Minden iparágban értékes

Fedezze fel, hogyan javítja a LiveAgent a HR üzleti tevékenységét.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo

Fokozza az érdekképviseletet

Hozzon létre egy pozitív ügyfélélményt, amely az ügyfeleket beszéltetni fogja.

24%

Csökkentse a válaszidőket

Javítsa az első válaszadási arányokat az automatizált jegyirányítással.

37%

Csökkentse a jegy mennyiségét

Csökkentse a támogatási jegyek beáramlását egy tudásbázissal.

Industry background

Helpdesk szoftver a HR ipar számára

Kerüljön közelebb a jelentkezőihez a LiveAgent segítségével. Rendezze a kommunikációt prioritás szerint és soha ne veszítsen el semmilyen információt a jelentkezőkről. Kezelje kapcsolatait és egyszerűsítse a munkafolyamatot.

Figyelje webhelye látogatóinak viselkedését, azonosítsa a releváns leadeket, és másodpercek alatt alakítsa át potenciális jelöltté.

Tartsa a kapcsolatot jelöltjeivel több csatornán keresztül, beleértve az e-mailt, a telefont, az élő csevegést és a közösségi médiát.

Tegyen át minden jelöltet a megfelelő osztályra vagy ügynökhöz, függetlenül attól, hogy milyen csatornán veszik fel a kapcsolatot Önnel.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

Legyen kapcsolatban pályázóival

Mi a közös a pályázókban? Szeretnek kérdéseket feltenni. Különböző kérdéseket, bármikor. A valós idejű élő chat vagy akár a call center lehetővé teszi, hogy azonnal megválaszolja a kérdéseket. Legyen ügyfélközpontú és hozzon létre egy hűséges bázist a LiveAgent segítségével a HR vezetők számára.

recruitment-illustration
resumes-illustration

Gyűjtsön több információt

Nyújtson segítséget és útmutatást még a munkaidő után is. Telepítse a LiveAgent-et a weboldalán és adjon az ügyfeleknek lehetőséget arra, hogy valós időben léphessen kapcsolatba az élő chat-nek köszönhetően. Építsen kapcsolatokat és rögzítsen több információt a nap minden órájában.

Irányítsa jövőbeli munkatársait

A HR vezetői számára létrejött LiveAgent képességeinek köszönhetően jövőbeli ügyfelei (vagy akár munkatársai) igényeik szerint az adott személyhez fordulhatnak. Konkrét kérdésük van a munkaleírással, a feladatokkal vagy a fizetéssel kapcsolatban? Irányítsa őket a HR képviselőhöz.

interview illustration

Átlátható és megfizethető árképzés

Szerezze meg professzionális ügyfélszolgálati megoldásunkat fix havi áron, rejtett díjak és hosszú távú kötelezettségvállalások nélkül. Iratkozzon fel egy 14 napos ingyenes próbaidőszakra, hogy teljes hozzáférést kapjon az összes elérhető funkcióhoz.

Mire vár még? Kezdje el még ma növelni a válaszainak sebességet!

$9 hónap

Small business

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 hónap

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 contact form

Takarítson meg többet a LiveAgent segítségével

Elemezze és hasonlítsa össze a LiveAgentet a különböző ügyfélszolgálati megoldásokkal, és válasszon olyat, amelyik a legrelevánsabb funkciókkal rendelkezik az Ön iparága számára és a legjobb áron van.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Miért kell egy HR vállalatnak rendelkeznie help desk szoftverrel?

A Help Desk szoftver lehetővé teszi a vállalat számára, hogy azonnal megoldja az ügyfelekkel kapcsolatos problémákat, új ügyfélkapcsolatokat alakítson ki és ésszerűsítse a teljes támogatási folyamatot.

Miért kell HR cégének a LiveAgentet választania help desk szoftverként?

Ha HR-vállalata ügyfélszolgálati szoftver vagy jegyrendszer segítségével szeretné irányítani ügyfeleit, akkor a LiveAgent jó választás lehet. A LiveAgent egy felhőalapú help desk szoftver, amelyet kifejezetten az ügyféltámogatási kérelmek hatékony kezelésére hoztak létre.

Hogyan profitálhat HR-vállalata a LiveAgentből?

Ha a LiveAgentet választja ügyfélszolgálataként, akkor pénzt takaríthat meg, mivel ez költséghatékony és megbízható megoldás az ügyfélszolgálat nyújtására.

Related Articles to HR Toborzás
A LiveAgent költséghatékonyabb a többi ügyfélszolgálati megoldáshoz képest és több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval és több, mint 40 integrációval rendelkezik. Tudjon meg többet.

LiveHelpNow alternatívát keres?

A LiveAgent szoftver egy sokoldalú ügyféltámogatási megoldást kínál, például élő chatszobákat, e-maileket, közösségi médiát, call center lehetőségeket és tudásbázisokat. Az ingyenes próbaidőszak 14 napig tart, és nincs szükség bankkártyára. A LiveAgent személyre szabott aldomainnevet is kínál a vállalkozásoknak, és 175+ funkció és 40+ integráció közül lehet választani. A regisztráció egyszerű és gyors, és 24/7 ügyfélszolgálat is elérhető. Az éppen használt help desk szoftverekkel is szembe megy új és jobb ügyfélszolgálati megoldásokkal.

Ügyfeleinek szükségük van segítségre nyaralás és utazás során? Akkor a megfelelő szoftverre van szüksége. Próbálja ki a LiveAgentet 14 napig ingyenesen, kötöttségek nélkül.

Helpdesk szoftver az utazási ipar számára

Az azonnali élő chat szoftver lehetővé teszi, hogy valós időben oldják meg az ügyfelek problémáit és boldoggá tegyék őket. A LiveAgent használata könnyebbé teszi az életet és segít boldogabbá tenni az ügyfeleket. A szoftver lehetővé teszi, hogy egyszerre több érdeklődő vagy segítségre szoruló ügyfelet kezeljenek.

Jobb alternatívát keres, mint a LivePerson? Fontolja meg a LiveAgentet, a díjnyertes többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert.

Jobb LivePerson alternatívát keres?

A cikk kérdéses, hogy melyik élő chat widget a leggyorsabb és hatékonyabb a piacon. Az olvasókat egy videóra hivatkozva arra ösztönzi, hogy vizsgálják meg az élő chat funkciókat mind a vásárlói, mind az ügynök szemszögéből, és készítsenek saját összehasonlítást a LivePersonnel. Azt állítja, hogy az ő chat widgetjük lehet a jobb választás.

A legjobb élő chat alternatívák meghatározott funkciókat tartalmaznak, amelyek elősegítik a sikert. Tudja meg, mik ők még ma!

Alternatívákat keres élő csevegésre?

Az önsegítő eszközök integrálása a chat-widgetbe növeli az értékesítést és csökkenti a jegyterhelést az élő csevegéssel. Az ügyfélszolgálat javítása érdekében érdemes figyelni a csapat teljesítményére, és az ügynöki műszakokat a csevegés mennyiségéhez és csúcsidőkhöz igazítani, valamint figyelni az ügynökök beszélgetéseit és értékeléseit.

Lépjen szintet ügyfélszolgálatával az e-mail, az élő chat, a közösségi média, a call center és a tudásbázis segítségével, egy szoftveren belül.

Lucep alternatívát keres?

A LiveAgent számos integrációt kínál a közösségi média szolgáltatásokkal, beleértve a Facebookot, a Twittert, az Instagramot és a Vibert. Emellett a szoftver automatikus munkafolyamatokat és szabályokat kínál, valamint API funkciókat és IVR-t. A LiveAgent korlátlan előzményeket, webhelyeket, chat gombokat, jegyeket és e-maileket, valamint hívásrögzítést és 24/7 támogatást kínál. A Lucep jegykezelést kínál, de nem kínál integrációt a közösségi média szolgáltatásokkal és más szolgáltatásokat, amelyeket a LiveAgent kínál.

ConnectWise alternatívát keres? Fedezze fel a LiveAgent nagyszerű jegyrendszerét, amelyet csodálatos funkciók és integrációk támogatnak.

ConnectWise alternatívát keres?

A LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz, felgyorsította és lehetővé tette a csevegést az ügyfelekkel. Segítséget nyújt a támogatásban, növeli a vásárlói elégedettséget és az értékesítést, kategorizálja a jegyeket és nyomon követi, hogy az ügyfeleknek mire van szükségük. A LiveAgent kedvező árú és egyszerűen használható, remek funkciókat kínál és a legjobb támogatást nyújtja az ügyfeleknek.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót