Könnyen migrálhat a Zendeskről a LiveAgentre. Ügyfélszolgálati csapatunk készen áll, hogy segítsen Önnek bármiben, amire szüksége van, és mi ingyenesen hozzuk át az adatait!
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfél támogató alternatívát ingyenesen! Nem szükséges bankkártya.
|
Zendesk Talk
|
---|---|---|
Jegykezelés
Tartalmaz egy menedzsment eszközt, amely feldolgozza és jegyzékbe veszi az ügyfélszolgálati kérelmeket.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál jegykezelést $15/ügynök/hó áron.
|
A Zendesk Talk tervben kínál jegykezelést $72/ügynök/hó áron.
|
Élő Chat
Egy valós idejű chat widget, amelyet bármilyen weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent Jegy+Chat tervben kínál Élő Chatet $29/ügynök/hó áron.
|
A Zendesk Talk tervben kínál Élő Chatet $72/ügynök/hó áron.
|
Hívásközpont
Egy hívásközpont, amelyet bejövő és kimenő hívásra lehet használni az automatikus híváskibocsájtással.
|
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál Hívásközpontot $39/ügynök/hó áron.
|
A Zendesk Talk tervben kínál Hívásközpontot $72/ügynök/hó áron.
|
Önkiszolgálás
Egy funkció, amely lehetővé teszi, hogy építsen egy ügyfélportált, amire regisztrálhatnak ügyfelei a múltbeli jegyeik és a tudásbázishoz való hozzáférésért.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál Önkiszolgálót $15/ügynök/hó áron.
|
A Zendesk Talk tervben kínál Önkiszolgálót $121/ügynök/hó áron.
|
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál Facebook integrációt további $39/hó/fiók áron vagy az All-inclusive tervben további költségek nélkül.
|
A Zendesk Talk tervben kínál Facebook integrációt $72/ügynök/hó áron.
|
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyenesen a szoftverből válaszolják meg a Tweeteket.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál Twitter integrációt további $39/hó/fiók áron vagy az All-inclusive tervben további költségek nélkül.
|
A Zendesk Talk tervben kínál Twitter integrációt $72/ügynök/hó áron.
|
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál Instagram integrációt további $39/hó/fiók áron vagy az All-inclusive tervben további költségek nélkül.
|
A Zendesk Talk tervben kínál Instagram integrációt $72/ügynök/hó áron.
|
Viber
Egy Viber integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viber üzeneteket egyenesen a közösségia média segédpult szoftverből válaszolják meg és közvetítsék őket.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál Viber integrációt további $39/hó/fiók áron vagy az All-inclusive tervben további költségek nélkül.
|
A Zendesk Talk tervben kínál Viber integrációt $72/ügynök/hó áron.
|
Tudásbázis
Egy tudás tároló, amely kulcsfontosságú információkat tartalmaz, beleértve a problémamegoldó útmutatókat, GYIK-eket, és a hogyan cikkeket.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál tudásbázist $15/ügynök/hó áron.
|
Zendesk Talk tervben kínál tudásbázist $121/ügynök/hó áron.
|
Ügyfél Fórum
Egy online vitató tábla az ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázisában helyezkedik el.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál ügyfél fórumot $15/ügynök/hó áron.
|
A Zendesk Talk tervben kínál ügyfél fórumot $152/ügynök/hó áron.
|
Automatizáció és Szabályok
Munkafolyamatok, amelyekkel automatizálhat, hogy kiiktassa a repetitív feladatokat.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál automatizációt és szabályokat $15/ügynök/hó áron.
|
A Zendesk Talk tervben kínál automatizációt és szabályokat $72/ügynök/hó áron.
|
API
Funkció készlet, amely lehetővé teszi, hogy különböző applikációk együtt működjenek.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál API funkciókat $15/ügynök/hó áron.
|
A Zendesk Talk tervben kínál API funkciókat $72/ügynök/hó áron.
|
Interaktív Hang Válasz (IVR)
Egy technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívóknak, hogy egy telefon rendszert navigáljanak, mielőtt egy emberi operátorral beszélnének.
|
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál IVR funkciókat $39/ügynök/hó áron.
|
Zendesk Talk tervben kínál IVR funkciókat $152/ügynök/hó áron.
|
Videóhívások
Egy hívás, amely tartalmaz videó, Skype-hoz hasonló, Zoom vagy Facetime hívásokat.
|
A LiveAgent kínál videóhívásokat.
|
A Zendesk Talk nem kínál videóhívásokat.
|
Korlátlan Előzmény
A jegyek nem járnak le vagy törlődnek ki-- bármikor megtekintheti őket.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan előzményeket $15/ügynök/hó áron.
|
A Zendesk Talk otervben kínál korlátlan előzményeket $72/ügynök/hó áron.
|
Korlátlan Weboldalak
Korlátlan számú weboldallal használhatja a szoftvert.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan weboldalakat $15/ügynök/hó áron.
|
A Zendesk Talk tervben kínál korlátlan weboldalakat $72/ügynök/hó áron.
|
Korlátlan Chat Gombok
Korlátlan számú chat gombot helyezhet el a weboldalain.
|
A LiveAgent Jegy+Chat tervben kínál korlátlan chat gombokat $29/ügynök/hó áron.
|
A Zendesk Talk tervben kínál korlátlan chat gombokat $72/ügynök/hó áron.
|
Korlátlan Jegyek/Levelek
Korlátlan számú emailt és jegyeket kaphat.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan jegyeket/leveleket $15/ügynök/hó áron.
|
A Zendesk Talk tervben kínál korlátlan jegyeket/leveleket $72/ügynök/hó áron.
|
Korlátlan Hívásrögzítés
Vegyen fel minden hívást, amelyet kezdeményezett vagy kapott és játssza vissza a felvétel bármikor.
|
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál korlátlan hívásrögzítést $39/ügynök/hó áron.
|
A Zendesk Talk tervben kínál korlátlan hívásrögzítést $72/ügynök/hó áron.
|
Korlátlan 24/7 Támogatás
Az ügyfél támogatás 24/7-ben van kínálva a beküldhető kérelmek számának korlátozása nélkül.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $15/ügynök/hó áron.
|
A Zendesk Talk Ad-on-ként kínál korlátlan 24/7 támogatást.
|
Ügyfélszolgálatunk tagjai készen állnak arra, hogy bármiben segítsenek, amire szüksége van, ezért forduljon hozzánk bátran! Amíg áthozzuk az adatait, szünetet tarthat és nyugodtan várhatja, amíg használni kezdheti új LiveAgent fiókját, hogy a legjobb támogatást nyújthassa ügyfeleinek.
A Zendeskhez rendelkezésére áll egy migrációs bővítmény. Kattintson ide további információkért!
Könnyedén áthozhatja az ügynököket, az adminisztrátorokat, a végfelhasználókat és az ügyfeleket.
Hozza át a jegyeket, csatolmányokat, felhasználók és jegyek adatait.
Hozzá át az összes osztály és jegy címkéjét.
Vessen egy pillantást néhány előnyre, amelyek a LiveAgentre váltással járnak.
24/7 rendelkezésre állnak munkatársaink. Bármikor elérhetőek vagyunk, amikor szüksége van ránk.
Hasznos eszközök, több, mint 175 szolgáltatás és több, mint 40 integráció. Mindent megtalál, amire szüksége van.
Válasszon egyet a 43 különböző fordítás közül. A LiveAgent támogatja a nyelvekhez alkalmazkodó widgeteket is.
A LiveAgent a legtöbbet és legjobban értékelt segédpult szoftver a Kis- és Középvállalatok számára 2019-ben és 2020-ban. Csatlakozzon olyan társaságokhoz, mint a Huawei, BMW, Yamaha és az Oxford Egyetem, hogy világklasszis támogatást nyújthasson ügyfelei számára.
Legnépszerűbb
Migrálja adatát a bármelyik lent listázott szoftver megoldás biztosító által ingyenesen. Váltson ma. Fedezzük önt.
Közösségi média támogató szoftver
Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.
Élő chat etikett az ügyfélszolgálathoz
Kövesse az udvarias beszélgetés chat protokolljait. Fedezze fel a megfelelő élő chat kommunikációs etikettet, és ismerje meg az ügyfélszolgálat szabályait.
Váltana a Crispről a LiveAgentre?
A LiveAgent szoftver segít hatékony kommunikációban és ügyfélélmény javításában. A call center beépítése hatékonyabbá teheti az ügyfélszolgálatot. A szoftver számos kommunikációs csatornát kínál, és többnyelvű szolgáltatást biztosít. A migráció könnyen elvégezhető, és a LiveAgent a legjobbra értékelt help desk szoftverek közé tartozik.
Pure Chatről LiveAgentre költözik?
LiveAgent számos kommunikációs csatornát és funkciót kínál, beleértve a gamifikációt is, amelyek segíthetnek a vállalkozásoknak értékesítési kampányaikban és ügyfélszolgálati tevékenységükben. A vállalat további információkat is nyújt blogján, és ingyenes próbaidőt kínál a regisztrálóknak.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team