A LiveAgent ingyenes migrációt kínál a Kayako rendszerből, amit teljes egészében a technikai csapatunk végez. Gyorsan, biztonságosan és mindenekelőtt díjmentesen másoljuk át adatait a Kayakoból a LiveAgent rendszerébe. Lépjen kapcsolatba velünk, és már ma megkezdheti adatáttelepítést.
Átjönne a Kayako Classic-tól? Vegye fel velünk a kapcsolatot és beszélje meg a migrációs lehetőségeket támogató személyzetünkkel.
Funkciók | Liveagent Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára. | Versenyző |
---|---|---|
Összesített értékelés Összesített szoftverértékelés a Capterra ellenőrzött felhasználóitól. | 4.7 A Capterra ellenőrzött felhasználói által 5-ből 4,7-es általános értékelést kapott. | 4.0 A Capterra ellenőrzött felhasználói által 5-ből 4,0 általános értékelést kapott. |
Egyszerű használat Könnyű használat minősítése a Capterra ellenőrzött felhasználóitól. | 4.6 5-ből 4,6-ot kapott az egyszerű használatra a Capterra hitelesített felhasználói által. | 3.9 5-ből 3,9-et kapott az egyszerű használatra a Capterra hitelesített felhasználói által. |
Ügyfélszolgálat Ügyfélszolgálati értékelések a Capterra ellenőrzött felhasználóitól. | 4.7 5-ből 4,7-es értékelést kapott a Capterra hitelesített felhasználóitól az ügyfélszolgálatra. | 3.8 5-ből 3,8-as értékelést kapott a Capterra hitelesített felhasználóitól az ügyfélszolgálatra. |
Ár-érték arány Ár-érték arány értékelések a Capterra ellenőrzött felhasználóitól. | 4.7 A termék ár-értékét 5-ből 4,7-re értékelték a Capterra ellenőrzött felhasználói. | 3.8 A termék ár-értékét 5-ből 3,8-ra értékelték a Capterra ellenőrzött felhasználói. |
Ár A szoftver ára USD -ben ügynökönként havonta. | $15/hó/ügynök Az ár USD-ben ügynökönként havonta. | $15/hó/ügynök Az ár USD-ben ügynökönként havonta. |
Riasztások / eszkalációk Riasztások és eszkalációk a jegyekre és az SLA-kra prioritás és előre meghatározott feltételek alapján. | Riasztásokat és eszkalációkat kínál. | Riasztásokat és eszkalációkat kínál. |
Automatizált továbbítás Automatikus jegytovábbítás meghatározott osztályokhoz és ügynökökhöz előre meghatározott feltételek alapján. | Automatizált továbbítást kínál. | Automatizált továbbítást kínál. |
Call center menedzsment Központi irányítópult hívások kezdeményezéséhez, fogadásához és kezeléséhez. | Call center kezelést kínál. | Call center kezelést kínál. |
Sorkezelés A hívássorok kezelésére szolgáló rendszer. | Sorkezelést kínál. | Sorkezelést kínál. |
E-mail kezelés Lehetőség van arra, hogy a jegyszoftvert több e-mail címmel összekapcsolja, hogy e -maileket közvetlenül a szoftverből fogadhasson, válaszolhasson és írhasson. | E-mail kezelést kínál. | E-mail kezelést kínál. |
Teljesítmény adatok Kövesse nyomon webhelye látogatóinak viselkedését. Nézze meg, mennyi ideig böngészik a webhelyét, vagy melyik webhelyen vannak. | Teljesítménymutatókat kínál. | Teljesítménymutatókat kínál. |
Tudásbázis menedzsment Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy átfogó tudástárakat hozzanak létre és kezeljenek. | Tudásbázis kezelést kínál. | Tudásbázis kezelést kínál. |
Többcsatornás kommunikáció Több kommunikációs vonallal (például e-mail, élő csevegés, call center vagy közösségi média) kapcsolódik az összes üzenet egyszerűsítéséhez, és lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy válaszoljanak rájuk a jegyszoftverből. | Többcsatornás kommunikációt kínál. | Többcsatornás kommunikációt kínál. |
Valós idejű csevegés Natív élő csevegő widget, amely telepíthető a webhelyére, és valós idejű kommunikációra használható a webhely látogatóival. | Valós idejű csevegést kínál. | Valós idejű csevegést kínál. |
Jelentés/elemzés Analitikai irányítópult, amely lehetővé teszi a felhasználók számára teljesítményjelentések készítését. | Jelentést/elemzést kínál. | Nem kínál jelentést/elemzést. |
Önkiszolgáló portál Egy olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi, hogy olyan ügyfélportált hozzon létre, amelyre ügyfelei regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz. | Önkiszolgáló portált kínál. | Önkiszolgáló portált kínál. |
Szolgáltatási szintű megállapodás (SLA) kezelése Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi az SLA naplók, az SLA megfelelőség és egyebek kezelését és figyelését. | Szolgáltatásszintű megállapodás (SLA) kezelést kínál. | Szolgáltatásszintű megállapodás (SLA) kezelést kínál. |
A közösségi média integrációja Integrációk a népszerű közösségi hálózatokkal, mint például a Facebook. | A közösségi média integrációját kínálja. | A közösségi média integrációját kínálja. |
Jegykezelés Kezelje a jegyeket jegy továbbítással, jegyek egyesítésével, felosztásával, spamként való megjelölésével, elhalasztással és egyebekkel. | Jegykezelést kínál. | Jegykezelést kínál. |
Munkafolyamat kezelés Automatizálási szabályok, amelyek megvalósíthatók az ügyfélszolgálati folyamatok felgyorsítására. | Munkafolyamat kezelést kínál. | Munkafolyamat kezelést kínál. |
Vegye fel a kapcsolatot velünk live chat-en, emailben adatainak migrálásával kapcsolatban a Kayakoból a LiveAgentbe. Minden adatot megbízhatóan és gyorsan továbbítunk, díjmentesen. Csak dőljön hátra és igyon egy csésze kávét.
Amennyiben szeretné adatainak migrálását a Kayakoból a LiveAgentbe személyesen végezni, jelezze nekünk élő chat-en vagy email-ben. Fejlesztőink fáradhatatlanul dolgoznak a migrációt kiegészítő bővítményeken számos ügyfélszolgálati rendszer számára. A Kayako rendszer még nincs a listán, de amennyiben szeretné, csak jelezze nekünk szándékát.
Továbbítson könnyen ügynököket, adminokat, felhasználókat és vásárlókat.
Továbbítsa minden részlegét és jegycímkéit.
Továbbítsa jegyeit, csatolmányait, felhasználó mezőit, és jegy mezőit.
A lentiekben összefoglaltuk, hogy milyen előnyöket élveznek leginkább ügyfeleink, miután továbbították adataikat a Kayakoból a LiveAgentbe.
Ügynökeink készen állnak a nap 24 órájában, a hét minden napján, hogy segítsenek Önnek bármilyen kérdésben.
Az általunk kínált szoftver 179 ügyfélszolgálati funkciót, valamint több, mint 40 integrációt kínál.
A LiveAgent egy teljes egészében ingyenes, valamint három kiemelkedően kedvező árú csomagot kínál ügyfelei számára.
A LiveAgent 43 különböző nyelven érhető el (valamelyek csak részlegesen), valamint támogatja a nyelvi alkalmazásokat.
A LiveAgent 2020 legtöbbet-, és legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftvere a kis-, és középvállalkozások körében. Csatlakozzon olyan vállalatokhoz, mint a Huawei, a BMW, a Yamaha és az Oxford University, hogy világszínvonalú támogatást nyújtson ügyfeleinek.
Legnépszerűbb
Ingyenesen áthozhatja adatait az alább felsorolt szoftveres megoldások bármelyikéből. Váltson még ma. Nem fogja megbánni!
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team