A Kayako egy nagyszerű ügyfélszolgálati szoftver, letisztult kezelőfelülettel, amely “összeköti azokat a bizonyos pontokat az Ön támogatási csatornái, az ügyfelek információja és ügyfélszolgálatos csapata között.” A szoftver ára is versenyképes, azonban ha Kayako alternatívát keres, fontolja meg a LiveAgent alkalmazást. A LiveAgent egy hibrid jegyrendszerrel büszkélkedhet, amely összeköti a csapaton belüli pontokat is. Fedezze fel univerzális postafiókunkat több, mint 179 ügyfélszolgálati funkcióval és több, mint 40 integrációval. A LiveAgent segítségével meglátja, hogy a kiváló szoftverrel kiváló ügyfélszolgálat is jár.
Migrálja adatait a Kayakoból a LiveAgent rendszerbe, csupán percek alatt. Mi egy támogatott Kayako migrációt kínálunk Önnek, amellyel minden adatot importálunk a Kayako rendszerből a LiveAgentbe. A szolgáltatás ingyenes, és csak 5 percet vesz igénybe.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb önkiszolgáló támogatási alternatívát ingyen! Nincs szükség bankkártyára.
|
Versenytárs
|
---|---|---|
Összesített értékelés
A Capterra ellenőrzött felhasználóinak átfogó szoftver értékelése.
|
4.7
A LiveAgent az összesített értékelésen 5-ből 4.7-et kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
4.0
Az összesített értékelésen 5-ből 4.0-t kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
Egyszerű használat
Könnyű felhasználhatósági minősítés ellenőrzött felhasználóktól a Capterrán.
|
4.6
4,6-ra értékelt az 5-ből a Capterra ellenőrzött felhasználói által az egyszerű használatra.
|
3.9
3,9-re értékelt az 5-ből a Capterra ellenőrzött felhasználói által az egyszerű használatra
|
Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálati értékelések a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.7
4,7-re értékelt az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
3.8
3,8-ra értékelt az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
Ár-érték arány
Ár-érték arány a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.7
Ár-érték arány értékelése az 5-ből 4,7 a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
3.8
Ár-érték arány értékelése az 5-ből 3,8 a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
Ár
A szoftver ára USD/ügynök/hónap.
|
$15/hó/ügynök
A szoftver ára USD/ügynök/hónap.
|
$15/hó/ügynök
A szoftver ára USD/ügynök/hónap.
|
Riasztások / eszkalációk
A jegyek és az SLA-k figyelmeztetései és eszkalációi prioritás és előre meghatározott feltételek alapján.
|
Riasztásokat és eszkalációkat kínál.
|
Riasztásokat és eszkalációkat kínál.
|
Automatizált továbbítás
Automatikus jegyirányítás meghatározott osztályokhoz és ügynökökhöz előre meghatározott feltételek alapján.
|
Automatizált jegyirányítást kínál.
|
Automatizált jegyirányítást kínál.
|
Call center menedzsment
Központosított irányítópult hívások kezdeményezésére, fogadására és kezelésére.
|
Call center menedzsmentet kínál.
|
Call center menedzsmentet kínál.
|
Sorkezelés
A hívássorok kezelésére használt rendszer.
|
Kínálja a sorkezelést.
|
Kínálja a sorkezelést.
|
E-mail kezelés
A jegykezelő szoftver több e-mail címmel történő összekapcsolásának lehetősége az e-mailek közvetlenül a szoftverből történő fogadása, megválaszolása és írása érdekében.
|
E-mail kezelést kínál.
|
E-mail kezelést kínál.
|
Teljesítmény adatok
Kövesse nyomon webhelye látogatóinak viselkedését. Megtekintheti, hogy meddig böngészik az Ön webhelyét, vagy hogy melyik webhelyen járnak.
|
Teljesítménymutatókat kínál.
|
Teljesítménymutatókat kínál.
|
Tudásbázis-kezelés
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi a felhasználók számára átfogó tudástárak létrehozását és kezelését.
|
Tudásbázis-kezelést kínál.
|
Tudásbázis-kezelést kínál.
|
Többcsatornás kommunikáció
Több kommunikációs csatornával csatlakozik (például e-mail, élő csevegés, telefonos központ vagy közösségi média) az összes üzenet ésszerűsítése érdekében, és lehetővé téve a felhasználók számára, hogy a jegykezelő szoftverből válaszoljanak rájuk.
|
Többcsatornás kommunikációt kínál.
|
Többcsatornás kommunikációt kínál.
|
Valós idejű csevegés
Egy natív élő chat widget, amely telepíthető a webhelyére, és valós idejű kommunikációra használható a webhelye látogatóival.
|
Valós idejű csevegést kínál.
|
Valós idejű csevegést kínál.
|
Jelentés / elemzés
Egy elemzési irányítópult, amely lehetővé teszi a felhasználók számára teljesítményjelentések készítését.
|
Jelentéseket / elemzéseket kínál.
|
Nem kínál jelentést / elemzést.
|
Önkiszolgáló portál
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
Önkiszolgáló portált kínál.
|
Önkiszolgáló portált kínál.
|
Szolgáltatási szintű megállapodás (SLA) kezelése
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi az SLA-naplók, az SLA-megfelelés és egyebek kezelését és nyomon követését.
|
Szolgáltatási szintű megállapodás (SLA) kezelést kínál.
|
Szolgáltatási szintű megállapodás (SLA) kezelést kínál.
|
A közösségi média integrációja
Integráció olyan népszerű közösségi hálózatokkal, mint a Facebook.
|
Közösségi média integrációkat kínál.
|
Közösségi média integrációkat kínál.
|
Jegykezelés
A jegyek kezelése jegyátadással, jegyek összevonásával, felosztásával, spamként megjelöléssel, elhalasztással és egyebekkel.
|
Jegykezelést kínál.
|
Jegykezelést kínál.
|
Munkafolyamat kezelése
Automatizálási szabályok, amelyek megvalósíthatók az ügyféltámogatási folyamatok felgyorsítása érdekében.
|
Munkafolyamat-menedzsmentet kínál.
|
Munkafolyamat-menedzsmentet kínál.
|
Ismerje meg, miben különbözik a LiveAgent a többi hasonló rendszertől
A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.
Csökkentse operátorai munkaidejét és oldjon meg több ügyfélkérdést az univerzális postaládánknak köszönhetően.
A több, mint 179 ügyfélszolgálati funkcióval az ügyféltámogatás gyerekjáték lesz.
Univerzális postaládánk több, mint 179 használatra kész ügyfélszolgálati funkcióval rendelkezik. Próbálja ki a címkéket, emlékeztetőket, jegyzeteket vagy bármelyiket a 40+ integráció közül.
Ha alternatívát keres a Kayako rendszerre, és a sebesség olyan mutató, amely fontos Önnek, akkor a LiveAgent lehet az, amit keres. Ha összehasonlítjuk a LiveAgent és a Kayako chat modul általános teljesítményét, akkor láthatjuk, hogy a LiveAgent chat mindössze 2,5 másodperc alatt ugrik fel az ügyfélnek, ami hihetetlenül gyors.
A gyors chat program az igazi út ahhoz, hogy a weboldala látogatóját hatékonyan ügyféllé alakítsa. Az eMarketer jelentése szerint a weboldal látogatók 35% -a online vásárlást hajt végre az élő chat használata után.
Szoftverünk többnyelvű. A LiveAgent 43 különböző nyelvű fordításban érhető el (néhány csak részleges), és támogatja a nyelvhez alkalmazható segédprogramokat. Ne hagyja, hogy az idegen nyelvek akadályt állítsanak Ön és vásárlói közé. Mi megoldjuk.
A LiveAgent a legtöbbet értékelt és a legjobbnak ítélt ügyfélszolgálati szoftver, kis-és középvállalkozások számára 2020-ban. Éppen ezért kiváló alternatívát kínál a Kayakoval szemben. A LiveAgent időt és pénzt takarít meg Önnek, így összpontosíthat a fontos dolgokra – építsen ki jobb kapcsolatot ügyfeleivel.
Nézze meg Capterra -n milyen értékelést kaptunk a Kayako rendszerrel összehasonlításban a vásárlói vélemények alapján.
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
A LiveAgent a következő extra szolgáltatásokat kínálja a Kayakoval ellentétben: hívásközpont, Instagram integráció, Viber integráció és korlátlan chat gombok.
A LiveAgent Kayakóval szembeni használatának további előnyei közé tartozik a megnövekedett ügyfél-elégedettség, az ügyfelek megtartása, az alacsonyabb ügyfélszolgálati költségek, a csökkentett elhagyási arány és az ügynökök jobb munkafolyamata.
LiveHelpNow alternatívát keres?
A LiveAgent szoftver egy sokoldalú ügyféltámogatási megoldást kínál, például élő chatszobákat, e-maileket, közösségi médiát, call center lehetőségeket és tudásbázisokat. Az ingyenes próbaidőszak 14 napig tart, és nincs szükség bankkártyára. A LiveAgent személyre szabott aldomainnevet is kínál a vállalkozásoknak, és 175+ funkció és 40+ integráció közül lehet választani. A regisztráció egyszerű és gyors, és 24/7 ügyfélszolgálat is elérhető. Az éppen használt help desk szoftverekkel is szembe megy új és jobb ügyfélszolgálati megoldásokkal.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert különböző vállalkozások ajánlják, köztük az eFortuna és a TrustPay. Az ügyfélszolgálati csapat gyors és segítőkész megoldásokat kínál. A LiveAgent segít növelni a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Az eszköz könnyen használható és javítja a hatékonyságot. A LiveAgent megkönnyíti az ügyfelekkel való kommunikációt és statisztikailag nyomon követheti, hogy mire van leginkább szükségük.
Jobb LivePerson alternatívát keres?
A cikk kérdéses, hogy melyik élő chat widget a leggyorsabb és hatékonyabb a piacon. Az olvasókat egy videóra hivatkozva arra ösztönzi, hogy vizsgálják meg az élő chat funkciókat mind a vásárlói, mind az ügynök szemszögéből, és készítsenek saját összehasonlítást a LivePersonnel. Azt állítja, hogy az ő chat widgetjük lehet a jobb választás.
Alternatívákat keres élő csevegésre?
Az önsegítő eszközök integrálása a chat-widgetbe növeli az értékesítést és csökkenti a jegyterhelést az élő csevegéssel. Az ügyfélszolgálat javítása érdekében érdemes figyelni a csapat teljesítményére, és az ügynöki műszakokat a csevegés mennyiségéhez és csúcsidőkhöz igazítani, valamint figyelni az ügynökök beszélgetéseit és értékeléseit.
A LiveAgent egy könnyen használható és megbízható ügyfélszolgálati megoldást kínál, élő csevegéssel, emaillel, telefonnal, közösségi média integrációval és tudásbázissal, amely növeli a konverziós arányokat és az ügyfelek elégedettségét. Ez az ideális alternatíva a LiveChat-hez. A LiveAgent több nyelven is használható és testreszabható.
A LiveAgent számos integrációt kínál a közösségi média szolgáltatásokkal, beleértve a Facebookot, a Twittert, az Instagramot és a Vibert. Emellett a szoftver automatikus munkafolyamatokat és szabályokat kínál, valamint API funkciókat és IVR-t. A LiveAgent korlátlan előzményeket, webhelyeket, chat gombokat, jegyeket és e-maileket, valamint hívásrögzítést és 24/7 támogatást kínál. A Lucep jegykezelést kínál, de nem kínál integrációt a közösségi média szolgáltatásokkal és más szolgáltatásokat, amelyeket a LiveAgent kínál.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk