Helpdesk szoftver a webhosting ipar számára

Egészítse ki a digitális világban való jelenlétét a LiveAgent segítségével és nyújtson csúcsminőségű ügyfélszolgálatot.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logó ügyfél lyreco
logó ügyfél usc

Legyen mindig online & elérhető

A web hosting és a szerver karbantartása nagy figyelmet és összpontosítást igényel, akárcsak az ügyfelei. Akár egyetlen hiba is sok problémát okozhat az infrastruktúra és a siker szempontjából. Tájékoztassa ügyfeleit azonnal a valós idejű csevegés által és biztosítsa számukra a megoldást.

 
legyen mindig elérhető
alacsonyabb leterheltség

Csökkentse az ügyfélszolgálat leterheltségét

Kérdések, kérések, problémák, megkeresések… Ügyfeleinek mindenféle aggályai felmerülhetnek, melyeket meg kell oldania. Készítse el saját ügyfélkapuját tudásbázissal és GYIK-kal, ezzel lehetőséget adva ügyfeleinek arra, hogy önállóan keressék meg a válaszokat. Ügyfélszolgálati munkatársai így különböző helyzetekre összpontosíthatnak, valamint személyesebb segítséget nyújthatnak.

 

Egyesítsen több csatornát

Adjon lehetőséget ügyfeleinek, hogy bármilyen csatornán keresztül kapcsolatba léphessenek Önnel. Kezdje megoldani a problémát élő cseten keresztül munkaidőben, folytassa a jegyet este és másnap zárja le az ügyet telefonon keresztül. Minden ugyanarról a helyről – egyszerű és tiszta. Figyelje meg, hogyan növekszik a bevétele.

 
egyesítsen több csatornát

Több, mint 21 000 vállalkozás nem tévedhet

Tekintse meg sikertörténeteinket és ajánlásainkat hogy megtudja, hogyan tudja a LiveAgent megerősíteni az ügyfélszolgálatát és növelni ügyfeleinek elégedettségét.

 

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetemben? Jól sejtette … a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyen Nincs szükség hitelkártyára

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..