LiveAgent egy olyan alkalmazás, amely segíti az ügyfélszolgálati feladatokat, mint például a híváselosztás és ügyféljegy áthelyezése. Integrálni tudja az emailt, közösségi média és telefon kommunikációs csatornákat, és kiváló riport és szolgáltatásokat kínál, növelve a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. A LiveAgent lehetővé teszi az ügyfélszolgálatok számára a jobb, gyorsabb és pontosabb támogatást nyújtást. Az ügyfél elégedettsége, az FCR és a lemorzsolódás javítása fontos az üzleti siker szempontjából.
Az ügynökhasználat az ügynökök által be- és kimenő hívásokkal töltött idő százalékos aránya. Ez fontos mutató a kapcsolattartó központok hatékonyságának mérésében. Számos tényező befolyásolja az ügynökkihasználatot, és a cél beállításakor figyelembe kell venni ezeket. Az ügynökhasználat javítására használható eszközök közé tartozik a LiveAgent omnichannel helpdesk szoftver.
Legyen elérhető a kapcsolattartói szoftverrel.
Gamifikációval növelhető az ügyfélszolgálati dolgozók motivációja. A LiveAgent rendszere sok ügyfélszolgálati megoldást kínál, mint például a Help Desk és az Élő Chat.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk