Búcsúzzon el a lassú, másodlagos szoftverektől

Váltson a LiveAgentre és mi ingyenesen migráljuk az adatait a Desk.com-ról.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Váltana a Desk.com-ról?

A LiveAgent ingyenes migrációt kínál a Desk.com-ból, mely kivitelezhető a beépített alkalmazás, vagy a technikai csapatunk által. Adatainak továbbítása a Desk.com-ból a LiveAgent rendszerébe gyors, biztonságos és díjmentes. Továbbítsa adatait a Desk.com-ból a LiveAgentbe már ma.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Desk.com vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent Desk.com
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Desk.com csomagban jegykezelést kínál $25/ügynök/hó áron.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
A Desk.com az Élő csevegést csomagban 25 dollár / ügynök / hó áron kínálja.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent a Call Center-t az All-inclusive csomagban kínálja 39 dollár/ügynök/hó áron.
A Desk.com a Call Center szolgáltatást csomagban 25 dollár / ügynök / hó áron kínálja.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál Jegy csomagban, 15 dollár / ügynök / hó áron.
A Desk.com csomagban önkiszolgáló portált kínál, 25 dollár / ügynök / hó áron.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további $39/hó/fiók áron, vagy All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
A Desk.com a Facebook integrációját csomagban 25 dollár / ügynök / hó áron kínálja.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további 39 USD/hó/fiók áron, vagy az All-inclusive csomagban további díjak nélkül.
A Desk.com Twitter-integrációt kínál csomagban 25 dollár / ügynök / hó áron.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Desk.com nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Desk.com nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 dollár / ügynök / hónap áron.
A Desk.com csomagban tudásbázist kínál $ 25 / ügynök / hó áron.
Ügyfélfórum
Online ügyfélfórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár / ügynök / hó áron.
A Desk.com csomagban ügyfélfórumot kínál $ 25 / ügynök / hó áron.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár / ügynök / hó áron.
A Desk.com automatizálást és szabályokat kínál csomagban 25 dollár / ügynök / hó áron.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár / ügynök / hó áron.
A Desk.com csomagban kínál API funkciókat 150 dollár / ügynök / hó áron.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Desk.com nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Desk.com nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A Desk.com nem kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál a Jegy-csomagban 15 dollár / ügynök / hó áron.
A Desk.com korlátlan webhelyeket kínál csomagban 25 dollár / ügynök / hónap áron.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy + Chat csomagban, 29 dollár / ügynök / hó áron.
A Desk.com korlátlan csevegő gombot kínál csomagban 25 dollár / ügynök / hó áron.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál a Jegy csomagban, 15 dollár / ügynök / hó áron.
A Desk.com korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál csomagban 25 USD / ügynök / hónap áron.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Desk.com nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár / ügynök / hó áron.
A Desk.com korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban 300 dollár / ügynök / hó áron.
Migrate data to LiveAgent on your own

Használja beépített Desk.com migrációs modulunkat

Adatainak továbbítása a Desk.com-ból a LiveAgentbe csak pár kattintásra van Öntől . Csupán be kell jelentkeznie LiveAgent oldalára, és rákattintani az aktiválás opcióra a modulon belül. A Desk.com migráció során csak az API kulcs információt kell megadnia — további kód megadása nem szükséges.

Ingyenes Desk.com migráció munkatársaink segítségével

Lépjen kapcsolatba velünk élő chaten keresztül, vagy email-ben, amennyiben szeretné adatait migrálni a Desk.com-ból. Minden adatát díjmentesen és biztonságosan migráljuk. Csak dőljön hátra és igyon egy csésze kávét.

Data migration from one solution to another

Milyen adat továbbítható a Desk.com-ból?

Emberek

Továbbítson könnyen ügynököket, adminokat, felhasználókat és vásárlókat.

Címkék

Továbbítsa minden részlegét és jegycímkéit.

Jegyek

Továbbítsa jegyeit, csatolmányait, felhasználó mezőit, és jegy mezőit.

Szolgáltatások az adat migráció után a Desk.com-ból a LiveAgentbe

Customer providing review for service on mobile phone

Csillagos ügyfélszolgálat

Ügynökeink készen állnak a nap 24 órájában, a hét minden napján, hogy segítsenek Önnek bármilyen kérdésben.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Teljeskörű ügyfélszolgálati megoldás

Az általunk kínált szoftver 179 ügyfélszolgálati funkciót, valamint több, mint 40 integrációt kínál.

Person collecting papers into the net

Kiemelkedő megtakarítások és ROI

A LiveAgent egy teljes egészében ingyenes, valamint három kiemelkedően kedvező árú csomagot kínál.

Multilingual support in LiveAgent

Szolgáltatás több nyelven

A LiveAgent 43 különböző nyelven érhető el (valamelyek csak részlegesen), valamint támogatja a nyelvi alkalmazásokat.

Migrálja adatait még ma a Desk.com-ról

A LiveAgent a legtöbbet és legjobbra értékelt kis- és középvállalkozásoknak szánt help desk szoftver 2020-ban. Csatlakozzon olyan vállalatokhoz, mint a Huawei, a BMW, a Yamaha és az Oxfordi Egyetem, hogy világszínvonalú támogatást nyújtson ügyfeleinek.

9 $ hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap

Érvek, ami miatt a vállalatok LiveAgentre váltottak

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
Kapcsolódó cikkek ehhezDesk.com migráció

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót