Ingyenes próba

LiveHelpNow alternatívát keres?

Egyszerűbb és hatékonyabb megoldást keres az ügyfélszolgálatához? A LiveAgent a megfelelő választás! Nyújtson ügyfélszolgálatot minden fontos kommunikációs csatornán keresztül egy megbízható szoftverrel. Bármiből választhat – e-mail, élő chat, közösségi média, telefonos ügyfélszolgálat és tudásbázis.

Olvasson tovább, hogy megtudja, miért érdemes a LiveAgentet választania a help desk megoldásaként.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

4 ok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Increased customer satisfaction and loyalty

Kimagasló Elégedettségi Ráta

A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.

live chat increase sales

Teljesítmény növelése

Csökkentse alkalmazottai munkaidejét, miközben több ügyfélkérdést meg tud oldani az univerzális postaládánknak köszönhetően.

Money bag and a coin

Megfizethető árak

Takarítson meg pénzt! A LiveAgent költséghatékonyabb a többi ügyfélszolgálati megoldáshoz képest.

Integrations pricing

Funkciókban gazdag

Több, mint 175 funkcióval az ügyfelek támogatása gyerekjáték.

undraw report mx0a

Kiváló LiveHelpNow alternatíva

Lépjen ügyfélszolgálatával a következő szintre. A LiveAgent a legjobb eszközöket és funkciókat kínálja, amelyek a nagyszerű ügyfélszolgálatot segítik. A megbízható jegykezelő rendszer kiválogatja az összes kommunikációt, legyen szó e-mailről, élő chat-ről, vagy akár közösségi médiáról, például az Instagramról és a Facebookról.

A LiveAgent több, mint 175 funkcióval és több, mint 40 integrációval rendelkezik a munkafolyamat megkönnyítése érdekében.

A leggyorsabb élő chat alkalmazás

Az élő chat ablak az egyik legjobb módja annak, hogy az ügyfelek kapcsolatba léphessenek Önnel. Az azonnali kommunikációról van szó itt, ezért a lehető leggyorsabbnak kell lennie.

A LiveAgent rendelkezik a piacon a leggyorsabb élő chat alkalmazással, a csevegés sebessége 2,5 másodperc alatt megjelenik. Nyújtson támogatást villámgyorsan.

undraw fast loading 0lbh
undraw Savings dwkw

Kapjon többet, fizessen kevesebbet

A nagyszerű ügyfélszolgálatnak nem kell tönkretennie a költségvetési keretét. A LiveAgent három csomagot kínál elérhető áron, melyek a legjobb eszközöket és szolgáltatásokat kínálják az ügyfélszolgálat biztosításához. Válassza ki azt a csomagot, amelyik a leginkább megfelel az Ön igényeinek.

Abban az esetben, ha valami extra dologra vágyik, vásárolhat külön funkciókat is. Tekintse meg csomagjainkat és tudjon meg többet.

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent használatára!

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

undraw winners ao2o

Készen áll a változásra?

A LiveAgent a legkelendőbb és #1-nak minősített help desk szoftver SMB számára 2020-ban. Kerüljön közelebb ügyfeleihez és szolgálja ki őket gyorsabban a LiveAgent-el.

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót