Minden iparágban értékes

Fedezze fel, hogyan javítja a LiveAgent a webhosting üzletét.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo

Fokozza az érdekképviseletet

Hozzon létre egy pozitív ügyfélélményt, amely az ügyfeleket beszéltetni fogja.

24%

Csökkentse a válaszidőket

Javítsa az első válaszadási arányokat az automatizált jegyirányítással.

37%

Csökkentse a jegy mennyiségét

Csökkentse a támogatási jegyek beáramlását egy tudásbázissal.

Industry background

Helpdesk szoftver a webhosting ipar számára

Egészítse ki a digitális világban való jelenlétét a LiveAgent segítségével és nyújtson csúcsminőségű ügyfélszolgálatot.

Csökkentse a beérkező támogatási jegyek számát egy átfogó önkiszolgáló portál biztosításával, amely elérhető a nap 24 órájában, a hét minden napján.

Védje ügyfelei adatait a legkorszerűbb biztonsági intézkedésekkel, beleértve a HTTPS-titkosítást, a DDoS-enyhítést és egyebeket.

Vonzzon új ügyfeleket és növelje az ügyfelek életre szóló értékét azáltal, hogy felejthetetlen élményeket nyújt, amelyek pozitív szóbeszédet teremtenek.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Legyen mindig online & elérhető

A web hosting és a szerver karbantartása nagy figyelmet és összpontosítást igényel, akárcsak az ügyfelei. Akár egyetlen hiba is sok problémát okozhat az infrastruktúra és a siker szempontjából. Tájékoztassa ügyfeleit azonnal a valós idejű csevegés által és biztosítsa számukra a megoldást.

be always available - illustration
lower support load - illustration

Csökkentse az ügyfélszolgálat leterheltségét

Kérdések, kérések, problémák, megkeresések… Ügyfeleinek mindenféle aggályai felmerülhetnek, melyeket meg kell oldania. Készítse el saját ügyfélkapuját tudásbázissal és GYIK-kal, ezzel lehetőséget adva ügyfeleinek arra, hogy önállóan keressék meg a válaszokat. Ügyfélszolgálati munkatársai így különböző helyzetekre összpontosíthatnak, valamint személyesebb segítséget nyújthatnak.

Egyesítsen több csatornát

Adjon lehetőséget ügyfeleinek, hogy bármilyen csatornán keresztül kapcsolatba léphessenek Önnel. Kezdje megoldani a problémát élő cseten keresztül munkaidőben, folytassa a jegyet este és másnap zárja le az ügyet telefonon keresztül. Minden ugyanarról a helyről – egyszerű és tiszta. Figyelje meg, hogyan növekszik a bevétele.

combine multiple channels - illustration

Több, mint 21 000 vállalkozás nem tévedhet

Tekintse meg sikertörténeteinket és ajánlásainkat hogy megtudja, hogyan tudja a LiveAgent megerősíteni az ügyfélszolgálatát és növelni ügyfeleinek elégedettségét.

Kapcsolódó cikkek ehhezWebhosting
Page - 4

Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.

A marketing agency's new study shows an increase in online shopping and the importance of mobile optimization for businesses. The study also highlights the impact of social media on consumer behavior. Summary: A new marketing study reveals the rise of online shopping and the need for mobile optimization. It also emphasizes the influence of social media on consumer behavior.

Page - 2582

Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.

A marketing summary of the text in Hungarian.

A nagyszerű ügyfélszolgálat a jobb Help Desk szoftverrel kezdődik. Tekintse meg a LiveAgent előnyeit, és 5 perc alatt kezdje el használni.

Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.

LiveAgent egy többcsatornás ügyfélszolgálati megoldás, amely gyors beállítással és kiváló ügyfélszolgálattal rendelkezik. A cég számos ügyfélszolgálati szoftvert kínál, valamint VoIP telefonrendszereket és e-mail kezelő szoftvert is. Az ügyfeleknek lehetősége van feliratkozni a hírlevélre és szerezni frissítéseket és kedvezményeket. Az elérhető legjobb ügyfélszolgálatot nyújtják, és a help desk szoftverük gyors és egyszerű implementációval rendelkezik. A LiveAgent a legjobb vásárlói élményt nyújtja ügyfeleinek.

A LiveAgent illeszkedik igényeihez a szórakoztatóipar számára azáltal, hogy élő chat funkciókat kínál annak érdekében, hogy gyorsabb online segítséget legyen képes nyújtni.

Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára

A LiveAgent rendszere számos kommunikációs csatornát kínál ügyfélszolgálati jelentésekkel és integrációs kérelem sablonokkal, amelyek könnyen integrálhatók a rendszerbe. A call center szoftver hatékony megoldást nyújt az ügyfélinterakciók kezeléséhez, proaktív chat sablonokkal.

Mérje le kétszer, vágjon egyszer! A LiveAgent segít a kommunikációkat sorrendbe tenni prioritásuk alapján. Tudjon meg többet arról, hogy hogyan számíthat a divatipar a helpdesk-re.

Helpdesk szoftver a Divatipar számára

LiveAgent egy hatékony vállalati szoftver, amely segít az ügyfélszolgálatban és az értékesítési folyamatban. Kínál VoIP telefonrendszert, e-mail kezelést és kommunikációs csatornákat. Az ügyfélszolgálati támogatás egyedi funkciókat és integrációkat kínál, beleértve az egyedi gombokat és időmegtakarító funkciókat. A szoftver lehetőséget nyújt a szolgáltatási jelentések, adatmigráció és panaszkezelés létrehozására. Érdeklődők részletes demót és árinformációt kérhetnek.

A LiveAgent segít fejleszteni a SaaS-üzletét és csökkenteni tudja az ügyfelek lemorzsolódási arányát. A LiveAgent minden csatornát egyetlen megoldásba csomagol, nagyszerű áron.

Helpdesk szoftver a SaaS számára

A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver lehetővé teszi a vásárlói chat kommunikációban az íráskivetítő funkciót, és a Huawei, BMW, Yamaha, O2 és Oxfordi Egyetem is használja. A Freshdesk tudásbázis-szoftvere felhasználóbarát, de hiányoznak belőle a magasabb szintű szövegszerkesztési funkciók. A SaaS-vállalkozások számára fontos a megfelelő ügyfélbemutatkozás, és az ügyfelek folyamatos megtartása érdekében hatékonyabbak lehetnek a bemutatkozó e-mailek.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x