Partner
Mi az a Sinch?
A Sinch globális VoIP szolgáltató, amely gazdag ügyfélkommunikációs lehetőségeket kínál. Kezelheti a globális ügyfélhívásokat, adathívásokat és akár videohívásokat is. Az SMS-ek sem maradnak el, az API-n keresztül kezelheti a szöveges üzeneteket, a gazdag SMS-eket, sőt a Facebook Messenger és az Instagram-ot is.
A Sinch segítségével különféle számtípusok közül választhat, például virtuális hosszú számok, rövid kódok és ingyenes számok. A Sinch további nagyszerű szolgáltatásokat kínál, mint például a flash hívás, a hangellenőrzés vagy az SMS-ellenőrzés. Megoldásai alkalmasak különféle vállalkozásokban való használatra – egészségügy, pénzügyi, kiskereskedelem, utazás és média.
Hogyan használhatja a Sinch-t?
Használja a Sinch szolgáltatást VoIP-szolgáltatóként, és kezdje el kiszolgálni ügyfeleit egy egységes többcsatornás jegyrendszerből, ahol nyomon követheti az összes kommunikációs csatornát. A Sinch nagyszerűen kiegészítheti a LiveAgent telefonos központját. Használja a Rest API integrációját a LiveAgent szolgáltatással a Sinch-számra érkező összes hívás továbbításához a LiveAgent telefonközpontba.
A LiveAgent segíthet az ügyfelekkel folytatott beszélgetések kezelésében és a legjobb ügyfélszolgálat biztosításában. Hívásközpontunk más csatornákkal van összekapcsolva, ami azt jelenti, hogy bármit kezelhet, amelyet az ügyfelek Önnek dobnak, és minden kérdést egy helyen nyomon követhet.
A hívásközpontot olyan nagyszerű szolgáltatások is támogatják, mint az egyéni IVR fák, egyéni csevegő gombok, korlátlan hívásrögzítés, vagy az automatikus visszahívás. Tekintse meg a call center szolgáltatásainak teljes listáját.
Milyen előnyei vannak a Sinch használatának?
- Változatos és hasznos funkciók
- Gazdag szöveges üzeneteket és videohívásokat kínál
- Használható számos iparágban
- Ellenőrző API opciók
Set up your call center today
Provide great customer support over phone with LiveAgent
Ingyenes a LiveAgent és a Sinch integrációja?
A Sinch-szel való integrációt egyik díjcsomagunk tartalmazza, így nincsenek további díjak. Egyszerűen összekapcsolhatja a Sinch számát a LiveAgenttel, és elkezdheti kezelni az ügyfélhívásokat.
Hogyan integrálhatom a Sinch-et a LiveAgenttel?
A Sinch integrálása egyszerű a beépített beépülő modulnak köszönhetően. Csak annyit kell tennie, hogy információkat szolgáltat a LiveAgent számára. Kövesse az alábbi útmutatót, hogy megtanulja, hogyan kell csinálni.
- A következő lépés az, hogy belép a Sinch-fiókjába, és megnyitja az Alkalmazások részt a bal oldali panelen. Kattintson az Új alkalmazás létrehozása elemre. Nevezze el, és adja meg az alkalmazás rövid leírását. Ha elkészült, láthatja az új alkalmazást az alkalmazások listájában.

- Kattintson az alkalmazásra a konfigurálásához, és lépjen a Hang és videó részhez. Válassza a Visszahívás URL-t a SIP-továbbításhoz, és az első lépésben adja meg a gazdagép adatait ebben a formátumban: ” sip: {number} @ your.asterisk.host “. Rendelje hozzá az alkalmazáshoz rendelkezésre álló Sinch számot, és kattintson a Hang- és videóbeállítások frissítése elemre. Ha még nincs Sinch-száma, akkor lehetőség van annak bérlésére.

- Most hozzon létre egy második alkalmazást, és nevezze el. Használja az alkalmazás Kulcsát és Titkát a LiveAgent SIP hitelesítéséhez. A következő lépésekhez szüksége lesz a Sinch felhasználónevére és jelszavára is.

- Nyissa meg a LiveAgentet és válassza a Konfiguráció> Hívás> Számok lehetőséget. Kattintson a narancssárga gombra új szám létrehozásához. Az új ablakban keresse meg és válassza a Sinch lehetőséget a VoIP szolgáltatók listájából.

- Az utolsó lépés az integráció konfigurálása. Adja meg Sinch felhasználónevét, jelszavát és telefonszámát, valamint a kulcsot és a titkot a második lépésből. Kiválaszthatja azt az osztályt is, ahová a hívásokat átirányítják, megnevezheti a számot és megadhatja az előtagot. Ha végzett, kattintson az Hozzáadás gombra, és a Sinch-száma összekapcsolódik a LiveAgenttel

Sikeresen befejezte a Sinch és a LiveAgent integrálását. Nyugodtan nézzen körül a hívásfunkciók oldalon és nézze meg, hogyan tudja kihasználni a LiveAgent telefonos központot. Feltétlenül nézze meg Akadémia oldalunkat, ahol tippeket és trükköket tanulhat a telefonos támogatással kapcsolatban.
Frequently asked questions
Mennyibe kerül a Sinch?
A Sinch integráció a LiveAgenttel szerepel az egyik díjcsomagban, így nincs további fizetés, és szabadon elkezdheti használni.
Mi az a Sinch?
A Sinch VoIP szolgáltató globális ügyfélhívásokkal, adathívásokkal és még videohívásokkal is. Szolgáltatást nyújtanak globálisan.
Hogyan használhatom a Sinch-et a LiveAgenttel?
Használja a Sinch számának a LiveAgenthez történő csatlakoztatásához és az ügyfélhívó központ beállításához.
A LiveAgent egy összetett help desk szoftver, amely felhasználóbarát és segít az ügyfelek elégedettségének biztosításában. Az Online látogatók funkció lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy élőben kövessék a webhelyen böngésző látogatók tevékenységét, amely segíthet abban, hogy felkészült legyenek a csevegésre. Az ügyfélszolgálati képességek, mint az aktív hallgatás, figyelem és türelem, kritikusak a kiemelkedő ügyfélszolgálati élmény biztosításához. Az esettanulmányok hasznosak a tartalmi stratégia szempontjából, és harmadik személyben, tényekkel és adatokkal kell írniuk.
Azt javasolják, hogy az ügyfélkapcsolat során pozitív és empatikus hozzáállást mutassunk, és hatékony visszajelzést adjunk. A LiveAgent segíthet a jobb ügyfélszolgálatban, és több tipp is létezik az ügyfelek elégedettségének növelésére. Az ügyfélportál lehetővé teszi az ügyfelek számára a termék- és szolgáltatási információkhoz való biztonságos hozzáférést. A LiveAgentet használó vállalkozások elégedettek a hatékonyabb támogatással és az alacsony árakkal, és javíthatják ügyfélszolgálatukat. A LiveAgent kiváló live chat megoldása miatt ajánljuk minden vállalkozásnak.
A LiveAgent szoftver lehetővé teszi az ügyfélszolgálati kérdések kezelését egyetlen felületről. A kapcsolatfelvételi űrlapok használata növeli az elégedett ügyfelek számát. Az élő chatszoba jó lehetőség valós idejű online kommunikációra. Az egyszerű integráció lehetővé teszi a testreszabott kapcsolatfelvételi űrlapok integrálását weboldalakba. Többféle előre elkészített Kapcsolat gomb közül választhat, vagy sajátot is létrehozhat.
11 válasz sablon vásárlói panaszokhoz
A LiveAgent egy időmegtakarítást nyújtó eszköz, amely lehetővé teszi, hogy vállalkozása gyorsabban és hatékonyabban kezelje az ügyfelek problémáit. Különböző szolgáltatásokat kínál, például e-mail kampányokat, jegykezelést és panaszkezelést. A LiveAgent népszerű ügyfélszolgálati és híváskezelő megoldás, amely integrálható különböző eszközökbe és rendszerekbe.