Egyszerűbb és hatékonyabb megoldást keres az ügyfélszolgálatához? A LiveAgent a megfelelő választás! Nyújtson ügyfélszolgálatot minden fontos kommunikációs csatornán keresztül egy megbízható szoftverrel. Bármiből választhat – e-mail, élő chat, közösségi média, telefonos ügyfélszolgálat és tudásbázis.
Olvasson tovább, hogy megtudja, miért érdemes a LiveAgentet választania a help desk megoldásaként.
A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.
Csökkentse alkalmazottai munkaidejét, miközben több ügyfélkérdést meg tud oldani az univerzális postaládánknak köszönhetően.
Több, mint 175 funkcióval az ügyfelek támogatása gyerekjáték.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
LiveHelpNow
|
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A LiveHelpNow jegykezelést kínál csomagban 21 dollár/ügynök/hó áron.
|
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
|
A LiveHelpNow Élő Chat szolgáltatást kínál csomagban, $21/ügynök/hó áron.
|
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
|
A LiveAgent hívásközpontot tartalmaz.
|
A LiveHelpNow nem kínál Call Center szolgáltatást.
|
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A LiveHelpNow önkiszolgáló portált kínál csomagban 21 dollár/ügynök/hó áron.
|
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál a Jegy csomagban, további 39 USD/hó/fiók ellenében, vagy All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
|
A LiveHelpNow Facebook-integrációt kínál csomagban 21 dollár/ügynök/hó áron.
|
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál a Jegy-csomagban, $39/hó/fiók ellenében, vagy az All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
|
A LiveHelpNow Twitter-integrációt kínál csomagban 21 dollár/ügynök/hó áron.
|
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
A LiveHelpNow nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
A LiveHelpNow nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
|
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hónap áron.
|
A LiveHelpNow csomagban tudásbázist kínál $21/ügynök/hó áron.
|
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
|
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
|
A LiveHelpNow nem kínál ügyfélfórumot.
|
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A LiveHelpNow automatizálást és szabályokat kínál csomagban 21 dollár/ügynök/hó áron.
|
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A LiveHelpNow csomagban kínál API-funkciókat, havi 21 dollárért.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
A LiveHelpNow nem kínál IVR funkciókat.
|
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
A LiveHelpNow nem kínál videohívásokat.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
|
A LiveHelpNow nem kínál korlátlan előzményeket.
|
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A LiveHelpNow korlátlan webhelyeket kínál csomagban 36 dollár/ügynök/hónap áron.
|
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy + Chat csomagban, 29 dollár/ügynök/hó áron.
|
A LiveHelpNow korlátlan csevegő gombokat kínál csomagban 36 dollár/ügynök/hó áron.
|
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A LiveHelpNow korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál 36 USD/ügynök/hónap áron.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
A LiveHelpNow nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
|
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A LiveHelpNow korlátlan, 24/7 támogatást kínál csomagban 36 dollár/ügynök/hó áron.
|
Lépjen ügyfélszolgálatával a következő szintre. A LiveAgent a legjobb eszközöket és funkciókat kínálja, amelyek a nagyszerű ügyfélszolgálatot segítik. A megbízható jegykezelő rendszer kiválogatja az összes kommunikációt, legyen szó e-mailről, élő chat-ről, vagy akár közösségi médiáról, például az Instagramról és a Facebookról.
A LiveAgent több, mint 175 funkcióval és több, mint 40 integrációval rendelkezik a munkafolyamat megkönnyítése érdekében.
Az élő chat ablak az egyik legjobb módja annak, hogy az ügyfelek kapcsolatba léphessenek Önnel. Az azonnali kommunikációról van szó itt, ezért a lehető leggyorsabbnak kell lennie.
A LiveAgent rendelkezik a piacon a leggyorsabb élő chat alkalmazással, a csevegés sebessége 2,5 másodperc alatt megjelenik. Nyújtson támogatást villámgyorsan.
A nagyszerű ügyfélszolgálatnak nem kell tönkretennie a költségvetési keretét. A LiveAgent három csomagot kínál elérhető áron, melyek a legjobb eszközöket és szolgáltatásokat kínálják az ügyfélszolgálat biztosításához. Válassza ki azt a csomagot, amelyik a leginkább megfelel az Ön igényeinek.
Abban az esetben, ha valami extra dologra vágyik, vásárolhat külön funkciókat is. Tekintse meg csomagjainkat és tudjon meg többet.
A LiveAgent a legkelendőbb és #1-nak minősített help desk szoftver SMB számára 2020-ban. Kerüljön közelebb ügyfeleihez és szolgálja ki őket gyorsabban a LiveAgent-el.
Kíváncsi rá, hogy hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
Freshcaller alternatívát keres?
Smartsupp és Hesk alternatívákat kínál a vállalkozásoknak, amelyek könnyen elérhetők több nyelven és támogatják a widgeteket. A LiveAgent pedig hatékony ügyfélszolgálati szoftvert nyújt, amely többnyelvű és sok integrációs lehetőséggel rendelkezik.
Collab alternatívára van szüksége?
Fejlett elemzési és jelentési funkciókat kínál a LiveAgent, hogy hatékonyabbá és eredményesebbé tegye a kapcsolattartó központ működését. A termelékenység nyomon követhető és javítható KPI-k és SLA-k segítségével.
A LiveAgent szoftver a vállalkozásoknak időt takarít meg az ügyfélszolgálat és értékesítés hatékony kezelésében. Az integrációk széles választéka mellett rengeteg funkciót kínál, mint az e-mail kampányok, jegykezelés és VoIP telefonrendszerek. A szöveg arra buzdít, hogy foglaljanak LiveAgent demót vagy iratkozzanak fel hírlevelükre.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team