Búcsúzzon el a lassú, másodlagos szoftverektől

Váltson a LiveAgentre és mi ingyenesen migráljuk az adatait a Groove-ból.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Adatmigráció a Groove-ról?

A LiveAgent lehetőséget biztosít migrációra a Groove-ról teljeskörűen a technikai támogatási csoportunk által elvégezve. Az adatátvitel a Groove-ról a LiveAgent-re gyors, biztonságos és mindezen felül — teljesen ingyenes! Lépjen kapcsolatba velünk, hogy megkezdhesse adatmigrációját még ma.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

Groove vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent Groove
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Groove csomagban jegykezelést kínál $15/ügynök/hó áron.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
A Groove csomagban kínál Élő Chat-et 15 dollár/ügynök/hó áron.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál
A Groove nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál Jegy csomagjában, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Groove önkiszolgálót kínál felár ellenében, 49 dollár/hó áron.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további 39 USD/hó/fiók, vagy All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
A Groove Facebook-integrációt kínál csomagban 20 dollár/ügynök/hó áron.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további 39 USD/hó/fiók áron, vagy az All-inclusive csomagban további díjak nélkül.
A Groove Twitter-integrációt kínál csomagban 20 dollár/ügynök/hó áron.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Groove nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Groove nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudástárat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hónap áron.
A Groove tudásbázist kínál havi 49 dolláros felár ellenében.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A Groove nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Groove automatizálást és szabályokat kínál csomagban 25 dollár/ügynök/hónap áron.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Groove csomagban kínál API funkciókat, 25 dollár/ügynök/hó áron.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Groove nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Groove nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Groove korlátlan előzményeket kínál csomagban 25 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Groove korlátlan webhelyeket kínál csomagban 15 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy + Chat csomagban, 29 dollár/ügynök/hó áron.
A Groove korlátlan csevegő gombokat kínál csomagban 15 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Groove korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Groove nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Groove korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
Data migration from one solution to another

Hagy csináljuk maga helyett a munkát

Lépjen kapcsolatba velünk élő chat vagy email segítségével és tudassa velünk migrációs szándékodat a Groove-ról a LiveAgent-re. Mi biztonságosan migráljuk majd adatait teljesen ingyenesen. Eközben Ön hátradőlhet, pihenhet és élvezheti kávéját.

Igényeljen egy beépített plugin migrációt

Amennyiben szeretné migrálni adatait a Groove-ról a LiveAgent-re önállóan, akkor lépjen kapcsolatba velünk élő chat vagy email segítségével. Fejlesztőink jelenleg dolgoznak egy migrációs plugin-on, ügyfélszolgálati megoldások sokaságán. A Groove jelenleg még nincs a listán, de ha szeretné, hogy felkerüljön, akkor tudassa azt velünk!

Migrate data to LiveAgent on your own

Milyen adatokat migrálhatok a Groove-ról?

Emberek

Könnyen migrálható ügynökök, adminok, végfelhasználók és ügyfelek.

Címkék

Migrálja az összes osztályt és jegy címkéket.

Jegyek

Migráljon jegyeket, mellékleteket, felhasználói mezőket és jegy mezőket.

Készen áll az adatmigrációra a Groove-ról?

Az alábbiakban felsoroltuk azokat a legfontosabb előnyöket, amelyeket ügyfeleink élveznek, miután áttelepítették adataikat a Groove-ról a LiveAgent-re.

Customer providing review for service on mobile phone

Csillagos ügyfélszolgálat

Ügynökeink készen állnak segíteni minden problémában 24/7.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Teljeskörű ügyfélszolgálati megoldás

Szoftverünk lehetőséget biztosít több, mint 179 ügyfélszolgálati opcióval és több, mint 40 integrációval.

Person collecting papers into the net

Kiemelkedő megtakarítások és ROI

Használhatja ingyenesen örökké a LiveAgentet, vagy választhat három díjcsomag közül kedvező áron.

Multilingual support in LiveAgent

Szolgáltatás több nyelven

A LiveAgent 43 különböző nyelven érhető el (néhány részleges) és támogatja a nyelvekhez alkalmazkodó widgeteket.

Migrálja adatait még ma a Groove-ból

A LiveAgent a legtöbbet és legjobbra értékelt kis- és középvállalkozásoknak szánt help desk szoftver 2020-ban. Csatlakozzon olyan vállalatokhoz, mint a Huawei, a BMW, a Yamaha és az Oxfordi Egyetem, hogy világszínvonalú támogatást nyújtson ügyfeleinek.

9 $ hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Kapcsolódó cikkek ehhezGroove migráció
Tudja meg egy nagyszerű ügyfélszolgálati szoftver előnyeit és tervezzen meg egy ingyenes online LiveAgent Ügyfélszolgálati Szoftver demót ma.

Foglaljon demót!

Az ügyfélszolgálati LiveAgent lehetőségeit bemutató demó elérhető. Az ügyfélszolgálati szoftvernek számos funkciója van, és könnyen integrálható más rendszerekkel. A LiveAgent magas értékelésű, és támogatást is nyújt. Lehetőség van ingyenes próbaverzió indítására. A vállalat blogot és webináriumokat is biztosít a felhasználók számára. Sales elérhetőségek is megtalálhatók a weboldalon.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Stresszmentes közösségi média támogató szoftver

A közösségi média ügyfélszolgálata lehetővé teszi, hogy egy helyen gyűjtsék össze a márkával kapcsolatos üzeneteket és említéseket a különböző közösségi média platformokon. A legjobb eszköz kiválasztásánál fontos figyelembe venni az elvárásokat és követelményeket, és összehasonlítani az árakat a legjobb érték megtalálása érdekében.

Legyen személyesebb a videohívásokkal. Úgy működik, mint egy normál videokonferencia-szoftver. Csevegjen és telefonáljon ügyfeleivel.

Videobeszélgetés

Az ügyfél-elégedettségi szoftver segíthet a hosszú távú ügyfélkapcsolatok kialakításában és a bevétel növelésében. Az élő chat videó lehetővé teszi a remek ügyfélszolgálatot és az összes kommunikációs csatorna egyesítését. Az ügyfélszolgálat kulcsfontosságú része minden vállalkozásnak, és a videochat lehetősége személyesebb kommunikációs formát biztosít. A LiveAgent lehetőséget biztosít arra, hogy az ügyfelek anyanyelvükön kapjanak segítséget és egyszerűen megtekinthetők az összes ügyfél-interakciók. Az ügyfélszolgálati képességek kritikusak a kiemelkedő ügyfélszolgálati élmény biztosításához. A LiveAgent videohívása teljes mértékben böngészőalapú, és egyidejűleg cseveghetünk az ügyfelekkel. Az ügyfélszolgálat egyszerűen fogadhat videocsevegést közvetlenül a számítógépén. A LiveAgent árversenyképes árakkal rendelkezik más szolgáltatókkal összehasonlítva.

Növelje az élő csevegés hangsúlyát a weboldalán illetve az ügynökei szerepét a cég eladásaiban a beépített chat követésével.

Beépített Csevegés Nyomonkövetés

A LiveAgent a legjobb eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz, javítja az ügyfélszolgálat hatékonyságát és növeli a vásárlói elégedettséget. Az élő csevegés a vállalkozások által használt népszerű szolgáltatás, különösen az értékesítés és az ügyfélszolgálat területén. A LiveAgent csevegési rendszer segítségével a kérdésekre időpontos válaszokat lehet adni. A LiveAgent egyszerűen használható, megbízható és kedvező árú választás minden vállalkozás számára.

A LiveAgent egy összcsatornás ügyfélszolgálati szoftver, amely több csatornáról gyűjti az ügyfelek interakcióit, beleértve a legnépszerűbb közösségi média platformokat is.

Stresszmentes közösségi médiát támogató szoftver

Businesses can improve customer retention by using various marketing strategies such as gifting, surveys, and discounts, but exceptional customer service is often overlooked. Happy customers tend to return, and achieving excellent customer service begins with equipping the team with a suitable social media management tool like LiveAgent, which consolidates all mentions and messages on a single platform, making customer service more efficient and effective. Over 30,000 companies have benefited from LiveAgent, and testimonials and success stories are available for reference. The software is adaptable to different industries and company sizes, and its versatility is evident in the various solutions it provides for businesses, startups, governments, and educational institutions.

Fedezze fel a legjobb élő chat szoftverek válogatását a piacon. Válassza ki az ideális élő chat szoftvert webhelyéhez, és emelje a magasba ügyfélszolgálatát.

Élő chat szoftver

Az élő chat szoftverek kiváló lehetőséget kínálnak az ügyfélszolgálatoknak arra, hogy hatékonyabbá és költséghatékonyabbá tegyék tevékenységüket. Az élő chat megkönnyíti a kommunikációt az ügyfelekkel, és lehetővé teszi, hogy több ügyfélszolgálati feladatot kezeljenek egyidejűleg. Az ügyfélszolgálati képviselők az élő chatben építhetnek kapcsolatokat az ügyfelekkel, megnövelhetik a termelékenységet, és adatokat gyűjthetnek a vállalkozás fejlesztése érdekében. Az élő chat szoftverek ára számos tényezőtől függ, beleértve az árképzési modellt és a szolgáltatásokat. Az ügyfelek 81%-a elégedett az élő chat szolgáltatással, ami azt jelzi, hogy ez egy népszerű lehetőség az ügyfélszolgálati feladatok kezelésére és hatékonyabbá tételére. Annak érdekében, hogy kiválasszuk a megfelelő élő chat szoftvert, érdemes először meghatározni a fő felhasználási módokat, majd ellenőrizni a szoftverkorlátokat és funkciókat. Az ilyen szoftverek támogatási csatornái és fel/le méretezési képességei kulcsfontosságúak az ügyfélszolgálati feladatok hatékonyabbá és eredményesebbé tételéhez.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót