Búcsúzzon el a lassú, másodlagos szoftverektől

Váltson a LiveAgentre és mi ingyenesen migráljuk az adatait a LeadDesk-ből.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Átköltözik a LeadDeskből a LiveAgentre?

Fontolgatja a LeadDeskről való emigrálást a LiveAgentre? Megoldjuk. A támogató csapatunk készen áll magának segíteni az adat emigrációval – ingyenesen. Lépjen velünk kapcsolatba több információért!

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

LeadDesk vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent LeadDesk
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A LeadDesk jegykezelést kínál csomagban 108 dollár/ügynök/hó áron.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
A LeadDesk az Élő csevegést csomagban 108 dollár/ügynök/hó áron kínálja.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent All-inclusive csomagban kínálja a Call Center szolgáltatást 39 dollár/ügynök/ hó áron.
A LeadDesk a Call Center szolgáltatást csomagban 108 dollár/ügynök/hó áron kínálja.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A LeadDesk nem kínál önkiszolgáló portált.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
A LeadDesk nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A LeadDesk nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A LeadDesk nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A LeadDesk nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
A LeadDesk nem kínál tudásbázist.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A LeadDesk nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A LeadDesk nem kínál automatizálást és szabályokat.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A LeadDesk csomagban API-funkciókat kínál, havi 157 dollárért.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR szolgáltatásokat kínál az All-inclusive csomagban, 39 dollár/ügynök/hó áron.
A LeadDesk IVR szolgáltatásokat kínál csomagban 108 dollár/ügynök/hó áron.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A LeadDesk nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A LeadDesk nem kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
A LeadDesk nem kínál korlátlan webhelyeket.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
A LeadDesk nem kínál korlátlan csevegő gombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
A LeadDesk nem kínál korlátlan jegyet / levelet.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál All-inclusive csomagban, 39 dollár/ügynök/hó áron.
A LeadDesk korlátlan hívásrögzítést kínál csomagban 108 dollár/ügynök/hó áron.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A LeadDesk korlátlan, 24/7 támogatást kínál csomagban108 dollár/ügynök/hó áron.
Data migration from one solution to another

Emigrálja adatait ingyenesen!

Így van, a LeadDeskről való átköltözés a LiveAgentre nem kerül semmibe. Lépjen kapcsolatba a támogató csapatunkkal, hogy megvitassuk az adat migrációját. Ezután elintézzük önnek, így hátradőlhet és relaxálhat.

Szeretné a migrációt Ön intézni?

A LiveAgent migrációs pluginokat kínál ügyfélszolgálati szoftvereknek és jelenleg dolgozunk egy LeadDesk migrációs pluginon. Maradjon velünk kapcsolatban több információért.

Migrate data to LiveAgent on your own

Milyen típusú adatot tudok emigrálni a LeadDeskről?

Emberek

Emigrálja az ügynököket, adminokat, végfelhasználókat és ügyfeleit könnyedén.

Címkék

Emigrálja részlegeit és jegycímkéit.

Jegyek

Emigrálja a jegyeket, csatolmányokat, felhasználói területeket és a jegy területeket.

Készen áll emigrálni a LeadDeskről a LiveAgentre?

Nézze meg a jutalmakat, amiket akkor kap, ha átvált LiveAgentre

Customer providing review for service on mobile phone

Kiemelkedő ügyfélszolgálat

0-24 támogatás ügynökeinktől. Bármikor itt vagyunk, amikor szüksége van ránk.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Végső ügyfélszolgálati megoldás

Hasznos eszközök, több, mint 175 funkció és több, mint 40 integráció. Mindenünk meg van amire szüksége van.

Person collecting papers into the net

Növelje a megtakarítást és az ROI-t

Szerezze meg a LiveAgent-et ingyenesen örökre vagy válassza a három fizetős tervünk egyikét.

Multilingual support in LiveAgent

Válassza ki saját nyelvét

Válasszon egyet a 43 különböző nyelv közül. A LiveAgent támogatja a nyelvi alkalmazható widgeteket is.

Az adatok migrálása a LeadDesk-ből még ma

A LiveAgent 2019-ben és 2020-ban a legtöbbet értékelt és első számú jegykezelő szoftver kis- és középvállalkozások számára. Csatlakozzon olyan vállalatokhoz, mint a Huawei, a BMW, a Yamaha és az Oxford University, hogy világszínvonalú támogatást nyújtson ügyfeleinek.

9 $ hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Kapcsolódó cikkek ehhezLeadDesk migráció
A támogatási jegyrendszer segít a csapatoknak nagy mennyiségű kérések kezelésében több csatornán keresztül és lehetővé teszi számukra, hogy gyorsan és hozzáértően válaszoljanak a kérdésekre.

Támogatási Jegyrendszer

A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a testreszabható gombok és híváskonfigurációk használatát vállalkozások számára. Az árazás különböző csomagokat kínál. Próbálja ki az összes kommunikációs csatornát.

A felelős egy személy, aki kap egy kijelölt jegyet. Az ő neve meg fog jelenni a következő alkalommal a jegy mellett, így mindenki tudni fogja, hogy ki gondoskodik erről a jegyről.

Felelős

A LiveAgent egy időt takarít meg a vállalkozások számára, kínál email kampányokat, jegykezelést, telefonrendszereket és panaszkezelést. Integrációk is rendelkezésre állnak.

A feltételek alapján több feladatot végrehajthat közvetlenül a LiveAgentben szabályok végrehajtásával, vagy harmadik féltől származó alkalmazásokban az API-n keresztül.

Cél

LiveAgent egy olyan alkalmazás, amely segíti az ügyfélszolgálati feladatokat, mint például a híváselosztás és ügyféljegy áthelyezése. Integrálni tudja az emailt, közösségi média és telefon kommunikációs csatornákat, és kiváló riport és szolgáltatásokat kínál, növelve a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. A LiveAgent lehetővé teszi az ügyfélszolgálatok számára a jobb, gyorsabb és pontosabb támogatást nyújtást. Az ügyfél elégedettsége, az FCR és a lemorzsolódás javítása fontos az üzleti siker szempontjából.

Ismerje meg, mi az ügynök felhasználás. A szakemberek egyszerű magyarázataival mélyen megértheti az ügyfélszolgálati koncepciókat.

Ügynök felhasználás

Az ügynökhasználat az ügynökök által be- és kimenő hívásokkal töltött idő százalékos aránya. Ez fontos mutató a kapcsolattartó központok hatékonyságának mérésében. Számos tényező befolyásolja az ügynökkihasználatot, és a cél beállításakor figyelembe kell venni ezeket. Az ügynökhasználat javítására használható eszközök közé tartozik a LiveAgent omnichannel helpdesk szoftver.

A magyar LiveAgent contact center szoftver lehetővé teszi az összes ügyfélkommunikációs csatorna egyszerűsítését egyetlen egységes postaládába.

Legyen elérhető a kapcsolattartói szoftverrel.

Gamifikációval növelhető az ügyfélszolgálati dolgozók motivációja. A LiveAgent rendszere sok ügyfélszolgálati megoldást kínál, mint például a Help Desk és az Élő Chat.

A Quality Unit a LiveAgent mögött álló vállalat, ahol mi gondoskodunk arról, hogy a LiveAgent a lehető legbiztonságosabb szoftver legyen. Tudjon meg még többet a LiveAgent biztonsági szolgáltatásairól.

Ügyfélszolgálat Biztonsága

A LiveAgent rendszer gamifikációval és könnyű integrációval motiválja az ügyfélszolgálati dolgozókat. További információ a weboldalon.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót