Áttérne az Extendről a LiveAgent rendszerére?
A LiveAgent több, mint 175 funkcióval és 40 integrációval rendelkezik, és teljes körű ügyfélszolgálati megoldásokat kínál. Az ingyenes tagsághoz jutás vagy előfizetés választása lehetséges, illetve a nyelvhez alkalmazkodó modulok is támogatottak. A LiveAgent kiemelkedő ügyfélszolgálatot nyújt, segítségnyújtás a hét minden napján elérhető, és növeli a megtakarításokat és a befektetésarányos megtérüléseket.
A LiveAgent különböző csatornákon keresztül kínál költséghatékony megoldást magas számú támogatási kérelem kezelésére. Az ügyfélszolgálati csapat segítőkész és gyors válaszokat nyújt, míg a rendszer lehetővé teszi az Outlookból érkező e-mailek hatékony kezelését. A LiveAgent hatékony eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz, és felgyorsítja az ügyfélszolgálati kommunikációt.
Customerly-ről LiveAgent-re költözik?
Az emberek több ügyfél támogató rendszert is kipróbáltak, mielőtt a LiveAgent váltak volna. Ez a rendszer nagyszerű eszköz, jó ár-érték arányú, könnyen használható és nagyszerű támogatással rendelkezik. A rendszer nagyon pontosan konfigurálható és az ügyfélszolgálat gyorsan reagál. Az emberek általában elégedettek a LiveAgent rendszerével.
Szeretne váltani LiveCall-ról?
A LiveAgent teljeskörű help desk megoldásokat kínál, amelyeket könnyen integrálhat más alkalmazásokkal. Lenyűgöző ügyfélszolgálatot nyújtunk 24/7, és támogatjuk a nyelvhez tartozó alkalmazásokat. Áttérhet LiveAgentre és élvezheti a megtakarításokat és a beruházások megtérülését. Válasszon a háromféle csomagunk közül, amelyek mindegyike tartalmazza a több mint 175 funkciót és a 40 integrációt, valamint a 43 nyelvi fordítás lehetőségét.
Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel
Az ügyfeleknek fontos az információ, amit biztosítunk nekik a weboldalunkon. Ha kérdéseik vannak, segítséget tudunk nyújtani 0-24. Visszajelzést kaphatunk tőlük az ügyfélportálunkon keresztül, ami segít nekünk növelni a vásárlói kapcsolatunkat és interaktív elemeket készíteni. Állítsuk be tehát a tudásbázisunkat és legyünk jobbak az okos vásárlói kapcsolat szoftverrel még ma!
Fontolgatja a Kustomerből történő migrációt?
A LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz, amely felgyorsítja az ügyfélkapcsolatokat, elősegíti a jobb és pontosabb támogatást, és növeli a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Az ügyfelek elégedettek a professzionális megközelítéssel és hatékonysággal. A LiveAgent live chat megoldása messze a legjobb, és az eszköz könnyen használható. Ez a LiveAgentről szóló véleményekből derül ki.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk