Búcsúzzon el a lassú, másodlagos szoftverektől

Váltson a LiveAgentre, és mi ingyenesen migráljuk az adatait Kayakoból.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Váltana a Kayakoról?

A LiveAgent ingyenes migrációt kínál a Kayako rendszerből, amit teljes egészében a technikai csapatunk végez. Gyorsan, biztonságosan és mindenekelőtt díjmentesen másoljuk át adatait a Kayakoból a LiveAgent rendszerébe. Lépjen kapcsolatba velünk, és már ma megkezdheti adatáttelepítést.

Átjönne a Kayako Classic-tól? Vegye fel velünk a kapcsolatot és beszélje meg a migrációs lehetőségeket támogató személyzetünkkel.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Kayako vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
Versenyző
Összesített értékelés
Összesített szoftverértékelés a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.7
A Capterra ellenőrzött felhasználói által 5-ből 4,7-es általános értékelést kapott.
4.0
A Capterra ellenőrzött felhasználói által 5-ből 4,0 általános értékelést kapott.
Egyszerű használat
Könnyű használat minősítése a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.6
5-ből 4,6-ot kapott az egyszerű használatra a Capterra hitelesített felhasználói által.
3.9
5-ből 3,9-et kapott az egyszerű használatra a Capterra hitelesített felhasználói által.
Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálati értékelések a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.7
5-ből 4,7-es értékelést kapott a Capterra hitelesített felhasználóitól az ügyfélszolgálatra.
3.8
5-ből 3,8-as értékelést kapott a Capterra hitelesített felhasználóitól az ügyfélszolgálatra.
Ár-érték arány
Ár-érték arány értékelések a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.7
A termék ár-értékét 5-ből 4,7-re értékelték a Capterra ellenőrzött felhasználói.
3.8
A termék ár-értékét 5-ből 3,8-ra értékelték a Capterra ellenőrzött felhasználói.
Ár
A szoftver ára USD -ben ügynökönként havonta.
$15/hó/ügynök Az ár USD-ben ügynökönként havonta.
$15/hó/ügynök Az ár USD-ben ügynökönként havonta.
Riasztások / eszkalációk
Riasztások és eszkalációk a jegyekre és az SLA-kra prioritás és előre meghatározott feltételek alapján.
Riasztásokat és eszkalációkat kínál.
Riasztásokat és eszkalációkat kínál.
Automatizált továbbítás
Automatikus jegytovábbítás meghatározott osztályokhoz és ügynökökhöz előre meghatározott feltételek alapján.
Automatizált továbbítást kínál.
Automatizált továbbítást kínál.
Call center menedzsment
Központi irányítópult hívások kezdeményezéséhez, fogadásához és kezeléséhez.
Call center kezelést kínál.
Call center kezelést kínál.
Sorkezelés
A hívássorok kezelésére szolgáló rendszer.
Sorkezelést kínál.
Sorkezelést kínál.
E-mail kezelés
Lehetőség van arra, hogy a jegyszoftvert több e-mail címmel összekapcsolja, hogy e -maileket közvetlenül a szoftverből fogadhasson, válaszolhasson és írhasson.
E-mail kezelést kínál.
E-mail kezelést kínál.
Teljesítmény adatok
Kövesse nyomon webhelye látogatóinak viselkedését. Nézze meg, mennyi ideig böngészik a webhelyét, vagy melyik webhelyen vannak.
Teljesítménymutatókat kínál.
Teljesítménymutatókat kínál.
Tudásbázis menedzsment
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy átfogó tudástárakat hozzanak létre és kezeljenek.
Tudásbázis kezelést kínál.
Tudásbázis kezelést kínál.
Többcsatornás kommunikáció
Több kommunikációs vonallal (például e-mail, élő csevegés, call center vagy közösségi média) kapcsolódik az összes üzenet egyszerűsítéséhez, és lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy válaszoljanak rájuk a jegyszoftverből.
Többcsatornás kommunikációt kínál.
Többcsatornás kommunikációt kínál.
Valós idejű csevegés
Natív élő csevegő widget, amely telepíthető a webhelyére, és valós idejű kommunikációra használható a webhely látogatóival.
Valós idejű csevegést kínál.
Valós idejű csevegést kínál.
Jelentés/elemzés
Analitikai irányítópult, amely lehetővé teszi a felhasználók számára teljesítményjelentések készítését.
Jelentést/elemzést kínál.
Nem kínál jelentést/elemzést.
Önkiszolgáló portál
Egy olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi, hogy olyan ügyfélportált hozzon létre, amelyre ügyfelei regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
Önkiszolgáló portált kínál.
Önkiszolgáló portált kínál.
Szolgáltatási szintű megállapodás (SLA) kezelése
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi az SLA naplók, az SLA megfelelőség és egyebek kezelését és figyelését.
Szolgáltatásszintű megállapodás (SLA) kezelést kínál.
Szolgáltatásszintű megállapodás (SLA) kezelést kínál.
A közösségi média integrációja
Integrációk a népszerű közösségi hálózatokkal, mint például a Facebook.
A közösségi média integrációját kínálja.
A közösségi média integrációját kínálja.
Jegykezelés
Kezelje a jegyeket jegy továbbítással, jegyek egyesítésével, felosztásával, spamként való megjelölésével, elhalasztással és egyebekkel.
Jegykezelést kínál.
Jegykezelést kínál.
Munkafolyamat kezelés
Automatizálási szabályok, amelyek megvalósíthatók az ügyfélszolgálati folyamatok felgyorsítására.
Munkafolyamat kezelést kínál.
Munkafolyamat kezelést kínál.
Data migration from one solution to another

Elvégezzük Ön helyett a kemény munkát

Vegye fel a kapcsolatot velünk live chat-en, emailben adatainak migrálásával kapcsolatban a Kayakoból a LiveAgentbe. Minden adatot megbízhatóan és gyorsan továbbítunk, díjmentesen. Csak dőljön hátra és igyon egy csésze kávét.

Igényeljen beépített migrációs bővítményt

Amennyiben szeretné adatainak migrálását a Kayakoból a LiveAgentbe személyesen végezni, jelezze nekünk élő chat-en vagy email-ben. Fejlesztőink fáradhatatlanul dolgoznak a migrációt kiegészítő bővítményeken számos ügyfélszolgálati rendszer számára. A Kayako rendszer még nincs a listán, de amennyiben szeretné, csak jelezze nekünk szándékát.

Migrate data to LiveAgent on your own

Milyen típusú adatot továbbíthatok a Kayakoból?

Emberek

Továbbítson könnyen ügynököket, adminokat, felhasználókat és vásárlókat.

Címkék

Továbbítsa minden részlegét és jegycímkéit.

Jegyek

Továbbítsa jegyeit, csatolmányait, felhasználó mezőit, és jegy mezőit.

Készen áll a Kayakoról való átállásra?

A lentiekben összefoglaltuk, hogy milyen előnyöket élveznek leginkább ügyfeleink, miután továbbították adataikat a Kayakoból a LiveAgentbe.

Customer providing review for service on mobile phone

Csillagos ügyfélszolgálat

Ügynökeink készen állnak a nap 24 órájában, a hét minden napján, hogy segítsenek Önnek bármilyen kérdésben.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Teljeskörű ügyfélszolgálati eszköz

Az általunk kínált szoftver 179 ügyfélszolgálati funkciót, valamint több, mint 40 integrációt kínál.

Person collecting papers into the net

Kiemelkedő megtakarítás a befektetés megtérélüsében

A LiveAgent egy teljes egészében ingyenes, valamint három kiemelkedően kedvező árú csomagot kínál ügyfelei számára.

Multilingual support in LiveAgent

Szolgáltatás több nyelven

A LiveAgent 43 különböző nyelven érhető el (valamelyek csak részlegesen), valamint támogatja a nyelvi alkalmazásokat.

Az adatok migrálása még ma Kayakóból

A LiveAgent 2020 legtöbbet-, és legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftvere a kis-, és középvállalkozások körében. Csatlakozzon olyan vállalatokhoz, mint a Huawei, a BMW, a Yamaha és az Oxford University, hogy világszínvonalú támogatást nyújtson ügyfeleinek.

9 $ hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap

Adatátvitel egy másik help desk szoftverből?

Ingyenesen áthozhatja adatait az alább felsorolt szoftveres megoldások bármelyikéből. Váltson még ma. Nem fogja megbánni!

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Kapcsolódó cikkek ehhezKayako migráció
Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Élő chat

Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Támogatás

Az értékesítési vezetők 80%-a mesterséges intelligenciát használ az ügyfélményben. A chatbotok és e-mail marketing fontos szerepet játszanak a digitális marketingben. Az ügyfélszolgálati csapat fontos a vállalkozás sikerében.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x