Minden iparágban értékes

Fedezze fel, hogyan javítja a LiveAgent a webhosting üzletét.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo

Fokozza az érdekképviseletet

Hozzon létre egy pozitív ügyfélélményt, amely az ügyfeleket beszéltetni fogja.

24%

Csökkentse a válaszidőket

Javítsa az első válaszadási arányokat az automatizált jegyirányítással.

37%

Csökkentse a jegy mennyiségét

Csökkentse a támogatási jegyek beáramlását egy tudásbázissal.

Industry background

Helpdesk szoftver a webhosting ipar számára

Egészítse ki a digitális világban való jelenlétét a LiveAgent segítségével és nyújtson csúcsminőségű ügyfélszolgálatot.

Csökkentse a beérkező támogatási jegyek számát egy átfogó önkiszolgáló portál biztosításával, amely elérhető a nap 24 órájában, a hét minden napján.

Védje ügyfelei adatait a legkorszerűbb biztonsági intézkedésekkel, beleértve a HTTPS-titkosítást, a DDoS-enyhítést és egyebeket.

Vonzzon új ügyfeleket és növelje az ügyfelek életre szóló értékét azáltal, hogy felejthetetlen élményeket nyújt, amelyek pozitív szóbeszédet teremtenek.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

Legyen mindig online & elérhető

A web hosting és a szerver karbantartása nagy figyelmet és összpontosítást igényel, akárcsak az ügyfelei. Akár egyetlen hiba is sok problémát okozhat az infrastruktúra és a siker szempontjából. Tájékoztassa ügyfeleit azonnal a valós idejű csevegés által és biztosítsa számukra a megoldást.

be always available - illustration
lower support load - illustration

Csökkentse az ügyfélszolgálat leterheltségét

Kérdések, kérések, problémák, megkeresések… Ügyfeleinek mindenféle aggályai felmerülhetnek, melyeket meg kell oldania. Készítse el saját ügyfélkapuját tudásbázissal és GYIK-kal, ezzel lehetőséget adva ügyfeleinek arra, hogy önállóan keressék meg a válaszokat. Ügyfélszolgálati munkatársai így különböző helyzetekre összpontosíthatnak, valamint személyesebb segítséget nyújthatnak.

Egyesítsen több csatornát

Adjon lehetőséget ügyfeleinek, hogy bármilyen csatornán keresztül kapcsolatba léphessenek Önnel. Kezdje megoldani a problémát élő cseten keresztül munkaidőben, folytassa a jegyet este és másnap zárja le az ügyet telefonon keresztül. Minden ugyanarról a helyről – egyszerű és tiszta. Figyelje meg, hogyan növekszik a bevétele.

combine multiple channels - illustration

Több, mint 21 000 vállalkozás nem tévedhet

Tekintse meg sikertörténeteinket és ajánlásainkat hogy megtudja, hogyan tudja a LiveAgent megerősíteni az ügyfélszolgálatát és növelni ügyfeleinek elégedettségét.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Mi a help desk szoftver egy webhosting cég számára?

A Webhosting vállalat ügyfélszolgálati szoftvere alapvetően a hatékony ügyfélszolgálat szoftvere. A szoftver különböző árazási terveket kínál a különböző vásárlói igények kielégítésére. Például, ha óriási ügyfélköre van, például egy Webhosting cégnek, szüksége lehet egy teljes körű ügyfélszolgálati szoftverre - így a legjobb ügyfélélményt tudja nyújtani.

Miért kell egy webhosting cégnek rendelkeznie ügyfélszolgálati szoftverrel?

Az ügyfélszolgálat szétzúzhatja vagy a magaslatokba emelheti vállalkozását. Ezért minden platformon hatékony támogatást kell nyújtania. A LiveAgent egy többcsatornás megoldás az ügyfélszolgálat számára. Tehát lehetővé teszi, hogy az összes ügyfélkérdést egy irányítópultról kezelje anélkül, hogy további munkatársakat alkalmazna.

Hogyan profitálhat webhosting cége a LiveAgentből?

Az előnyök közé tartozik a bevételek javulása, az ügyfélélmény és az ügyfelek elégedettsége. Sőt, időt és pénzt takarít meg, és csökkenti az elhagyási arányt.

Related Articles to Webhosting
Ügyfeleinek szükségük van segítségre nyaralás és utazás során? Akkor a megfelelő szoftverre van szüksége. Próbálja ki a LiveAgentet 14 napig ingyenesen, kötöttségek nélkül.

Helpdesk szoftver az utazási ipar számára

Az azonnali élő chat szoftver lehetővé teszi, hogy valós időben oldják meg az ügyfelek problémáit és boldoggá tegyék őket. A LiveAgent használata könnyebbé teszi az életet és segít boldogabbá tenni az ügyfeleket. A szoftver lehetővé teszi, hogy egyszerre több érdeklődő vagy segítségre szoruló ügyfelet kezeljenek.

A Liveagent a legtöbbet és legjobban értékelt ügyfélszolgálati szoftver az smb-nél 2019-ben. A Liveagent a legtöbbet értékelt ügyfélszolgálati szoftver a kormány számára 2019-ben.

Ügyfélszolgálati szoftver a kormánynak

A LiveAgent frissítéseiről és kedvezményeiről szóló hírek olvashatóak a weboldalon, valamint feliratkozással létrehozható egy fiók. A LiveAgent irányítópultja telepítés alatt áll. Az oldal sütiket használ, és elérhető egy chat funkció, valamint a lehetőség, hogy foglaljon egy demót vagy vegye fel a kapcsolatot.

Különböző egészségügyi intézmények a LiveAgent-re esküdnek, mikor az ügyfélszolgálatról van szó. Próbáld ki és meglátod, hogy miért.

Helpdesk szoftver a fitness ipar számára

A LiveAgent használatával az egészségügyi vállalatok jobban megismerhetik ügyfeleiket, ennek következtében gyorsabb ügyfélszolgálatot nyújthatnak, és növelhetik az eladásokat. A LiveAgent különböző alternatívákat kínál az ügyfélszolgálati szoftverek terén. A LiveAgent demójának megtekintése és az ingyenes próba elvégzése ajánlott.

Javítsa a uKit üzleti webhelyeit a LiveAgent integrációjával. A LiveAgent uKit integrációja lehetővé teszi, hogy élő chat gombot helyezzen el a weboldalán.

uKit

A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy összegyűjtsék és tárolják az ügyfeleikkel kapcsolatos információkat, beleértve a cégnevet, logót, e-mail címet, telefonszámokat és egyéni kapcsolattartó mezőket. A cégprofilok létrehozása egyszerű és segít a kapcsolatok rendszerezésében és a névjegykártyák hozzáadásában. A LiveAgent számos integrációt kínál más szoftverekkel, helyettesítve a bejövő hívásokat, panaszkezelést és ügyfélportál kezelést. A LiveAgent részletes támogatást és blogokat kínál a felhasználók számára.

Szeretné adatait a Helpshiftből egy másik megoldásba migrálni? Vessen egy pillantást a LiveAgentre, és nézze meg az előnyeit. Kezdje meg az ingyenes próbaverziót még ma.

Migrál a Helpshiftről?

A LiveAgent különböző csatornákon keresztül kínál költséghatékony megoldást magas számú támogatási kérelem kezelésére. Az ügyfélszolgálati csapat segítőkész és gyors válaszokat nyújt, míg a rendszer lehetővé teszi az Outlookból érkező e-mailek hatékony kezelését. A LiveAgent hatékony eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz, és felgyorsítja az ügyfélszolgálati kommunikációt.

Próbálja ki a piacon elérhető legjobb ügyfélkövető szoftvert. A LiveAgent elismerten a legjobb ügyfélkövető eszköz a KKV-k számára.

Cselekedjen a megfelelő időben az ügyfélkövető szoftverrel

A LiveAgent egy hasznos eszköz az ügyfélszolgálat javításához. Sok felhasználó elégedett a termékkel, ami segített növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést. Az ügyfélszolgálati csapat rugalmasan, gyorsan és segítőkészen reagál a kérdésekre és problémákra. Számos cég ajánlja a LiveAgentet az ügyfélszolgálat hatékonyságának növelése érdekében.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót