Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

OptiTELECOM

Mi az az OptiTELECOM?

Az OptiTELECOM 2008 óta működik az IP-megoldásokra összpontosítva, nevezetesen a telefonközpontok és az IP-telefonok számára.

Az OptiTELECOM folyamatosan arra törekszik, hogy ügyfelei számára a leginnovatívabb, mégis stabil megoldásokat kínálja, a kereskedelmi és műszaki funkciók látványos kombinációjával annak érdekében, hogy mindig a legjobb megoldásokat kínálja.

Egy speciális technikai támogató csapattal rendelkezik, amely a nap 24 órájában rendelkezésre áll, hogy támogassa a vállalata virtuális telefonközpontjának működését, mert az Ön vállalkozása működése a mi gondunk.

A virtuális telefonközpont szolgáltatást, valamint a kapcsolódó kommunikációkat egy, a Portugáliában megfelelően regisztrált és működésre feljogosított nemzeti referencia-szolgáltató biztosítja.

Hogyan használhatja?

Ha VoIP szolgáltatót keres a LiveAgent call centerhez, az OptiTELECOM nagyszerű választás. A LiveAgent telefonközpontja kezeli a hívásait és a jegyeket, míg az OptiTELECOM biztosítja a többit. A laptop vagy az okostelefon mikrofonjai és hangszórói minden, amire szüksége van egy kezdő hívásközpont létrehozásához. Előfordulhat, hogy más hardverre is szüksége lesz, ha később javítani szeretné a hívás minőségét.

https://youtu.be/Ydbuj55E8PU

Hogyan profitálhat a LiveAgent telefonos központjából?

A LiveAgent fejlett funkciói segítségével megkönnyíti a call center kezelését és működtetését a vállalkozások számára. Létrehozhat például egyéni IVR (interaktív hangválasz) fákat, amelyek automatikusan a megfelelő osztályokhoz és ügynökökhöz irányítják az ügyfeleket.

A legjobb rész? A LiveAgent IVR funkciója minden munkát elvégez, és problémamentes élményt nyújt ügyfeleinek. Csak annyit kell tenniük, hogy meghallgatják az IVR menüt, és lenyomják a megfelelő tárcsázó billentyűt (például az 1-es gombot az értékesítéshez), hogy kapcsolatba kerüljenek a munkához megfelelő személlyel.

Hívóközpont IVR-rel

Vásárlója véletlenül rossz osztályhoz csatlakozott? A megoldás egyszerű: hívásátirányítással irányíthatja az ügyfelet valamelyik kollégájához, és időt takaríthat meg.

Nehezen emlékszik arra, amit az ügyfelek mondtak? Semmi gond, a LiveAgent minden bejövő és kimenő hívást rögzít, és a rendszeren belül tárolja. Ha frissítenie kell a memóriáját, egyszerűen keresse meg a jegyet, és hallgassa meg a teljes hívásfelvételt. A hívásrögzítés használható új ügynökök képzésére és az ügyfélhívásokra adott helyes válaszok bemutatására is.

További információra van szüksége call center funkcióinkról? Tekintse meg Call Center szolgáltatásunkat, ahol minden információ megtalálható a Live Agent call center képességeiről.

Hogyan integrálható az OptiTELECOM VoIP a LiveAgentbe?

Ha az OptiTELECOM-mal, mint VoIP-szolgáltatóval szeretné létrehozni LiveAgent telefonos központját, kövesse ezt az egyszerű útmutatót.

  • Nyissa meg a LiveAgentet és válassza a Konfiguráció> Hívás> Számok lehetőséget. Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra a tetején.
  • Válassza az OptiTELECOM lehetőséget a VoIP szolgáltatók listájáról
OptiTELECOM
Válassza az OptiTelecom lehetőséget
  • Írja be a nevet és a számot, válasszon egy osztályt, adja meg bejelentkezési adatait, és válassza ki a tárcsázási előhívószámot. Azt is bejelölheti, vagy törölheti a jelölést, ha rögzíteni szeretné az összes, erről a számról érkezett és kezdeményezett telefonhívást. Ha be szeretné fejezni, kattintson a Hozzáadás gombra az alján.
OptiTELECOM
Konfigurálja az OptiTelecom telefonszámát

A telefonszám LiveAgentben van, és használatra kész. Ha úgy tetszik, további OptiTelecom telefonszámokat adhat hozzá, vagy más VoIP szolgáltatóktól származó számokat.

OptiTELECOM

További információ a LiveAgent Call Center szoftverről

További információra van szüksége a call center létrehozásáról és működtetéséről? Ha érdekli, nézze meg a LiveAgent akadémiát, ahol további információkat talál a call centerekről és az ügyfélszolgálat világának egyéb témáiról.

Kíváncsi arra, hogy mire képes még a LiveAgent? Nézze meg az alábbi videót, és tekintse meg az ügyféltámogató szoftver teljes bemutatását.

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Modulus integration!

Try it right now

GYIK

Mi az a OptiTELECOM?

Az OptiTELECOM portugál szolgáltató, amely 2008 óta a VoiP-ra specializálódott, az IP-megoldásokra összpontosít, nevezetesen a telefonközpontok és az IP-telefonok számára.

Mennyibe kerül az OptiTELECOM és a LiveAgent integrálása?

A LiveAgent már beépítette az OptiTELECOM-ot. Így az integráció ingyenes. Ne feledje azonban, hogy az OptiTELECOM díjat számít fel szolgáltatásaiért.

Hogyan valósíthat meg egy OptiTELECOM VoIP számot a LiveAgenten belül?

Amint azt korábban említettük, az OptiTELECOM már a LiveAgent része. Egyszerűen jelentkezzen be, és kövesse az alábbi útmutatót:

1. Navigáljon a Konfigurációk > Hívás > Számok > OptiTELECOM-ra

2. Adja hozzá a VoIP-számot, és azonnal használhatja

Vissza az integrációkhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót