A Kayako egy nagyszerű ügyfélszolgálati szoftver, letisztult kezelőfelülettel, amely “összeköti azokat a bizonyos pontokat az Ön támogatási csatornái, az ügyfelek információja és ügyfélszolgálatos csapata között.” A szoftver ára is versenyképes, azonban ha Kayako alternatívát keres, fontolja meg a LiveAgent alkalmazást. A LiveAgent egy hibrid jegyrendszerrel büszkélkedhet, amely összeköti a csapaton belüli pontokat is. Fedezze fel univerzális postafiókunkat több, mint 179 ügyfélszolgálati funkcióval és több, mint 40 integrációval. A LiveAgent segítségével meglátja, hogy a kiváló szoftverrel kiváló ügyfélszolgálat is jár.
Migrálja adatait a Kayakoból a LiveAgent rendszerbe, csupán percek alatt. Mi egy támogatott Kayako migrációt kínálunk Önnek, amellyel minden adatot importálunk a Kayako rendszerből a LiveAgentbe. A szolgáltatás ingyenes, és csak 5 percet vesz igénybe.
Ismerje meg, miben különbözik a LiveAgent a többi hasonló rendszertől
A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.
Csökkentse operátorai munkaidejét és oldjon meg több ügyfélkérdést az univerzális postaládánknak köszönhetően.
Spóroljon pénzt! A LiveAgent költséghatékonyabb a többi ügyfélszolgálati megoldáshoz képest.
A több, mint 179 ügyfélszolgálati funkcióval az ügyféltámogatás gyerekjáték lesz.
Univerzális postaládánk több, mint 179 használatra kész ügyfélszolgálati funkcióval rendelkezik. Próbálja ki a címkéket, emlékeztetőket, jegyzeteket vagy bármelyiket a 40+ integráció közül.
Ha alternatívát keres a Kayako rendszerre, és a sebesség olyan mutató, amely fontos Önnek, akkor a LiveAgent lehet az, amit keres. Ha összehasonlítjuk a LiveAgent és a Kayako chat modul általános teljesítményét, akkor láthatjuk, hogy a LiveAgent chat mindössze 2,5 másodperc alatt ugrik fel az ügyfélnek, ami hihetetlenül gyors.
A gyors chat program az igazi út ahhoz, hogy a weboldala látogatóját hatékonyan ügyféllé alakítsa. Az eMarketer jelentése szerint a weboldal látogatók 35% -a online vásárlást hajt végre az élő chat használata után.
Szoftverünk többnyelvű. A LiveAgent 43 különböző nyelvű fordításban érhető el (néhány csak részleges), és támogatja a nyelvhez alkalmazható segédprogramokat. Ne hagyja, hogy az idegen nyelvek akadályt állítsanak Ön és vásárlói közé. Mi megoldjuk.
A LiveAgent a legtöbbet értékelt és a legjobbnak ítélt ügyfélszolgálati szoftver, kis-és középvállalkozások számára 2020-ban. Éppen ezért kiváló alternatívát kínál a Kayakoval szemben. A LiveAgent időt és pénzt takarít meg Önnek, így összpontosíthat a fontos dolgokra – építsen ki jobb kapcsolatot ügyfeleivel.
Nézze meg Capterra -n milyen értékelést kaptunk a Kayako rendszerrel összehasonlításban a vásárlói vélemények alapján.
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..