Telcowise integration
Partner website
A Telecowise egy vezető telekommunikációs integrációs vállalat, amely felhőalapú és helyszíni telefonrendszerekre, voicebot megoldásokra, e-mail automatizálásra és jelentési szolgáltatásokra szakosodott.
Szakértelme sokféle iparágra kiterjed, és a telefonos igények széles skáláját kielégíti, a kis számú bővítéshez szükséges alapvető alközponti rendszerektől a kifinomult call center megoldásokig ügynökszkriptekkel és CRM-integrációval. Egyedi megoldásokat úgy alakít ki, hogy pontosan megfeleljenek ügyfelei igényeinek, helyszíni és felhőalapú lehetőségeket egyaránt kínálva.
Elsődleges célja, hogy a kis- és középvállalkozásokat vállalati szintű távközlési megoldásokkal ruházza fel.
Csehországi távközlési szolgáltatóként a Telcowise cseh telefonszámokat és versenyképes árakat kínál a kimenő hívásokhoz. Nemzetközi kommunikációs igényekhez nemzetközi számokat is biztosít szinte bármely ország számára a legversenyképesebb áron.
A műveletek egyszerűsítése és a manuális feladatok csökkentése érdekében kiváló minőségű voicebot megoldásait olyan neves cégek használják, mint a Sazka, Packeto, Samsung, Orange, AXA és még sokan mások. A hangautomatizálás mellett e-mail továbbítási automatizálást kínál, amely tartalma alapján hatékonyan irányítja az ügyfelek leveleit a megfelelő vállalati részleghez, és kiegészíti azokat a vállalat belső rendszereiből származó releváns információkkal.
Gondoskodva arról, hogy a vállalkozások döntéseiket pontos és megbízható adatokra alapozzák, a Telcowise olyan jelentéskészítési megoldásokat kínál, amelyek konszolidálják a szállított rendszereiből és az ügyfél belső rendszereiből származó adatokat.
Hogyan használhatja?
A LiveAgent és a Telcowise egyesítette erőit annak érdekében, hogy a Telcowise számok integrálása a call center műveleteibe zökkenőmentes legyen. És a legjobb rész? A LiveAgent gondoskodik arról, hogy ez a beállítás egyetlen fillérbe se kerüljön.
A Telcowise és a LiveAgent call center összekapcsolásának megkezdése pofon egyszerű. Egyszerűen jelentkezzen be LiveAgent fiókjába és kövesse a megadott egyszerű irányelveket.
1. Jelentkezzen be LiveAgent fiókjába
2. Keresse meg a Számok opciót
3. Keresse meg a Telcowise-ot
4. Kattintson a Hozzáadás gombra
5. Illessze be a szükséges hitelesítő adatokat
A Telcowise integrálásának költsége:
A LiveAgent előfizetés további költségek nélkül tartalmazza az integrációt, a Telcowise pedig díj ellenében nyújtja szolgáltatásait, mivel önálló vállalkozásként működik.
A Telcowise előnyei:
- Megtakarítás
- Egyszerű online kezelés
- Hozzáférés a Cseh Köztársaságban
- Elérhetőség
- Megnövelt megbízhatóság.
- Továbbfejlesztett funkciók.
Szeretné bővíteni tudását a call center szoftverek működéséről? Az átfogó megértés érdekében tekintse meg az alábbi felvilágosító videót.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Telcowise integration!
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely VoIP telefonrendszereket, panaszkezelési rendszereket és e-mail kezelő szoftvereket kínál. Az oldalon található részletes információk és tanfolyamok. A felhasználóknak lehetősége van arra, hogy partnerprogramba kerüljenek. A LiveAgent számos értékesítési kapcsolattal rendelkezik. A webhelyen lehetőség van arra, hogy egy fiókot hozzon létre, amelyhez e-mailben küldik az adatokat.
Telus Ügyfélszolgálat Elérhetőségek
A Telus egy kanadai telekommunikációs társaság, amely telefont, internetet és televíziós szolgáltatásokat kínál a nyugat-kanadai régióban. Az ügyfélkapcsolatokhoz lehet élő chat-t, hívásközpontot, közösségi média támogatást, fórumot és önkiszolgáló kapcsolatot használni. Az E-mail SLA és az Élő csevegés SLA is rendelkezésre áll. Az Általános Szerződési Feltételekről, Adatvédelmi Irányelvekről, Biztonsági Politikáról és GDPR-ról is olvashat. A Tudásbázis és a Partnervállalkozások is elérhetők, de az E-mail támogatás nem. A segélyvonaluk 1-866-558-2273 telefonszámon elérhető.
A LiveAgent vállalat kínál olyan ügyfélszolgálati szoftvereket, mint VoIP telefonrendszerek, önkiszolgáló szoftverek, bejövő call center szoftverek, panaszkezelési rendszerek és ügyfélportál szoftverek. A vállalat blogot, szójegyzéket, akadémiát, sablonokat, webináriumokat és egy költségkalkulátort is kínál. A LiveAgent irányítópultjának létrehozása folyamatban van, és amint befejeződik, az ügyfeleknek e-mailben küldjük a belépési adataikat. A céget díjakkal és tanúsítványokkal ismerték el, és lehetőséget nyújt partnerprogramban való részvételre.