Szerezze be a megfelelő ügyfélszolgálati szoftvert vállalkozásának. A LiveAgent egy több csatornás megoldás, mely olyan nagyszerű eszközöket használ, amikkel Ön a lehető legjobb ügyfélszolgáltatást nyújthatja.
A LiveAgent jegykezelő rendszere többre képes, mint az email küldés. Fedjen le minden kommunikációs csatornát és maradjon közel vásárlóihoz.
A mi Élő Chatünk a leggyorsabb a piacon, mely csupán 2.5 másodpercen belül megjelenik.
Számos funkció mellett, a LiveAgent a call center integrációt is támogatja. Gyorsan és könnyen telepíthető!
Több, mint 175 alkalmazás teszi egyszerűbbé és élvezhetőbbé munkafolyamatait.
A LiveAgent nagyot alakít kedvező áron. Válasszon három előfizetésünk közül, vagy válogasson külön alkalmazásainkból az egyedi ügyfélszolgálatért.
Kínáljon több lehetőséget vásárlóinak a kapcsolatteremtésre. Ne érje be emailekkel, teremtsen kapcsolatot a közösségi médián, például Instagramon vagy Facebookon. Telefonálhatnak saját call centerével, beszélhetnek Önnel live chat alkalmazással weboldalán, vagy választ találhatnak kérdéseikre saját tudásbázisában.
Minden kommunikációt egy megbízható jegykezelő rendszer irányít, így Önnek nem kell a követhetleten párbeszédektől tartania. Minden átláthatóan rendszerezve, ahogy annak lennie kell.
Az élő chat nagyszerű eszköz arra, hogy vásárlói kapcsolatba léphessenek Önnel weboldalán. Ezáltal olyan gyorsnak kell lennie, amilyen gyors csak lehet. A LiveAgenté a leggyorsabb élő chat alkalmazás a piacon, ami csupán 2.5 másodperc alatt megjelenik. Még azt is láthatja, mit írnak vásárlói gépelés közben, így felkészülhet a válaszra, mielőtt még elküldenék az üzenetet.
Attól, hogy több eszközt, alkalmazást és kommunikációs csatornát használ ügyfélszolgálatában, nem kell, hogy ez sokba is kerüljön. A LiveAgent előfizetései rendkívül előnyös áron érhetőek el, és rendelkeznek minden szolgláltatással, amire Önnek szüksége lehet a kitűnő ügyféltámogatáshoz.
Tekintse meg előfizetéseinket, és tudjon meg többet.
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
Váltson már ma a LiveAgentre és tegye jobbá szolgáltatását, a megfelelő eszköz segítségével.
A LiveAgent 2020 legtöbbet-, és legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftver a kis-, és középvállalkozások körében. Maradjon közel ügyfeleihez és támogassa őket gyorsabban, a LiveAgenttel.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetemben? Jól sejtette … a LiveAgent!
Kíváncsi, hogyan mérjük fel a többi híres megoldást? Nézze meg az összehasonlító oldalainkat és fedezzen fel mindent, amit kínálunk.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..
Több időpontban is elérhetőek vagyunk