Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sinch

Mi az a Sinch?

A Sinch globális VoIP szolgáltató, amely gazdag ügyfélkommunikációs lehetőségeket kínál. Kezelheti a globális ügyfélhívásokat, adathívásokat és akár videohívásokat is. Az SMS-ek sem maradnak el, az API-n keresztül kezelheti a szöveges üzeneteket, a gazdag SMS-eket, sőt a Facebook Messenger és az Instagram-ot is.

A Sinch segítségével különféle számtípusok közül választhat, például virtuális hosszú számok, rövid kódok és ingyenes számok. A Sinch további nagyszerű szolgáltatásokat kínál, mint például a flash hívás, a hangellenőrzés vagy az SMS-ellenőrzés. Megoldásai alkalmasak különféle vállalkozásokban való használatra – egészségügy, pénzügyi, kiskereskedelem, utazás és média.

Hogyan használhatja a Sinch-t?

Használja a Sinch szolgáltatást VoIP-szolgáltatóként, és kezdje el kiszolgálni ügyfeleit egy egységes többcsatornás jegyrendszerből, ahol nyomon követheti az összes kommunikációs csatornát. A Sinch nagyszerűen kiegészítheti a LiveAgent telefonos központját. Használja a Rest API integrációját a LiveAgent szolgáltatással a Sinch-számra érkező összes hívás továbbításához a LiveAgent telefonközpontba.

A LiveAgent segíthet az ügyfelekkel folytatott beszélgetések kezelésében és a legjobb ügyfélszolgálat biztosításában. Hívásközpontunk más csatornákkal van összekapcsolva, ami azt jelenti, hogy bármit kezelhet, amelyet az ügyfelek Önnek dobnak, és minden kérdést egy helyen nyomon követhet.

A hívásközpontot olyan nagyszerű szolgáltatások is támogatják, mint az egyéni IVR fák, egyéni csevegő gombok, korlátlan hívásrögzítés, vagy az automatikus visszahívás. Tekintse meg a call center szolgáltatásainak teljes listáját.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Milyen előnyei vannak a Sinch használatának?

  • Változatos és hasznos funkciók
  • Gazdag szöveges üzeneteket és videohívásokat kínál
  • Használható számos iparágban
  • Ellenőrző API opciók

Set up your call center today

Provide great customer support over phone with LiveAgent

FREE TRIAL

Ingyenes a LiveAgent és a Sinch integrációja?

A Sinch-szel való integrációt egyik díjcsomagunk tartalmazza, így nincsenek további díjak. Egyszerűen összekapcsolhatja a Sinch számát a LiveAgenttel, és elkezdheti kezelni az ügyfélhívásokat.

Hogyan integrálhatom a Sinch-et a LiveAgenttel?

A Sinch integrálása egyszerű a beépített beépülő modulnak köszönhetően. Csak annyit kell tennie, hogy információkat szolgáltat a LiveAgent számára. Kövesse az alábbi útmutatót, hogy megtanulja, hogyan kell csinálni.

  • A következő lépés az, hogy belép a Sinch-fiókjába, és megnyitja az Alkalmazások részt a bal oldali panelen. Kattintson az Új alkalmazás létrehozása elemre. Nevezze el, és adja meg az alkalmazás rövid leírását. Ha elkészült, láthatja az új alkalmazást az alkalmazások listájában.
Sinch beállítások új alkalmazás létrehozásának lehetőségével
Hozzon létre új alkalmazást a Sinch-ben
  • Kattintson az alkalmazásra a konfigurálásához, és lépjen a Hang és videó részhez. Válassza a Visszahívás URL-t a SIP-továbbításhoz, és az első lépésben adja meg a gazdagép adatait ebben a formátumban: ” sip: {number} @ your.asterisk.host “. Rendelje hozzá az alkalmazáshoz rendelkezésre álló Sinch számot, és kattintson a Hang- és videóbeállítások frissítése elemre. Ha még nincs Sinch-száma, akkor lehetőség van annak bérlésére.
Szinkronizálja a hang- és videóbeállításokat új alkalmazáskonfigurációban, a SIP-továbbítás kiválasztásával
Sinch hang- és videóbeállítások
  • Most hozzon létre egy második alkalmazást, és nevezze el. Használja az alkalmazás Kulcsát és Titkát a LiveAgent SIP hitelesítéséhez. A következő lépésekhez szüksége lesz a Sinch felhasználónevére és jelszavára is.
Sinch app Kulcs és Secret a második alkalmazásban
Sinch Kulcs és Secret
  • Nyissa meg a LiveAgentet és válassza a Konfiguráció> Hívás> Számok lehetőséget. Kattintson a narancssárga gombra új szám létrehozásához. Az új ablakban keresse meg és válassza a Sinch lehetőséget a VoIP szolgáltatók listájából.
Hozzon létre egy új számopciót a LiveAgent konfigurációjában
Hozzon létre számot a LiveAgentben
  • Az utolsó lépés az integráció konfigurálása. Adja meg Sinch felhasználónevét, jelszavát és telefonszámát, valamint a kulcsot és a titkot a második lépésből. Kiválaszthatja azt az osztályt is, ahová a hívásokat átirányítják, megnevezheti a számot és megadhatja az előtagot. Ha végzett, kattintson az Hozzáadás gombra, és a Sinch-száma összekapcsolódik a LiveAgenttel
A Sinch szám konfigurálása a LiveAgentben
Állítsa be a sinch számot

Sikeresen befejezte a Sinch és a LiveAgent integrálását. Nyugodtan nézzen körül a hívásfunkciók oldalon és nézze meg, hogyan tudja kihasználni a LiveAgent telefonos központot. Feltétlenül nézze meg Akadémia oldalunkat, ahol tippeket és trükköket tanulhat a telefonos támogatással kapcsolatban.

LiveAgent Product Tour

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

GYIK

Mennyibe kerül a Sinch?

A Sinch integráció a LiveAgenttel szerepel az egyik díjcsomagban, így nincs további fizetés, és szabadon elkezdheti használni.

Mi az a Sinch?

A Sinch VoIP szolgáltató globális ügyfélhívásokkal, adathívásokkal és még videohívásokkal is. Szolgáltatást nyújtanak globálisan.

Hogyan használhatom a Sinch-et a LiveAgenttel?

Használja a Sinch számának a LiveAgenthez történő csatlakoztatásához és az ügyfélhívó központ beállításához. 

Vissza az integrációkhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót