Mondjon búcsút a lassú, átlagon aluli szoftvernek

Váltson a LiveAgent-re és ingyenesen migráljuk adatait a CallHub-ról.

  • ✓ Nincs beállítási költség    
  • ✓ 24/7 Ügyfélszolgálat    
  • ✓ Nem szükséges bankkártya    
  • ✓ Bármikor megszakítható
Használva
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migrálja adatait CallHub-ról a LiveAgent-re

Technikai munkatársaink örömmel segítenek a LiveAgent-be történő adatáttelepítésben. Az összes adatot biztonságosan hozzuk át CallHub-ból a LiveAgent-be, így nem kell aggódnia, hogy munkája elveszik. Váltson a LiveAgent-re még ma!

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

CallHub vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent CallHub
Jegykezelés
Tartalmaz egy menedzsment eszközt, amely feldolgozza és jegyzékbe veszi az ügyfélszolgálati kérelmeket.
A LiveAgent kínál jegykezelést.
A CallHub nem kínál jegykezelést.
Élő Chat
Egy valós idejű chat widget, amelyet bármilyen weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent kínál Élő Chatet.
A CallHub nem kínál Élő Chatet.
Hívásközpont
Egy hívásközpont, amelyet bejövő és kimenő hívásra lehet használni az automatikus híváskibocsájtással.
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál Hívásközpontot $39/ügynök/hó áron.
A CallHub tervben kínál Hívásközpontot $199/fiók/hó áron.
Önkiszolgálás
Egy funkció, amely lehetővé teszi, hogy építsen egy ügyfélportált, amire regisztrálhatnak ügyfelei a múltbeli jegyeik és a tudásbázishoz való hozzáférésért.
A LiveAgent kínál Önkiszolgálót.
A CallHub nem kínál Önkiszolgálót.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Facebook integrációt.
A CallHub nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyenesen a szoftverből válaszolják meg a Tweeteket.
A LiveAgent kínál Twitter integrációt.
A CallHub nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Instagram integrációt.
A CallHub nem kínál Instagram integrációt.
Viber
Egy Viber integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viber üzeneteket egyenesen a közösségia média segédpult szoftverből válaszolják meg és közvetítsék őket.
A LiveAgent kínál Viber integrációt.
A CallHub nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Egy tudás tároló, amely kulcsfontosságú információkat tartalmaz, beleértve a problémamegoldó útmutatókat, GYIK-eket, és a hogyan cikkeket.
A LiveAgent kínál tudásbázist.
A CallHub nem kínál tudásbázist.
Ügyfél Fórum
Egy online vitató tábla az ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázisában helyezkedik el.
A LiveAgent kínál ügyfél fórumot.
A CallHub nem kínál ügyfél fórumot.
Automatizáció és Szabályok
Munkafolyamatok, amelyekkel automatizálhat, hogy kiiktassa a repetitív feladatokat.
A LiveAgent kínál automatizációt és szabályokat.
A CallHub nem kínál automatizációt és szabályokat.
API
Funkció készlet, amely lehetővé teszi, hogy különböző applikációk együtt működjenek.
A LiveAgent Jegy tervben kínál API funkciókat $15/ügynök/hó áron.
A CallHub tervben kínál API funkciókat $199/fiók/hó áron.
Interaktív Hang Válasz (IVR)
Egy technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívóknak, hogy egy telefon rendszert navigáljanak, mielőtt egy emberi operátorral beszélnének.
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál IVR funkciókat $39/ügynök/hó áron.
A CallHub tervben kínál IVR funkciókat $199/fiók/hó áron.
Videóhívások
Egy hívás, amely tartalmaz videó, Skype-hoz hasonló, Zoom vagy Facetime hívásokat.
A LiveAgent kínál videóhívásokat.
A CallHub nem kínál videóhívásokat.
Korlátlan Előzmény
A jegyek nem járnak le vagy törlődnek ki-- bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent kínál korlátlan előzményeket.
A CallHub nem kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan Weboldalak
Korlátlan számú weboldallal használhatja a szoftvert.
A LiveAgent kínál korlátlan weboldalakat.
A CallHub nem kínál korlátlan weboldalakat.
Korlátlan Chat Gombok
Korlátlan számú chat gombot helyezhet el a weboldalain.
A LiveAgent kínál korlátlan chat gombokat.
A CallHub nem kínál korlátlan chat gombokat.
Korlátlan Jegyek/Levelek
Korlátlan számú emailt és jegyeket kaphat.
A LiveAgent kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
A CallHub nem kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
Korlátlan Hívásrögzítés
Vegyen fel minden hívást, amelyet kezdeményezett vagy kapott és játssza vissza a felvétel bármikor.
A LiveAgent kínál korlátlan hívásrögzítést.
A CallHub nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 Támogatás
Az ügyfél támogatás 24/7-ben van kínálva a beküldhető kérelmek számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent kínál korlátlan 24/7 támogatást.
A CallHub nem kínál korlátlan 24/7 támogatást.
Data migration from one solution to another

Ingyenes migráció a CallHub-ról

Lépjen velünk kapcsolatba élő chat-en keresztül vagy e-mail-ben és beszélje meg munkatársainkkal a CallHub-ból LiveAgent-be történő migrációt. Ezután Ön hátradőlhet és pihenhet, míg mi gondoskodunk az adatairól és biztonságosan áttelepítjük az új LiveAgent-fiókjába.

Szeretné magának elvégezni a váltást LiveAgent-re?

Jelenleg kifejezetten a CallHub számára készült migrációs plugin fejlesztésén dolgozunk. További információk hamarosan.

Migrate data to LiveAgent on your own

Milyen adatokat tudok áthozni CallHub-ról?

Emberek

Könnyen migrálhatja az ügynököket, rendszergazdákat, végfelhasználókat és ügyfeleket.

Címkék

Migrája át hozzánk az összes részleget és jegycímkéket.

Jegyek

Átmigrálhatja hozzánk a jegyeket, a csatolmányokat, a felhasználói mezőket és jegyfelületet.

Készen áll a CallHub-ról a LiveAgent-re való áttérésre?

Vessen egy pillantást az előnyökre, melyeket akkor kap, ha átvált LiveAgent-re

Customer providing review for service on mobile phone

Kiemelkedő ügyfélszolgálat

24/7 ügyfélszolgálat. Itt vagyunk, bármikor is legyen szüksége ránk!

Ultimate omni-channel help desk software experience

Teljeskörű ügyfélszolgálati megoldás

Hasznos alkalmazások, több mint 175 funkció és több, mint 40 integráció. Mindent megtalál, amire csak szüksége lehet.

Person collecting papers into the net

Növelje a megtakarításait és a beruházások megtérüléseit

Használja a LiveAgent-et ingyenesen, vagy válasszon a háromféle csomagunk közül kedvező áron.

Woman overflowing with ideas

Válassza ki a saját nyelvét

Válasszon egyet a 43 különböző fordítás közül. A LiveAgent támogatja a nyelvhez tartozó alkalmazásokat is.

Migrálja adatait a CallHub-ról ma

A LiveAgent a legtöbbet és legjobban értékelt segédpult szoftver a Kis- és Középvállalatok számára 2020-ban. Csatlakozzon olyan társaságokhoz, mint a Huawei, BMW, Yamaha és az Oxfordi Egyetem az ügyfeleinek való világklasszis támogatás nyújtásában.

Package Name

All-Inclusive

Alkalmas kis üzletek, ügynökségek és még nagy vállalatok számára is

$39 /hó

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Hogyan migrálhat a CallHub-ról a LiveAgent-re?

Ahhoz, hogy a CallHub-ról migrálhasson a LiveAgent-re, nyugodtan lépjen kapcsolatba a támogatásunkkal segítségért vagy használjon egy ingyenes migrációs plugint.

Milyen adatokat migrálhat a CallHub-ról a LiveAgent-re?

Üzlete olyan adatokat migrálhat, mint a jegyek, adminok, ügynökök, ügyfél információk, címkék, csatolmányok, és még sok más a CallHub-ról a LiveAgent-re.

Related Articles to CallHub migráció
Migrálni szeretné adatát a Customerly-ről egy másik megoldásba? Nézze meg a LiveAgent-et és lássa meg az előnyeit. Kezdje egy ingyenes próbaidőszakát ma.

Customerly-ről LiveAgent-re költözik?

Az emberek több ügyfél támogató rendszert is kipróbáltak, mielőtt a LiveAgent váltak volna. Ez a rendszer nagyszerű eszköz, jó ár-érték arányú, könnyen használható és nagyszerű támogatással rendelkezik. A rendszer nagyon pontosan konfigurálható és az ügyfélszolgálat gyorsan reagál. Az emberek általában elégedettek a LiveAgent rendszerével.

Növelje az átváltási rátákat az ügyfélszolgálati stratégia helyes beállításával, mint például beültetni az élő chat funkciót, hogy valós idejű támogatást tudjon nyújtani.

Növelje az átváltási rátákat a LiveAgent-el

A LiveAgent lehetőséget biztosít az átváltási ráták növelésére az ügyfélszolgálati stratégia helyes beállításával és az élő chat beültetésével. Azok a vállalatok, amelyek az ügyfélszolgálatukra fókuszálnak, 11%-al magasabb átváltási rátát jelentettek, mint azok, akik nem erre fókuszálnak.

Szeretne LiveCall-ról váltani? Bennünk megbízhat! Vegye fel a kapcsolatot a LiveAgent csapatával és kezdje el adatait áthozni hozzánk ingyenesen még ma!

Szeretne váltani LiveCall-ról?

A LiveAgent teljeskörű help desk megoldásokat kínál, amelyeket könnyen integrálhat más alkalmazásokkal. Lenyűgöző ügyfélszolgálatot nyújtunk 24/7, és támogatjuk a nyelvhez tartozó alkalmazásokat. Áttérhet LiveAgentre és élvezheti a megtakarításokat és a beruházások megtérülését. Válasszon a háromféle csomagunk közül, amelyek mindegyike tartalmazza a több mint 175 funkciót és a 40 integrációt, valamint a 43 nyelvi fordítás lehetőségét.

Növelje a vásárlói kapcsolatot a testre szabott összcsatornás támogatással. Hagyjon vásárlóinak nagyszerű érzést minden alkalommal, amikor a vállalatával lépnek interakcióba.

Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel

Az ügyfeleknek fontos az információ, amit biztosítunk nekik a weboldalunkon. Ha kérdéseik vannak, segítséget tudunk nyújtani 0-24. Visszajelzést kaphatunk tőlük az ügyfélportálunkon keresztül, ami segít nekünk növelni a vásárlói kapcsolatunkat és interaktív elemeket készíteni. Állítsuk be tehát a tudásbázisunkat és legyünk jobbak az okos vásárlói kapcsolat szoftverrel még ma!

Szeretne a Channelsről áttérni egy másik szoftverre? Fontolja meg a LiveAgent programot a következő help desk szoftvereként. Migrálja az adatait most.

Költözés Channelsről a LiveAgentre?

The LiveAgent software is highly rated and a top choice for small and medium-sized businesses in 2020. Companies like Huawei, BMW, Yamaha, and Oxford University trust LiveAgent for their customer support needs. The software is inclusive and suitable for businesses of all sizes, with pricing starting at $39/month. You can try it for free and no credit card is required. LiveAgent also offers free data migration from other call center software solutions.

Szeretne az Outlookról migrálni egy másik ügyfélszolgálati megoldásra? Vessen egy pillantást ide és tudjon meg többet az adat migrációról a LiveAgentre.

Migrálna az Outlookról?

A LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz, mivel felgyorsítja és javítja az ügynökeink által nyújtott támogatást. Használata átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, és az ügyfélszolgálatunkat tökéletesíti. Professzionális ügyfél megközelítést biztosít, és messze a legjobb live chat megoldás.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót