SendMyCall

Mi az a SendMyCall? 

A SendMyCall üzleti telefonrendszer és VoIP-szolgáltató. Szolgáltatásaik közé tartoznak a virtuális számok, az alközponti telefonrendszer a vállalatok számára, az ingyenes számok és a híváskezelés.

Hogyan használhatja a SendMyCall-t?

A LiveAgent jegykezelő rendszere az ügyfelek hívásait is kezeli. Ennek a funkciónak köszönhetően könnyen beállíthatja a hívásközpontot és elkezdheti a hívások fogadását. A SendMyCall kiválasztható VoIP-szolgáltatóként a LiveAgent hívóközponthoz.

Oldjon meg minden kérdést telefonon a LiveAgent segítségével, és kezdjen el nagyszerű ügyfélszolgálatot nyújtani. A call center szolgáltatásai gondoskodnak arról, hogy az ügyfelek kezelése zökkenőmentes legyen. Használja ki a videohívások, IVR fák, egyéni hívógombok és még sok más előnyét.

Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent

Milyen előnyökkel jár a SendMyCall használata?

  • Megfizethető és rugalmas árazási tervek
  • Ingyenes számokat biztosít
  • Világméretű lefedettség

Start providing better phone support

Get the job done with LiveAgent call center and provide amazing customer experience for everyone

Nem kerül semmibe a SendMyCall és a LiveAgent integrálása?

A LiveAgent SendMyCall integrációja szerepel az egyik díjcsomagban, ezért nincs további költsége. Egyszerűen csatlakoztassa a SendMyCall számát, állítsa be a call centert, és kezdje el az ügyfélhívások kezdeményezését és fogadását.

Hogyan lehet integrálni a SendMyCall-t a LiveAgenttel?

Az integrációs folyamat egyszerű és csak néhány percet vesz igénybe. A SendMyCall és a LiveAgent integrálásának befejezéséhez nincs szükség a bővítmények aktiválására, vagy harmadik féltől származó szolgáltatásokra. Kövesse az alábbi lépéseket az integrációs folyamat befejezéséhez.

  • Először is menjen a SendMyCall webhelyre, és vásárolja meg új virtuális számát. Ezt a kezdőlap jobb felső sarkában található Vásárlás gombra kattintva teheti meg.
SendMyCall kezdőlap a "Vásárlás most" gombbal a jobb felső sarokban
SendMyCall kezdőlap
  • Ebben a szakaszban válassza ki azt az országot és területet, ahol a számot alapítani szeretné. Válassza a VoIP lehetőséget a Továbbítási cél kiválasztása részben, majd írja be a Gazdagép és a Részletek lehetőséget. Ha elkészült, kattintson a Folytatás gombra.
SendMyCall számválasztás terület- és országbeállításokkal
Vásároljon SendMyCall számot
  • Fizetés előtt regisztrálnia kell. A regisztrációs folyamat befejezése után készítse elő felhasználónevét, jelszavát és virtuális számát a következő lépésekhez.
SendMyCall regisztrációs űrlap
Regisztráció
  • Most nyissa meg a LiveAgent alkalmazást, és válassza a Konfiguráció> Hívás> Számok lehetőséget. Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra a tetején, és válassza a SendMyCall lehetőséget a VoIP szolgáltatók listájából.
A SendMyCall a LiveAgent konfigurációban található VoIP szolgáltatók listájában
SendMyCall a VoIP listában
  • Adja meg adatait, például felhasználónevét, jelszavát és a SendMyCall telefonszámát. Ezenkívül ki kell választania a megfelelő osztályt, tárcsáznia kell az előtagot, a házigazdát, a hívások rögzítésének lehetőségét és meg kell neveznie a számot. Ha elkészült, kattintson a Mentés gombra.
SendMyCall szám konfiguráció a LiveAgentben
Állítsa be a számot

Sikeresen hozzáadta SendMyCall számát a LiveAgent hívóközponthoz. Mostantól használhatja az ügyfélhívások kezdeményezéséhez és fogadásához. Szeretne többet megtudni a telefonos ügyfélszolgálatról? Tekintse meg Akadémia cikkeinket, hogy új tippeket és trükköket ismerjen meg.

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Mi az a SendMyCall?

A SendMyCall egy olyan cég, amely virtuális telefonszámokat, alközpontokat biztosít az irodákhoz és ingyenes számokat. Az áraik rugalmasak, és világszerte számos ország és terület közül választhat. 

A SendMyCall működik a LiveAgenttel?

Igen, a SendMyCall a LiveAgent által támogatott VoIP-szolgáltatók egyike. Hozzáadhatja a SendMyCall virtuális számokat a LiveAgent hívásközpontjához, és elkezdheti az ügyfélhívások kezdeményezését és fogadását. 

Hogyan integrálhatom a SendMyCall-t a LiveAgenttel?

Könnyű, itt találja a lépéseket.

  • Szerezze be a SendMyCall telefonszámát
  • Lépjen a LiveAgent konfigurációjához > Hívás > Számok
  • Hozzon létre egy új számot és válassza a SendMyCall lehetőséget
  • Adja meg felhasználónevét, jelszavát és egyéb adatait, majd kattintson a Mentés gombra
Vissza az integrációkhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót