LiveHelpNow alternatívát keres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb LiveHelpNow alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Egyszerűbb és hatékonyabb megoldást keres az ügyfélszolgálatához? A LiveAgent a megfelelő választás! Nyújtson ügyfélszolgálatot minden fontos kommunikációs csatornán keresztül egy megbízható szoftverrel. Bármiből választhat – e-mail, élő chat, közösségi média, telefonos ügyfélszolgálat és tudásbázis.

Olvasson tovább, hogy megtudja, miért érdemes a LiveAgentet választania a help desk megoldásaként.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

Spóroljon többet a LiveAgenttel

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Kimagasló Elégedettségi Ráta

A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.

Teljesítmény növelése

Csökkentse alkalmazottai munkaidejét, miközben több ügyfélkérdést meg tud oldani az univerzális postaládánknak köszönhetően.

Funkciókban gazdag

Több, mint 175 funkcióval az ügyfelek támogatása gyerekjáték.

LiveHelpNow vs LiveAgent ránézésre

Funkciók Liveagent LiveHelpNow
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
A LiveHelpNow jegykezelést kínál csomagban 21 dollár/ügynök/hó áron.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
A LiveHelpNow Élő Chat szolgáltatást kínál csomagban, $21/ügynök/hó áron.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent hívásközpontot tartalmaz.
A LiveHelpNow nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A LiveHelpNow önkiszolgáló portált kínál csomagban 21 dollár/ügynök/hó áron.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál a Jegy csomagban, további 39 USD/hó/fiók ellenében, vagy All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
A LiveHelpNow Facebook-integrációt kínál csomagban 21 dollár/ügynök/hó áron.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál a Jegy-csomagban, $39/hó/fiók ellenében, vagy az All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
A LiveHelpNow Twitter-integrációt kínál csomagban 21 dollár/ügynök/hó áron.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A LiveHelpNow nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A LiveHelpNow nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hónap áron.
A LiveHelpNow csomagban tudásbázist kínál $21/ügynök/hó áron.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A LiveHelpNow nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A LiveHelpNow automatizálást és szabályokat kínál csomagban 21 dollár/ügynök/hó áron.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A LiveHelpNow csomagban kínál API-funkciókat, havi 21 dollárért.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A LiveHelpNow nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A LiveHelpNow nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A LiveHelpNow nem kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
A LiveHelpNow korlátlan webhelyeket kínál csomagban 36 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy + Chat csomagban, 29 dollár/ügynök/hó áron.
A LiveHelpNow korlátlan csevegő gombokat kínál csomagban 36 dollár/ügynök/hó áron.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A LiveHelpNow korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál 36 USD/ügynök/hónap áron.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A LiveHelpNow nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A LiveHelpNow korlátlan, 24/7 támogatást kínál csomagban 36 dollár/ügynök/hó áron.
report on tablet-illustration

Kiváló LiveHelpNow alternatíva

Lépjen ügyfélszolgálatával a következő szintre. A LiveAgent a legjobb eszközöket és funkciókat kínálja, amelyek a nagyszerű ügyfélszolgálatot segítik. A megbízható jegykezelő rendszer kiválogatja az összes kommunikációt, legyen szó e-mailről, élő chat-ről, vagy akár közösségi médiáról, például az Instagramról és a Facebookról.

A LiveAgent több, mint 175 funkcióval és több, mint 40 integrációval rendelkezik a munkafolyamat megkönnyítése érdekében.

A leggyorsabb élő chat alkalmazás

Az élő chat ablak az egyik legjobb módja annak, hogy az ügyfelek kapcsolatba léphessenek Önnel. Az azonnali kommunikációról van szó itt, ezért a lehető leggyorsabbnak kell lennie.

A LiveAgent rendelkezik a piacon a leggyorsabb élő chat alkalmazással, a csevegés sebessége 2,5 másodperc alatt megjelenik. Nyújtson támogatást villámgyorsan.

Watch the website loading time
Savings illustration

Kapjon többet, fizessen kevesebbet

A nagyszerű ügyfélszolgálatnak nem kell tönkretennie a költségvetési keretét. A LiveAgent három csomagot kínál elérhető áron, melyek a legjobb eszközöket és szolgáltatásokat kínálják az ügyfélszolgálat biztosításához. Válassza ki azt a csomagot, amelyik a leginkább megfelel az Ön igényeinek.

Abban az esetben, ha valami extra dologra vágyik, vásárolhat külön funkciókat is. Tekintse meg csomagjainkat és tudjon meg többet.

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent használatára!

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

man and woman winners-illustration

Készen áll a változásra?

A LiveAgent a legkelendőbb és #1-nak minősített help desk szoftver SMB számára 2020-ban. Kerüljön közelebb ügyfeleihez és szolgálja ki őket gyorsabban a LiveAgent-el.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Mi a LiveHelpNow alternatívája?

A LiveAgent egy valós idejű ügyfélszolgálati szoftver, amellyel kapcsolatba léphet ügyfeleivel több csatornán, például közösségi médián, e-mailen, telefonon és csevegésen keresztül.

Mit kínál a LiveAgent?

A LiveAgent segíthet abban, hogy jobban reagáljon az ügyfelek igényeire, ha élő chat ablakot biztosít a webhelyén. Ez lehetővé teszi, hogy segítséget nyújtson a webhely látogatóinak, ahelyett, hogy elküldené őket egy külső webhelyre, hogy információkat találjanak.

Miért válassza a LiveAgentet?

A LiveAgent egy könnyen használható help desk szoftver, amely lehetővé teszi, hogy kapcsolatba lépjen látogatóival, és valós időben válaszoljon kérdéseikre, egy platformról.

Related Articles to LiveHelpNow alternatíva
A LiveAgent CloudApp integrációja a képernyőmegosztást egy újabb szintre emeli. Ossza meg képernyőjét azonnal és kényelmesen a LiveAgent segítségével.

CloudApp

A Quality Unit LLC LiveAgent szolgáltatást nyújt az ügyfélszolgálatok számára. A vállalat blogot tartalmaz, valamint szójegyzéket, akadémiát és webináriumokat. Az oldal bemutatja az ügyfélszolgálati szoftver, a VoIP telefonrendszerek, az önkiszolgáló szoftver, a bejövő call center szoftver, a panaszkezelési rendszer és az ügyfélportál szoftver előnyeit. A felhasználási feltételek, a biztonsági politika és az adatvédelmi irányelvek elérhetők, és lehetőség van LiveAgent fiók létrehozására is.

A Dashly alternatíváját keresi? Vessen egy pillantást a LiveAgentre, hasonlítsa össze és próbálja ki ingyenesen 14 napig, kötöttségek nélkül.

Dashly alternatívát keres?

A LiveAgent szoftver nagyszerű ügyfélszolgálati funkciókkal és integrációkkal rendelkező csomagokat kínál, amelyek megfizethető áron elérhetőek. A LiveAgent a legkelendőbb helpdesk szoftver SMB számára 2020-ban, amelyet többen választottak a ZenDesk helyett.

A LiveAgent illeszkedik igényeihez a szórakoztatóipar számára azáltal, hogy élő chat funkciókat kínál annak érdekében, hogy gyorsabb online segítséget legyen képes nyújtni.

Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára

A LiveAgent szoftver több nagyobb céggel, mint a Huawei, BMW, Yamaha, O2 és Oxfordi Egyetem dolgozik együtt. Az ügyfélszolgálati szoftver teljes mértékben testreszabható. Az alkalmazás segít az ügyfélélmény javításában és a bevétel növelésében. A LiveAgent az ügyfélszolgálatban segít, és a kormányzati szervezetek között is népszerű. Ingyenes próbaverzió áll rendelkezésre.

Ügyfeleinek szükségük van segítségre nyaralás és utazás során? Akkor a megfelelő szoftverre van szüksége. Próbálja ki a LiveAgentet 14 napig ingyenesen, kötöttségek nélkül.

Helpdesk szoftver az utazási ipar számára

Az azonnali élő chat szoftver lehetővé teszi, hogy valós időben oldják meg az ügyfelek problémáit és boldoggá tegyék őket. A LiveAgent használata könnyebbé teszi az életet és segít boldogabbá tenni az ügyfeleket. A szoftver lehetővé teszi, hogy egyszerre több érdeklődő vagy segítségre szoruló ügyfelet kezeljenek.

Lp - Dixa Alternativa

Lp - Dixa Alternativa

LiveAgent offers a ticket system for quality customer service through multiple channels, including email, calls, and social media platforms such as Facebook, Twitter, Instagram, and WhatsApp. The platform integrates social media platforms for quick and efficient customer support, while a user-friendly ticket system ensures customer satisfaction.

Jobb alternatívát keres, mint a LivePerson? Fontolja meg a LiveAgentet, a díjnyertes többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert.

Jobb LivePerson alternatívát keres?

A cikk kérdéses, hogy melyik élő chat widget a leggyorsabb és hatékonyabb a piacon. Az olvasókat egy videóra hivatkozva arra ösztönzi, hogy vizsgálják meg az élő chat funkciókat mind a vásárlói, mind az ügynök szemszögéből, és készítsenek saját összehasonlítást a LivePersonnel. Azt állítja, hogy az ő chat widgetjük lehet a jobb választás.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót