Mondjon búcsút a lassú, átlagon aluli szoftvernek

Váltson a LiveAgent-re és ingyenesen migráljuk adatát a TeamSupport-ról.

  • ✓ Nincs beállítási költség
  • ✓ 24/7 Ügyfélszolgálat
  • ✓ Nem szükséges bankkártya
  • ✓ Bármikor megszakítható
Használva
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Teamsupportról LiveAgentre váltás?

Fontolgatja az adatok migrálását a Teamsupportból az új LiveAgentre? Munkatársaink örömmel segítenek az adatok biztonságos és könnyed migrálásában. Hívjon minket, és kezdje meg az adatok átvitelét még ma!

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

TeamSupport vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfél támogató alternatívát ingyenesen! Nem szükséges bankkártya.
TeamSupport
Jegykezelés
Tartalmaz egy menedzsment eszközt, amely feldolgozza és jegyzékbe veszi az ügyfélszolgálati kérelmeket.
A LiveAgent Jegy tervben kínál jegykezelést $15/ügynök/hó áron.
A TeamSupport tervben kínál jegykezelést $50/ügynök/hó áron.
Élő Chat
Egy valós idejű chat widget, amelyet bármilyen weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Jegy+Chat tervben kínál Élő Chatet $29/ügynök/hó áron.
A TeamSupport tervben kínál Élő Chatet $50/ügynök/hó áron.
Hívásközpont
Egy hívásközpont, amelyet bejövő és kimenő hívásra lehet használni az automatikus híváskibocsájtással.
A LiveAgent kínál Hívásközpontot.
A TeamSupport nem kínál Hívásközpontot.
Önkiszolgálás
Egy funkció, amely lehetővé teszi, hogy építsen egy ügyfélportált, amire regisztrálhatnak ügyfelei a múltbeli jegyeik és a tudásbázishoz való hozzáférésért.
A LiveAgent Jegy tervben kínál Önkiszolgálót $15/ügynök/hó áron.
A TeamSupport tervben kínál Önkiszolgálót $50/ügynök/hó áron.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent Jegy tervben kínál Facebook integrációt további $39/hó/fiók áron vagy az All-inclusive tervben további költségek nélkül.
A TeamSupport tervben kínál Facebook integrációt további $50/ügynök/hó áron.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyenesen a szoftverből válaszolják meg a Tweeteket.
A LiveAgent Jegy tervben kínál Twitter integrációt további $39/hó/fiók áron vagy az All-inclusive tervben további költségek nélkül.
A TeamSupport tervben kínál Twitter integrációt $50/ügynök/hó áron.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Instagram integrációt.
A TeamSupport nem kínál Instagram integrációt.
Viber
Egy Viber integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viber üzeneteket egyenesen a közösségia média segédpult szoftverből válaszolják meg és közvetítsék őket.
A LiveAgent kínál Viber integrációt.
A TeamSupport nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Egy tudás tároló, amely kulcsfontosságú információkat tartalmaz, beleértve a problémamegoldó útmutatókat, GYIK-eket, és a hogyan cikkeket.
A LiveAgent Jegy tervben kínál tudásbázist $15/ügynök/hó áron.
A TeamSupport tervben kínál tudásbázist $50/ügynök/hó áron..
Ügyfél Fórum
Egy online vitató tábla az ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázisában helyezkedik el.
A LiveAgent Jegy tervben kínál ügyfél fórumot $15/ügynök/hó áron.
A TeamSupport tervben kínál ügyfél fórumot $50/ügynök/hó áron.
Automatizáció és Szabályok
Munkafolyamatok, amelyekkel automatizálhat, hogy kiiktassa a repetitív feladatokat.
A LiveAgent Jegy tervben kínál automatizációt és szabályokat $15/ügynök/hó áron.
A TeamSupport tervben kínál automatizációt és szabályokat $50/ügynök/hó áron.
API
Funkció készlet, amely lehetővé teszi, hogy különböző applikációk együtt működjenek.
A LiveAgent Jegy tervben kínál API funkciókat $15/ügynök/hó áron.
A TeamSupport tervben kínál API funkciókat $50/ügynök/hó áron.
Interaktív Hang Válasz (IVR)
Egy technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívóknak, hogy egy telefon rendszert navigáljanak, mielőtt egy emberi operátorral beszélnének.
A LiveAgent kínál IVR funkciókat.
A TeamSupport nem kínál IVR funkciókat.
Videóhívások
Egy hívás, amely tartalmaz videó, Skype-hoz hasonló, Zoom vagy Facetime hívásokat.
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál videóhívásokat $39/ügynök/hó áron.
A TeamSupport tervben kínál videóhívásokat $69/ügynök/hó áron.
Korlátlan Előzmény
A jegyek nem járnak le vagy törlődnek ki-- bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan előzményeket $15/ügynök/hó áron.
A TeamSupport tervben kínál korlátlan előzményeket $50/ügynök/hó áron.
Korlátlan Weboldalak
Korlátlan számú weboldallal használhatja a szoftvert.
A LiveAgent kínál korlátlan weboldalakat.
A TeamSupport nem kínál korlátlan weboldalakat.
Korlátlan Chat Gombok
Korlátlan számú chat gombot helyezhet el a weboldalain.
A LiveAgent Jegy+Chat tervben kínál korlátlan chat gombokat $29/ügynök/hó áron.
A TeamSupport tervben kínál korlátlan chat gombokat $50/ügynök/hó áron.
Korlátlan Jegyek/Levelek
Korlátlan számú emailt és jegyeket kaphat.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan jegyeket/leveleket $15/ügynök/hó áron.
A TeamSupport tervben kínál korlátlan jegyeket/leveleket $50/ügynök/hó áron.
Korlátlan Hívásrögzítés
Vegyen fel minden hívást, amelyet kezdeményezett vagy kapott és játssza vissza a felvétel bármikor.
A LiveAgent kínál korlátlan hívásrögzítést.
A TeamSupport nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 Támogatás
Az ügyfél támogatás 24/7-ben van kínálva a beküldhető kérelmek számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $15/ügynök/hó áron.
A TeamSupport tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $50/ügynök/hó áron.
server - illustration

Az adatok áthelyezését bízza ránk!

Keressen fel minket, és engedje meg, hogy segítsünk. Munkatársaink megválaszolják az adatáttelepítéssel kapcsolatos bármely kérdését, és segítenek áthelyezni mindent, amire szüksége van az új LiveAgent fiókjában. Dőljön hátra és pihenjen, amíg mi mindent elintézünk.

Szeretné a migrációt Ön intézni?

Munkatársaink már dolgoznak egy migrációs bővítményén a TeamSupport-hoz. Maradjon kapcsolatban további információkért!

monitor plug in - illustration

Milyen adatokat hozhatok át a Teamsupportból?

Emberek

Könnyedén áthozhatja az ügynököket, az adminisztrátorokat, a végfelhasználókat és az ügyfeleket.

Jegyek

Hozza át a jegyeket, csatolmányokat, felhasználók és jegyek adatait.

Címkék

Hozzá át az összes osztály és jegy címkéjét.

Készen áll, hogy Teamsupportról LiveAgentre váltson?

Vessen egy pillantást néhány előnyre, amelyek a LiveAgentre váltással járnak.

Ügyfelek kiemelkedő támogatása

24/7 rendelkezésre állnak munkatársaink. Bármikor elérhetőek vagyunk, amikor szüksége van ránk.

Teljeskörű help desk megoldások

Hasznos eszközök több, mint 175 szolgáltatás és több, mint 40 integráció. Mindent megtalál, amire szüksége van.

Válassza ki a saját nyelvét

Válasszon egyet a 43 különböző fordítás közül. A LiveAgent támogatja a nyelvekhez alkalmazkodó widgeteket is.

Migrálja adatát a Teamsupport-ról ma

A LiveAgent a legtöbbet és legjobban értékelt segédpult szoftver a Kis- és Középvállalatok számára 2019-ben és 2020-ban. Csatlakozzon olyan társaságokhoz, mint a Huawei, BMW, Yamaha és az Oxford Egyetem, hogy világklasszis támogatást nyújthasson ügyfelei számára.

9 $ hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap

Migrálás valami másról?

Migrálja adatát a bármelyik lent listázott szoftver megoldás biztosító által ingyenesen. Váltson ma. Fedezzük önt.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Kapcsolódó cikkek ehhezTeamsupport migráció
A LiveAgent segíti javítani az ügyfélszolgálatot a különféle vállalkozásokban. Nézze meg a FrëschKëscht ügyfélsiker történetét, és döntsön maga.

FrëschKëscht

FrëschKëscht is a local and seasonal food delivery service that started as a school project and has now become a successful business. The company began using LiveAgent as their help desk application and has seen improvements in their internal organization and customer service. The employees enjoy using LiveAgent and find it to be an easy to learn and useful tool. The company has seen an increase in sales due to their improved customer service.

A szövegben a következő témákról van szó: Ladislav Szocs, értékesítés, LiveAgent és sütik használata a weboldalon. Az üzenet küldésre kerül az e-mail címre a LiveAgent fiókhoz való bejelentkezési adatokkal. Engedélyezni lehet a sütik telepítését a weboldalon.

Csapatunk

A szövegben a következő témákról van szó: Ladislav Szocs, értékesítés, LiveAgent és sütik használata a weboldalon. Az üzenet küldésre kerül az e-mail címre a LiveAgent fiókhoz való bejelentkezési adatokkal. Engedélyezni lehet a sütik telepítését a weboldalon.

Leváltaná a Gorgiast? Váltson ingyen a LiveAgentre! Átköltöztetjük az összes tagot, címkét, jegyet és egyebeket ingyen.

Váltás a Giorgasról a LiveAgentre

A LiveAgent kiváló ügyfélszolgálatot nyújt, növeli a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Rengeteg támogatott nyelv és teljes funkciós ügyfélszolgálati szoftver áll rendelkezésre. Kiváló eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

A Liveagent csapatvezetője olyan személy, aki egy csapatért felel. Az ügyfélszolgálatban a csapatvezetők általában 5-10 ügynökből álló csapatokat vezetnek.

Csapatvezető

A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver vállalati megoldásokat kínál, mint pl. VoIP telefonrendszerek, panaszkezelési rendszer, bejövő call center szoftver stb. Ha szeretné lehetőségeit kipróbálni, kérem jelentkezzen demóra vagy iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy friss információt kaphasson az újdonságainkról, frissítéseinkről, márkáinkról. Továbbá feltétlenül vegye figyelembe adatvédelmi irányelvünket és használati feltételeinket az oldaltérképünkön keresztül!

Milyen embernek kell lennie ahhoz, hogy ügyfélszolgálaton dolgozzon? Milyen képességekkel kell rendelkeznie? Használja ezt az ügyfélszolgálati készségek ellenőrzőlistáját, hogy megbizonyosodjon arról, hogy alkalmas-e erre a munkára.

Ügyfélszolgálati készségek ellenőrzőlista

Pozitív nyelvezet segítségével pozitív élményt hozhatunk létre a vásárlók számára. A problémamegoldó képesség pedig segít a vevők problémáinak gyors és hatékony megoldásában. A pozitív hozzáállás pedig nemcsak kiváló szolgáltatást, hanem elégedettséget és boldogságot is eredményezhet a munkavállalók számára.

Készítsen válságkommunikációs tervet a katasztrófa bekövetkezte előtt. Használjon válságkommunikációs terv ellenőrzőlistát a hatékony kommunikáció érdekében még a nehéz időkben is.

Válságkommunikáció terv ellenőrzőlista

A GYIK (gyakran ismételt kérdések) segít megválaszolni az érdekelt felek gyakori kérdéseit, és fontos az információk egyesítése és időtakarékos válaszadás érdekében. A kulcsüzenetek sablonjainak létrehozásához szövegszerkesztő és kutatási eszközöket ajánlott használni. Az alkalmazottakkal kommunikálóknak a vállalati vészhelyzetekre vonatkozó kérdéseket kell feltenniük, míg az ügyfelekkel kommunikálóknak a válság hatását kell tisztázniuk. Overall, a GYIK választ ad a leggyakrabban előforduló kérdésekre.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x