Ingyenes próba

Axialys

Mi az Axialys ?

Az Axialys egy FrenchTech címkével rendelkező technológiai vállalat, amely a kkv-k, az ETI-k és a nagyvállalatok számára egy SaaS szoftvercsomagot biztosít, amely lehetővé teszi számukra, hogy hatékonyan, intuitív módon és a felhőben kezeljék telefonos rendszerüket és ügyfélkapcsolataikat.

Az Axialys kiad egy SaaS szoftvercsomagot, amely foglalkozik a telefonálás minden felhasználásával a vállalatoknál:

  • A Centrex VoIP professzionális telefonálás minden alkalmazott számára
  • Call center telefonálás a központok felszereléséhez
  • Telefonálás az értékesítési csapat számára

Axialys SIP Trunk Solution Teljes leírás.

Hogyan használhatja?

Ha VoIP szolgáltatót keres a LiveAgent telefonos központjához való csatlakozáshoz, az Axialys nagyszerű választás. A LiveAgent telefonos központja kezeli a hívásokat és a jegyeket, míg a többit az Axialys biztosítja. Laptop vagy okostelefon, mikrofon és hangszóró – ez minden, amire szüksége van egy induló telefonközpont létrehozásához. Előfordulhat, hogy más hardverre is szüksége lesz, ha később javítani szeretné a hívás minőségét.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Hogyan profitálhat a LiveAgent telefonos központjából?

Annak ellenére, hogy egyesek inkább a digitális ügyfélélményeket részesítik előnyben, mások mélyebb személyes kapcsolatra vágynak azokkal a márkákkal, amelyekkel kapcsolatba lépnek. A telefonos központok nagyszerű módja az ügyfélkapcsolatok javításának, termékek eladásának, új ügyfelek és szolgáltatás-felhasználók megszerzésének, vagy általános ügyfélszolgálatok nyújtásának.

A hagyományos telefonközpontok zuhanásával és a call center szoftverek szárnyalásával, például a LiveAgent elterjedésével könnyű ilyen típusú élményeket nyújtani ügyfelei számára, anélkül, hogy csődbe menne. A telefonos központok ma már minden típusú vállalkozás számára hozzáférhetők, legyenek azok nagyok, vagy kisebbek.

Hogyan működik a LiveAgent telefonos központ?

A LiveAgent a fejlett funkciók segítségével megkönnyíti a telefonközpont kezelését és vezetését a vállalkozások számára. Például létrehozhat egyedi IVR (Interactive Voice Response) fákat, amelyek automatikusan továbbítják az ügyfeleket a megfelelő részlegekhez és ügynökökhöz.

Hívóközpont IVR-rel

A legjobb rész? A LiveAgent IVR funkciója minden munkát elvégez, és problémamentes élményt nyújt ügyfeleinek. Csak annyit kell tenniük, hogy meghallgatják az IVR menüt, és lenyomják a megfelelő tárcsázó billentyűt (például az 1-es gombot az értékesítéshez), hogy kapcsolatba kerüljenek a munkához megfelelő személlyel.

Ügyfele véletlenül rossz osztályhoz csatlakozott? A megoldás egyszerű: hívásátvitel segítségével az ügyfelet az egyik kollégájához irányíthatja, és ezzel időt takaríthat meg.

Nehezen emlékszik arra, amit az ügyfelek mondtak? Semmi gond, a LiveAgent minden bejövő és kimenő hívást rögzít, és a rendszeren belül tárolja. Ha frissítenie kell a memóriáját, egyszerűen keresse meg a jegyet, és hallgassa meg a teljes hívásfelvételt. A hívásrögzítés használható új ügynökök képzésére és az ügyfélhívásokra adott helyes válaszok bemutatására is.

További információra van szüksége a call center szolgáltatásainkról? Nézze meg a Call Center funkciók oldalunkat, amely minden információt tartalmaz a LiveAgent call center képességeiről.

Hogyan integrálható az Axialys VoIP a LiveAgenthez?

Ha szeretné létrehozni LiveAgent telefonos központját az Axialysszel, mint VoIP szolgáltatóval, kövesse ezt az egyszerű útmutatót.

  • Nyissa meg a LiveAgentet és lépjen a Konfiguráció > Hívás > Számok menüpontba. Kattintson a tetején található narancssárga Létrehozás gombra.
  • Válassza ki az Axialys szolgáltatást a VoIP szolgáltatók listájából.
Axialys
Válassza az Axialys-t
  • Nevezze el a számot, válasszon ki egy részleget, adja meg bejelentkezési adatait, és válassza ki a betárcsázási előtag számát. Azt is bejelölheti vagy törölheti a jelölést, hogy rögzítse az összes ebből a számból érkezett és kezdeményezett telefonhívást. Ha befejezni szeretné, kattintson az alján található Hozzáadás gombra.
Axialys
Konfigurálja az Axialys telefonszámát

A telefonszám a LiveAgentben található, és használatra kész. Ha szeretné, felvehet további Axialys telefonszámokat, vagy más VoIP szolgáltatóktól származó telefonszámokat.

Axialys
Axialys telefonszám hozzáadva

További információk a LiveAgent Call Center szoftverről

További információkat keres a call center létrehozásáról és működtetéséről? Ha érdekli, tekintse meg a LiveAgent akadémiát, ahol további információkat talál a telefonos központokról és az ügyfélszolgálat világának egyéb témáiról.

Kíváncsi arra, hogy mire képes még a LiveAgent? Nézze meg az alábbi videót, és tekintse meg ügyfélszolgálati szoftverünk teljes bemutatását.

LiveAgent Product Tour
Back to Integrations Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo