Értékes minden egyes iparágban

Fedezze fel, hogyan fejleszti a LiveAgent a bank vagy biztosító üzletét.

  • ✓ Nincs beállítási költség    
  • ✓ 24/7 Ügyfélszolgálat    
Használva
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo

Érdekképviselet növekedés

Készítsen pozitív CX-et, amely beszélteti majd az ügyfeleit.

24%

Válaszidő rövidítés

Növelje az első válasz rátákat automatizált jegyátirányítással.

37%

Csökkentett jegy mennyiség

Csökkentse a támogatói jegyek beáramlását egy tudásbázissal.

Industry background

A banki iparág ügyfélszolgálati szoftvere

Fektessen be vásárlóiba az osztályvezető ügyfélszolgálattal. Maradjon közel vásárlóihoz és segítse őket gyorsabban a LiveAgenttel.

Delegálja a hétköznapi és repetitív feladatokat a segédpult szoftverébe, így az ügynökei fókuszálhatnak az ügyfél kapcsolatok gondozására.

Turbózza fel a támogatása hatékonyságát, miközben csökkenti a költségeit az ügyfélszolgálati szoftverünkkel.

Tartsa védetten az ügyfél adatokat a legkorszerűbb biztonsági intézkedésekkel, beleértve a HTTPS védettséget, DDoS csökkentést és még sok mást.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

Kapitalizációs jelenlét az online világban

A technológia és a digitális transzformáció megváltoztatta a vásárlók és a bankok, biztosító vállalatok kapcsolatának módját. A legtöbb szükségletet teljesíteni lehet online egy hagyományos asztali számítógépen vagy mobil applikációkon keresztül. Állítsa be weboldalát és hozza el az ügyfélszolgálat erejét vállalatához a LiveAgent pénzügyi szektor számára.

banking insurance-illustration
Banking insurance illustration

Tartsa vásárlóit biztonságban

Csakúgy, ahogy a vásárlóik akarják a pénzüket biztonságban tudni és kapitalizálni rajtuk, ön ugyanezt szeretné elérni a vásárlói szolgáltatással. A LiveAgent pénzügyi szektor bőséges opciókat tár ön elé, hogyan érje el ezt minimális kockázattal.

Spórolja meg az időt

Ne csak az ön idejét, hanem vásárlói idejét is spórolja meg az élő chattel. A valós idejű íráskivetítő funkció sokat segít, belenézhet, hogy mit írnak éppen vásárlói. Ezáltal felkészülhet a válaszokra és időn belül biztosíthatja azt.

Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Spóroljon többet a LiveAgent-tel

Analizálja és hasonlítsa össze a LiveAgent-et más ügyfél támogatás megoldásokkal és válasszon egyet a legrelevánsabb funkciókkal iparának a legjobb áron.

Nem tévedhet több, mint 21.000 vállalat

Nézze meg sikersztorijainkat és az ajánlásainkat, fedezze fel az ügyfélszolgálati szoftver pozitív hatását a banki iparágban.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Miért kellene egy bank biztosító intézménynek ügyfélszolgálati szoftverrel rendelkeznie?

A pénzintézeteknek szükséges egy ügyfélszolgálati szoftver, hogy az ügyfélszolgálati kérelmekről nyilvántartást vezessenek, és hogy hatékonyan szolgálják ki az ügyfeleket.

Miért kellene a LiveAgent-et választania?

A LiveAgent segédpult szoftvere növekedett ügyfél elégedettséghez vezet azáltal, hogy gyorsabb és hatékonyabb módon biztosítja az ügyfelek kérdéseinek megválaszolását. Ráadásul a LiveAgent-et egyszerű használni, megfizethető és több, mint 180 funkcióval rendelkezik, hogy fejlessze a napi feladatait.

Mik a LiveAgent előnyei?

A LiveAgent segít az üzleteknek egyetlen platformon kezelni az ügyfél támogatást és innovatív megoldásokat kínál, amelyek csökkentik a telefonálási időt, növeli a felhasználóbarátságot és fejleszti az ügyfél élményt.

Related Articles to Banki Biztosítás
A Liveagent a legtöbbet és legjobban értékelt ügyfélszolgálati szoftver az smb-nél 2019-ben. A Liveagent a legtöbbet értékelt ügyfélszolgálati szoftver a kormány számára 2019-ben.

Ügyfélszolgálati szoftver a kormánynak

A LiveAgent frissítéseiről és kedvezményeiről szóló hírek olvashatóak a weboldalon, valamint feliratkozással létrehozható egy fiók. A LiveAgent irányítópultja telepítés alatt áll. Az oldal sütiket használ, és elérhető egy chat funkció, valamint a lehetőség, hogy foglaljon egy demót vagy vegye fel a kapcsolatot.

Hogyan kezdjen hozzá a Tudásbázis kiépítéséhez? Használja kész GYIK-sablonjainkat számlázási, általános vagy egyéb kérdésekhez!

GYIK oldal sablonok

Az ügyfélportál egy önálló vállalati weboldal, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára a vállalkozásokkal kapcsolatos információk gyűjtését és problémáik megoldását. Az élő csevegés népszerű támogató eszköz, amely növeli az ügyfél elégedettséget és csökkenti a támogatási ügynökök munkaterhelését. A GYIK oldalak hasznosak mind az ügyfelek, mind az alkalmazottak számára, és könnyen hozhatók létre néhány egyszerű lépéssel. A tartalom idővel is naprakész kell maradjon.

Megújítás email sablonok

The article discusses the importance of customer service communication through email and provides helpful templates for various types of emails, including follow-up and welcome emails, as well as newsletters. The use of automation and tools like Help Desk software can improve the speed and effectiveness of customer service. The article emphasizes the importance of customer satisfaction and loyalty in driving revenue and building brand image.

Proaktív chat meghívások minden alkalomra. Használja őket, hogy elérje ügyfeleit a stratégiai oldalain még ma.

Proaktív chat sablonok

Proaktív chat meghívások minden alkalomra. Használja őket, hogy elérje ügyfeleit a stratégiai oldalain még ma.

Hagyja, hogy az ügyfelek szavazzanak a számukra legfontosabb funkciókról. Beszélje meg velük az ötleteket a Visszajelzés fórumon. További információk a cikkben.

Visszajelzés & Javaslat

Az Értékelés és Javaslat Tábla segítségével vállalkozások ügyfélközpontú termékeket készíthetnek. A Lojalitás Programok hosszú távon is megtérülhetnek, és hatékonyak az ügyfelek megtartására és költekezésük növelésére. Az előre meghatározott válaszok használata hatékony és időtakarékos közösségi média ügyfélszolgálati működést biztosít. Sablonokat is bemutatnak információkérésekre, szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdésekre és pozitív kommentekre való válaszadásra.

Készítse elő a válaszait az élő csevegésben az egyidejűleg írt szöveg megtekintésével. Az egyidőben írt szöveg megtekintésével láthatja, hogy mit írt az ügyfél mielőtt még elküldené azt.

Azonos időben írt szöveg megtekintése

A Quality Unit LLC bemutatja LiveAgent szolgáltatását, amely előnyös lehet vállalkozásoknak. A weboldal sütiket használ, és lehetőség van érdeklődőknek kapcsolatba lépni a vállalattal. A LiveAgent irányítópultját online létre lehet hozni, de az oldal betöltése folyamatban van.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót