat számít fel szolgáltatásaiért.
Hogyan valósíthat meg egy DirectCall VoIP számot a LiveAgenten belül?
Mint korábban említettük, a DirectCall már a LiveAgent része. Egyszerűen jelentkezzen be, és kövesse az alábbi útmutatót: 1. Navigáljon a Konfigurációk > Hívás > Számok > DirectCall-ra 2. Adja hozzá a VoIP-számát és azonnal használhatja
A LiveAgent demója és támogatási portálja könnyen nyomon követhetővé teszi az ügyfelekkel való kommunikációt és a sales csapat hatékonyságát. A Telecowise vezető telekommunikációs integrációs vállalat, felhőalapú és helyszíni telefonrendszerekre, voicebot megoldásokra, e-mail automatizálásra és jelentési szolgáltatásokra szakosodott. A Telcowise integrálása a LiveAgent call centerébe pofon egyszerű, és a LiveAgent ingyenes demót kínál a Telcowise integrációjához.
A VoipTel Olaszországban számos online támogatási lehetőséggel és reklámhirdetéssel áll az ügyfelek rendelkezésére. A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver sok funkcióval rendelkezik, beleértve a VoIP telefonrendszereket, és támogatást nyújt az adatmigrációhoz. A ComMeeTT egy VoIP szolgáltató platform, amely egyszerűen integrálható a LiveAgent call centerrel, és a hét minden napján támogatást biztosít partnereinek. Az integráció LiveAgent előfizetőinek ingyenes, de a ComMeeTT külön díjat számít fel. A call center szoftver használatával kapcsolatban keressük fel a foglaljon demót linket.
A magyar LiveAgent beépített CRM-jével az ügynökök azonnal láthatják, kivel kommunikálnak. Bármilyen csatornát is használnak ügyfelei, az ügynökei egyszerűen, kényelmesen és hatékonyan kezelhetik az összes ügyfél-interakciót egyetlen helyről. A szoftver több, mint 180 funkcióval és több mint 40 integrációval rendelkezik, hogy megfeleljen az üzleti igényeknek. A magyar LiveAgent a legjobb ár-érték arányt kínálja az Ön pénzéért, teljesen átlátható árakkal, havonta csak valós használatért számlázva.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely VoIP telefonrendszereket, panaszkezelési rendszereket és e-mail kezelő szoftvereket kínál. Az oldalon található részletes információk és tanfolyamok. A felhasználóknak lehetősége van arra, hogy partnerprogramba kerüljenek. A LiveAgent számos értékesítési kapcsolattal rendelkezik. A webhelyen lehetőség van arra, hogy egy fiókot hozzon létre, amelyhez e-mailben küldik az adatokat.