Értékes minden egyes iparágban

Fedezze fel, hogyan fejleszti a LiveAgent a bank vagy biztosító üzletét.

  • ✓ Nincs beállítási költség
  • ✓ 24/7 Ügyfélszolgálat
Használva
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo

Érdekképviselet növekedés

Készítsen pozitív CX-et, amely beszélteti majd az ügyfeleit.

24%

Válaszidő rövidítés

Növelje az első válasz rátákat automatizált jegyátirányítással.

37%

Csökkentett jegy mennyiség

Csökkentse a támogatói jegyek beáramlását egy tudásbázissal.

Industry background

A banki iparág ügyfélszolgálati szoftvere

Fektessen be vásárlóiba az osztályvezető ügyfélszolgálattal. Maradjon közel vásárlóihoz és segítse őket gyorsabban a LiveAgenttel.

Delegálja a hétköznapi és repetitív feladatokat a segédpult szoftverébe, így az ügynökei fókuszálhatnak az ügyfél kapcsolatok gondozására.

Turbózza fel a támogatása hatékonyságát, miközben csökkenti a költségeit az ügyfélszolgálati szoftverünkkel.

Clock icon

Tartsa védetten az ügyfél adatokat a legkorszerűbb biztonsági intézkedésekkel, beleértve a HTTPS védettséget, DDoS csökkentést és még sok mást.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Kapitalizációs jelenlét az online világban

A technológia és a digitális transzformáció megváltoztatta a vásárlók és a bankok, biztosító vállalatok kapcsolatának módját. A legtöbb szükségletet teljesíteni lehet online egy hagyományos asztali számítógépen vagy mobil applikációkon keresztül. Állítsa be weboldalát és hozza el az ügyfélszolgálat erejét vállalatához a LiveAgent pénzügyi szektor számára.

banking insurance-illustration
Banking insurance illustration

Tartsa vásárlóit biztonságban

Csakúgy, ahogy a vásárlóik akarják a pénzüket biztonságban tudni és kapitalizálni rajtuk, ön ugyanezt szeretné elérni a vásárlói szolgáltatással. A LiveAgent pénzügyi szektor bőséges opciókat tár ön elé, hogyan érje el ezt minimális kockázattal.

Spórolja meg az időt

Ne csak az ön idejét, hanem vásárlói idejét is spórolja meg az élő chattel. A valós idejű íráskivetítő funkció sokat segít, belenézhet, hogy mit írnak éppen vásárlói. Ezáltal felkészülhet a válaszokra és időn belül biztosíthatja azt.

Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Spóroljon többet a LiveAgent-tel

Analizálja és hasonlítsa össze a LiveAgent-et más ügyfél támogatás megoldásokkal és válasszon egyet a legrelevánsabb funkciókkal iparának a legjobb áron.

Nem tévedhet több, mint 21.000 vállalat

Nézze meg sikersztorijainkat és az ajánlásainkat, fedezze fel az ügyfélszolgálati szoftver pozitív hatását a banki iparágban.

Kapcsolódó cikkek ehhezBanki Biztosítás
Chaport Migracio

Átváltana Chaportról LiveAgentre?

A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely több csatornát kapcsol össze egy felületen. Jöjjön át a Chaportról a LiveAgentre, és kezdjen el üzleti előnyöket szerezni.

A Liveagent 2019 legtöbbet-, és legmagasabbra értékelt ügyfélszolgálati szoftvere a kis-, és középvállalkozások körében. A nagyvállalkozások gyakran növelik a beruházások megtérülését a Liveagent általi valós idejű gépelési nézet funkcióval.

Ügyfélszolgálati szoftver nagyvállalatoknak

Engedélyezze a támogatási ügynökök számára proaktív csevegési meghívásokkal az ügyfelek elérését több eszközön. Üzleti ügyletek globálisan, kívánt nyelven. Támogatás szoftverek összehasonlítása, extra funkciók, és az azonnali üzenetküldő szolgáltatás. Hogyan profitál nagyvállalat a LiveAgent bevezetéséből? Vijjon el a LiveAgent Demóra!

Növelje az átváltási rátákat az ügyfélszolgálati stratégia helyes beállításával, mint például beültetni az élő chat funkciót, hogy valós idejű támogatást tudjon nyújtani.

Növelje az átváltási rátákat a LiveAgent-el

Egyszerűsítse a vásárlási folyamatot, biztosítson több csatornás támogatást, chateljen vásárlóival valós időben. A jó átváltási ráta 2-5%. Gondolja újra az ajánlatát, optimalizálja az oldalát.

Növelje a vásárlói kapcsolatot a testre szabott összcsatornás támogatással. Hagyjon vásárlóinak nagyszerű érzést minden alkalommal, amikor a vállalatával lépnek interakcióba.

Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel

Testreszabás és gyorsaság növeli a vásárlói kapcsolatot. A LiveAgent-tel több platformon elérhető támogatást nyújthat, és beépített CRM segíti a testreszabott szolgáltatást. A vásárlói hűség és hatékonyság is mérhető.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Közösségi média támogató szoftver

Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.

Szüksége van konkrét válaszokra a szoftverünkkel kapcsolatos konkrét kérdésekre? Vegye fel velünk a kapcsolatot és mi közvetlenül megkeressük Önt a válaszokkal.

Ajánlatot kér?

LiveAgent szoftver: egyszerű használat, jó ár-érték arány, több csatornás kommunikáció és támogatás. BizAway utazásszervező platform: különböző támogatási csatornák, beleértve e-mailt, telefonhívást és élő csevegést. Mindkét szolgáltatás célja a hatékony ügyfélszolgálat és kommunikáció.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x