Váltás a Giorgasról a LiveAgentre
A LiveAgent a tökéletes eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz és hatékonyabb, gyorsabb támogatást nyújt. Sokan elégedettek a LiveAgent használatával, mivel segít növelni a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Az eszköz könnyen használható és több csatornán keresztül lehet integrálni az ügyfélszolgálatot. Sok elégedett ügyfél ajánlja a LiveAgent megoldást.
Átváltana HelpScoutról LiveAgentre?
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely számos kiegészítő funkcióval rendelkezik. A vállalat díjakat és tanúsítványokat kapott, és vannak elérhető webináriumok, sablonok és gépelési tesztek. A VoIP partnerek és a partnerprogramok segítségével bővítheti üzletét. Az ügyfélszolgálati szoftver számos funkcióval rendelkezik, beleértve a bejövő hívások kezelését és az e-mail kezelést. A LiveAgent demóját és támogatási portálját is elérheti.
Költözés a LiveHelpNowról a LiveAgentre?
LiveAgent a legjobb help desk szoftver kis- és középvállalkozásoknak. A Huawei, a BMW, a Yamaha és az Oxfordi Egyetem is használja. Többféle lehetőséggel áll rendelkezésre, próbálja ki ingyen.
Átváltana CallPage-ről LiveAgent-re?
Az ügyfélszolgálat minősége kulcsfontosságú a brand megkülönböztetésében a piacon, és az empátia javítása kulcsfontosságú a digitális világban. Az ügyfélszolgálati osztály számos feladatot lát el, és az ügyfél elégedettsége prioritás kell legyen minden vállalkozás számára. A LiveAgent ingyenes adatmigrációval segít a LiveHelpNow szolgáltatásról történő váltásban, mely 24/7 elérhető és ingyenes próbaidővel rendelkezik. A vállalat számos ügyfélszolgálati szoftver és VoIP telefonrendszer közül választhat, hogy javítsa a vevőkkel való kapcsolatot. A LiveAgent ügyfélszolgálati megoldása testre szabható és a vásárlói ösztönzők használata segíthet a vevők megtartásában.
Customerly alternatívát keres?
A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabb élő chat widgettel a piacon és az ideális alternatíva lehet azoknak, akiknek a vásárlói támogatás az elsődleges prioritás. Három előfizetési csomagot kínálnak, amelyek minden szükséges dolgot tartalmaznak, valamint biztosítanak bármilyen támogatást a LiveAgentre való áttéréshez. A villámgyors támogatás pedig átváltoztathatja az oldal látogatóit fizető ügyfelekké válásra.
Az ügynökök osztályok szerinti rendszere fontos az ügyfelek kérdéseinek hatékonyabb kezelése érdekében. Az ügyfélszolgálati csapatot különböző részlegekre kell szervezni, vezetővel, aki feladatokat delegál. Az ugyanazon osztályon belüli ügynökök képzettségi szintjük szerint szerveződnek, fontos az osztályok közti kommunikáció. A nyitvatartási idő meghatározása segíti az ügyfeleket abban, hogy tudják, mikor várhatnak választ, valamint csökkenti az éjszakai vagy hétvégi megkeresések számát. Ajánlott figyelmet fordítani az időzónákra és jól látható módon jelezni a nyitvatartási időt.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk