SendMyCall integration
Partner website
Partner Privacy Policy
SendMyCall Adatvedélem
Mi az a SendMyCall?
A SendMyCall üzleti telefonrendszer és VoIP-szolgáltató. Szolgáltatásaik közé tartoznak a virtuális számok, az alközponti telefonrendszer a vállalatok számára, az ingyenes számok és a híváskezelés.
Hogyan használhatja a SendMyCall-t?
A LiveAgent jegykezelő rendszere az ügyfelek hívásait is kezeli. Ennek a funkciónak köszönhetően könnyen beállíthatja a hívásközpontot és elkezdheti a hívások fogadását. A SendMyCall kiválasztható VoIP-szolgáltatóként a LiveAgent hívóközponthoz.
Oldjon meg minden kérdést telefonon a LiveAgent segítségével, és kezdjen el nagyszerű ügyfélszolgálatot nyújtani. A call center szolgáltatásai gondoskodnak arról, hogy az ügyfelek kezelése zökkenőmentes legyen. Használja ki a videohívások, IVR fák, egyéni hívógombok és még sok más előnyét.
Milyen előnyökkel jár a SendMyCall használata?
- Megfizethető és rugalmas árazási tervek
- Ingyenes számokat biztosít
- Világméretű lefedettség
Start providing better phone support
Get the job done with LiveAgent call center and provide amazing customer experience for everyone
Nem kerül semmibe a SendMyCall és a LiveAgent integrálása?
A LiveAgent SendMyCall integrációja szerepel az egyik díjcsomagban, ezért nincs további költsége. Egyszerűen csatlakoztassa a SendMyCall számát, állítsa be a call centert, és kezdje el az ügyfélhívások kezdeményezését és fogadását.
Hogyan lehet integrálni a SendMyCall-t a LiveAgenttel?
Az integrációs folyamat egyszerű és csak néhány percet vesz igénybe. A SendMyCall és a LiveAgent integrálásának befejezéséhez nincs szükség a bővítmények aktiválására, vagy harmadik féltől származó szolgáltatásokra. Kövesse az alábbi lépéseket az integrációs folyamat befejezéséhez.
- Először is menjen a SendMyCall webhelyre, és vásárolja meg új virtuális számát. Ezt a kezdőlap jobb felső sarkában található Vásárlás gombra kattintva teheti meg.
- Ebben a szakaszban válassza ki azt az országot és területet, ahol a számot alapítani szeretné. Válassza a VoIP lehetőséget a Továbbítási cél kiválasztása részben, majd írja be a Gazdagép és a Részletek lehetőséget. Ha elkészült, kattintson a Folytatás gombra.
- Fizetés előtt regisztrálnia kell. A regisztrációs folyamat befejezése után készítse elő felhasználónevét, jelszavát és virtuális számát a következő lépésekhez.
- Most nyissa meg a LiveAgent alkalmazást, és válassza a Konfiguráció> Hívás> Számok lehetőséget. Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra a tetején, és válassza a SendMyCall lehetőséget a VoIP szolgáltatók listájából.
- Adja meg adatait, például felhasználónevét, jelszavát és a SendMyCall telefonszámát. Ezenkívül ki kell választania a megfelelő osztályt, tárcsáznia kell az előtagot, a házigazdát, a hívások rögzítésének lehetőségét és meg kell neveznie a számot. Ha elkészült, kattintson a Mentés gombra.
Sikeresen hozzáadta SendMyCall számát a LiveAgent hívóközponthoz. Mostantól használhatja az ügyfélhívások kezdeményezéséhez és fogadásához. Szeretne többet megtudni a telefonos ügyfélszolgálatról? Tekintse meg Akadémia cikkeinket, hogy új tippeket és trükköket ismerjen meg.
Frequently Asked Questions
Mi az a SendMyCall?
A SendMyCall egy olyan cég, amely virtuális telefonszámokat, alközpontokat biztosít az irodákhoz és ingyenes számokat. Az áraik rugalmasak, és világszerte számos ország és terület közül választhat.
A SendMyCall működik a LiveAgenttel?
Igen, a SendMyCall a LiveAgent által támogatott VoIP-szolgáltatók egyike. Hozzáadhatja a SendMyCall virtuális számokat a LiveAgent hívásközpontjához, és elkezdheti az ügyfélhívások kezdeményezését és fogadását.
Hogyan integrálhatom a SendMyCall-t a LiveAgenttel?
Könnyű, itt találja a lépéseket. Szerezze be a SendMyCall telefonszámát Lépjen a LiveAgent konfigurációjához > Hívás > Számok Hozzon létre egy új számot és válassza a SendMyCall lehetőséget Adja meg felhasználónevét, jelszavát és egyéb adatait, majd kattintson a Mentés gombra
Az automatizált megoldás jelentős előnyöket kínál WordPress webhelyek számára, mint jobb felhasználói élmény, hosszabb időtöltés és személyre szabott link-equity elosztás. A LiveAgent chat eszköz segítséget nyújt a vásárlóknak és a látogatói viselkedés nyomon követésére is lehetőséget ad. A LiveAgent célja az ügyfélszolgálat játékosítása és az ügynökök motiválása, növelése a hatékonyság és elősegítése a csapatmunka. A LiveAgent feliratkozást kínál és küld egy üzenetet az e-mail címére, a belépési adatokkal.
A cikk összehasonlítja a különböző jegykezelő szoftvereket, és javasolja, hogy a felhasználók válasszák ki a legmegfelelőbb megoldást az igényeiknek megfelelően. A LiveAgent ideális megoldás az ügyfélszolgálatok számára, különösen azoknak, akik Google email fiókjukról futtatják a szolgáltatást. Az invitáló e-mailek vizuálisan vonzónak kell lenniük, és érdemes többször is elküldeni őket a következő héten. A LiveAgent hatékony eszköz az ügyfélszolgálattal való kommunikációhoz, javítja az ügyfélszolgálat hatékonyságát és növeli a vásárlói elégedettséget.