Szerezze be a megfelelő ügyfélszolgálati szoftvert vállalkozásának. A LiveAgent egy több csatornás megoldás, mely olyan nagyszerű eszközöket használ, amikkel Ön a lehető legjobb ügyfélszolgáltatást nyújthatja.
A LiveAgent jegykezelő rendszere többre képes, mint az email küldés. Fedjen le minden kommunikációs csatornát és maradjon közel vásárlóihoz.
Számos funkció mellett, a LiveAgent a call center integrációt is támogatja. Gyorsan és könnyen telepíthető!
Több, mint 175 alkalmazás teszi egyszerűbbé és élvezhetőbbé munkafolyamatait.
A LiveAgent nagyot alakít kedvező áron. Válasszon három előfizetésünk közül, vagy válogasson külön alkalmazásainkból az egyedi ügyfélszolgálatért.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfél támogató alternatívát ingyenesen! Nem szükséges bankkártya.
|
SupportBee
|
---|---|---|
Jegykezelés
Tartalmaz egy menedzsment eszközt, amely feldolgozza és jegyzékbe veszi az ügyfélszolgálati kérelmeket.
|
A LiveAgent kínál jegykezelést a Jegy tervben $15/ügynök/hó áron.
|
A SupportBee tervben kínálja a jegykezelést $15/ügynök/hó áron.
|
Élő Chat
Egy valós idejű chat widget, amelyet bármilyen weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent kínál Élő Chatet.
|
A SupportBee nem kínál Élő Chatet.
|
Hívásközpont
Egy hívásközpont, amelyet bejövő és kimenő hívásra lehet használni az automatikus híváskibocsájtással.
|
A LiveAgent kínál Hívásközpontot.
|
A SupportBee nem kínál Hívásközpontot.
|
Önkiszolgálás
Egy funkció, amely lehetővé teszi, hogy építsen egy ügyfélportált, amire regisztrálhatnak ügyfelei a múltbeli jegyeik és a tudásbázishoz való hozzáférésért.
|
A LiveAgent kínál Önkiszolgálót.
|
A SupportBee nem kínál Önkiszolgálót.
|
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
|
A LiveAgent kínál Facebook integrációt.
|
A SupportBee nem kínál Facebook integrációt.
|
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyenesen a szoftverből válaszolják meg a Tweeteket.
|
A LiveAgent kínál Twitter integrációt.
|
A SupportBee nem kínál Twitter integrációt.
|
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
|
A LiveAgent kínál Instagram integrációt.
|
A SupportBee nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
Egy Viber integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viber üzeneteket egyenesen a közösségia média segédpult szoftverből válaszolják meg és közvetítsék őket.
|
A LiveAgent kínál Viber integrációt.
|
A SupportBee nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Egy tudás tároló, amely kulcsfontosságú információkat tartalmaz, beleértve a problémamegoldó útmutatókat, GYIK-eket, és a hogyan cikkeket.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál tudásbázist $15/ügynök/hó áron.
|
A SupportBee tervben kínál tudásbázist $15/ügynök/hó áron.
|
Ügyfél fórum
Egy online vitató tábla az ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázisában helyezkedik el.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál ügyfél fórumot $15/ügynök/hó áron.
|
A SupportBee tervben kínál ügyfél fórumot $20/ügynök/hó áron.
|
Automatizáció és Szabályok
Munkafolyamatok, amelyekkel automatizálhat, hogy kiiktassa a repetitív feladatokat.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál automatizációt és szabályokat $15/ügynök/hó áron.
|
A SupportBee tervben kínál automatizációt és szabályokat $15/ügynök/hó áron.
|
API
Funkció készlet, amely lehetővé teszi, hogy különböző applikációk együtt működjenek.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál API funkciókat $15/ügynök/hó áron.
|
A SupportBee tervben kínál API funkciókat $15/ügynök/hó áron.
|
Interaktív Hang Válasz (IVR)
Egy technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívóknak, hogy egy telefon rendszert navigáljanak, mielőtt egy emberi operátorral beszélnének.
|
A LiveAgent kínál IVR funkciókat.
|
A SupportBee nem kínál IVR funkciókat.
|
Videóhívások
Egy hívás, amely tartalmaz videó, Skype-hoz hasonló, Zoom vagy Facetime hívásokat.
|
A LiveAgent kínál videóhívásokat.
|
A SupportBee nem kínál videóhívásokat.
|
Korlátlan Előzmény
A jegyek nem járnak le vagy törlődnek ki-- bármikor megtekintheti őket.
|
A LiveAgent kínál korlátlan előzményt.
|
A SupportBee nem kínál korlátlan előzményt.
|
Korlátlan Weboldalak
Korlátlan számú weboldallal használhatja a szoftvert.
|
A LiveAgent kínál korlátlan weboldalakat.
|
A SupportBee nem kínál korlátlan weboldalakat.
|
Korlátlan Chat Gombok
Korlátlan számú chat gombot helyezhet el a weboldalain.
|
A LiveAgent kínál korlátlan chat gombokat.
|
A SupportBee nem kínál korlátlan chat gombokat.
|
Korlátlan Jegyek/Levelek
Korlátlan számú emailt és jegyeket kaphat.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan jegyeket/leveleket $15/ügynök/hó áron.
|
A SupportBee tervben kínál korlátlan jegyeket/leveleket $15/ügynök/hó áron.
|
Korlátlan Hívásrögzítés
Vegyen fel minden hívást, amelyet kezdeményezett vagy kapott és játssza vissza a felvétel bármikor.
|
A LiveAgent kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
A SupportBee nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24/7 Támogatás
Az ügyfél támogatás 24/7-ben van kínálva a beküldhető kérelmek számának korlátozása nélkül.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $15/ügynök/hó áron.
|
A SupportBee tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $15/ügynök/hó áron.
|
Kínáljon több lehetőséget vásárlóinak a kapcsolatteremtésre. Ne érje be emailekkel, teremtsen kapcsolatot a közösségi médián, például Instagramon vagy Facebookon. Telefonálhatnak saját call centerével, beszélhetnek Önnel live chat alkalmazással weboldalán, vagy választ találhatnak kérdéseikre saját tudásbázisában.
Minden kommunikációt egy megbízható jegykezelő rendszer irányít, így Önnek nem kell a követhetleten párbeszédektől tartania. Minden átláthatóan rendszerezve, ahogy annak lennie kell.
Az élő chat nagyszerű eszköz arra, hogy vásárlói kapcsolatba léphessenek Önnel weboldalán. Ezáltal olyan gyorsnak kell lennie, amilyen gyors csak lehet. A LiveAgenté a leggyorsabb élő chat alkalmazás a piacon, ami csupán 2.5 másodperc alatt megjelenik. Még azt is láthatja, mit írnak vásárlói gépelés közben, így felkészülhet a válaszra, mielőtt még elküldenék az üzenetet.
Attól, hogy több eszközt, alkalmazást és kommunikációs csatornát használ ügyfélszolgálatában, nem kell, hogy ez sokba is kerüljön. A LiveAgent előfizetései rendkívül előnyös áron érhetőek el, és rendelkeznek minden szolgláltatással, amire Önnek szüksége lehet a kitűnő ügyféltámogatáshoz.
Tekintse meg előfizetéseinket, és tudjon meg többet.
Váltson már ma a LiveAgentre és tegye jobbá szolgáltatását, a megfelelő eszköz segítségével.
A LiveAgent 2020 legtöbbet-, és legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftver a kis-, és középvállalkozások körében. Maradjon közel ügyfeleihez és támogassa őket gyorsabban, a LiveAgenttel.
Kíváncsi, hogyan mérjük fel a többi híres megoldást? Nézze meg az összehasonlító oldalainkat és fedezzen fel mindent, amit kínálunk.
Szüksége van egy magyar, ingyenes élő chat szoftverre?
A fogyasztók 72%-a gyenge ügyfélszolgálatot tapasztal, és az átláthatóság hiányát kifogásolja. A LiveAgent ingyenes próbaverziót kínál az ügyfélszolgálat optimalizálására, és olyan nagy cégekkel dolgozik együtt, mint a Huawei, BMW, Yamaha, O2 és Oxfordi Egyetem. Az ingyenes élő chat szoftver teljesen testreszabható és magyar nyelvű.
Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel
Testreszabás és gyorsaság növeli a vásárlói kapcsolatot. A LiveAgent-tel több platformon elérhető támogatást nyújthat, és beépített CRM segíti a testreszabott szolgáltatást. A vásárlói hűség és hatékonyság is mérhető.
Ügyfélszolgálati szoftver ingatlan iparhoz
A többcsatornás ügyfélszolgálati szoftver segíthet a vállalatnak növelni az értékét és piaci jelenlétét az elégedett ügyfelek által. Az élő chattel lehetővé teszi a megfelelő információk időben történő biztosítását a jövőbeli tulajdonosok számára, ami javíthatja a piaci penetrációt és boldogabb vásárlókat eredményezhet. Tudjon meg többet az elégedett ügyfélérték növeléséről és az élő chattel előnyeiről.
A legjobb megosztott postafiók a városban
"A LiveAgent szolgáltatás segít kezelni az ügyfél-kérelmeket egy irányítópultról gyors és hatékony módon. A megosztott postaláda javíthatja a vásárlói elégedettséget és a konverziót."
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team