Ügyfélszolgálati szoftver kiskereskedők számára

Növeld az eladások számát és az elégedettséget a LiveAgent segítségével. Nyújts kiváló ügyfélszolgálatot a vásárlóid számára. Légy elérhető a közösségi média oldalakon, a weboldaladon, emailben és élő chaten keresztül is…

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Javítsd a vásárlás élményét

Biztosíts zökkenőmentes élményt az ügyfeleid számára egy kattintással. Egy e-bolt esetén több kérdés merülhet fel a vásárlóidban, mint egy hagyományos üzlet esetén. Légy mindig közvetlen kapcsolatban a vásárlóiddal és válj ügyfélközpontú vállalkozássá a LiveAgent által, amely megfelelő megoldát kínál a kiskereskedők számára.

woman with shopping bags-illustration
Valentine's day-woman with hearts

Nyújts segítő kezet

A vásárlók imádnak kérdezősködni! Legyen szó egy fizikai boltról, vagy egy online platformról. Hozz létre egy általános tudásbázist, vagy Gyakran Ismételt Kérdések szekciót a LiveAgent segítségével. Ha az élő csevegést és személyes segítséget kedveled, akkor ez a neked való eszköz!

Növeld a készpénzáramlásodat

Ha kiemelkedő ügyfélszolgálattal elégíted ki a vásárlóid igényeit, az számos előnnyel jár számodra. Néhány ügyfelednek rossz tapasztalata volt az ügyfélszolgálatoddal kapcsolatban? Oldd meg azonnal a problémákat és keresd fel a vásárlóidat a LiveAgent kiskereskedelemi megoldása segítségével.

retail-man scanning phone-illustration

+21 000 vállalkozás nem tévedhet

Nézd meg a sikertörténeteket és vásárlói tapasztalatokat! Ismerd meg, hogyan javíthatja a LiveAgent az ügyfélszolgálatod hatékonyságát és a vásárlóid elégedettségét.

Jó kezekben leszel!

Tudod mi a közös a Huaweiben, a BMW-ben, a Yamahában, az O2-ben és az Oxford Egyetemben? Igen, eltaláltad… a LiveAgent!

Próbáld ki most ingyen Bankkártya adatok megadása nélkül
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Kapcsolódó cikkek ehhezKiskereskedelem
A közösségi fórum egy olyan fórum, ahol bejelentkezés után mindenki válaszolhat vagy feltehet egy adott kérdést, mások pedig segíthetnek neki a probléma megoldásában.

Közösségi fórum

Az ügyfélszolgálat hatékonysága javítható a proaktív csevegési meghívókkal és a LiveAgent Demó által bemutatott árazási, funkcionális és integrációs lehetőségekkel. Az ingyenes fiók kipróbálásával ügyfelek elégedettsége növelhető, és a PRM rendszer bizalomépítő intézkedéseket kínál az ügyfélhűség növelésére.

Szojegyzek - Knowledge Base

Tudásbázis

A marketing summary in Hungarian is: "A szövegben bemutatott termék innovatív és kiváló minőségű, amely vonzza a vásárlókat, és növeli a vállalat értékét a piacon."

Leghamarabb egy hagyományos köszönetlevél az elküldését követő napon érkezik. De ha gyors nyomon követésre van szükség, az e-mail sokkal kényelmesebb.

Köszönetlevelek

A köszönőlevél fontos a márkahűség és ügyfél elégedettség szempontjából. Profi levélpapír és megfelelő zárás segít a hatékony kommunikációban. Fontos az aláírás hozzáadása is.

A márka nem csak egy logót jelent. A márka a jó szolgáltatást, a nagyszerű ügyfélszolgálatot, a kivételes dizájnt és a bámulatos marketinget is jelenti.

Márka

A márka nagyon fontos az üzleti világban, mert ez az ügyfelek felé ígéretet jelent. A láthatóságnak, a vonzó kialakításnak és a speciális megjelenésnek meg kell felelnie bizonyos követelményeknek. Az élő csevegés lehetőséget teremt a proaktív ügyfélszolgálatra és a konverziós hatékonyság javítására, amely növeli a konverziók számát és javítja a hűséget és a bevételt. A konverziós költségek szabályozása létfontosságú a sikerhez. A tudásbázis és ügyfélportál segít megválaszolni olyan kérdéseket, mint az árcsökkentés vagy -emelkedés, és lehetőséget ad a felhasználók interakciójára.

A segédalkalmazás egy olyan program, amelyet egy meghatározott - HTML, GIF, JPG formátumoktól eltérő - fájltípus kezelésére használunk. Olyan fájltípusok kezelésére, amelyeket a böngésző nem tud kezelni.

Segédalkalmazás

LiveAgent is a customer service platform that helps companies improve their customer service with faster service and seamless communication. It offers various features such as email templates, contact management, and private notes for effective communication. The platform has gained the trust and satisfaction of over 30,000 businesses and offers a partner program for VOIP and self-service software. Customers can start a free account and the company has received high ratings from users.

Válaszoljon szakszerűen és kedvesen a funkciókéréses e-mailekre, függetlenül attól, hogy milyen (jó vagy rossz) híreket küld el ügyfeleinek.

Funkciókérés válasz e-mail sablonok

A LiveAgent kínál hatékony megoldásokat az ügyfélszolgálat és a panaszkezelés területén. Többféle szoftvert, VoIP telefonrendszert, bejövő call center és e-mail kezelő szoftvert kínál. Az érdeklődők árajánlatot kérhetnek, részt vehetnek a partnerprogramban, a LiveAgent blogját, akadémiáját és webináriumait is böngészhetik. A cég lehetőséget kínál a demók igénylésére, részletes adatmigrációs és rendszerállapot jelentéseket is biztosít. Az ügyfelek a LiveAgent támogatási portálján keresztül megoldást találhatnak problémáikra. A LiveAgent számos díjat kapott ügyfélszolgálati kiválóságáért.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x