Átváltana Chaportról LiveAgentre?
A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely több csatornát kapcsol össze egy felületen. Jöjjön át a Chaportról a LiveAgentre, és kezdjen el üzleti előnyöket szerezni.
Átváltana CallPage-ről LiveAgent-re?
A LiveAgent aldomainjén termékfrissítések és promóciós ajánlatok érhetőek el. A cég segítséget nyújt az adatok CallPage-ről történő áttelepítéséhez. Ingyenes próbaidő áll rendelkezésre, a regisztrációhoz csak a céges email szükséges. A LiveAgent-nek választható egy aldomain neve a cég vagy a csapat neve alapján.
Közösségi média támogató szoftver
Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.
Váltana a Crispről a LiveAgentre?
A LiveAgent szoftver segít hatékony kommunikációban és ügyfélélmény javításában. A call center beépítése hatékonyabbá teheti az ügyfélszolgálatot. A szoftver számos kommunikációs csatornát kínál, és többnyelvű szolgáltatást biztosít. A migráció könnyen elvégezhető, és a LiveAgent a legjobbra értékelt help desk szoftverek közé tartozik.
Pure Chatről LiveAgentre költözik?
LiveAgent számos kommunikációs csatornát és funkciót kínál, beleértve a gamifikációt is, amelyek segíthetnek a vállalkozásoknak értékesítési kampányaikban és ügyfélszolgálati tevékenységükben. A vállalat további információkat is nyújt blogján, és ingyenes próbaidőt kínál a regisztrálóknak.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.