Mondjon búcsút a lassú, átlagon aluli szoftvernek

Váltson a LiveAgent-re és ingyenesen migráljuk adatát a SupportBee-ről.

  • ✓ Nincs beállítási költség    
  • ✓ 24/7 Ügyfélszolgálat    
  • ✓ Nem szükséges bankkártya    
  • ✓ Bármikor megszakítható
Használva
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
LiveAgent migration animation
Migration background

SupportBee-ről szeretne emigrálni LiveAgent-re?

SupportBee-ről szeretne LiveAgent-re váltani? Hagyja, hogy segítsünk. Ingyenes adat migrációt kínálunk. Hívjon minket és kezdje el emigrálni adatát ma!

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

SupportBee vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent SupportBee
Jegykezelés
Tartalmaz egy menedzsment eszközt, amely feldolgozza és jegyzékbe veszi az ügyfélszolgálati kérelmeket.
A LiveAgent kínál jegykezelést a Jegy tervben $15/ügynök/hó áron.
A SupportBee tervben kínálja a jegykezelést $15/ügynök/hó áron.
Élő Chat
Egy valós idejű chat widget, amelyet bármilyen weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent kínál Élő Chatet.
A SupportBee nem kínál Élő Chatet.
Hívásközpont
Egy hívásközpont, amelyet bejövő és kimenő hívásra lehet használni az automatikus híváskibocsájtással.
A LiveAgent kínál Hívásközpontot.
A SupportBee nem kínál Hívásközpontot.
Önkiszolgálás
Egy funkció, amely lehetővé teszi, hogy építsen egy ügyfélportált, amire regisztrálhatnak ügyfelei a múltbeli jegyeik és a tudásbázishoz való hozzáférésért.
A LiveAgent kínál Önkiszolgálót.
A SupportBee nem kínál Önkiszolgálót.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Facebook integrációt.
A SupportBee nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyenesen a szoftverből válaszolják meg a Tweeteket.
A LiveAgent kínál Twitter integrációt.
A SupportBee nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Instagram integrációt.
A SupportBee nem kínál Instagram integrációt.
Viber
Egy Viber integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viber üzeneteket egyenesen a közösségia média segédpult szoftverből válaszolják meg és közvetítsék őket.
A LiveAgent kínál Viber integrációt.
A SupportBee nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Egy tudás tároló, amely kulcsfontosságú információkat tartalmaz, beleértve a problémamegoldó útmutatókat, GYIK-eket, és a hogyan cikkeket.
A LiveAgent Jegy tervben kínál tudásbázist $15/ügynök/hó áron.
A SupportBee tervben kínál tudásbázist $15/ügynök/hó áron.
Ügyfél fórum
Egy online vitató tábla az ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázisában helyezkedik el.
A LiveAgent Jegy tervben kínál ügyfél fórumot $15/ügynök/hó áron.
A SupportBee tervben kínál ügyfél fórumot $20/ügynök/hó áron.
Automatizáció és Szabályok
Munkafolyamatok, amelyekkel automatizálhat, hogy kiiktassa a repetitív feladatokat.
A LiveAgent Jegy tervben kínál automatizációt és szabályokat $15/ügynök/hó áron.
A SupportBee tervben kínál automatizációt és szabályokat $15/ügynök/hó áron.
API
Funkció készlet, amely lehetővé teszi, hogy különböző applikációk együtt működjenek.
A LiveAgent Jegy tervben kínál API funkciókat $15/ügynök/hó áron.
A SupportBee tervben kínál API funkciókat $15/ügynök/hó áron.
Interaktív Hang Válasz (IVR)
Egy technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívóknak, hogy egy telefon rendszert navigáljanak, mielőtt egy emberi operátorral beszélnének.
A LiveAgent kínál IVR funkciókat.
A SupportBee nem kínál IVR funkciókat.
Videóhívások
Egy hívás, amely tartalmaz videó, Skype-hoz hasonló, Zoom vagy Facetime hívásokat.
A LiveAgent kínál videóhívásokat.
A SupportBee nem kínál videóhívásokat.
Korlátlan Előzmény
A jegyek nem járnak le vagy törlődnek ki-- bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent kínál korlátlan előzményt.
A SupportBee nem kínál korlátlan előzményt.
Korlátlan Weboldalak
Korlátlan számú weboldallal használhatja a szoftvert.
A LiveAgent kínál korlátlan weboldalakat.
A SupportBee nem kínál korlátlan weboldalakat.
Korlátlan Chat Gombok
Korlátlan számú chat gombot helyezhet el a weboldalain.
A LiveAgent kínál korlátlan chat gombokat.
A SupportBee nem kínál korlátlan chat gombokat.
Korlátlan Jegyek/Levelek
Korlátlan számú emailt és jegyeket kaphat.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan jegyeket/leveleket $15/ügynök/hó áron.
A SupportBee tervben kínál korlátlan jegyeket/leveleket $15/ügynök/hó áron.
Korlátlan Hívásrögzítés
Vegyen fel minden hívást, amelyet kezdeményezett vagy kapott és játssza vissza a felvétel bármikor.
A LiveAgent kínál korlátlan hívásrögzítést.
A SupportBee nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 Támogatás
Az ügyfél támogatás 24/7-ben van kínálva a beküldhető kérelmek számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $15/ügynök/hó áron.
A SupportBee tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $15/ügynök/hó áron.
server - illustration

Ingyenes adatátvitel!

Lépjen velünk kapcsolatba élő chaten vagy emailen keresztül és több információt nyújtunk önnek, valamint támogatjuk önt az adat migrációban. Szünetet tarthat, relaxálhat míg mi elintézzük az adatátvitelt új LiveAgent fiókjába.

Ön szeretne emigrálni?

A LiveAgent migrációs pluginokat ajánl és jelenleg dolgozunk egy SupportBee migrációs pluginon. Maradjon velünk kapcsolatba több információért.

monitor plug in - illustration

Milyen típusú adatot tudok emigrálni a SupportBee-ről?

Emberek

Emigrálja az ügynököket, adminokat, végfelhasználókat és ügyfeleit könnyedén.

Jegyek

Emigrálja a jegyeket, csatolmányokat, felhasználói területeket és a jegy területeket.

Címkék

Emigrálja részlegeit és jegycímkéit.

Készen áll emigrálni a SupportBee-ről a LiveAgent-re?

Nézze meg a jutalmakat, amiket akkor kap, ha átvált LiveAgent-re

Kiemelkedő ügyfélszolgálat

0-24 támogatás ügynökeinktől. Bármikor itt vagyunk, amikor szüksége van ránk.

Teljeskörű ügyfélszolgálati megoldás

Hasznos eszközök, több, mint 175 funkció és több, mint 40 integráció. Mindenünk megvan amire szüksége van.

Válassza ki a saját nyelvét

Válasszon egyet a 43 különböző nyelv közül. A LiveAgent támogatja a nyelvi alkalmazható widgeteket is.

Migrálja adatát a SupportBee-ről ma

A LiveAgent 2019 és 2020 legtöbbet-, és legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftver a kis-, és középvállalkozások körében. Csatlakozzon olyan társaságokhoz, mint a Huawei, BMW, Yamaha és az Oxford Egyetem, hogy világklasszis támogatást nyújthasson ügyfelei számára.

9 $ hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Kapcsolódó cikkek ehhezSupportBee migráció
A támogatási jegyrendszer segít a csapatoknak nagy mennyiségű kérések kezelésében több csatornán keresztül és lehetővé teszi számukra, hogy gyorsan és hozzáértően válaszoljanak a kérdésekre.

Támogatási Jegyrendszer

A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a testreszabható gombok létrehozását és a híváskonfigurációk beállítását. A rendszer gyors és különböző árazási csomagokat kínál.

A LiveAgent illeszkedik igényeihez a szórakoztatóipar számára azáltal, hogy élő chat funkciókat kínál annak érdekében, hogy gyorsabb online segítséget legyen képes nyújtni.

Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára

A LiveAgent call center szoftvert ajánlják az ügyfélszolgálatban dolgozóknak, mivel testreszabható gombokat és gyors működést kínál. Az ügyfélszolgálati jelentések áttekintést adnak az ügyfélszolgálati igényekről és az ügynökök teljesítményéről. A LiveAgent biztonságos szoftver a Quality Unit biztosításával.

Csatoljon fájlokat a tudásbázis cikkeihez. Próbálja ki a LiveAgent funkcióját - Mellékletek a cikkekben. Olvasson erről tovább a cikkben.

Mellékletek a cikkekben

A tudásbázis-cikkekhez könnyen csatolhatók fájlok. Lehetővé teszi az online közösségteremtést, hogy az ügyfelek segíthessenek egymásnak. A LiveAgent számos ügyfélszolgálati megoldást kínál, mint például a Help Desk, a Jegykezelő rendszer és az Élő Chat. Ingyenes csevegőszobát kínál weboldalak számára is.

Az élő chat gomb ikonja valahol a weboldalán kerül elhelyezésre, ami lehetőséget nyújt ügyfeleinek arra, hogy kommunikáljanak az ügyfélszolgálattal valós időben.

Chat gomb

A márka szószólói és az élő chat gombi segítheti a vállalat hatékonyságát és ügyfélszolgálatát. Az ügyfelek valós időben kapcsolatba léphetnek.

A help desk szoftver webhelylátogatóinak nyomon követési funkciója lehetővé teszi, hogy megtekintse a csevegésben lévő ügyfelek aktuális URL-jét, és értesítést kapjon, amikor weboldalt váltanak.

Webhely látogatók nyomon követése

Az élő chat eszköz a leggyorsabb módja az ügyfelek támogatásának. Ismerje meg a proaktív chat sablonokat és meghívásokat a stratégiai ügyfelek eléréséhez.

A Quality Unit a LiveAgent mögött álló vállalat, ahol mi gondoskodunk arról, hogy a LiveAgent a lehető legbiztonságosabb szoftver legyen. Tudjon meg még többet a LiveAgent biztonsági szolgáltatásairól.

Ügyfélszolgálat Biztonsága

A LiveAgent rendszer gamifikációval és könnyű integrációval motiválja az ügyfélszolgálati dolgozókat. További információ a weboldalon.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót