Hozzon létre egy pozitív ügyfélélményt, amely az ügyfeleket beszéltetni fogja.
Javítsa az első válaszadási arányokat az automatizált jegyirányítással.
Csökkentse a támogatási jegyek beáramlását egy tudásbázissal.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Készítsen sablon válaszokat, amelyek egyetlen kattintással telepíthetők, és gyors válaszokat adhatnak a gyakran feltett kérdésekre.
Kövesse ügyfelei problémamegoldási útját különböző csatornákon, kontextusban gazdag hibrid jegyfolyamokkal.
Védje ügyfelei adatait a legkorszerűbb biztonsági intézkedésekkel, beleértve a HTTPS-titkosítást, a DDoS-enyhítést és egyebeket.
A fitneszipar számára biztosított LiveAgent használatával nem kell aggódnia az adatok biztonsága miatt. Adatközpontjaink az Egyesült Államokban és Európában találhatóak és megfelelnek a GDPR előírásoknak. Az ügyfelekkel kapcsolatos adatok biztonságban vannak – akárcsak az üzleti és az ügyfélszolgálati részleg.
Minden ügyfélnek megvan az elképzelése arról, hogy milyen élményt szeretne átélni. Nyújtson kivételes ügyfélszolgálatot a fitneszipar számára biztosított LiveAgent segítségével és teremtse meg hűséges ügyfélkörét. Használjon élő chat-et, telefonos központot és hozzon létre tudásbázist… Maximalizálja az ügyfélszolgálatot!
A leghatékonyabb és legeredményesebb edzések azok, amelyeket személyi edzővel állítanak össze. Legyen ügyfelével mindig, mikor segítségre vagy buzdításra van szüksége. A fitneszipar számára biztosított LiveAgent meghallgatja az igényeit és teljesíti kívánságait.
Elemezze és hasonlítsa össze a LiveAgentet a különböző ügyfélszolgálati megoldásokkal, és válasszon olyat, amelyik a legrelevánsabb funkciókkal rendelkezik az Ön iparága számára és a legjobb áron van.
Tekintse meg sikertörténeteinket és ajánlásainkat és fedezze fel, hogy a LiveAgent hogyan növelheti ügyfélszolgálata teljesítményét és ügyfeleinek elégedettségét.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Az egészségügynek szánt help desk szoftver növelheti a személyzet hatékonyságát és termelékenységét, és a legmagasabb szintű ügyfél-elégedettséget biztosíthatja.
Az egészségügyi vállalatok profitálhatnak a LiveAgent felhasználóbarát felületéből és segítőkész személyzetéből. A LiveAgent egy felhőalapú help desk szoftver, amely időt, pénzt takaríthat meg és ügyfeleit boldoggá teheti.
A LiveAgent használatával az egészségügyi vállalatok jobban megismerhetik ügyfeleiket, akik kapcsolatba lépnek velük. Ennek eredményeként, ha gyorsabban reagálunk a jegyekre, jobb ügyfélszolgálatot nyújtunk, és végül növeljük az eladásokat.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk