Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Minden iparágban értékes

Fedezze fel, hogyan javítja a LiveAgent a webhosting üzletét.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld

Fokozza az érdekképviseletet

Hozzon létre egy pozitív ügyfélélményt, amely az ügyfeleket beszéltetni fogja.

24%

Csökkentse a válaszidőket

Javítsa az első válaszadási arányokat az automatizált jegyirányítással.

37%

Csökkentse a jegy mennyiségét

Csökkentse a támogatási jegyek beáramlását egy tudásbázissal.

Industry background

Helpdesk szoftver a webhosting ipar számára

Egészítse ki a digitális világban való jelenlétét a LiveAgent segítségével és nyújtson csúcsminőségű ügyfélszolgálatot.

Csökkentse a beérkező támogatási jegyek számát egy átfogó önkiszolgáló portál biztosításával, amely elérhető a nap 24 órájában, a hét minden napján.

Védje ügyfelei adatait a legkorszerűbb biztonsági intézkedésekkel, beleértve a HTTPS-titkosítást, a DDoS-enyhítést és egyebeket.

Vonzzon új ügyfeleket és növelje az ügyfelek életre szóló értékét azáltal, hogy felejthetetlen élményeket nyújt, amelyek pozitív szóbeszédet teremtenek.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Legyen mindig online & elérhető

A web hosting és a szerver karbantartása nagy figyelmet és összpontosítást igényel, akárcsak az ügyfelei. Akár egyetlen hiba is sok problémát okozhat az infrastruktúra és a siker szempontjából. Tájékoztassa ügyfeleit azonnal a valós idejű csevegés által és biztosítsa számukra a megoldást.

be always available
lower support load

Csökkentse az ügyfélszolgálat leterheltségét

Kérdések, kérések, problémák, megkeresések… Ügyfeleinek mindenféle aggályai felmerülhetnek, melyeket meg kell oldania. Készítse el saját ügyfélkapuját tudásbázissal és GYIK-kal, ezzel lehetőséget adva ügyfeleinek arra, hogy önállóan keressék meg a válaszokat. Ügyfélszolgálati munkatársai így különböző helyzetekre összpontosíthatnak, valamint személyesebb segítséget nyújthatnak.

Egyesítsen több csatornát

Adjon lehetőséget ügyfeleinek, hogy bármilyen csatornán keresztül kapcsolatba léphessenek Önnel. Kezdje megoldani a problémát élő cseten keresztül munkaidőben, folytassa a jegyet este és másnap zárja le az ügyet telefonon keresztül. Minden ugyanarról a helyről – egyszerű és tiszta. Figyelje meg, hogyan növekszik a bevétele.

combine multiple channels

Több, mint 21 000 vállalkozás nem tévedhet

Tekintse meg sikertörténeteinket és ajánlásainkat hogy megtudja, hogyan tudja a LiveAgent megerősíteni az ügyfélszolgálatát és növelni ügyfeleinek elégedettségét.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Mi a help desk szoftver egy webhosting cég számára?

A Webhosting vállalat ügyfélszolgálati szoftvere alapvetően a hatékony ügyfélszolgálat szoftvere. A szoftver különböző árazási terveket kínál a különböző vásárlói igények kielégítésére. Például, ha óriási ügyfélköre van, például egy Webhosting cégnek, szüksége lehet egy teljes körű ügyfélszolgálati szoftverre - így a legjobb ügyfélélményt tudja nyújtani.

Miért kell egy webhosting cégnek rendelkeznie ügyfélszolgálati szoftverrel?

Az ügyfélszolgálat szétzúzhatja vagy a magaslatokba emelheti vállalkozását. Ezért minden platformon hatékony támogatást kell nyújtania. A LiveAgent egy többcsatornás megoldás az ügyfélszolgálat számára. Tehát lehetővé teszi, hogy az összes ügyfélkérdést egy irányítópultról kezelje anélkül, hogy további munkatársakat alkalmazna.

Hogyan profitálhat webhosting cége a LiveAgentből?

Az előnyök közé tartozik a bevételek javulása, az ügyfélélmény és az ügyfelek elégedettsége. Sőt, időt és pénzt takarít meg, és csökkenti az elhagyási arányt.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót