Váltsa valóra a vevői elkötelezettség szoftverrel.

Tudja meg, miért mi vagyunk az első számú szoftver a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
Play Wow button
Tour

Használja ki a vevői elkötelezettség szoftvert

A vevői elkötelezettség szoftver egy olyan eszköz, amely különféle csatornákon, például chaten, e-mailben vagy közösségi médián keresztül kezeli az ügyfélkommunikációt. A vevői elkötelezettség szoftver általában olyan funkciókat tartalmaz, amelyek támogatják a többcsatornás kommunikációt, a CRM-rendszereket, a jelentésket, a marketing személyre szabását és az ügyfél önkiszolgálását. A vevői elkötelezettség szoftver használatának fő üzleti előnye a megnövekedett bevétel, a beruházások megtérülése és az ügyfelek elégedettsége.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo
Men shaking hands - illustration

Fektessen be egy vevői elkötelezettség szoftverbe

A vevői elkötelezettség szoftverrel pozitív kapcsolatokat hozhat létre és tarthat fenn ügyfeleivel. Ha folyamatosan kellemes vásárlói élményt nyújt, akkor ügyfelei statisztikailag nagyobb valószínűséggel lesznek hűségesek márkájához. Az ügyfelek 96%-a szerint az ügyfélszolgálat fontos szerepet játszik a márka iránti hűség kialakulásában.

A hűséges ügyfelek előnyt jelentenek az Ön számára – négyszer nagyobb valószínűséggel támogatják vállalkozását a márka önkéntes képviselete által, amely lehet áttekintő írás és szájról szájra történő ajánlás is. Ha az ügyfelek elkötelezetté válnak márkája felé, ötször nagyobb eséllyel vásárolnak újra Öntől. Ezért fontos folyamatosan törekedni az ügyfélszolgálat fejlesztésére. A Forbes szerint azoknak a vállalatoknak a 84 százaléka, amelyek igyekeznek javítani a vásárlói élményt, bevételeik növekedéséről számolnak be.

Fő funkciók

Rengeteg vevői elkötelezettség szoftver található a piacon, és néha nehéz eldönteni, hogy melyik szoftver a legjobb, és hogy mely funkciók nélkülözhetetlenek. Az Ön kényelme érdekében összeállítottunk egy listát a vevői elkötelezettség szoftver főbb funkcióiról. A vevői elkötelezettség szoftverek az alábbiakat kell tartalmazniuk az alapcsomagokban: többcsatornás vevői elkötelezettség, automatizálás, játékosítás, jelentéskészítés, központosított ügyintézés, integrációk, szegmentálás és beépített CRM.

features overview - integration
social notifications - illustration

Többcsatornás elkötelezettség

A vállalkozások számára megfelelő vevői elkötelezettség szoftvernek lehetővé kell tennie, hogy Ön több, vevők által preferált csatornán, például e-mailben, SMS-ben, telefonon vagy a közösségi médián keresztül kommunikáljon ügyfeleivel.

Automatizálás

Az automatizálás elengedhetetlen funkciója a vevői elkötelezettség szoftvereknek, mert rengeteg időt takarít meg vele. Az automatizálási szabályok lehetővé teszik az ügyfelek bevonását célzó stratégiák végrehajtását bizonyos feltételek teljesülése esetén. Például ha az ügyfél többször is megvásárolt egy adott terméket, akkor promóciós e-mailt kaphat, amikor a termék újra kapható.

Artificial intelligence - illustration
man and woman winners-illustration

Játékosítás

A vevői elkötelezettség szoftver az ügyfelek és a munkatársak számára egyaránt előnyös lehet. A játékosítási funkció szórakoztató módszer a képviselők jutalmazására és az egészséges verseny előmozdítására a csapatok és az egyének között. Növelje a termelékenységet jutalomjelvényekkel és szintlépésekkel.

Jelentéskészítés

Egy proaktív vevői elkötelezettség szoftvernek sokfunkciós elemzőcsomagot kell biztosítania, amely hatékony elemzési és jelentéskészítési eszközöket kínál.

report on tablet-illustration
emails on tablet - illustration

Központosított ügyintézés

A központosított ügyintézési rendszer lehetővé teszi az összes ügyféladat és kommunikáció megtekintését és kezelését egyetlen irányítópultról. Függetlenül attól, hogy melyik csatornán keresztül kap ügyféllekérdezést, minden egy univerzális postaládába érkezik, amelyhez az egész ügyfélszolgálati csapat hozzáfér.

Integrációk

A vevői elkötelezettség szoftvernek képesnek kell lennie integrálódnia olyan harmadik féltől származó alkalmazásokkal, amelyeket már használ a napi üzleti tevékenységében. A harmadik féltől származó alkalmazások integrálása magában foglalhatja a POS-rendszereket, az e-kereskedelmi rendszereket és a közösségi médiát.

app installation - illustration
segment - illustration

Szegmentálás

Az ügyfelek szegmentálása fontos funkció, mert lehetővé teszi ügyfelei szegmentálását az összegyűjtött adatok alapján. A szegmentálással könnyen megcélozhat bizonyos vevőcsoportokat, és személyre szabhatja a számukra biztosított tartalmat.

CRM

Egy nagyszerű vevői elkötelezettség szoftvernek tartalmaznia kell beépített CRM-et, mert ez lehetővé teszi az összes szükséges ügyféladat kezelését az elérhetőségektől kezdve a korábbi megrendelésekig és jegyekig.

customer profile
book lover - illustration

Vásárlói tudásbázis

A vásárlói tudásbázisok nagyszerű eszközök minden vevői elkötelezettség szoftverben. Lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy gyorsan megtalálják a szükséges válaszokat anélkül, hogy közvetlenül kapcsolatba kellene lépniük Önnel. A vásárlói tudásbázis az ügyfelek és a képviselők számára egyaránt hasznos eszköz. A tudásbázisok csökkentik az ügyfelek várakozási idejét, munkatársai terhelését, valamint a jegyek megoldására fordított időt.

A LiveAgent ügyfél-elköteleződési platformja mindent tartalmaz

A LiveAgent egy sokfunkciós vevői elkötelezettség szoftver, amely lehetővé teszi, hogy Ön az ügyfélkapcsolatok előmozdítására összpontosítson. A LiveAgent a következőket kínálja:

Univerzális postaláda

Az univerzális postaláda segít a több csatornán érkező ügyféllekérdezések rendszerezésében, és lehetővé teszi, hogy gyorsan válaszoljon ügyfeleinek.

Játékosítási funkciók

Olyan funkciók, amelyekkel jutalmazhatja és ösztönözheti a szorgalmas ügyfélszolgálati munkatársakat.

Jelentéskészítési rendszer

Az erőteljes jelentéskészítési rendszerek lehetővé teszik, hogy egy pillanat alatt láthassa, hogy mennyire kommunikál jól ügyfeleivel.

man and woman receiving awards

Próbálja ki a LiveAgentet még ma

Ha a Magyarországon található legjobb vevői elkötelezettség szoftvert keresi, próbálja ki a LiveAgentet. A LiveAgent a leggyakrabban említett és legkiválóbb minősítésű ügyfélszolgálati szofver a kis- és középvállalkozások számára 2020-ban. Ingyenes vevői elkötelezettség szoftver próbaverziót kínálunk, amely 14 napig használható. Nincs szükség hitelkártyára. Gondoskodjon ügyfelei elégedettségéről és elkötelezettségéről a LiveAgent segítségével.

smiling woman with coffee

A LiveAgenttel milliószor egyszerűbb az ügyfélszolgálat. Válaszidőnk most 26%-kal gyorsabb.

black Martinus logo

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Vevői elkötelezettség szoftver GYIK

Mi az a vevői elkötelezettség szoftver?

A vevői elkötelezettség szoftver egy olyan rendszer, amely az ügyfélszolgálati ügynököknek olyan eszközöket biztosít, amelyek segítenek a webhely látogatóinak az egész élményük során. Ezenkívül összes ügyfél kérését egyetlen szoftverbe egyesíti különféle csatornákból, például e-mailből, hívásokból, közösségi médiából.

Hogyan javíthatják a vevői elkötelezettség szoftverek az általános vásárlói élményt?

A vevői elkötelezettség szoftver funkciókban gazdag szoftver, amely automatizálja a feladatokat, amelyek kezelhetőbbé teszik az ügynökök munkafolyamatát és terhelését. Ennek eredményeként az ügynökök kizárólag a kijelölt feladatokra koncentrálnak egy rendszerben, és gyorsan kezelhetik az ügyfelek problémáit. Az olyan funkciók, mint az automatizált jegyelosztás, a sablon válaszok és az IVR hozzájárulnak a gyors és hatékony válaszidőhöz. Legyünk őszinték, senki sem szeret várni, így ha ügynökei gyorsabban tudják intézni a megkereséseket, ügyfelei ezt értékelni fogják.

Melyek a vevői elkötelezettség platformok jellemzői?

A vevői elkötelezettség platform vagy más szóval egy ügyfélszolgálati megoldás a szolgáltatások több kategóriájával rendelkezik. Például a LiveAgent több, mint 180 funkcióval rendelkezik. Ez magában foglalja a jegykezelés funkcióit, például az automatizált jegyelosztást, a hibrid jegyáramlást és az időszabályokat. Ezen kívül van call center, gamifikációk, integrációk, élő csevegés, mobilalkalmazások, többnyelvű, jelentéskészítési, biztonsági, közösségi média és támogató portál kategóriák, tele előnyös funkciókkal.

Kapcsolódó forrásokVevői elkötelezettség szoftver

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót