CloudItalia integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az a CloudItalia?
A CloudItalia egy 2012 óta működő olasz távközlési vállalat, amely VoIP-hívásszolgáltatásokat is nyújt üzleti ügyfelek számára. A társaság célja olyan szolgáltatások nyújtása, amelyek “megbízhatóak, olcsók és nagyszerűen működnek”.
Hogyan kapcsolható össze a CloudItalia a LiveAgent-tel?
Ha szeretné CloudItalia VoIP-számát összekapcsolni a LiveAgent-tel, akkor ezt egyszerűen megteheti a LiveAgent-ben. Kattintson ide:
1. Konfiguráció
2. Hívás
3. Számok
4. + (gomb)
5. Keresse meg a CloudItalia-t
6. Adja meg a VoIP-számot (a CloudItalia-tól)
7. És használja azonnal
Az integráció költségei:
Mivel a CloudItalia már be van építve a LiveAgent-be, ezért nincsenek integrációs költségek. Tehát ha rendelkezik LiveAgent előfizetéssel, nincsenek további díjak. Azt azonban ne feledje, hogy a CloudItalia külön díjat számít fel a VoIP-szolgáltatásaiért.
Előnyök:
- továbbfejlesztett CX
- jobb ügyfélszolgálati hatékonyság
- bejövő és kimenő hívások internetkapcsolaton keresztül
- ingyenes integráció
- költséghatékony
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free CloudItalia integration!
A LiveAgent és a TeleCube VoIP partnerek, amelyek könnyen kezelhető és költségvetés-barát telefonos szolgáltatásokat nyújtanak minden vállalkozás számára. A LiveAgent megbízható és kedvező árú választás a gyors-tempójú online vállalkozásoknak, amely hatékonyabb támogatást nyújt az ügyfeleknek és magasabb megtérülési ráta eredményez. Több vállalat is jelentős javulást tapasztalt az elégedettségi mutatókban és a konverziókban a felállítás után. Magyarországon vezető softphone szoftver B2B & B2C vállalkozások számára.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely tartalmazza a bejövő call center, panaszkezelési rendszer, ügyfélportál és e-mail kezelő szolgáltatásokat. A LiveAgent demót kínál, és számos integrációval rendelkezik. A cég támogatási portált, adatmigrációt és vállalati információkat is biztosít. A LiveAgent követhető változási naplóval rendelkezik, és kínál partnerprogramot. A LiveAgent magában foglalja a VoIP telefonrendszert és az önkiszolgáló szoftvert is. A cég elérhető az alábbi elérhetőségeken: +421 2 33 456 826, +1-888-257-8754 és +1-786-204-1375. A felhasználási feltételek, a biztonsági politika és az adatvédelmi irányelvek a Quality Unit, LLC tulajdonát képezik.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely VoIP telefonrendszereket, panaszkezelési rendszereket és e-mail kezelő szoftvereket kínál. Az oldalon található részletes információk és tanfolyamok. A felhasználóknak lehetősége van arra, hogy partnerprogramba kerüljenek. A LiveAgent számos értékesítési kapcsolattal rendelkezik. A webhelyen lehetőség van arra, hogy egy fiókot hozzon létre, amelyhez e-mailben küldik az adatokat.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely integrációkkal és funkciókkal rendelkezik. A vállalat frissítéseiről és kedvezményeiről rendszeresen értesíti az ügyfeleket, és demót is biztosít. Az oldal sütiket használ, és lehet kapcsolatba lépni velük messengeren vagy élő csevegésben. A LiveAgent támogatói portállal és adatmigrációs lehetőséggel rendelkezik, valamint egy Sales contacts jelentőségű értékesítési kapcsolattartó is elérhető.