Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Minden iparágban értékes

Fedezze fel, hogyan javítja a LiveAgent a HR üzleti tevékenységét.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld

Fokozza az érdekképviseletet

Hozzon létre egy pozitív ügyfélélményt, amely az ügyfeleket beszéltetni fogja.

24%

Csökkentse a válaszidőket

Javítsa az első válaszadási arányokat az automatizált jegyirányítással.

37%

Csökkentse a jegy mennyiségét

Csökkentse a támogatási jegyek beáramlását egy tudásbázissal.

Industry background

Helpdesk szoftver a HR ipar számára

Kerüljön közelebb a jelentkezőihez a LiveAgent segítségével. Rendezze a kommunikációt prioritás szerint és soha ne veszítsen el semmilyen információt a jelentkezőkről. Kezelje kapcsolatait és egyszerűsítse a munkafolyamatot.

Figyelje webhelye látogatóinak viselkedését, azonosítsa a releváns leadeket, és másodpercek alatt alakítsa át potenciális jelöltté.

Tartsa a kapcsolatot jelöltjeivel több csatornán keresztül, beleértve az e-mailt, a telefont, az élő csevegést és a közösségi médiát.

Tegyen át minden jelöltet a megfelelő osztályra vagy ügynökhöz, függetlenül attól, hogy milyen csatornán veszik fel a kapcsolatot Önnel.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Legyen kapcsolatban pályázóival

Mi a közös a pályázókban? Szeretnek kérdéseket feltenni. Különböző kérdéseket, bármikor. A valós idejű élő chat vagy akár a call center lehetővé teszi, hogy azonnal megválaszolja a kérdéseket. Legyen ügyfélközpontú és hozzon létre egy hűséges bázist a LiveAgent segítségével a HR vezetők számára.

hr recruitment1
hr recruitment2

Gyűjtsön több információt

Nyújtson segítséget és útmutatást még a munkaidő után is. Telepítse a LiveAgent-et a weboldalán és adjon az ügyfeleknek lehetőséget arra, hogy valós időben léphessen kapcsolatba az élő chat-nek köszönhetően. Építsen kapcsolatokat és rögzítsen több információt a nap minden órájában.

Irányítsa jövőbeli munkatársait

A HR vezetői számára létrejött LiveAgent képességeinek köszönhetően jövőbeli ügyfelei (vagy akár munkatársai) igényeik szerint az adott személyhez fordulhatnak. Konkrét kérdésük van a munkaleírással, a feladatokkal vagy a fizetéssel kapcsolatban? Irányítsa őket a HR képviselőhöz.

hr recruitment3

Átlátható és megfizethető árképzés

Szerezze meg professzionális ügyfélszolgálati megoldásunkat fix havi áron, rejtett díjak és hosszú távú kötelezettségvállalások nélkül. Iratkozzon fel egy 14 napos ingyenes próbaidőszakra, hogy teljes hozzáférést kapjon az összes elérhető funkcióhoz.

Mire vár még? Kezdje el még ma növelni a válaszainak sebességet!

Jegy+Chat

Jegy+Chat

Ideális kis- és középvállalkozások számára.

$29/hó
Jegy+Chat

All-Inclusive

Ideális minden méretű vállalkozás számára.

$39/hó

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Miért kell egy HR vállalatnak rendelkeznie help desk szoftverrel?

A Help Desk szoftver lehetővé teszi a vállalat számára, hogy azonnal megoldja az ügyfelekkel kapcsolatos problémákat, új ügyfélkapcsolatokat alakítson ki és ésszerűsítse a teljes támogatási folyamatot.

Miért kell HR cégének a LiveAgentet választania help desk szoftverként?

Ha HR-vállalata ügyfélszolgálati szoftver vagy jegyrendszer segítségével szeretné irányítani ügyfeleit, akkor a LiveAgent jó választás lehet. A LiveAgent egy felhőalapú help desk szoftver, amelyet kifejezetten az ügyféltámogatási kérelmek hatékony kezelésére hoztak létre.

Hogyan profitálhat HR-vállalata a LiveAgentből?

Ha a LiveAgentet választja ügyfélszolgálataként, akkor pénzt takaríthat meg, mivel ez költséghatékony és megbízható megoldás az ügyfélszolgálat nyújtására.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót