Partner
Mi az az Actio?
Az Actio egy lengyel VoIP-szolgáltató, amely telekommunikációs megoldásokat kínál otthoni és üzleti ügyfelek számára: virtuális alközpontot, virtuális faxot. A társaság 2006 óta működik Lengyelországban és más országokban.
Mennyibe kerül az Actio VoIP összekapcsolása a LiveAgent-tel?
A LiveAgent és az Actio összekapcsolása nem jár költséggel. Azt azonban fontos kiemelni, hogy az Actio egy külön vállalat, így díjat számít fel a VoIP- szolgáltatásokért.
Hogyan kapcsolható össze az Actio VoIP-szám a LiveAgent-tel?
1. Jelentkezzen be LiveAgent-fiókjába
2. Navigáljon a Számok-hoz
3. Keresse meg az Actio-t
4. Kattintson a Hozzáadás gombra
Az Actio VoIP előnyei:
- költséghatékony
- nagyon megbízható
- könnyű hozzáférhetőség
- nagyszerű eszközkapcsolat
Ha többet szeretne megtudni a call center szoftver működéséről, nézze meg az alábbi videót.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Actio integration!
Frequently Asked Questions
Mi az az Actio?
Az Actio egy távközlési vállalat, amely 2006 óta nyújt VoIP szolgáltatást egész Európában.
Hogyan lehet összekapcsolni az Actio-t a LiveAgenttel?
Ha Ön Actio és LiveAgent előfizető, navigáljon a Konfigurációk > Hívás > Számok > Actio-ra a LiveAgent szolgáltatásban, és további díjak nélkül illessze be a VoIP-számát.
Hogyan juthatok hozzá VoIP telefonszolgáltatáshoz?
Jelenleg nagyon sok VoIP szolgáltató van a piacon. Először határozza meg prioritásait, mint például a hozzáférhetőség, az árak, a támogatás stb. Ezt követően egyszerűen lépjen kapcsolatba a preferált szolgáltatóval online, és azonnal használja a VoIP-számát.
The text discusses the benefits of using LiveAgent as a time-saving tool for businesses. It mentions that LiveAgent offers various features to manage customer relationships, including email campaigns, ticket management, VoIP phone systems, and complaint handling. The text also highlights the ability to create custom ticket fields to gather additional information from customers. It promotes LiveAgent's popularity as a customer service and call center solution, as well as its integrations with different devices and systems. The text encourages readers to book a LiveAgent demo or subscribe to their newsletter for updates and discounts.
A Quality Unit LLC weboldalán felhívják a figyelmet a sütik elfogadására és lehetőséget biztosítanak a LiveAgent alkalmazás megvásárlására. Az alkalmazás előnyei és a vállalkozás elérhetőségei is megtalálhatóak a weboldalon, valamint a látogatók chat formán keresztül is kapcsolatba léphetnek a vállalkozással. A ProjectManager.com integrációja segíti az ügynökök és részlegek kezelését, az új feladatok létrehozását és a kollégákkal való együttműködést. A LiveAgent támogatási portálján további források állnak rendelkezésre a felhasználók számára.