Minden iparágban értékes

Fedezze fel, hogyan javítja a LiveAgent a HR üzleti tevékenységét.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo

Fokozza az érdekképviseletet

Hozzon létre egy pozitív ügyfélélményt, amely az ügyfeleket beszéltetni fogja.

24%

Csökkentse a válaszidőket

Javítsa az első válaszadási arányokat az automatizált jegyirányítással.

37%

Csökkentse a jegy mennyiségét

Csökkentse a támogatási jegyek beáramlását egy tudásbázissal.

Industry background

Helpdesk szoftver a HR ipar számára

Kerüljön közelebb a jelentkezőihez a LiveAgent segítségével. Rendezze a kommunikációt prioritás szerint és soha ne veszítsen el semmilyen információt a jelentkezőkről. Kezelje kapcsolatait és egyszerűsítse a munkafolyamatot.

Figyelje webhelye látogatóinak viselkedését, azonosítsa a releváns leadeket, és másodpercek alatt alakítsa át potenciális jelöltté.

Tartsa a kapcsolatot jelöltjeivel több csatornán keresztül, beleértve az e-mailt, a telefont, az élő csevegést és a közösségi médiát.

Tegyen át minden jelöltet a megfelelő osztályra vagy ügynökhöz, függetlenül attól, hogy milyen csatornán veszik fel a kapcsolatot Önnel.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Legyen kapcsolatban pályázóival

Mi a közös a pályázókban? Szeretnek kérdéseket feltenni. Különböző kérdéseket, bármikor. A valós idejű élő chat vagy akár a call center lehetővé teszi, hogy azonnal megválaszolja a kérdéseket. Legyen ügyfélközpontú és hozzon létre egy hűséges bázist a LiveAgent segítségével a HR vezetők számára.

recruitment-illustration
resumes-illustration

Gyűjtsön több információt

Nyújtson segítséget és útmutatást még a munkaidő után is. Telepítse a LiveAgent-et a weboldalán és adjon az ügyfeleknek lehetőséget arra, hogy valós időben léphessen kapcsolatba az élő chat-nek köszönhetően. Építsen kapcsolatokat és rögzítsen több információt a nap minden órájában.

Irányítsa jövőbeli munkatársait

A HR vezetői számára létrejött LiveAgent képességeinek köszönhetően jövőbeli ügyfelei (vagy akár munkatársai) igényeik szerint az adott személyhez fordulhatnak. Konkrét kérdésük van a munkaleírással, a feladatokkal vagy a fizetéssel kapcsolatban? Irányítsa őket a HR képviselőhöz.

interview illustration

Átlátható és megfizethető árképzés

Szerezze meg professzionális ügyfélszolgálati megoldásunkat fix havi áron, rejtett díjak és hosszú távú kötelezettségvállalások nélkül. Iratkozzon fel egy 14 napos ingyenes próbaidőszakra, hogy teljes hozzáférést kapjon az összes elérhető funkcióhoz.

Mire vár még? Kezdje el még ma növelni a válaszainak sebességet!

9 $ hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap

Takarítson meg többet a LiveAgent segítségével

Elemezze és hasonlítsa össze a LiveAgentet a különböző ügyfélszolgálati megoldásokkal, és válasszon olyat, amelyik a legrelevánsabb funkciókkal rendelkezik az Ön iparága számára és a legjobb áron van.

Kapcsolódó cikkek ehhezHR Toborzás
Page - 4

Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.

A marketing agency's new study shows an increase in online shopping and the importance of mobile optimization for businesses. The study also highlights the impact of social media on consumer behavior. Summary: A new marketing study reveals the rise of online shopping and the need for mobile optimization. It also emphasizes the influence of social media on consumer behavior.

Page - 2582

Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.

A marketing summary of the text in Hungarian.

A nagyszerű ügyfélszolgálat a jobb Help Desk szoftverrel kezdődik. Tekintse meg a LiveAgent előnyeit, és 5 perc alatt kezdje el használni.

Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.

LiveAgent egy többcsatornás ügyfélszolgálati megoldás, amely gyors beállítással és kiváló ügyfélszolgálattal rendelkezik. A cég számos ügyfélszolgálati szoftvert kínál, valamint VoIP telefonrendszereket és e-mail kezelő szoftvert is. Az ügyfeleknek lehetősége van feliratkozni a hírlevélre és szerezni frissítéseket és kedvezményeket. Az elérhető legjobb ügyfélszolgálatot nyújtják, és a help desk szoftverük gyors és egyszerű implementációval rendelkezik. A LiveAgent a legjobb vásárlói élményt nyújtja ügyfeleinek.

A LiveAgent illeszkedik igényeihez a szórakoztatóipar számára azáltal, hogy élő chat funkciókat kínál annak érdekében, hogy gyorsabb online segítséget legyen képes nyújtni.

Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára

A LiveAgent rendszere számos kommunikációs csatornát kínál ügyfélszolgálati jelentésekkel és integrációs kérelem sablonokkal, amelyek könnyen integrálhatók a rendszerbe. A call center szoftver hatékony megoldást nyújt az ügyfélinterakciók kezeléséhez, proaktív chat sablonokkal.

Mérje le kétszer, vágjon egyszer! A LiveAgent segít a kommunikációkat sorrendbe tenni prioritásuk alapján. Tudjon meg többet arról, hogy hogyan számíthat a divatipar a helpdesk-re.

Helpdesk szoftver a Divatipar számára

LiveAgent egy hatékony vállalati szoftver, amely segít az ügyfélszolgálatban és az értékesítési folyamatban. Kínál VoIP telefonrendszert, e-mail kezelést és kommunikációs csatornákat. Az ügyfélszolgálati támogatás egyedi funkciókat és integrációkat kínál, beleértve az egyedi gombokat és időmegtakarító funkciókat. A szoftver lehetőséget nyújt a szolgáltatási jelentések, adatmigráció és panaszkezelés létrehozására. Érdeklődők részletes demót és árinformációt kérhetnek.

A legjobb ügyfélszolgálat az, amelyik egy ütemet sem hagy ki. Ügyfélszolgálati ügynöki képzési ellenőrzőlistánkkal győződjön meg arról, hogy munkatársai mindenre készen állnak.

Ügyfélszolgálati ügynökképzés ellenőrzőlista

Az ügyfélszolgálati ügynököknek fontos megérteniük a munkajelentési elveket, hogy pontosan dokumentálhassák munkájukat és elkerülhessék a hibákat. Ehhez érdemes elolvasni a vállalat munkajelentési szabályzatát. Emellett fontos a műszakok, jelenlét és értekezletek hozzáadása a vállalati naptárhoz, hogy mindenki tisztában legyen a tervezett programokkal. Ehhez hozzon létre egy céges naptárt és ossza meg a csapat tagjaival.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x