Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Axialys

Mi az Axialys ?

Az Axialys egy FrenchTech címkével rendelkező technológiai vállalat, amely a kkv-k, az ETI-k és a nagyvállalatok számára egy SaaS szoftvercsomagot biztosít, amely lehetővé teszi számukra, hogy hatékonyan, intuitív módon és a felhőben kezeljék telefonos rendszerüket és ügyfélkapcsolataikat.

Az Axialys kiad egy SaaS szoftvercsomagot, amely foglalkozik a telefonálás minden felhasználásával a vállalatoknál:

  • A Centrex VoIP professzionális telefonálás minden alkalmazott számára
  • Call center telefonálás a központok felszereléséhez
  • Telefonálás az értékesítési csapat számára

Axialys SIP Trunk Solution Teljes leírás.

Hogyan használhatja?

Ha VoIP szolgáltatót keres a LiveAgent telefonos központjához való csatlakozáshoz, az Axialys nagyszerű választás. A LiveAgent telefonos központja kezeli a hívásokat és a jegyeket, míg a többit az Axialys biztosítja. Laptop vagy okostelefon, mikrofon és hangszóró – ez minden, amire szüksége van egy induló telefonközpont létrehozásához. Előfordulhat, hogy más hardverre is szüksége lesz, ha később javítani szeretné a hívás minőségét.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Hogyan profitálhat a LiveAgent telefonos központjából?

Annak ellenére, hogy egyesek inkább a digitális ügyfélélményeket részesítik előnyben, mások mélyebb személyes kapcsolatra vágynak azokkal a márkákkal, amelyekkel kapcsolatba lépnek. A telefonos központok nagyszerű módja az ügyfélkapcsolatok javításának, termékek eladásának, új ügyfelek és szolgáltatás-felhasználók megszerzésének, vagy általános ügyfélszolgálatok nyújtásának.

A hagyományos telefonközpontok zuhanásával és a call center szoftverek szárnyalásával, például a LiveAgent elterjedésével könnyű ilyen típusú élményeket nyújtani ügyfelei számára, anélkül, hogy csődbe menne. A telefonos központok ma már minden típusú vállalkozás számára hozzáférhetők, legyenek azok nagyok, vagy kisebbek.

Hogyan működik a LiveAgent telefonos központ?

A LiveAgent a fejlett funkciók segítségével megkönnyíti a telefonközpont kezelését és vezetését a vállalkozások számára. Például létrehozhat egyedi IVR (Interactive Voice Response) fákat, amelyek automatikusan továbbítják az ügyfeleket a megfelelő részlegekhez és ügynökökhöz.

Hívóközpont IVR-rel

A legjobb rész? A LiveAgent IVR funkciója minden munkát elvégez, és problémamentes élményt nyújt ügyfeleinek. Csak annyit kell tenniük, hogy meghallgatják az IVR menüt, és lenyomják a megfelelő tárcsázó billentyűt (például az 1-es gombot az értékesítéshez), hogy kapcsolatba kerüljenek a munkához megfelelő személlyel.

Ügyfele véletlenül rossz osztályhoz csatlakozott? A megoldás egyszerű: hívásátvitel segítségével az ügyfelet az egyik kollégájához irányíthatja, és ezzel időt takaríthat meg.

Nehezen emlékszik arra, amit az ügyfelek mondtak? Semmi gond, a LiveAgent minden bejövő és kimenő hívást rögzít, és a rendszeren belül tárolja. Ha frissítenie kell a memóriáját, egyszerűen keresse meg a jegyet, és hallgassa meg a teljes hívásfelvételt. A hívásrögzítés használható új ügynökök képzésére és az ügyfélhívásokra adott helyes válaszok bemutatására is.

További információra van szüksége a call center szolgáltatásainkról? Nézze meg a Call Center funkciók oldalunkat, amely minden információt tartalmaz a LiveAgent call center képességeiről.

Hogyan integrálható az Axialys VoIP a LiveAgenthez?

Ha szeretné létrehozni LiveAgent telefonos központját az Axialysszel, mint VoIP szolgáltatóval, kövesse ezt az egyszerű útmutatót.

  • Nyissa meg a LiveAgentet és lépjen a Konfiguráció > Hívás > Számok menüpontba. Kattintson a tetején található narancssárga Létrehozás gombra.
  • Válassza ki az Axialys szolgáltatást a VoIP szolgáltatók listájából.
Axialys
Válassza az Axialys-t
  • Nevezze el a számot, válasszon ki egy részleget, adja meg bejelentkezési adatait, és válassza ki a betárcsázási előtag számát. Azt is bejelölheti vagy törölheti a jelölést, hogy rögzítse az összes ebből a számból érkezett és kezdeményezett telefonhívást. Ha befejezni szeretné, kattintson az alján található Hozzáadás gombra.
Axialys
Konfigurálja az Axialys telefonszámát

A telefonszám a LiveAgentben található, és használatra kész. Ha szeretné, felvehet további Axialys telefonszámokat, vagy más VoIP szolgáltatóktól származó telefonszámokat.

Axialys
Axialys telefonszám hozzáadva

További információk a LiveAgent Call Center szoftverről

További információkat keres a call center létrehozásáról és működtetéséről? Ha érdekli, tekintse meg a LiveAgent akadémiát, ahol további információkat talál a telefonos központokról és az ügyfélszolgálat világának egyéb témáiról.

Kíváncsi arra, hogy mire képes még a LiveAgent? Nézze meg az alábbi videót, és tekintse meg ügyfélszolgálati szoftverünk teljes bemutatását.

LiveAgent Product Tour
Vissza az integrációkhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót