Számíthat ránk! Váltson LiveAgentre támogató csapatunk segítségével és kezdje el használni új ügyfélszolgálati szoftverét még ma! Ingyenes segítséget kínálunk a migrációban és áthozzuk adatait biztonságosan, így ön a vásárlói segítségére fókuszálhat.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb call center szoftvert ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
LiveChat
|
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A LiveChat csomagban jegykezelést kínál $19/ügynök/hó áron.
|
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
|
A LiveChat csomagban kínálja az Élő csevegést 19 dollár/ügynök/hó áron.
|
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
|
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
|
A LiveChat nem kínál Call Center szolgáltatást.
|
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál jegy csomagjában, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A LiveChat önkiszolgáló portált kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hó áron.
|
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további $39/hó/fiók áron, vagy All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
|
A LiveChat Facebook-integrációt kínál csomagban, $19/ügynök/hó áron.
|
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
|
A LiveChat nem kínál Twitter integrációt.
|
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
A LiveChat nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
A LiveChat nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
|
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A LiveChat csomagban tudásbázist kínál $19/ügynök/hó áron.
|
Ügyfélfórum
Online ügyfélfórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
|
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A LiveChat ügyfélfórumot kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hónap áron.
|
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A LiveChat automatizálást és szabályokat kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hó áron.
|
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A LiveChat csomagban kínál API funkciókat, havi 19 dollárért.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
A LiveChat nem kínál IVR funkciókat.
|
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
A LiveChat nem kínál videohívásokat.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A LiveChat korlátlan előzményeket kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hónap áron.
|
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A LiveChat korlátlan weboldalakat kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hónap áron.
|
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy + Chat csomagban, 29 dollár/ügynök/hó áron.
|
A LiveChat korlátlan csevegő gombokat kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hónap áron.
|
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A LiveChat korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál $19/ügynök/hó áron.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
A LiveChat nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
|
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A LiveChat korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hó áron.
|
Ha érdekli a LiveAgentre való adatátvitel, nyugodtan lépjen velünk kapcsolatba. Támogató csapatunk szívesen válaszol minden kérdésére és segít migrálni adatait. Eközben ön szünetet tarthat és várhat amíg mi mindent elintézünk.
A LiveAgent támogat migrációs pluginokat számos szoftverre és LiveChat migrációs plugint is kínálunk! Csak jelentkezzen be a LiveAgent fiókjába és találja meg a plugint a konfigurációban.
Emigrálja az ügynököket, adminokat, végfelhasználókat és ügyfeleit könnyedén.
Emigrálja részlegeit és jegycímkéit.
Emigrálja a jegyeket, csatolmányokat, felhasználói területeket és a jegy területeket.
Nézze meg a jutalmakat, amiket akkor kap, ha átvált LiveAgentre
0-24 támogatás ügynökeinktől. Bármikor itt vagyunk, amikor szüksége van ránk.
Hasznos eszközök, több, mint 175 funkció és több, mint 40 integráció. Mindennel rendelkezünk, amire szüksége van.
Szerezze meg a LiveAgentet ingyenesen örökre vagy válassza a három fizetős csomagunk egyikét.
Válasszon egyet a 43 különböző nyelv közül. A LiveAgent támogatja a nyelvhez alkalmazható widgeteket is.
A LiveAgent a legnépszerűbb és #1-nak minősített help desk szoftver KKV számára 2020-ban. Csatlakozzon olyan vállalatokhoz, mint a Huawei, a BMW, a Yamaha és az Oxfordi Egyetem, hogy világszínvonalú támogatást nyújtson ügyfeleinek.
Most Popular
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Ingyenesen áthozhatja adatait az alább felsorolt élő csevegési megoldások bármelyikéből. Váltson még ma. Nem fogja megbánni!
A LiveChat-ről a LiveAgentre való áttéréshez bátran forduljon ügyfélszolgálatunkhoz segítségért, vagy használjon egy ingyenes migrációs plugint.
Vállalkozása migrálhat a LiveChat-ből a LiveAgentbe olyan adatokat, mint a jegyek, rendszergazdák, ügynökök, ügyfél-információk, címkék, mellékletek és egyebek.
Customerly-ről LiveAgent-re költözik?
Az emberek több ügyfél támogató rendszert is kipróbáltak, mielőtt a LiveAgent váltak volna. Ez a rendszer nagyszerű eszköz, jó ár-érték arányú, könnyen használható és nagyszerű támogatással rendelkezik. A rendszer nagyon pontosan konfigurálható és az ügyfélszolgálat gyorsan reagál. Az emberek általában elégedettek a LiveAgent rendszerével.
Növelje az átváltási rátákat a LiveAgent-el
A LiveAgent lehetőséget biztosít az átváltási ráták növelésére az ügyfélszolgálati stratégia helyes beállításával és az élő chat beültetésével. Azok a vállalatok, amelyek az ügyfélszolgálatukra fókuszálnak, 11%-al magasabb átváltási rátát jelentettek, mint azok, akik nem erre fókuszálnak.
Szeretne váltani LiveCall-ról?
A LiveAgent teljeskörű help desk megoldásokat kínál, amelyeket könnyen integrálhat más alkalmazásokkal. Lenyűgöző ügyfélszolgálatot nyújtunk 24/7, és támogatjuk a nyelvhez tartozó alkalmazásokat. Áttérhet LiveAgentre és élvezheti a megtakarításokat és a beruházások megtérülését. Válasszon a háromféle csomagunk közül, amelyek mindegyike tartalmazza a több mint 175 funkciót és a 40 integrációt, valamint a 43 nyelvi fordítás lehetőségét.
Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel
Az ügyfeleknek fontos az információ, amit biztosítunk nekik a weboldalunkon. Ha kérdéseik vannak, segítséget tudunk nyújtani 0-24. Visszajelzést kaphatunk tőlük az ügyfélportálunkon keresztül, ami segít nekünk növelni a vásárlói kapcsolatunkat és interaktív elemeket készíteni. Állítsuk be tehát a tudásbázisunkat és legyünk jobbak az okos vásárlói kapcsolat szoftverrel még ma!
Váltás a Giorgasról a LiveAgentre
A LiveAgent a tökéletes eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz és hatékonyabb, gyorsabb támogatást nyújt. Sokan elégedettek a LiveAgent használatával, mivel segít növelni a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Az eszköz könnyen használható és több csatornán keresztül lehet integrálni az ügyfélszolgálatot. Sok elégedett ügyfél ajánlja a LiveAgent megoldást.
Migrálja adatait CallHub-ról a LiveAgent-re
A LiveAgent nyelv támogatással rendelkezik és a legjobb segédpult szoftver a Kis- és Középvállalatok számára 2020-ban. Csatlakozzon olyan társaságokhoz, mint a Huawei, BMW, Yamaha és az Oxfordi Egyetem az ügyfelek világklasszis támogatásának nyújtásában. A LiveAgent alkalmas kis és nagy vállalatok számára is. Próbálja ki ma és migrálja adatait a CallHub-ról.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk