Ingyenes próba

Samange alternatívát keres?

Könnyebben kezelhető és hatékonyabb megoldást keres az ügyfélszolgálati teendők elvégzéséhez? A LiveAgent megbízható jegyrendszert biztosít, integrációt különböző csatornához, több, mint 175 lehetőséggel és több, mint 40 integrációval.

A LiveAgent segítségével a következő szintre emelheti az ügyfélszolgálatát.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

4 ok, amiért a cégek a LiveAgentre váltanak

Increased customer satisfaction and loyalty

Kimagasló Elégedettségi Ráta

A LiveAgent növeli az elégedettséget és javítja a megtérülési arányokat.

Money bag and a coin

Jobban megfizethető

Spóroljon pénzt! A LiveAgent költséghatékonyabb, ha összehasonlítja más ügyfélszolgálati lehetőségekkel.

Live chat bubbles

A leggyorsabb élő chat

A mi Élő Chat widgetünk a leggyorsabb a piacon, a chat ablak 2.5 másodperc alatt megjelenik.

Integrations pricing

Funkciókban gazdag

Több, mint 175 lehetőség, hogy munkafolyamatát még könnyebbé és élvezhetőbbé tegye.

undraw report mx0a

Hatékony Samange alternatíva

Ha egy teljeskörű megoldást keres az ügyfélszolgálati szoftverre, akkor a keresgélése itt véget is érhet. a LiveAgent rendelkezik mindennel, melynek köszönhetően ügyfeleinek a legjobb ügyfélszolgálatot nyújthatja, ami létezik.

A megbízható jegykezelő rendszer minden fontos csatornára kiterjed – e-mail, élő chat, közösségi média (akár Instagram), telefonos központ és tudásbázis. A LiveAgent segítségével valóban bármire készen áll.

A leggyorsabb élő chat

Az élő chat egy létfontosságú eszköz, ha ügyfélszolgálatról van szó. Lehetőséget biztosít ügyfeleinek, hogy kapcsolatba lépjenek Önnel azonnal egy widget segítségével weboldalán. Remek kiegészítője az ügyfélszolgálatnak.

A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabb élő chat widgettel, a chat ablakok mindössze 2.5 másodperc alatt megjelennek. Válaszoljon ügyfeleinek villámgyorsan!

undraw fast loading 0lbh
undraw Savings dwkw

Kapj többet kevesebbért

A hasznosabb eszközök beszerzése nem kell, hogy sokba kerüljön. A LiveAgent három nagyszerű fizetett tervet kínál, amelyek hasznos eszközökkel, funkciókkal és integrációkkal vannak ellátva. Csak annyit kell tennie, hogy kiválasztja azt, amelyik a legjobban illik Önhöz.

A LiveAgent árazása lehetővé teszi külön funkciók megvásárlását is, ha valami extrát szeretne hozzáadni. További információkért tekintse meg árazási terveinket.

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent használatára

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

undraw winners ao2o

Készen áll váltani?

A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 besorolású ügyfélszolgálati szoftver a KKV-ok számára 2020-ban. Maradjon közelebb ügyfeleihez és segítsen nekik gyorsabban a LiveAgenttel.

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetemben? Jól sejtette … a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs Szükség Bankkártyára

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót