Ügyfélszolgálati szoftver kiskereskedők számára

Növeld az eladások számát és az elégedettséget a LiveAgent segítségével. Nyújts kiváló ügyfélszolgálatot a vásárlóid számára. Légy elérhető a közösségi média oldalakon, a weboldaladon, emailben és élő chaten keresztül is…

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Javítsd a vásárlás élményét

Biztosíts zökkenőmentes élményt az ügyfeleid számára egy kattintással. Egy e-bolt esetén több kérdés merülhet fel a vásárlóidban, mint egy hagyományos üzlet esetén. Légy mindig közvetlen kapcsolatban a vásárlóiddal és válj ügyfélközpontú vállalkozássá a LiveAgent által, amely megfelelő megoldát kínál a kiskereskedők számára.

woman with shopping bags-illustration
Valentine's day-woman with hearts

Nyújts segítő kezet

A vásárlók imádnak kérdezősködni! Legyen szó egy fizikai boltról, vagy egy online platformról. Hozz létre egy általános tudásbázist, vagy Gyakran Ismételt Kérdések szekciót a LiveAgent segítségével. Ha az élő csevegést és személyes segítséget kedveled, akkor ez a neked való eszköz!

Növeld a készpénzáramlásodat

Ha kiemelkedő ügyfélszolgálattal elégíted ki a vásárlóid igényeit, az számos előnnyel jár számodra. Néhány ügyfelednek rossz tapasztalata volt az ügyfélszolgálatoddal kapcsolatban? Oldd meg azonnal a problémákat és keresd fel a vásárlóidat a LiveAgent kiskereskedelemi megoldása segítségével.

retail-man scanning phone-illustration

+21 000 vállalkozás nem tévedhet

Nézd meg a sikertörténeteket és vásárlói tapasztalatokat! Ismerd meg, hogyan javíthatja a LiveAgent az ügyfélszolgálatod hatékonyságát és a vásárlóid elégedettségét.

Jó kezekben leszel!

Tudod mi a közös a Huaweiben, a BMW-ben, a Yamahában, az O2-ben és az Oxford Egyetemben? Igen, eltaláltad… a LiveAgent!

Próbáld ki most ingyen Bankkártya adatok megadása nélkül
Kapcsolódó cikkek ehhezKiskereskedelem
Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Támogatás

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

A Pathfinder integrálható az Ön jelenlegi szoftverébe ezzel javítva az Ön ügyfélszolgálatát. Az app lehetőséget nyújt követni a végfelhasználók aktivitását.

Pathfinder

A Quality Unit LLC weboldala sütiket használ, melynek elfogadására lehetőséget ad a felhasználói irányelvek szerint. LiveAgent szolgáltatásukra regisztrálva hamarosan e-mailben kapunk belépési adatokat. Telepítési státuszunk 0%.

A külső e-mail domain egy olyan e-mail cím, amely ahhoz a vállalathoz kapcsolódik, amelynek dolgozik. Tudjon meg többet.

Külső e-mail domain

A cikk arra fókuszál, hogyan lehet hatékonyabbá tenni a visszaigazoló e-maileket, és javasol néhány sablont az ügyfélnevek, eladók nevei, megrendelések, fizetési információk és érkezési idők tartalmazására. Az üdvözlő e-mailek és személyre szabott tartalmi emailek segíthetnek növelni a kattintási arányt, az elkötelezettséget és hosszú távú ügyfélélményt biztosítanak. A Zentyal egy ingyenes Linux alapú e-mail szerver és csoportmunka megoldás, amely rendelkezik vírus- és levélszemét elleni védelemmel, valamint naptár- és kapcsolatfelvételi funkciókkal. A cikk további javaslatokat tartalmaz a tartalmi típusok megfelelő alkalmazására, és felhívja a figyelmet arra, hogy az ügyfél-elismerési e-maileket vállalkozások használják a személyes ügyfélkapcsolatok megerősítésére.

A gyakorlati kódex egy irányelv, ami szabályokat, gyakorlatokat, parancsokat, vagy etikai elveket tartalmaz vállalata számára.

Gyakorlati kódex

Az élő csevegés fontos a vállalatok ügyfélszolgálati tevékenységeiben, hiszen javítja a konverziókat és a hűséget. Az ügyfélszolgálati munkatársak feladatai közé tartozik a termékekkel kapcsolatos kérdések megválaszolása és a problémák megoldása. Az értékelés gyűjtése és játékosítása mind fontos részei az ügyfélszolgálatnak. A LiveAgent demó és támogatást nyújt ezen a területen is.

Az első válasz ideje (FRT - First Response Time) az az idő, amelyre a cég képviselőinek szükségük van, hogy lőször válaszoljanak az ügyfélnek. Tudjon meg többet.

Első válasz ideje

A LiveAgent lehetőséget biztosít ügyfelek számára, hogy demót próbáljanak. Az ügynökök aktivitásának nyomon követése és az ügyfélszolgálat javítása céljából a tevékenységnaplók fontosak. Az egyes funkciók előnyeiről további információ található az Artifakt blogján.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót