Axialys integration
Mi az Axialys ?
Az Axialys egy FrenchTech címkével rendelkező technológiai vállalat, amely a kkv-k, az ETI-k és a nagyvállalatok számára egy SaaS szoftvercsomagot biztosít, amely lehetővé teszi számukra, hogy hatékonyan, intuitív módon és a felhőben kezeljék telefonos rendszerüket és ügyfélkapcsolataikat.
Az Axialys kiad egy SaaS szoftvercsomagot, amely foglalkozik a telefonálás minden felhasználásával a vállalatoknál:
- A Centrex VoIP professzionális telefonálás minden alkalmazott számára
- Call center telefonálás a központok felszereléséhez
- Telefonálás az értékesítési csapat számára
Axialys SIP Trunk Solution Teljes leírás.
Hogyan használhatja?
Ha VoIP szolgáltatót keres a LiveAgent telefonos központjához való csatlakozáshoz, az Axialys nagyszerű választás. A LiveAgent telefonos központja kezeli a hívásokat és a jegyeket, míg a többit az Axialys biztosítja. Laptop vagy okostelefon, mikrofon és hangszóró – ez minden, amire szüksége van egy induló telefonközpont létrehozásához. Előfordulhat, hogy más hardverre is szüksége lesz, ha később javítani szeretné a hívás minőségét.
Hogyan profitálhat a LiveAgent telefonos központjából?
Annak ellenére, hogy egyesek inkább a digitális ügyfélélményeket részesítik előnyben, mások mélyebb személyes kapcsolatra vágynak azokkal a márkákkal, amelyekkel kapcsolatba lépnek. A telefonos központok nagyszerű módja az ügyfélkapcsolatok javításának, termékek eladásának, új ügyfelek és szolgáltatás-felhasználók megszerzésének, vagy általános ügyfélszolgálatok nyújtásának.
A hagyományos telefonközpontok zuhanásával és a call center szoftverek szárnyalásával, például a LiveAgent elterjedésével könnyű ilyen típusú élményeket nyújtani ügyfelei számára, anélkül, hogy csődbe menne. A telefonos központok ma már minden típusú vállalkozás számára hozzáférhetők, legyenek azok nagyok, vagy kisebbek.
Hogyan működik a LiveAgent telefonos központ?
A LiveAgent a fejlett funkciók segítségével megkönnyíti a telefonközpont kezelését és vezetését a vállalkozások számára. Például létrehozhat egyedi IVR (Interactive Voice Response) fákat, amelyek automatikusan továbbítják az ügyfeleket a megfelelő részlegekhez és ügynökökhöz.
A legjobb rész? A LiveAgent IVR funkciója minden munkát elvégez, és problémamentes élményt nyújt ügyfeleinek. Csak annyit kell tenniük, hogy meghallgatják az IVR menüt, és lenyomják a megfelelő tárcsázó billentyűt (például az 1-es gombot az értékesítéshez), hogy kapcsolatba kerüljenek a munkához megfelelő személlyel.
Ügyfele véletlenül rossz osztályhoz csatlakozott? A megoldás egyszerű: hívásátvitel segítségével az ügyfelet az egyik kollégájához irányíthatja, és ezzel időt takaríthat meg.
Nehezen emlékszik arra, amit az ügyfelek mondtak? Semmi gond, a LiveAgent minden bejövő és kimenő hívást rögzít, és a rendszeren belül tárolja. Ha frissítenie kell a memóriáját, egyszerűen keresse meg a jegyet, és hallgassa meg a teljes hívásfelvételt. A hívásrögzítés használható új ügynökök képzésére és az ügyfélhívásokra adott helyes válaszok bemutatására is.
További információra van szüksége a call center szolgáltatásainkról? Nézze meg a Call Center funkciók oldalunkat, amely minden információt tartalmaz a LiveAgent call center képességeiről.
Hogyan integrálható az Axialys VoIP a LiveAgenthez?
Ha szeretné létrehozni LiveAgent telefonos központját az Axialysszel, mint VoIP szolgáltatóval, kövesse ezt az egyszerű útmutatót.
- Nyissa meg a LiveAgentet és lépjen a Konfiguráció > Hívás > Számok menüpontba. Kattintson a tetején található narancssárga Létrehozás gombra.
- Válassza ki az Axialys szolgáltatást a VoIP szolgáltatók listájából.
- Nevezze el a számot, válasszon ki egy részleget, adja meg bejelentkezési adatait, és válassza ki a betárcsázási előtag számát. Azt is bejelölheti vagy törölheti a jelölést, hogy rögzítse az összes ebből a számból érkezett és kezdeményezett telefonhívást. Ha befejezni szeretné, kattintson az alján található Hozzáadás gombra.
A telefonszám a LiveAgentben található, és használatra kész. Ha szeretné, felvehet további Axialys telefonszámokat, vagy más VoIP szolgáltatóktól származó telefonszámokat.
További információk a LiveAgent Call Center szoftverről
További információkat keres a call center létrehozásáról és működtetéséről? Ha érdekli, tekintse meg a LiveAgent akadémiát, ahol további információkat talál a telefonos központokról és az ügyfélszolgálat világának egyéb témáiról.
Kíváncsi arra, hogy mire képes még a LiveAgent? Nézze meg az alábbi videót, és tekintse meg ügyfélszolgálati szoftverünk teljes bemutatását.
LiveAgent offers a comprehensive customer service software that allows companies to organize profiles and improve customer experience. The platform offers various features such as live chat and AI-based chatbots, and provides access to customer behavior tracking and business trust building. It also includes an internal chat function for seamless collaboration with team members. LiveAgent serves numerous large-scale clients and is highly customizable. The software integrates easily with various CMS systems and project management tools. LiveAgent offers a 14-day free trial and is backed by numerous awards and certifications.
LiveAgent is a customer support software that offers various features such as a complaint management system and incoming call center software. It supports VoIP phone systems and self-service software. LiveAgent provides detailed migration data and system status reports and its support portal helps customers solve any problems they may have. The LiveAgent newsletter provides up-to-date information on possible updates and discounts. The software is easy to use and efficient, and helps increase customer satisfaction, sales, and effective communication with customers. Custom fields, email notifications, customer portals and phone ticketing are some of the capabilities of LiveAgent that can enhance customer experience and support. A free trial is available, as well as various subscription options.
Alapvető tudásbázis kommunikációs sablonok
A tudásbázisok és a GYIK közötti különbségek a felhasználói élmény, az információ architektúrája és a kereshetőség. A LiveAgent hatékony ügyfélszolgálati megoldást kínál, mely növeli a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. A vállalat innovatív megoldásokat kínál az ügyfélportál, panaszkezelési és e-mail kezelő rendszerekben.