Partner
Mi az az OptiTELECOM?
Az OptiTELECOM 2008 óta működik az IP-megoldásokra összpontosítva, nevezetesen a telefonközpontok és az IP-telefonok számára.
Az OptiTELECOM folyamatosan arra törekszik, hogy ügyfelei számára a leginnovatívabb, mégis stabil megoldásokat kínálja, a kereskedelmi és műszaki funkciók látványos kombinációjával annak érdekében, hogy mindig a legjobb megoldásokat kínálja.
Egy speciális technikai támogató csapattal rendelkezik, amely a nap 24 órájában rendelkezésre áll, hogy támogassa a vállalata virtuális telefonközpontjának működését, mert az Ön vállalkozása működése a mi gondunk.
A virtuális telefonközpont szolgáltatást, valamint a kapcsolódó kommunikációkat egy, a Portugáliában megfelelően regisztrált és működésre feljogosított nemzeti referencia-szolgáltató biztosítja.
Hogyan használhatja?
Ha VoIP szolgáltatót keres a LiveAgent call centerhez, az OptiTELECOM nagyszerű választás. A LiveAgent telefonközpontja kezeli a hívásait és a jegyeket, míg az OptiTELECOM biztosítja a többit. A laptop vagy az okostelefon mikrofonjai és hangszórói minden, amire szüksége van egy kezdő hívásközpont létrehozásához. Előfordulhat, hogy más hardverre is szüksége lesz, ha később javítani szeretné a hívás minőségét.
Hogyan profitálhat a LiveAgent telefonos központjából?
A LiveAgent fejlett funkciói segítségével megkönnyíti a call center kezelését és működtetését a vállalkozások számára. Létrehozhat például egyéni IVR (interaktív hangválasz) fákat, amelyek automatikusan a megfelelő osztályokhoz és ügynökökhöz irányítják az ügyfeleket.
A legjobb rész? A LiveAgent IVR funkciója minden munkát elvégez, és problémamentes élményt nyújt ügyfeleinek. Csak annyit kell tenniük, hogy meghallgatják az IVR menüt, és lenyomják a megfelelő tárcsázó billentyűt (például az 1-es gombot az értékesítéshez), hogy kapcsolatba kerüljenek a munkához megfelelő személlyel.
Vásárlója véletlenül rossz osztályhoz csatlakozott? A megoldás egyszerű: hívásátirányítással irányíthatja az ügyfelet valamelyik kollégájához, és időt takaríthat meg.
Nehezen emlékszik arra, amit az ügyfelek mondtak? Semmi gond, a LiveAgent minden bejövő és kimenő hívást rögzít, és a rendszeren belül tárolja. Ha frissítenie kell a memóriáját, egyszerűen keresse meg a jegyet, és hallgassa meg a teljes hívásfelvételt. A hívásrögzítés használható új ügynökök képzésére és az ügyfélhívásokra adott helyes válaszok bemutatására is.
További információra van szüksége call center funkcióinkról? Tekintse meg Call Center szolgáltatásunkat, ahol minden információ megtalálható a Live Agent call center képességeiről.
Hogyan integrálható az OptiTELECOM VoIP a LiveAgentbe?
Ha az OptiTELECOM-mal, mint VoIP-szolgáltatóval szeretné létrehozni LiveAgent telefonos központját, kövesse ezt az egyszerű útmutatót.
- Nyissa meg a LiveAgentet és válassza a Konfiguráció> Hívás> Számok lehetőséget. Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra a tetején.
- Válassza az OptiTELECOM lehetőséget a VoIP szolgáltatók listájáról

- Írja be a nevet és a számot, válasszon egy osztályt, adja meg bejelentkezési adatait, és válassza ki a tárcsázási előhívószámot. Azt is bejelölheti, vagy törölheti a jelölést, ha rögzíteni szeretné az összes, erről a számról érkezett és kezdeményezett telefonhívást. Ha be szeretné fejezni, kattintson a Hozzáadás gombra az alján.

A telefonszám LiveAgentben van, és használatra kész. Ha úgy tetszik, további OptiTelecom telefonszámokat adhat hozzá, vagy más VoIP szolgáltatóktól származó számokat.

További információ a LiveAgent Call Center szoftverről
További információra van szüksége a call center létrehozásáról és működtetéséről? Ha érdekli, nézze meg a LiveAgent akadémiát, ahol további információkat talál a call centerekről és az ügyfélszolgálat világának egyéb témáiról.
Kíváncsi arra, hogy mire képes még a LiveAgent? Nézze meg az alábbi videót, és tekintse meg az ügyféltámogató szoftver teljes bemutatását.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Modulus integration!
Frequently Asked Questions
Mi az a OptiTELECOM?
Az OptiTELECOM portugál szolgáltató, amely 2008 óta a VoiP-ra specializálódott, az IP-megoldásokra összpontosít, nevezetesen a telefonközpontok és az IP-telefonok számára.
Mennyibe kerül az OptiTELECOM és a LiveAgent integrálása?
A LiveAgent már beépítette az OptiTELECOM-ot. Így az integráció ingyenes. Ne feledje azonban, hogy az OptiTELECOM díjat számít fel szolgáltatásaiért.
Hogyan valósíthat meg egy OptiTELECOM VoIP számot a LiveAgenten belül?
Amint azt korábban említettük, az OptiTELECOM már a LiveAgent része. Egyszerűen jelentkezzen be, és kövesse az alábbi útmutatót: 1. Navigáljon a Konfigurációk > Hívás > Számok > OptiTELECOM-ra 2. Adja hozzá a VoIP-számot, és azonnal használhatja
Az ügynökök számára egy többcsatornás call center szoftver lehetőségeket teremt az ügyfelekkel való kommunikációra és az ügyfélszolgálatra. A LiveAgent CRM-jével a személyre szabott támogatás és értékesítési lehetőségek könnyen elérhetők. A szoftver több mint 180 funkcióval és 40 integrációval rendelkezik.
The LiveAgent software offers unique features and integrations for customer service, including customizable buttons and time-saving functions. Key to successful customer service is support that addresses customer problems and finds solutions. The benefits of LiveAgent include live chat, ticket redirection, and satisfaction surveys with free templates available. The software also provides options for creating service reports, data migration, and complaint management. Interested individuals or businesses can request a detailed demo and pricing information.
LiveAgent egy olyan alkalmazás, amely segíti az ügyfélszolgálati feladatokat, mint például a híváselosztás és ügyféljegy áthelyezése. Integrálni tudja az emailt, közösségi média és telefon kommunikációs csatornákat, és kiváló riport és szolgáltatásokat kínál, növelve a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. A LiveAgent lehetővé teszi az ügyfélszolgálatok számára a jobb, gyorsabb és pontosabb támogatást nyújtást. Az ügyfél elégedettsége, az FCR és a lemorzsolódás javítása fontos az üzleti siker szempontjából.