Partner
A Telecowise egy vezető telekommunikációs integrációs vállalat, amely felhőalapú és helyszíni telefonrendszerekre, voicebot megoldásokra, e-mail automatizálásra és jelentési szolgáltatásokra szakosodott.
Szakértelme sokféle iparágra kiterjed, és a telefonos igények széles skáláját kielégíti, a kis számú bővítéshez szükséges alapvető alközponti rendszerektől a kifinomult call center megoldásokig ügynökszkriptekkel és CRM-integrációval. Egyedi megoldásokat úgy alakít ki, hogy pontosan megfeleljenek ügyfelei igényeinek, helyszíni és felhőalapú lehetőségeket egyaránt kínálva.
Elsődleges célja, hogy a kis- és középvállalkozásokat vállalati szintű távközlési megoldásokkal ruházza fel.
Csehországi távközlési szolgáltatóként a Telcowise cseh telefonszámokat és versenyképes árakat kínál a kimenő hívásokhoz. Nemzetközi kommunikációs igényekhez nemzetközi számokat is biztosít szinte bármely ország számára a legversenyképesebb áron.
A műveletek egyszerűsítése és a manuális feladatok csökkentése érdekében kiváló minőségű voicebot megoldásait olyan neves cégek használják, mint a Sazka, Packeto, Samsung, Orange, AXA és még sokan mások. A hangautomatizálás mellett e-mail továbbítási automatizálást kínál, amely tartalma alapján hatékonyan irányítja az ügyfelek leveleit a megfelelő vállalati részleghez, és kiegészíti azokat a vállalat belső rendszereiből származó releváns információkkal.
Gondoskodva arról, hogy a vállalkozások döntéseiket pontos és megbízható adatokra alapozzák, a Telcowise olyan jelentéskészítési megoldásokat kínál, amelyek konszolidálják a szállított rendszereiből és az ügyfél belső rendszereiből származó adatokat.
Hogyan használhatja?
A LiveAgent és a Telcowise egyesítette erőit annak érdekében, hogy a Telcowise számok integrálása a call center műveleteibe zökkenőmentes legyen. És a legjobb rész? A LiveAgent gondoskodik arról, hogy ez a beállítás egyetlen fillérbe se kerüljön.
A Telcowise és a LiveAgent call center összekapcsolásának megkezdése pofon egyszerű. Egyszerűen jelentkezzen be LiveAgent fiókjába és kövesse a megadott egyszerű irányelveket.
1. Jelentkezzen be LiveAgent fiókjába
2. Keresse meg a Számok opciót

3. Keresse meg a Telcowise-ot

4. Kattintson a Hozzáadás gombra
5. Illessze be a szükséges hitelesítő adatokat

A Telcowise integrálásának költsége:
A LiveAgent előfizetés további költségek nélkül tartalmazza az integrációt, a Telcowise pedig díj ellenében nyújtja szolgáltatásait, mivel önálló vállalkozásként működik.
A Telcowise előnyei:
- Megtakarítás
- Egyszerű online kezelés
- Hozzáférés a Cseh Köztársaságban
- Elérhetőség
- Megnövelt megbízhatóság.
- Továbbfejlesztett funkciók.
Szeretné bővíteni tudását a call center szoftverek működéséről? Az átfogó megértés érdekében tekintse meg az alábbi felvilágosító videót.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Telcowise integration!
Megrendelés visszaigazoló e-mail sablonok
Próbálja ki a kész és teljesen testreszabható megrendelés visszaigazoló e-mail sablonjainkat, amelyek biztosan növelik konverzióit és bevételeit.
A LiveAgent alkalmazás chat-eszköz és kommunikációs platform. Az alkalmazás lehetőséget nyújt az ügyfelekkel való online kommunikációra, valamint belső kommunikációra a cég részlegei között. Az alkalmazás használatával könnyen nyomon követhető az ügyfelekkel való kommunikáció és a sales csapat hatékonysága. Továbbá, a LiveAgent tudásbázist is biztosít a kollégák számára, melynek frissítése egyszerű és értékes információt nyújt a dolgozóknak.
Az élő csevegés fontos a vállalatok ügyfélszolgálati tevékenységeiben, hiszen javítja a konverziókat és a hűséget. Az ügyfélszolgálati munkatársak feladatai közé tartozik a termékekkel kapcsolatos kérdések megválaszolása és a problémák megoldása. Az értékelés gyűjtése és játékosítása mind fontos részei az ügyfélszolgálatnak. A LiveAgent demó és támogatást nyújt ezen a területen is.