Búcsúzzon el a lassú, másodlagos szoftverektől

Váltson a LiveAgentre és az adatait ingyenesen migráljuk a Helpcrunchból.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Adatmigráció a Helpcrunchról a LiveAgentre?

Hadd segítsünk Önnek. Ingyenes adatköltöztetést és támogatást kínálunk. Vegye fel velünk a kapcsolatot, és beszélje meg még ma az adatmigrációt ügyfélszolgálati munkatársainkkal!

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

HelpCrunch vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent HelpCrunch
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A HelpCrunch csomagban 35 dollár/hó áron jegykezelést kínál.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
A HelpCrunch az Élő csevegést csomagban 35 dollár/hó áron kínálja.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
A HelpCrunch nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál Jegy csomagjában, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A HelpCrunch önkiszolgáló portált kínál csomagban 35 dollár/ügynök/hó áron.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
A HelpCrunch nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A HelpCrunch nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A HelpCrunch nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A HelpCrunch nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hónap áron.
A HelpCrunch tudásbázist kínál csomagban, 35 USD/ügynök/hó áron.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A HelpCrunch nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A HelpCrunch nem kínál automatizálást és szabályokat.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A HelpCrunch csomagban kínál API-funkciókat, havi 35 dollárért.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A HelpCrunch nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A HelpCrunch nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A HelpCrunch nem kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
A HelpCrunch korlátlan webhelyeket kínál csomagban 35 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy + Chat csomagban, 29 dollár/ügynök/hó áron.
A HelpCrunch korlátlan csevegő gombokat kínál csomagban, havi 35 dollárért.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
A HelpCrunch nem kínál korlátlan jegyet / levelet.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A HelpCrunch nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A HelpCrunch korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban, havi 60 dollárért.
Data migration from one solution to another

Költöztesse adatait ingyen még ma!

Így van, teljesen ingyenes. Csak annyit kell tennie, hogy kapcsolatba lép ügyfélszolgálatunkkal, és megbeszéli adatai migrációját a Helpcrunchról a LiveAgentre. Ügyfélszolgálati csapatunk örömmel segít az összes adata költöztetésében, így Önnek semmi dolga.

Szeretné a migrációt önmaga intézni?

A LiveAgent adatmigrációs bővítményeket kínál, és jelenleg a Helpcrunchhoz készítünk egyet. Maradjon velünk további információkért!

Migrate data to LiveAgent on your own

Milyen adatokat tudok átköltöztetni a Helpcrunchról?

Emberek

Költöztesse át könnyedén a képviselőket, az adminisztrátorokat, a végfelhasználókat és az ügyfeleket.

Címkék

Költtöztesse át az összes részleget és jegycímkét.

Jegyek

Költöztesse át a jegyeket, csatolmányokat, felhasználói mezőket és jegymezőket.

Készen áll adatai Helpcrunchról LiveAgentre történő költöztetésére?

Ismerje meg azokat a juttatásokat, amelyeket akkor kap, ha átvált a LiveAgentre

Customer providing review for service on mobile phone

Kiemelkedő ügyfélszolgálat

Napi 24 órás, heti 7 napos támogatás képviselőinktől. Bármikor rendelkezésére állunk, amikor szüksége van ránk.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Teljeskörű ügyfélszolgálati megoldás

Hasznos eszközök, több mint 175 funkció és több mint 40 integráció. Mindennel rendelkezünk, amire szüksége lehet.

Person collecting papers into the net

Növelje a megtakarításokat és a ROI-t

Használja a LiveAgentet örökre ingyenesen, vagy válassza a három fizetős megoldásunk egyikét.

Multilingual support in LiveAgent

Válasszon nyelvet

Válasszon egyet a 43 különböző fordítás közül. A LiveAgent támogatja a nyelvhez alkalmazkodó kisalkalmazásokat is.

Még ma migrálja át adatait a Helpcrunch-ból

A LiveAgent 2020 legtöbbet-, és legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftvere a kis-, és középvállalkozások körében. Csatlakozzon olyan vállalatokhoz, mint a Huawei, a BMW, a Yamaha és az Oxford University, hogy világszínvonalú támogatást nyújtson ügyfeleinek.

$9 hónap

Small business

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 hónap

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 contact form

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Hogyan lehet áttérni a HelpCrunchról a LiveAgentre?

A HelpCrunchról a LiveAgentre való áttéréshez bátran forduljon ügyfélszolgálatunkhoz segítségért, vagy használjon egy ingyenes migrációs plugint.

Milyen adatokat lehet áttelepíteni a HelpCrunchról a LiveAgentre?

Vállalkozása migrálhatja a HelpCrunchról a LiveAgentre az olyan adatokat, mint a jegyek, rendszergazdák, ügynökök, vásárlói információk, címkék, mellékletek és egyebek.

Related Articles to Helpcrunch adatmigráció
Leváltaná a Gorgiast? Váltson ingyen a LiveAgentre! Átköltöztetjük az összes tagot, címkét, jegyet és egyebeket ingyen.

Váltás a Giorgasról a LiveAgentre

A LiveAgent a tökéletes eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz és hatékonyabb, gyorsabb támogatást nyújt. Sokan elégedettek a LiveAgent használatával, mivel segít növelni a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Az eszköz könnyen használható és több csatornán keresztül lehet integrálni az ügyfélszolgálatot. Sok elégedett ügyfél ajánlja a LiveAgent megoldást.

A HelpScoutról a LiveAgentre való áttérés gyerekjáték. Kövesse lépésenkénti útmutatónkat, vagy lépjen kapcsolatba velünk.

Átváltana HelpScoutról LiveAgentre?

A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely számos kiegészítő funkcióval rendelkezik. A vállalat díjakat és tanúsítványokat kapott, és vannak elérhető webináriumok, sablonok és gépelési tesztek. A VoIP partnerek és a partnerprogramok segítségével bővítheti üzletét. Az ügyfélszolgálati szoftver számos funkcióval rendelkezik, beleértve a bejövő hívások kezelését és az e-mail kezelést. A LiveAgent demóját és támogatási portálját is elérheti.

A LiveAgent a legtöbbet és legjobbra értékelt help desk szoftver a KKV számára 2020-ban. Csatlakozzon olyan cégekhez, mint a Huawei és a Yamaha a kiváló ügyfélszolgálat nyújtásában.

Költözés a LiveHelpNowról a LiveAgentre?

LiveAgent a legjobb help desk szoftver kis- és középvállalkozásoknak. A Huawei, a BMW, a Yamaha és az Oxfordi Egyetem is használja. Többféle lehetőséggel áll rendelkezésre, próbálja ki ingyen.

A LiveAgent egy segédpult megoldás, amely többféle platformot kapcsol egyetlen interfészre. Migráljon a CallPage-ről a LiveAgent-re és kezdje el az üzleti előnyök szerzését.

Átváltana CallPage-ről LiveAgent-re?

Az ügyfélszolgálat minősége kulcsfontosságú a brand megkülönböztetésében a piacon, és az empátia javítása kulcsfontosságú a digitális világban. Az ügyfélszolgálati osztály számos feladatot lát el, és az ügyfél elégedettsége prioritás kell legyen minden vállalkozás számára. A LiveAgent ingyenes adatmigrációval segít a LiveHelpNow szolgáltatásról történő váltásban, mely 24/7 elérhető és ingyenes próbaidővel rendelkezik. A vállalat számos ügyfélszolgálati szoftver és VoIP telefonrendszer közül választhat, hogy javítsa a vevőkkel való kapcsolatot. A LiveAgent ügyfélszolgálati megoldása testre szabható és a vásárlói ösztönzők használata segíthet a vevők megtartásában.

A Liveagent a hihetetlen összcsatorna megoldás vállalkozásához. Vegye hasznát ma 175+ funkciónak, 40+ integrációnak és a nagyszerű eszközöknek.

Customerly alternatívát keres?

A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabb élő chat widgettel a piacon és az ideális alternatíva lehet azoknak, akiknek a vásárlói támogatás az elsődleges prioritás. Három előfizetési csomagot kínálnak, amelyek minden szükséges dolgot tartalmaznak, valamint biztosítanak bármilyen támogatást a LiveAgentre való áttéréshez. A villámgyors támogatás pedig átváltoztathatja az oldal látogatóit fizető ügyfelekké válásra.

Ez az ügyfélszolgálati ellenőrző lista biztosítja, hogy ügyfelei mindig a legjobb bánásmódban részesüljenek.

Help desk ellenőrzőlista

Az ügynökök osztályok szerinti rendszere fontos az ügyfelek kérdéseinek hatékonyabb kezelése érdekében. Az ügyfélszolgálati csapatot különböző részlegekre kell szervezni, vezetővel, aki feladatokat delegál. Az ugyanazon osztályon belüli ügynökök képzettségi szintjük szerint szerveződnek, fontos az osztályok közti kommunikáció. A nyitvatartási idő meghatározása segíti az ügyfeleket abban, hogy tudják, mikor várhatnak választ, valamint csökkenti az éjszakai vagy hétvégi megkeresések számát. Ajánlott figyelmet fordítani az időzónákra és jól látható módon jelezni a nyitvatartási időt.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót