A Kayako egy nagyszerű ügyfélszolgálati szoftver, letisztult kezelőfelülettel, amely “összeköti azokat a bizonyos pontokat az Ön támogatási csatornái, az ügyfelek információja és ügyfélszolgálatos csapata között.” A szoftver ára is versenyképes, azonban ha Kayako alternatívát keres, fontolja meg a LiveAgent alkalmazást. A LiveAgent egy hibrid jegyrendszerrel büszkélkedhet, amely összeköti a csapaton belüli pontokat is. Fedezze fel univerzális postafiókunkat több, mint 179 ügyfélszolgálati funkcióval és több, mint 40 integrációval. A LiveAgent segítségével meglátja, hogy a kiváló szoftverrel kiváló ügyfélszolgálat is jár.
Migrálja adatait a Kayakoból a LiveAgent rendszerbe, csupán percek alatt. Mi egy támogatott Kayako migrációt kínálunk Önnek, amellyel minden adatot importálunk a Kayako rendszerből a LiveAgentbe. A szolgáltatás ingyenes, és csak 5 percet vesz igénybe.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb önkiszolgáló támogatási alternatívát ingyen! Nincs szükség bankkártyára.
|
Versenytárs
|
---|---|---|
Összesített értékelés
A Capterra ellenőrzött felhasználóinak átfogó szoftver értékelése.
|
4.7
A LiveAgent az összesített értékelésen 5-ből 4.7-et kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
4.0
Az összesített értékelésen 5-ből 4.0-t kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
Egyszerű használat
Könnyű felhasználhatósági minősítés ellenőrzött felhasználóktól a Capterrán.
|
4.6
4,6-ra értékelt az 5-ből a Capterra ellenőrzött felhasználói által az egyszerű használatra.
|
3.9
3,9-re értékelt az 5-ből a Capterra ellenőrzött felhasználói által az egyszerű használatra
|
Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálati értékelések a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.7
4,7-re értékelt az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
3.8
3,8-ra értékelt az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
Ár-érték arány
Ár-érték arány a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.7
Ár-érték arány értékelése az 5-ből 4,7 a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
3.8
Ár-érték arány értékelése az 5-ből 3,8 a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
Ár
A szoftver ára USD/ügynök/hónap.
|
$15/hó/ügynök
A szoftver ára USD/ügynök/hónap.
|
$15/hó/ügynök
A szoftver ára USD/ügynök/hónap.
|
Riasztások / eszkalációk
A jegyek és az SLA-k figyelmeztetései és eszkalációi prioritás és előre meghatározott feltételek alapján.
|
Riasztásokat és eszkalációkat kínál.
|
Riasztásokat és eszkalációkat kínál.
|
Automatizált továbbítás
Automatikus jegyirányítás meghatározott osztályokhoz és ügynökökhöz előre meghatározott feltételek alapján.
|
Automatizált jegyirányítást kínál.
|
Automatizált jegyirányítást kínál.
|
Call center menedzsment
Központosított irányítópult hívások kezdeményezésére, fogadására és kezelésére.
|
Call center menedzsmentet kínál.
|
Call center menedzsmentet kínál.
|
Sorkezelés
A hívássorok kezelésére használt rendszer.
|
Kínálja a sorkezelést.
|
Kínálja a sorkezelést.
|
E-mail kezelés
A jegykezelő szoftver több e-mail címmel történő összekapcsolásának lehetősége az e-mailek közvetlenül a szoftverből történő fogadása, megválaszolása és írása érdekében.
|
E-mail kezelést kínál.
|
E-mail kezelést kínál.
|
Teljesítmény adatok
Kövesse nyomon webhelye látogatóinak viselkedését. Megtekintheti, hogy meddig böngészik az Ön webhelyét, vagy hogy melyik webhelyen járnak.
|
Teljesítménymutatókat kínál.
|
Teljesítménymutatókat kínál.
|
Tudásbázis-kezelés
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi a felhasználók számára átfogó tudástárak létrehozását és kezelését.
|
Tudásbázis-kezelést kínál.
|
Tudásbázis-kezelést kínál.
|
Többcsatornás kommunikáció
Több kommunikációs csatornával csatlakozik (például e-mail, élő csevegés, telefonos központ vagy közösségi média) az összes üzenet ésszerűsítése érdekében, és lehetővé téve a felhasználók számára, hogy a jegykezelő szoftverből válaszoljanak rájuk.
|
Többcsatornás kommunikációt kínál.
|
Többcsatornás kommunikációt kínál.
|
Valós idejű csevegés
Egy natív élő chat widget, amely telepíthető a webhelyére, és valós idejű kommunikációra használható a webhelye látogatóival.
|
Valós idejű csevegést kínál.
|
Valós idejű csevegést kínál.
|
Jelentés / elemzés
Egy elemzési irányítópult, amely lehetővé teszi a felhasználók számára teljesítményjelentések készítését.
|
Jelentéseket / elemzéseket kínál.
|
Nem kínál jelentést / elemzést.
|
Önkiszolgáló portál
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
Önkiszolgáló portált kínál.
|
Önkiszolgáló portált kínál.
|
Szolgáltatási szintű megállapodás (SLA) kezelése
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi az SLA-naplók, az SLA-megfelelés és egyebek kezelését és nyomon követését.
|
Szolgáltatási szintű megállapodás (SLA) kezelést kínál.
|
Szolgáltatási szintű megállapodás (SLA) kezelést kínál.
|
A közösségi média integrációja
Integráció olyan népszerű közösségi hálózatokkal, mint a Facebook.
|
Közösségi média integrációkat kínál.
|
Közösségi média integrációkat kínál.
|
Jegykezelés
A jegyek kezelése jegyátadással, jegyek összevonásával, felosztásával, spamként megjelöléssel, elhalasztással és egyebekkel.
|
Jegykezelést kínál.
|
Jegykezelést kínál.
|
Munkafolyamat kezelése
Automatizálási szabályok, amelyek megvalósíthatók az ügyféltámogatási folyamatok felgyorsítása érdekében.
|
Munkafolyamat-menedzsmentet kínál.
|
Munkafolyamat-menedzsmentet kínál.
|
Ismerje meg, miben különbözik a LiveAgent a többi hasonló rendszertől
A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.
Csökkentse operátorai munkaidejét és oldjon meg több ügyfélkérdést az univerzális postaládánknak köszönhetően.
A több, mint 179 ügyfélszolgálati funkcióval az ügyféltámogatás gyerekjáték lesz.
Univerzális postaládánk több, mint 179 használatra kész ügyfélszolgálati funkcióval rendelkezik. Próbálja ki a címkéket, emlékeztetőket, jegyzeteket vagy bármelyiket a 40+ integráció közül.
Ha alternatívát keres a Kayako rendszerre, és a sebesség olyan mutató, amely fontos Önnek, akkor a LiveAgent lehet az, amit keres. Ha összehasonlítjuk a LiveAgent és a Kayako chat modul általános teljesítményét, akkor láthatjuk, hogy a LiveAgent chat mindössze 2,5 másodperc alatt ugrik fel az ügyfélnek, ami hihetetlenül gyors.
A gyors chat program az igazi út ahhoz, hogy a weboldala látogatóját hatékonyan ügyféllé alakítsa. Az eMarketer jelentése szerint a weboldal látogatók 35% -a online vásárlást hajt végre az élő chat használata után.
Szoftverünk többnyelvű. A LiveAgent 43 különböző nyelvű fordításban érhető el (néhány csak részleges), és támogatja a nyelvhez alkalmazható segédprogramokat. Ne hagyja, hogy az idegen nyelvek akadályt állítsanak Ön és vásárlói közé. Mi megoldjuk.
A LiveAgent a legtöbbet értékelt és a legjobbnak ítélt ügyfélszolgálati szoftver, kis-és középvállalkozások számára 2020-ban. Éppen ezért kiváló alternatívát kínál a Kayakoval szemben. A LiveAgent időt és pénzt takarít meg Önnek, így összpontosíthat a fontos dolgokra – építsen ki jobb kapcsolatot ügyfeleivel.
Nézze meg Capterra -n milyen értékelést kaptunk a Kayako rendszerrel összehasonlításban a vásárlói vélemények alapján.
Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
A LiveAgent szoftver a vállalkozásoknak időt takarít meg az ügyfélszolgálat és értékesítés hatékony kezelésében. Az integrációk széles választéka mellett rengeteg funkciót kínál, mint az e-mail kampányok, jegykezelés és VoIP telefonrendszerek. A szöveg arra buzdít, hogy foglaljanak LiveAgent demót vagy iratkozzanak fel hírlevelükre.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team