Actio integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az az Actio?
Az Actio egy lengyel VoIP-szolgáltató, amely telekommunikációs megoldásokat kínál otthoni és üzleti ügyfelek számára: virtuális alközpontot, virtuális faxot. A társaság 2006 óta működik Lengyelországban és más országokban.
Mennyibe kerül az Actio VoIP összekapcsolása a LiveAgent-tel?
A LiveAgent és az Actio összekapcsolása nem jár költséggel. Azt azonban fontos kiemelni, hogy az Actio egy külön vállalat, így díjat számít fel a VoIP- szolgáltatásokért.
Hogyan kapcsolható össze az Actio VoIP-szám a LiveAgent-tel?
1. Jelentkezzen be LiveAgent-fiókjába
2. Navigáljon a Számok-hoz
3. Keresse meg az Actio-t
4. Kattintson a Hozzáadás gombra
Az Actio VoIP előnyei:
- költséghatékony
- nagyon megbízható
- könnyű hozzáférhetőség
- nagyszerű eszközkapcsolat
Ha többet szeretne megtudni a call center szoftver működéséről, nézze meg az alábbi videót.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Actio integration!
Frequently Asked Questions
Mi az az Actio?
Az Actio egy távközlési vállalat, amely 2006 óta nyújt VoIP szolgáltatást egész Európában.
Hogyan lehet összekapcsolni az Actio-t a LiveAgenttel?
Ha Ön Actio és LiveAgent előfizető, navigáljon a Konfigurációk > Hívás > Számok > Actio-ra a LiveAgent szolgáltatásban, és további díjak nélkül illessze be a VoIP-számát.
Hogyan juthatok hozzá VoIP telefonszolgáltatáshoz?
Jelenleg nagyon sok VoIP szolgáltató van a piacon. Először határozza meg prioritásait, mint például a hozzáférhetőség, az árak, a támogatás stb. Ezt követően egyszerűen lépjen kapcsolatba a preferált szolgáltatóval online, és azonnal használja a VoIP-számát.
A LiveAgent és a TeleCube VoIP partnerek, amelyek könnyen kezelhető és költségvetés-barát telefonos szolgáltatásokat nyújtanak minden vállalkozás számára. A LiveAgent megbízható és kedvező árú választás a gyors-tempójú online vállalkozásoknak, amely hatékonyabb támogatást nyújt az ügyfeleknek és magasabb megtérülési ráta eredményez. Több vállalat is jelentős javulást tapasztalt az elégedettségi mutatókban és a konverziókban a felállítás után. Magyarországon vezető softphone szoftver B2B & B2C vállalkozások számára.
A Quality Unit LLC oldalán található a LiveAgent, amelynek használatához felhasználási feltételeket, biztonsági politikát és adatvédelmi irányelveket kell elfogadni. A szolgáltatás telepítése folyamatban, és az e-mailben elküldik a belépési adatokat. Az oldalt sütik segítségével működtetik, lehetőség van élő csevegésre és több időpontban is lehet demót és hívást foglalni. A kapcsolatfelvétel előtt el kell fogadni a sütiket.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver VoIP telefonrendszerekkel, panaszkezelési rendszerrel és e-mail kezelő szoftverrel rendelkezik. A vállalat támogatói portállal és adatmigrációs lehetőséggel rendelkezik, és egy demót is lehet foglalni. Az alkalmazás Sales contact kapcsolattartóval van ellátva, és a vállalatról további információk a blogon vagy a szójegyzékben találhatók.