Telematica integration
Partner website
Partner Privacy Policy
A Telematica a telekommunikációs szférában a szakértői szintű megoldásokat jelenti, szándékosan elhatárolódva a gazdaságos piaci alternatívától. Az internetes és telefonos szolgáltatásokra helyezve a hangsúlyt, a Telematica kiterjeszti hatókörét az osztrák piacon és azon túl is, különösen a vezetékes szélessávú internetkapcsolatok, webtárhely és VoIP telefonmegoldások terén, amelyek egyéni és vállalati ügyfelek számára egyaránt megfelelnek.
Az 1995-ben alapított Telematica 2010 közepén vezetői kivásárláson esett át, ami teljes körű szervezeti átalakítást indított el. A szerkezetátalakítási kezdeményezés az élvonalbeli, nagy teljesítményű IT-infrastruktúrába való jelentős beruházásokban gyökerezik. 2015 elején a vállalat ambiciózusabbá vált terjeszkedési terveivel, új célokat tűzve ki. Változtatások történtek a folyamatok áramlásának javítása érdekében, amelyek pozitív hozadéka a változtatások bevezetése után hamarosan megjelent.
A vállalat kiemelten fontosnak tartja az olyan elemeket, mint az átláthatóság, a biztonság és az átfogó ügyfélszolgálat. Azáltal, hogy egyedi termékeket kínálunk ügyfeleink számára változatos árképzési lehetőségekkel és személyre szabott megoldásokkal, hatékonyan különböztetjük meg magunkat a versenytársaktól. A szolgáltatások részletes köre, beleértve az éjjel-nappali IT-infrastruktúra-felügyeletet és az üzleti ügyfeleknek szóló SLA-t, tovább bővítette kínálatunkat. Ilyen példaértékű teljesítménnyel biztosítjuk ügyfeleink számára a zavartalan, eufórikus élményt a világhálón, miközben nyugodt alvást biztosítunk számukra.
Hogyan használhatja?
A LiveAgent és a Telematica egyesítette erőit annak érdekében, hogy a Telematica-számok integrálása a call center működésébe zökkenőmentes legyen. És a legjobb rész? A LiveAgent gondoskodik arról, hogy ez a beállítás egyetlen fillérbe se kerüljön.
A Telematica és a LiveAgent call center összekapcsolásának megkezdése pofon egyszerű. Egyszerűen jelentkezzen be LiveAgent fiókjába, és kövesse a megadott egyszerű irányelveket.
1. Jelentkezzen be LiveAgent fiókjába
2. Keresse meg a Számok opciót
3. Telematica keresése
4. Kattintson a Hozzáadás gombra
5. Illessze be a szükséges hitelesítő adatokat
A Telematica integrálásának költsége:
A LiveAgent előfizetés további költségek nélkül tartalmazza az integrációt, míg a Telematica szolgáltatásait díj ellenében nyújtja, mivel önálló vállalkozásként működik.
Telematika előnyei:
- Megtakarítás
- Egyszerű online kezelés
- Hozzáférés Ausztriában és Németországban
- Rugalmasság
- Megnövelt megbízhatóság.
- Fejlett funkciók
- Biztonság
- Méretezhetőség
Szeretné bővíteni tudását a call center szoftverek működéséről? Az átfogó megértés érdekében tekintse meg az alábbi felvilágosító videót.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Telematica integration!
A cikk arról szól, hogy a marketing fontossága és hatékonysága növekszik az online platformokon. Az online jelenlét kritikus szerepet játszik a vállalkozások sikerében. A digitális marketing eszközök lehetővé teszik a célközönség pontos meghatározását és a személyre szabott üzenetek eljuttatását. A cikk kiemeli az online marketing előnyeit és azt, hogy a vállalkozásoknak lépést kell tartaniuk a digitális trendekkel, hogy versenyképesek maradjanak.
A Quality Unit LLC oldalán található a LiveAgent, amelynek használatához felhasználási feltételeket, biztonsági politikát és adatvédelmi irányelveket kell elfogadni. A szolgáltatás telepítése folyamatban, és az e-mailben elküldik a belépési adatokat. Az oldalt sütik segítségével működtetik, lehetőség van élő csevegésre és több időpontban is lehet demót és hívást foglalni. A kapcsolatfelvétel előtt el kell fogadni a sütiket.
A cikk összehasonlítja a különböző jegykezelő szoftvereket, és javasolja, hogy a felhasználók válasszák ki a legmegfelelőbb megoldást az igényeiknek megfelelően. A LiveAgent ideális megoldás az ügyfélszolgálatok számára, különösen azoknak, akik Google email fiókjukról futtatják a szolgáltatást. Az invitáló e-mailek vizuálisan vonzónak kell lenniük, és érdemes többször is elküldeni őket a következő héten. A LiveAgent hatékony eszköz az ügyfélszolgálattal való kommunikációhoz, javítja az ügyfélszolgálat hatékonyságát és növeli a vásárlói elégedettséget.
A weboldal sütiket használ, amit a felhasználóknak el kell fogadniuk a továbbiakhoz. A LiveAgent-re való bejelentkezéssel kapcsolatban küldenek egy e-mailt a felhasználónak. A szolgáltatás előnyeit kiemelő hívást vagy demo-t is lehet kérni. A kapcsolatfelvétel különböző módjait is felajánlják, de az engedélyező süti megtagadása miatt a weboldal csevegési funkciója nem használható.