A LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz és felgyorsította ügyfelekkel folytatott kommunikációt, ami lehetővé tette velük való csevegést és jobb, gyorsabb, és pontosabb támogatást nyújt a képzett ügynököknek. A LiveAgent segíti a jegyek kategorizálását és statisztikailag nyomon követheti, hogy mit igényelnek leginkább a vásárlók. A LiveAgent egy jobb megoldás, mint az alternatívák, kiváló választás az ügyfélszolgálatoknak, amely növeli a vásárlói elégedettséget és az értékesítést.
A LiveAgent különböző csatornákon keresztül kínál költséghatékony megoldást magas számú támogatási kérelem kezelésére. Az ügyfélszolgálati csapat segítőkész és gyors válaszokat nyújt, míg a rendszer lehetővé teszi az Outlookból érkező e-mailek hatékony kezelését. A LiveAgent hatékony eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz, és felgyorsítja az ügyfélszolgálati kommunikációt.
Szeretne váltani LiveCall-ról?
A LiveAgent teljeskörű help desk megoldásokat kínál, amelyeket könnyen integrálhat más alkalmazásokkal. Lenyűgöző ügyfélszolgálatot nyújtunk 24/7, és támogatjuk a nyelvhez tartozó alkalmazásokat. Áttérhet LiveAgentre és élvezheti a megtakarításokat és a beruházások megtérülését. Válasszon a háromféle csomagunk közül, amelyek mindegyike tartalmazza a több mint 175 funkciót és a 40 integrációt, valamint a 43 nyelvi fordítás lehetőségét.
Customerly-ről LiveAgent-re költözik?
Az emberek több ügyfél támogató rendszert is kipróbáltak, mielőtt a LiveAgent váltak volna. Ez a rendszer nagyszerű eszköz, jó ár-érték arányú, könnyen használható és nagyszerű támogatással rendelkezik. A rendszer nagyon pontosan konfigurálható és az ügyfélszolgálat gyorsan reagál. Az emberek általában elégedettek a LiveAgent rendszerével.
Váltás a Giorgasról a LiveAgentre
A LiveAgent a tökéletes eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz és hatékonyabb, gyorsabb támogatást nyújt. Sokan elégedettek a LiveAgent használatával, mivel segít növelni a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Az eszköz könnyen használható és több csatornán keresztül lehet integrálni az ügyfélszolgálatot. Sok elégedett ügyfél ajánlja a LiveAgent megoldást.
Fontolgatja a Kustomerből történő migrációt?
A LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz, amely felgyorsítja az ügyfélkapcsolatokat, elősegíti a jobb és pontosabb támogatást, és növeli a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Az ügyfelek elégedettek a professzionális megközelítéssel és hatékonysággal. A LiveAgent live chat megoldása messze a legjobb, és az eszköz könnyen használható. Ez a LiveAgentről szóló véleményekből derül ki.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk