Ügyfélszolgálati szoftver kiskereskedők számára

Növeld az eladások számát és az elégedettséget a LiveAgent segítségével. Nyújts kiváló ügyfélszolgálatot a vásárlóid számára. Légy elérhető a közösségi média oldalakon, a weboldaladon, emailben és élő chaten keresztül is…

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Javítsd a vásárlás élményét

Biztosíts zökkenőmentes élményt az ügyfeleid számára egy kattintással. Egy e-bolt esetén több kérdés merülhet fel a vásárlóidban, mint egy hagyományos üzlet esetén. Légy mindig közvetlen kapcsolatban a vásárlóiddal és válj ügyfélközpontú vállalkozássá a LiveAgent által, amely megfelelő megoldát kínál a kiskereskedők számára.

woman with shopping bags-illustration
Valentine's day-woman with hearts

Nyújts segítő kezet

A vásárlók imádnak kérdezősködni! Legyen szó egy fizikai boltról, vagy egy online platformról. Hozz létre egy általános tudásbázist, vagy Gyakran Ismételt Kérdések szekciót a LiveAgent segítségével. Ha az élő csevegést és személyes segítséget kedveled, akkor ez a neked való eszköz!

Növeld a készpénzáramlásodat

Ha kiemelkedő ügyfélszolgálattal elégíted ki a vásárlóid igényeit, az számos előnnyel jár számodra. Néhány ügyfelednek rossz tapasztalata volt az ügyfélszolgálatoddal kapcsolatban? Oldd meg azonnal a problémákat és keresd fel a vásárlóidat a LiveAgent kiskereskedelemi megoldása segítségével.

retail-man scanning phone-illustration

+21 000 vállalkozás nem tévedhet

Nézd meg a sikertörténeteket és vásárlói tapasztalatokat! Ismerd meg, hogyan javíthatja a LiveAgent az ügyfélszolgálatod hatékonyságát és a vásárlóid elégedettségét.

Jó kezekben leszel!

Tudod mi a közös a Huaweiben, a BMW-ben, a Yamahában, az O2-ben és az Oxford Egyetemben? Igen, eltaláltad… a LiveAgent!

Próbáld ki most ingyen Bankkártya adatok megadása nélkül
Kapcsolódó cikkek ehhezKiskereskedelem
A közösségi fórum egy olyan fórum, ahol bejelentkezés után mindenki válaszolhat vagy feltehet egy adott kérdést, mások pedig segíthetnek neki a probléma megoldásában.

Közösségi fórum

Az ügyfélszolgálat hatékonysága javítható a proaktív csevegési meghívókkal és a LiveAgent Demó által bemutatott árazási, funkcionális és integrációs lehetőségekkel. Az ingyenes fiók kipróbálásával ügyfelek elégedettsége növelhető, és a PRM rendszer bizalomépítő intézkedéseket kínál az ügyfélhűség növelésére.

Szojegyzek - Knowledge Base

Tudásbázis

A marketing summary in Hungarian is: "A szövegben bemutatott termék innovatív és kiváló minőségű, amely vonzza a vásárlókat, és növeli a vállalat értékét a piacon."

Leghamarabb egy hagyományos köszönetlevél az elküldését követő napon érkezik. De ha gyors nyomon követésre van szükség, az e-mail sokkal kényelmesebb.

Köszönetlevelek

A köszönőlevél fontos a márkahűség és ügyfél elégedettség szempontjából. Profi levélpapír és megfelelő zárás segít a hatékony kommunikációban. Fontos az aláírás hozzáadása is.

A márka nem csak egy logót jelent. A márka a jó szolgáltatást, a nagyszerű ügyfélszolgálatot, a kivételes dizájnt és a bámulatos marketinget is jelenti.

Márka

A márka nagyon fontos az üzleti világban, mert ez az ügyfelek felé ígéretet jelent. A láthatóságnak, a vonzó kialakításnak és a speciális megjelenésnek meg kell felelnie bizonyos követelményeknek. Az élő csevegés lehetőséget teremt a proaktív ügyfélszolgálatra és a konverziós hatékonyság javítására, amely növeli a konverziók számát és javítja a hűséget és a bevételt. A konverziós költségek szabályozása létfontosságú a sikerhez. A tudásbázis és ügyfélportál segít megválaszolni olyan kérdéseket, mint az árcsökkentés vagy -emelkedés, és lehetőséget ad a felhasználók interakciójára.

Válaszoljon szakszerűen és kedvesen a funkciókéréses e-mailekre, függetlenül attól, hogy milyen (jó vagy rossz) híreket küld el ügyfeleinek.

Funkciókérés válasz e-mail sablonok

A LiveAgent kínál hatékony megoldásokat az ügyfélszolgálat és a panaszkezelés területén. Többféle szoftvert, VoIP telefonrendszert, bejövő call center és e-mail kezelő szoftvert kínál. Az érdeklődők árajánlatot kérhetnek, részt vehetnek a partnerprogramban, a LiveAgent blogját, akadémiáját és webináriumait is böngészhetik. A cég lehetőséget kínál a demók igénylésére, részletes adatmigrációs és rendszerállapot jelentéseket is biztosít. Az ügyfelek a LiveAgent támogatási portálján keresztül megoldást találhatnak problémáikra. A LiveAgent számos díjat kapott ügyfélszolgálati kiválóságáért.

Határozza meg, hogy a hívó fél melyik telefonszámot kívánja csengetni egy távközlési tárcsázott szám azonosító szolgáltatással.

Tárcsázott szám azonosító szolgáltatás

A Quality Unit LLC oldala, ahol a felhasználók LiveAgent fiókot hozhatnak létre. A telepítés jelenleg folyamatban van, és a weboldal sütiket használ. A felhasználóknak engedélyezniük kell a sütik telepítését, mint az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek szerint leírták.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x