Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Elege van a help desk szoftveréből?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Kayako alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
Help desk software comparison
Alternatives background

Alternatívát keres a Kayako rendszerre?

A Kayako egy nagyszerű ügyfélszolgálati szoftver, letisztult kezelőfelülettel, amely “összeköti azokat a bizonyos pontokat az Ön támogatási csatornái, az ügyfelek  információja és ügyfélszolgálatos csapata között.”  A szoftver ára is versenyképes, azonban ha Kayako alternatívát keres, fontolja meg a LiveAgent alkalmazást. A LiveAgent egy hibrid jegyrendszerrel büszkélkedhet, amely összeköti a csapaton belüli pontokat is. Fedezze fel univerzális postafiókunkat több, mint 179 ügyfélszolgálati funkcióval és több, mint 40 integrációval. A LiveAgent segítségével meglátja, hogy a kiváló szoftverrel kiváló ügyfélszolgálat is jár.

Migrálja adatait a Kayakoból a LiveAgent rendszerbe, csupán percek alatt. Mi egy támogatott Kayako migrációt kínálunk Önnek, amellyel minden adatot importálunk a Kayako rendszerből a LiveAgentbe. A szolgáltatás ingyenes, és csak 5 percet vesz igénybe.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Funkciók Liveagent Versenytárs
Összesített értékelés
A Capterra ellenőrzött felhasználóinak átfogó szoftver értékelése.
4.7
A LiveAgent az összesített értékelésen 5-ből 4.7-et kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.0
Az összesített értékelésen 5-ből 4.0-t kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
Egyszerű használat
Könnyű felhasználhatósági minősítés ellenőrzött felhasználóktól a Capterrán.
4.6
4,6-ra értékelt az 5-ből a Capterra ellenőrzött felhasználói által az egyszerű használatra.
3.9
3,9-re értékelt az 5-ből a Capterra ellenőrzött felhasználói által az egyszerű használatra
Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálati értékelések a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.7
4,7-re értékelt az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
3.8
3,8-ra értékelt az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
Ár-érték arány
Ár-érték arány a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.7
Ár-érték arány értékelése az 5-ből 4,7 a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
3.8
Ár-érték arány értékelése az 5-ből 3,8 a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
Ár
A szoftver ára USD/ügynök/hónap.
$15/hó/ügynök A szoftver ára USD/ügynök/hónap.
$15/hó/ügynök A szoftver ára USD/ügynök/hónap.
Riasztások / eszkalációk
A jegyek és az SLA-k figyelmeztetései és eszkalációi prioritás és előre meghatározott feltételek alapján.
Riasztásokat és eszkalációkat kínál.
Riasztásokat és eszkalációkat kínál.
Automatizált továbbítás
Automatikus jegyirányítás meghatározott osztályokhoz és ügynökökhöz előre meghatározott feltételek alapján.
Automatizált jegyirányítást kínál.
Automatizált jegyirányítást kínál.
Call center menedzsment
Központosított irányítópult hívások kezdeményezésére, fogadására és kezelésére.
Call center menedzsmentet kínál.
Call center menedzsmentet kínál.
Sorkezelés
A hívássorok kezelésére használt rendszer.
Kínálja a sorkezelést.
Kínálja a sorkezelést.
E-mail kezelés
A jegykezelő szoftver több e-mail címmel történő összekapcsolásának lehetősége az e-mailek közvetlenül a szoftverből történő fogadása, megválaszolása és írása érdekében.
E-mail kezelést kínál.
E-mail kezelést kínál.
Teljesítmény adatok
Kövesse nyomon webhelye látogatóinak viselkedését. Megtekintheti, hogy meddig böngészik az Ön webhelyét, vagy hogy melyik webhelyen járnak.
Teljesítménymutatókat kínál.
Teljesítménymutatókat kínál.
Tudásbázis-kezelés
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi a felhasználók számára átfogó tudástárak létrehozását és kezelését.
Tudásbázis-kezelést kínál.
Tudásbázis-kezelést kínál.
Többcsatornás kommunikáció
Több kommunikációs csatornával csatlakozik (például e-mail, élő csevegés, telefonos központ vagy közösségi média) az összes üzenet ésszerűsítése érdekében, és lehetővé téve a felhasználók számára, hogy a jegykezelő szoftverből válaszoljanak rájuk.
Többcsatornás kommunikációt kínál.
Többcsatornás kommunikációt kínál.
Valós idejű csevegés
Egy natív élő chat widget, amely telepíthető a webhelyére, és valós idejű kommunikációra használható a webhelye látogatóival.
Valós idejű csevegést kínál.
Valós idejű csevegést kínál.
Jelentés / elemzés
Egy elemzési irányítópult, amely lehetővé teszi a felhasználók számára teljesítményjelentések készítését.
Jelentéseket / elemzéseket kínál.
Nem kínál jelentést / elemzést.
Önkiszolgáló portál
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
Önkiszolgáló portált kínál.
Önkiszolgáló portált kínál.
Szolgáltatási szintű megállapodás (SLA) kezelése
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi az SLA-naplók, az SLA-megfelelés és egyebek kezelését és nyomon követését.
Szolgáltatási szintű megállapodás (SLA) kezelést kínál.
Szolgáltatási szintű megállapodás (SLA) kezelést kínál.
A közösségi média integrációja
Integráció olyan népszerű közösségi hálózatokkal, mint a Facebook.
Közösségi média integrációkat kínál.
Közösségi média integrációkat kínál.
Jegykezelés
A jegyek kezelése jegyátadással, jegyek összevonásával, felosztásával, spamként megjelöléssel, elhalasztással és egyebekkel.
Jegykezelést kínál.
Jegykezelést kínál.
Munkafolyamat kezelése
Automatizálási szabályok, amelyek megvalósíthatók az ügyféltámogatási folyamatok felgyorsítása érdekében.
Munkafolyamat-menedzsmentet kínál.
Munkafolyamat-menedzsmentet kínál.

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Ismerje meg, miben különbözik a LiveAgent a többi hasonló rendszertől

Union icon

Elégedettebb ügyfelek

A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.

Increase icon

Hatékonyabb rendszer

Csökkentse operátorai munkaidejét és oldjon meg több ügyfélkérdést az univerzális postaládánknak köszönhetően.

Group 370 icon

Hasznos funkciókkal van tele

A több, mint 179 ügyfélszolgálati funkcióval az ügyféltámogatás gyerekjáték lesz.

undraw report mx0a

Hatékony alternatívája a Kayako rendszernek

Használja ki az univerzális postaláda erejét

Univerzális postaládánk több, mint 179 használatra kész ügyfélszolgálati  funkcióval rendelkezik. Próbálja ki a címkéket, emlékeztetőket, jegyzeteket vagy bármelyiket a 40+ integráció közül.

liveagent dashboard on monitor

A leggyorsabb Chat Alkalmazás

Ha alternatívát keres a Kayako rendszerre, és a sebesség olyan mutató, amely fontos Önnek, akkor a LiveAgent lehet az, amit keres. Ha összehasonlítjuk a LiveAgent és a Kayako chat modul általános teljesítményét, akkor láthatjuk, hogy a LiveAgent chat mindössze 2,5 másodperc alatt ugrik fel az ügyfélnek, ami hihetetlenül gyors.

A gyors chat program az igazi út ahhoz, hogy a weboldala látogatóját hatékonyan ügyféllé alakítsa. Az eMarketer jelentése szerint a weboldal látogatók 35% -a online vásárlást hajt végre az élő chat használata után.

quick quality customer service through live chat
undraw connected world wuay

Többnyelvűek vagyunk

Szoftverünk többnyelvű. A LiveAgent 43 különböző nyelvű fordításban érhető el (néhány csak részleges), és támogatja a nyelvhez alkalmazható segédprogramokat. Ne hagyja, hogy az idegen nyelvek akadályt állítsanak Ön és vásárlói közé. Mi megoldjuk.

Miért érné be kevesebbel?

A LiveAgent a legtöbbet értékelt és a legjobbnak ítélt ügyfélszolgálati szoftver, kis-és középvállalkozások számára 2020-ban. Éppen ezért kiváló alternatívát kínál a Kayakoval szemben. A LiveAgent időt és pénzt takarít meg Önnek, így összpontosíthat a fontos dolgokra – építsen ki jobb kapcsolatot ügyfeleivel.

man and woman receiving awards

LiveAgent vs. Kayako összehasonlítás

Nézze meg Capterra -n milyen értékelést kaptunk a Kayako rendszerrel összehasonlításban a vásárlói vélemények alapján.

kayako liveagent capterra comparison
Érvényes 2020.01.22-től

Megtudhatja, miért választották vevőink a LiveAgent szoftvert a közkedvelt Kayako alternatívájaként

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Hogyan teljesít a LiveAgent Kayakóhoz képest?

A LiveAgent a következő extra szolgáltatásokat kínálja a Kayakoval ellentétben: hívásközpont, Instagram integráció, Viber integráció és korlátlan chat gombok.

Milyen extra előnyei vannak a LiveAgent használatának Kayakóval szemben?

A LiveAgent Kayakóval szembeni használatának további előnyei közé tartozik a megnövekedett ügyfél-elégedettség, az ügyfelek megtartása, az alacsonyabb ügyfélszolgálati költségek, a csökkentett elhagyási arány és az ügynökök jobb munkafolyamata.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót