Helpdesk szoftver az utazási ipar számára
Az azonnali élő chat szoftver lehetővé teszi, hogy valós időben oldják meg az ügyfelek problémáit és boldoggá tegyék őket. A LiveAgent használata könnyebbé teszi az életet és segít boldogabbá tenni az ügyfeleket. A szoftver lehetővé teszi, hogy egyszerre több érdeklődő vagy segítségre szoruló ügyfelet kezeljenek.
Ügyfélszolgálati szoftver a kormánynak
A LiveAgent frissítéseiről és kedvezményeiről szóló hírek olvashatóak a weboldalon, valamint feliratkozással létrehozható egy fiók. A LiveAgent irányítópultja telepítés alatt áll. Az oldal sütiket használ, és elérhető egy chat funkció, valamint a lehetőség, hogy foglaljon egy demót vagy vegye fel a kapcsolatot.
Helpdesk szoftver a fitness ipar számára
A LiveAgent használatával az egészségügyi vállalatok jobban megismerhetik ügyfeleiket, ennek következtében gyorsabb ügyfélszolgálatot nyújthatnak, és növelhetik az eladásokat. A LiveAgent különböző alternatívákat kínál az ügyfélszolgálati szoftverek terén. A LiveAgent demójának megtekintése és az ingyenes próba elvégzése ajánlott.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy összegyűjtsék és tárolják az ügyfeleikkel kapcsolatos információkat, beleértve a cégnevet, logót, e-mail címet, telefonszámokat és egyéni kapcsolattartó mezőket. A cégprofilok létrehozása egyszerű és segít a kapcsolatok rendszerezésében és a névjegykártyák hozzáadásában. A LiveAgent számos integrációt kínál más szoftverekkel, helyettesítve a bejövő hívásokat, panaszkezelést és ügyfélportál kezelést. A LiveAgent részletes támogatást és blogokat kínál a felhasználók számára.
A LiveAgent különböző csatornákon keresztül kínál költséghatékony megoldást magas számú támogatási kérelem kezelésére. Az ügyfélszolgálati csapat segítőkész és gyors válaszokat nyújt, míg a rendszer lehetővé teszi az Outlookból érkező e-mailek hatékony kezelését. A LiveAgent hatékony eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz, és felgyorsítja az ügyfélszolgálati kommunikációt.
Cselekedjen a megfelelő időben az ügyfélkövető szoftverrel
A LiveAgent egy hasznos eszköz az ügyfélszolgálat javításához. Sok felhasználó elégedett a termékkel, ami segített növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést. Az ügyfélszolgálati csapat rugalmasan, gyorsan és segítőkészen reagál a kérdésekre és problémákra. Számos cég ajánlja a LiveAgentet az ügyfélszolgálat hatékonyságának növelése érdekében.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk