A cikk arra fókuszál, hogyan lehet hatékonyabbá tenni a visszaigazoló e-maileket, és javasol néhány sablont az ügyfélnevek, eladók nevei, megrendelések, fizetési információk és érkezési idők tartalmazására. Az üdvözlő e-mailek és személyre szabott tartalmi emailek segíthetnek növelni a kattintási arányt, az elkötelezettséget és hosszú távú ügyfélélményt biztosítanak. A Zentyal egy ingyenes Linux alapú e-mail szerver és csoportmunka megoldás, amely rendelkezik vírus- és levélszemét elleni védelemmel, valamint naptár- és kapcsolatfelvételi funkciókkal. A cikk további javaslatokat tartalmaz a tartalmi típusok megfelelő alkalmazására, és felhívja a figyelmet arra, hogy az ügyfél-elismerési e-maileket vállalkozások használják a személyes ügyfélkapcsolatok megerősítésére.
Az élő csevegés fontos a vállalatok ügyfélszolgálati tevékenységeiben, hiszen javítja a konverziókat és a hűséget. Az ügyfélszolgálati munkatársak feladatai közé tartozik a termékekkel kapcsolatos kérdések megválaszolása és a problémák megoldása. Az értékelés gyűjtése és játékosítása mind fontos részei az ügyfélszolgálatnak. A LiveAgent demó és támogatást nyújt ezen a területen is.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk