SupportBee alternatívát keres?

Fedezze fel, hogy miért a LiveAgent a legjobb SupportBee alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási költség    
  • ✓ 24/7 Ügyfélszolgálat    
  • ✓ Nem szükséges bankkártya    
  • ✓ Bármikor megszakítható
Használva
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Szerezze be a megfelelő ügyfélszolgálati szoftvert vállalkozásának. A LiveAgent egy több csatornás megoldás, mely olyan nagyszerű eszközöket használ, amikkel Ön a lehető legjobb ügyfélszolgáltatást nyújthatja.

A LiveAgent jegykezelő rendszere többre képes, mint az email küldés. Fedjen le minden kommunikációs csatornát és maradjon közel vásárlóihoz.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Spóroljon többet a LiveAgenttel

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgent-re váltanak

Call center támogatás

Számos funkció mellett, a LiveAgent a call center integrációt is támogatja. Gyorsan és könnyen telepíthető!

Funkciókban gazdag

Több, mint 175 alkalmazás teszi egyszerűbbé és élvezhetőbbé munkafolyamatait.

Megfizethető árak

A LiveAgent nagyot alakít kedvező áron. Válasszon három előfizetésünk közül, vagy válogasson külön alkalmazásainkból az egyedi ügyfélszolgálatért.

SupportBee vs LiveAgent ránézésre

Funkciók Liveagent SupportBee
Jegykezelés
Tartalmaz egy menedzsment eszközt, amely feldolgozza és jegyzékbe veszi az ügyfélszolgálati kérelmeket.
A LiveAgent kínál jegykezelést a Jegy tervben $15/ügynök/hó áron.
A SupportBee tervben kínálja a jegykezelést $15/ügynök/hó áron.
Élő Chat
Egy valós idejű chat widget, amelyet bármilyen weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent kínál Élő Chatet.
A SupportBee nem kínál Élő Chatet.
Hívásközpont
Egy hívásközpont, amelyet bejövő és kimenő hívásra lehet használni az automatikus híváskibocsájtással.
A LiveAgent kínál Hívásközpontot.
A SupportBee nem kínál Hívásközpontot.
Önkiszolgálás
Egy funkció, amely lehetővé teszi, hogy építsen egy ügyfélportált, amire regisztrálhatnak ügyfelei a múltbeli jegyeik és a tudásbázishoz való hozzáférésért.
A LiveAgent kínál Önkiszolgálót.
A SupportBee nem kínál Önkiszolgálót.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Facebook integrációt.
A SupportBee nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyenesen a szoftverből válaszolják meg a Tweeteket.
A LiveAgent kínál Twitter integrációt.
A SupportBee nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Instagram integrációt.
A SupportBee nem kínál Instagram integrációt.
Viber
Egy Viber integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viber üzeneteket egyenesen a közösségia média segédpult szoftverből válaszolják meg és közvetítsék őket.
A LiveAgent kínál Viber integrációt.
A SupportBee nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Egy tudás tároló, amely kulcsfontosságú információkat tartalmaz, beleértve a problémamegoldó útmutatókat, GYIK-eket, és a hogyan cikkeket.
A LiveAgent Jegy tervben kínál tudásbázist $15/ügynök/hó áron.
A SupportBee tervben kínál tudásbázist $15/ügynök/hó áron.
Ügyfél fórum
Egy online vitató tábla az ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázisában helyezkedik el.
A LiveAgent Jegy tervben kínál ügyfél fórumot $15/ügynök/hó áron.
A SupportBee tervben kínál ügyfél fórumot $20/ügynök/hó áron.
Automatizáció és Szabályok
Munkafolyamatok, amelyekkel automatizálhat, hogy kiiktassa a repetitív feladatokat.
A LiveAgent Jegy tervben kínál automatizációt és szabályokat $15/ügynök/hó áron.
A SupportBee tervben kínál automatizációt és szabályokat $15/ügynök/hó áron.
API
Funkció készlet, amely lehetővé teszi, hogy különböző applikációk együtt működjenek.
A LiveAgent Jegy tervben kínál API funkciókat $15/ügynök/hó áron.
A SupportBee tervben kínál API funkciókat $15/ügynök/hó áron.
Interaktív Hang Válasz (IVR)
Egy technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívóknak, hogy egy telefon rendszert navigáljanak, mielőtt egy emberi operátorral beszélnének.
A LiveAgent kínál IVR funkciókat.
A SupportBee nem kínál IVR funkciókat.
Videóhívások
Egy hívás, amely tartalmaz videó, Skype-hoz hasonló, Zoom vagy Facetime hívásokat.
A LiveAgent kínál videóhívásokat.
A SupportBee nem kínál videóhívásokat.
Korlátlan Előzmény
A jegyek nem járnak le vagy törlődnek ki-- bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent kínál korlátlan előzményt.
A SupportBee nem kínál korlátlan előzményt.
Korlátlan Weboldalak
Korlátlan számú weboldallal használhatja a szoftvert.
A LiveAgent kínál korlátlan weboldalakat.
A SupportBee nem kínál korlátlan weboldalakat.
Korlátlan Chat Gombok
Korlátlan számú chat gombot helyezhet el a weboldalain.
A LiveAgent kínál korlátlan chat gombokat.
A SupportBee nem kínál korlátlan chat gombokat.
Korlátlan Jegyek/Levelek
Korlátlan számú emailt és jegyeket kaphat.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan jegyeket/leveleket $15/ügynök/hó áron.
A SupportBee tervben kínál korlátlan jegyeket/leveleket $15/ügynök/hó áron.
Korlátlan Hívásrögzítés
Vegyen fel minden hívást, amelyet kezdeményezett vagy kapott és játssza vissza a felvétel bármikor.
A LiveAgent kínál korlátlan hívásrögzítést.
A SupportBee nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 Támogatás
Az ügyfél támogatás 24/7-ben van kínálva a beküldhető kérelmek számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $15/ügynök/hó áron.
A SupportBee tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $15/ügynök/hó áron.
social notifications - illustration

Több csatorna, jobb szolgáltatás

Kínáljon több lehetőséget vásárlóinak a kapcsolatteremtésre. Ne érje be emailekkel, teremtsen kapcsolatot a közösségi médián, például Instagramon vagy Facebookon. Telefonálhatnak saját call centerével, beszélhetnek Önnel live chat alkalmazással weboldalán, vagy választ találhatnak kérdéseikre saját tudásbázisában.

Minden kommunikációt egy megbízható jegykezelő rendszer irányít, így Önnek nem kell a követhetleten párbeszédektől tartania. Minden átláthatóan rendszerezve, ahogy annak lennie kell.

Szeretne gyors élő chat alkalmazást?

Az élő chat nagyszerű eszköz arra, hogy vásárlói kapcsolatba léphessenek Önnel weboldalán. Ezáltal olyan gyorsnak kell lennie, amilyen gyors csak lehet. A LiveAgenté a leggyorsabb élő chat alkalmazás a piacon, ami csupán 2.5 másodperc alatt megjelenik. Még azt is láthatja, mit írnak vásárlói gépelés közben, így felkészülhet a válaszra, mielőtt még elküldenék az üzenetet.

Watch the website loading time
Savings illustration

Másik helpdesk szoftvert keres?

Attól, hogy több eszközt, alkalmazást és kommunikációs csatornát használ ügyfélszolgálatában, nem kell, hogy ez sokba is kerüljön. A LiveAgent előfizetései rendkívül előnyös áron érhetőek el, és rendelkeznek minden szolgláltatással, amire Önnek szüksége lehet a kitűnő ügyféltámogatáshoz.

Tekintse meg előfizetéseinket, és tudjon meg többet.

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent használatára!

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

man and woman winners-illustration

Készen áll, hogy kipróbálja?

Váltson már ma a LiveAgentre és tegye jobbá szolgáltatását, a megfelelő eszköz segítségével.

A LiveAgent 2020 legtöbbet-, és legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftver a kis-, és középvállalkozások körében. Maradjon közel ügyfeleihez és támogassa őket gyorsabban, a LiveAgenttel.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
Kapcsolódó cikkek ehhezSupportBee alternatíva

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót