Hozzon létre egy pozitív ügyfélélményt, amely az ügyfeleket beszéltetni fogja.
Javítsa az első válaszadási arányokat az automatizált jegyirányítással.
Csökkentse a támogatási jegyek beáramlását egy tudásbázissal.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Figyelje webhelye látogatóinak viselkedését, azonosítsa a releváns leadeket, és másodpercek alatt alakítsa át potenciális jelöltté.
Tartsa a kapcsolatot jelöltjeivel több csatornán keresztül, beleértve az e-mailt, a telefont, az élő csevegést és a közösségi médiát.
Tegyen át minden jelöltet a megfelelő osztályra vagy ügynökhöz, függetlenül attól, hogy milyen csatornán veszik fel a kapcsolatot Önnel.
Mi a közös a pályázókban? Szeretnek kérdéseket feltenni. Különböző kérdéseket, bármikor. A valós idejű élő chat vagy akár a call center lehetővé teszi, hogy azonnal megválaszolja a kérdéseket. Legyen ügyfélközpontú és hozzon létre egy hűséges bázist a LiveAgent segítségével a HR vezetők számára.
Nyújtson segítséget és útmutatást még a munkaidő után is. Telepítse a LiveAgent-et a weboldalán és adjon az ügyfeleknek lehetőséget arra, hogy valós időben léphessen kapcsolatba az élő chat-nek köszönhetően. Építsen kapcsolatokat és rögzítsen több információt a nap minden órájában.
A HR vezetői számára létrejött LiveAgent képességeinek köszönhetően jövőbeli ügyfelei (vagy akár munkatársai) igényeik szerint az adott személyhez fordulhatnak. Konkrét kérdésük van a munkaleírással, a feladatokkal vagy a fizetéssel kapcsolatban? Irányítsa őket a HR képviselőhöz.
Szerezze meg professzionális ügyfélszolgálati megoldásunkat fix havi áron, rejtett díjak és hosszú távú kötelezettségvállalások nélkül. Iratkozzon fel egy 14 napos ingyenes próbaidőszakra, hogy teljes hozzáférést kapjon az összes elérhető funkcióhoz.
Mire vár még? Kezdje el még ma növelni a válaszainak sebességet!
Most Popular
Elemezze és hasonlítsa össze a LiveAgentet a különböző ügyfélszolgálati megoldásokkal, és válasszon olyat, amelyik a legrelevánsabb funkciókkal rendelkezik az Ön iparága számára és a legjobb áron van.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
A Help Desk szoftver lehetővé teszi a vállalat számára, hogy azonnal megoldja az ügyfelekkel kapcsolatos problémákat, új ügyfélkapcsolatokat alakítson ki és ésszerűsítse a teljes támogatási folyamatot.
Ha HR-vállalata ügyfélszolgálati szoftver vagy jegyrendszer segítségével szeretné irányítani ügyfeleit, akkor a LiveAgent jó választás lehet. A LiveAgent egy felhőalapú help desk szoftver, amelyet kifejezetten az ügyféltámogatási kérelmek hatékony kezelésére hoztak létre.
Ha a LiveAgentet választja ügyfélszolgálataként, akkor pénzt takaríthat meg, mivel ez költséghatékony és megbízható megoldás az ügyfélszolgálat nyújtására.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk