Búcsúzzon el a lassú, másodlagos szoftverektől

Váltson a LiveAgentre és mi ingyenesen migráljuk az adatait a LiveHelpNow szolgáltatásból.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Költözés a LiveHelpNowról a LiveAgentre?

Fedezzük a hátát! Váltson a LiveAgentre támogatási csapatunk segítségével és kezdje el használni új help desk szoftverét még ma! Ingyenes asszisztált adatmigrációt biztosítunk és biztonságosan elvégezzük ezt Ön helyett, hogy fókuszálhasson a ügyfelei segítésére.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

LiveHelpNow vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
LiveHelpNow
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A LiveHelpNow csomagban jegykezelést kínál $21/ügynök/hó áron.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban $29/ügynök/hó áron.
A LiveHelpNow az Élő csevegést csomagban 21 dollár/ügynök/hó áron kínálja.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
A LiveHelpNow nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál Jegy csomagjában, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A LiveHelpNow önkiszolgáló portált kínál csomagban 21 dollár/ügynök/hó áron.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további $39/hó/fiók ellenében, vagy All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
A LiveHelpNow Facebook-integrációt kínál csomagban 21 dollár/ügynök/hó áron.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további 39 USD/hó/fiók ellenében, vagy az All-inclusive csomagban további díjak nélkül.
A LiveHelpNow Twitter-integrációt kínál csomagban 21 dollár/ügynök/hó áron.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A LiveHelpNow nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A LiveHelpNow nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hónap áron.
A LiveHelpNow csomagban tudásbázist kínál $21/ügynök/hó áron.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A LiveHelpNow nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A LiveHelpNow automatizálást és szabályokat kínál csomagban 21 dollár/ügynök/hó áron.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A LiveHelpNow csomagban kínál API-funkciókat, havi 21 dollárért.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A LiveHelpNow nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A LiveHelpNow nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A LiveHelpNow nem kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
A LiveHelpNow korlátlan webhelyeket kínál csomagban 36 dollár/ügynök/hó áron.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy + Chat csomagban, 29 dollár/ügynök/hó áron.
A LiveHelpNow korlátlan csevegő gombot kínál csomagban 36 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A LiveHelpNow korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál 36 USD/ügynök/hó áron.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A LiveHelpNow nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A LiveHelpNow korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban 36 dollár/ügynök/hó áron.
Data migration from one solution to another

Mindent áthozunk ingyen!

Ha érdekli Önt az adatok átvitele a LiveAgentre, akkor nyugodtan lépjen velünk kapcsolatba! A támogatási csapatunk örömmel segíteni fog megválaszolni minden felmerülő kérdést és segít az adatmigrációban is. Eközben Ön szünetet tarthat, és mindössze annyi a dolga, hogy hátradőlve nézi, ahogyan elintézünk mindent!

Szeretné a migrációt Ön intézni?

A LiveAgent támogatja a különféle szoftverek migrációs bővítményeit, és jelenleg egy LiveHelpNow migrációs pluginon dolgozunk. Tartson velünk további információkért!

Migrate data to LiveAgent on your own

Milyen típusú adatokat migrálhatok a LiveHelpNow-ból?

Emberek

Migráljon ügynököket, adminokat, végfelhasználókat és ügyfeleket könnyedén.

Címkék

Migrálja az összes osztályt és jegy címkét.

Jegyek

Migrálja az összes jegyet, mellékletet, felhasználói mezőt és jegy mezőt.

Készen áll a migrációra a LiveHelpNowból a LiveAgentre?

Tekintsen meg néhány olyan előnyt, melyben akkor részesül, ha átvált a LiveAgentre

Customer providing review for service on mobile phone

Kiemelkedő ügyfélszolgálat

24/7 támogatás ügynökeinktől. Mi mindig ott vagyunk, ha szüksége van ránk.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Teljeskörű ügyfélszolgálati megoldás

Hasznos eszközök több, mint 175 lehetőség és több, mint 40 integráció. Mindennel rendelkezünk, amire csak szüksége lehet.

Person collecting papers into the net

Növelje megtakarításait és a ROI-t

Használja örökké ingyenesen a LiveAgentet, vagy válasszon egyet a 3 díjcsomagunk közül.

Multilingual support in LiveAgent

Nyelv kiválasztása

Válasszon egyet a 43 különböző fordítás közül. A LiveAgent támogatja a nyelvekhez igazodó widgeteket is.

Migrálja adatait még ma a LiveHelpNow-ról

A LiveAgent a legtöbbet és legjobbra értékelt kis- és középvállalkozásoknak szánt help desk szoftver 2020-ban. Csatlakozzon olyan vállalatokhoz, mint a Huawei, a BMW, a Yamaha és az Oxfordi Egyetem, hogy világszínvonalú támogatást nyújtson ügyfeleinek.

9 $ hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap

Adatátvitel egy másik szoftverről?

Ingyenesen áthozhatja adatait az alább felsorolt szoftveres megoldások bármelyikéből. Váltson még ma. Nem fogja megbánni!

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Kapcsolódó cikkek ehhezLiveHelpNow migráció
Videos - Kham Pha Liveagent

Ismerje meg a LiveAgentet

A marketing summary of the text in Hungarian language.

A vállalat új terméke kiváló minőségű és versenyképes áron kapható. Az ügyfelek elégedettek és új vásárlók is vonzódnak. A marketing kampány nagyon sikeres volt, és növelte a márka ismertségét és eladásait.

Ismerje meg a LiveAgentet

A vállalat új terméke kiváló minőségű és versenyképes áron kapható. Az ügyfelek elégedettek és új vásárlók is vonzódnak. A marketing kampány nagyon sikeres volt, és növelte a márka ismertségét és eladásait.

Akademia - Elo Chat Etikett

Élő chat etikett az ügyfélszolgálathoz

Kövesse az udvarias beszélgetés chat protokolljait. Fedezze fel a megfelelő élő chat kommunikációs etikettet, és ismerje meg az ügyfélszolgálat szabályait.

A nagyszerű ügyfélszolgálat nyújtása a jobb helpdesk szoftverrel kezdődik. Ismerje meg a LiveAgent előnyeit és kezdjen hozzá használatához 5 perc alatt.

Nyújtson kiválóügyfélszolgálatot.

A LiveAgent a legjobb megoldás az online ügyfélszolgálathoz, amit sokan ajánlanak a Kayako alternatívájaként. Az ügyfélszolgálati csapatok mindig gyors és segítőkész megoldásokat nyújtanak, emellett a rendszer segít kategorizálni a jegyek jellegét és nyomon követni, hogy az ügyfeleknek mire van a leginkább szükségük. A szolgáltatás növeli a vásárlói elégedettséget és az átalakítási arányt, miközben költséghatékonynak bizonyul és magas számú támogatási kérelmet old meg.

Videos - Liveagent Elo Chat Demo

LiveAgent Élő Chat Demo

Videos - Liveagent Elo Chat Demo

Reviews - Live Chat Software Reviews - Livechat

LiveChat élő chat értékelés

Az élő csevegési igényeinek megfelelő a LiveChat? Tekintse meg áttekintésünket, és megtudja, hogyan teljesített általános tesztjeink során.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x