Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Búcsúzzon el a lassú, alap szoftverektől

Váltson a LiveAgentre & ingyenesen migráljuk az adatait a LiveCall-ból.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
migration animation
Migration background

Szeretne váltani LiveCall-ról?

Bennünk megbízhat! Ügyfélszolgálatunk munkatársai készen állnak, hogy segítséget nyújtsanak adatainak áthordozásában LiveCallról LiveAgentre. És mindezt ingyen! Vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és még ma hozza át adatait hozzánk.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

LiveCall vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent LiveCall
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A LiveCall nem kínál jegykezelést.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál.
A LiveCall nem kínál Élő Chat szolgáltatást.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
A LiveCall Call Center szolgáltatást kínál.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A LiveCall nem kínál önkiszolgáló portált.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
A LiveCall nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A LiveCall nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A LiveCall nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A LiveCall nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
A LiveCall tudásbázist kínál.
Ügyfélfórum
Online ügyfélfórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A LiveCall nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A LiveCall nem kínál automatizálást és szabályokat.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál.
A LiveCall nem kínál API funkciókat.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A LiveCall nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A LiveCall nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A LiveCall nem kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
A LiveCall nem kínál korlátlan webhelyeket.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
A LiveCall nem kínál korlátlan csevegő gombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
A LiveCall nem kínál korlátlan jegyet / levelet.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A LiveCall nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
A LiveCall nem kínál korlátlan, 24/7 támogatást.
Data migration from one solution to another

Ingyenes váltás LiveCall-ról

Lépjen velünk kapcsolatba emailben vagy chaten keresztül és beszélje meg kollegáinkkal a váltás menetét LiveCallról LiveAgentre. Dőljön hátra és pihenjen, amíg mi gondoskodunk az adatairól és biztonságosan átvisszük az új LiveAgent fiókjára.

Szeretné magának elvégezni a váltást LiveAgentre?

Jelenleg a LiveCall számára készült migrációs plugin fejlesztésén dolgozunk. További információk hamarosan.

Migrate data to LiveAgent on your own

Milyen adatokat tudok áthozni LiveCallról?

Customers icon

Munkatársak

Könnyen átmigrálhatja az ügynököket, az adminisztrátorokat, a végfelhasználókat és az ügyfeleket.

dollar ticket

Cimkék

Migrálja át hozzánk az összes részleget és jegycimkéket.

Email icon

Jegyek

Migrálja át hozzánk a jegyeket, a mellékleteket, a felhasználói mezőket és jegyfelületet.

Készen áll a LiveCallról a LiveAgentre való áttérésre?

Vessen egy pillantást az előnyökre, melyeket akkor kap, ha átvált LiveAgentre

Customer providing review for service on mobile phone

Lenyűgöző ügyfélszolgálat

24/7 ügyfélszolgálat. Itt vagyunk, bármikor is legyen szüksége ránk!

Ultimate omni-channel help desk software experience

Teljeskörű help desk megoldások

Hasznos alkalmazások, több mint 175 funkció és több, mint 40 integráció. Mindent megtalál, amire csak szüksége lehet.

Person collecting papers into the net

Növelje a megtakarításait és a beruházások megtérüléseit

Használja a LiveAgentet ingyenesen, vagy válasszon a háromféle csomagjaink közül kedvező áron.

Multilingual support included

Válassza ki a saját nyelvét

Válasszon egyet a 43 különböző fordítás közül. A LiveAgent támogatja a nyelvhez alkalmazkodó tartozó alkalmazásokat is.

Hozza át adatait a LiveCallról még ma

A LiveAgent a legnépszerűbb és #1-nak minősített help desk szoftver KKV számára 2019-ben és 2020-ban. Csatlakozzon olyan vállalatokhoz, mint a Huawei, a BMW, a Yamaha és az Oxfordi Egyetem, hogy világszínvonalú támogatást nyújtson ügyfeleinek.

Díjcsomag neve

All-Inclusive

Ideális minden méretű vállalkozás és nagyvállalat számára

$39 /hó

Migrálja adatait még ma a LiveCall-ról

A LiveAgent a legtöbbet és legjobbra értékelt KKV ügyfélszolgálati szoftver 2019-ben és 2020-ban. Csatlakozzon olyan vállalatokhoz, mint a Huawei, a BMW, a Yamaha és az Oxfordi Egyetem, hogy világszínvonalú támogatást nyújtson ügyfeleinek.

Díjcsomag neve

All-Inclusive

Ideális minden méretű vállalkozás és nagyvállalat számára

$39 /hó

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Hogyan lehet migrálni a LiveCallról a LiveAgentre?

A LiveCallról a LiveAgentre való áttéréshez bátran forduljon ügyfélszolgálatunkhoz segítségért, vagy használjon ingyenes migrációs plugint.

Milyen adatokat lehet áttelepíteni a LiveCallról a LiveAgentre?

Vállalkozása olyan adatokat migrálhat, mint a jegyek, rendszergazdák, ügynökök, vásárlói információk, címkék, mellékletek és egyebeket a LiveCallról a LiveAgentre.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót