Szeretné lecserélni a Birdseedet a LiveAgentre? Engedje meg, hogy segítsünk. Ingyenes adatmigrációt biztosítunk. Hívjon fel minket és kezdje meg az adatmigrációt még ma!
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Migráljon jegyeket, mellékleteket, felhasználói mezőket és jegy mezőket.
Migrálja összes osztályát és jegycímkéit.
Migrálja az összes beérkezett visszajelzést az ügyfélportálról.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
Birdseed
|
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál.
|
A Birdseed nem kínál jegykezelést.
|
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent Élő Chatet kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/felhasználó/hó áron.
|
A Birdseed élő csevegést kínál csomagban havi 39 dollárért.
|
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
|
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
|
A Birdseed nem kínál Call Center szolgáltatást.
|
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál a jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
|
A Birdseed önkiszolgáló portált kínál csomagban 39 USD/hó áron.
|
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál.
|
A Birdseed nem kínál Facebook integrációt.
|
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
|
A Birdseed nem kínál Twitter integrációt.
|
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
A Birdseed nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
A Birdseed nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
|
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 USD/ügynök/hónap áron.
|
A Birdseed havi 39 dollárért tudásbázist kínál csomagban.
|
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
|
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
|
A Birdseed nem kínál ügyfélfórumot.
|
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
|
A Birdseed nem kínál automatizálást és szabályokat.
|
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál.
|
A Birdseed nem kínál API funkciókat.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
A Birdseed nem kínál IVR funkciókat.
|
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
|
A LiveAgent all inclusive csomagban videohívásokat kínál 39 USD/ügynök/hó áron.
|
A Birdseed videohívásokat ad csomagban havi 99 dollárért.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Birdseed korlátlan előzményeket kínál csomagban havi 39 dollárért.
|
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan webhelyeket kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
|
A Birdseed korlátlan webhelyeket kínál csomagban havi 39 dollárért.
|
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
|
A Birdseed nem kínál korlátlan csevegő gombokat.
|
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
|
A Birdseed nem kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
A Birdseed nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
|
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
|
A Birdseed nem kínál korlátlan 24/7 támogatást.
|
Lépjen velünk kapcsolatba élő chat vagy email segítségével a support@liveagent.com címen és még több információt és támogatást tudunk nyújtani Önnek az adatmigrációhoz. Ön pihenhet és relaxálhat, miközben mi gondoskodunk az adatátvitelről az új LiveAgent fiókjába.
A LiveAgent migrációs pluginokat biztosít ügyfélszolgálati szoftverekhez és jelenleg dolgozunk a Birdseed migrációs pluginon. Kövessen minket további információkért.
Tekintsen meg néhány előnyt, melyben akkor részesülhet, ha átvált a LiveAgentre
Válasszon egyet a 43 különböző fordításból. A LiveAgent támogatja a nyelvekhez alkalmazkodó widgeteket is.
A LiveAgent 2019-ben és 2020-ban a legtöbbet értékelt és első számú jegykezelő szoftver kis- és középvállalkozások számára. Csatlakozzon olyan vállalatokhoz, mint a Huawei, a BMW, a Yamaha és az Oxford University, hogy világszínvonalú támogatást nyújtson ügyfeleinek.
Most Popular
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Ingyenesen áthozhatja adatait az alább felsorolt szoftveres megoldások bármelyikéből. Váltson még ma. Nem fogja megbánni!
Ha át szeretne váltani a Birdseedről a LiveAgentre, kérjük, forduljon ügynökeinkhez segítségért. Ugyanakkor egyedül is megteheti a LiveAgent migrációs beépülő modulján keresztül.
A LiveAgent egy komplex ügyfélszolgálati szoftver, amelynek olyan előnyei vannak, mint például a megnövekedett ügyfélmegtartás, bevétel, jobb ügyfélélmény és alacsonyabb ügyfélszolgálati költségek.
Könnyen migrálhatja az adatokat, például az ügyféladatokat, a jegyeket, az osztályokat és egyebeket.
Az Aircallról a LiveAgentre váltana?
A LiveAgent támogatja a nyelvi alkalmazásokat és 43 különböző fordítási lehetőséget kínál. Az Aircall-ból az adatok ma is könnyen migrálhatók a LiveAgent-be, amely a kis- és középvállalkozások számára a legtöbbet értékelt jegykezelő szoftver, amely világszínvonalú támogatást nyújt az ügyfeleknek. Csak $39/hó és alkalmas kisvállalkozásokhoz, ügynökségekhez és nagyvállalatokhoz is.
Átköltözik a LeadDeskből a LiveAgentre?
A LiveAgent szoftver világszínvonalú támogatást nyújt kis- és középvállalkozások számára. A vállalat különböző csomagokat kínál, mint például az ingyenes 7 napos jegytörténet, kis- és nagyvállalkozások számára. Az adatok migrálása a LeadDesk-ből még ma elvégezhető. A LiveAgent vállalat olyan nagy vállalatokkal dolgozik együtt, mint a BMW, a Huawei, a Yamaha és az Oxford University.
A LiveAgent egy jegykezelő szoftver, amely 43 nyelven elérhető és támogatja a nyelvhez alkalmazkodó widgeteket. Több lehetőség közül választhat, hogy melyik csomag felel meg leginkább az üzleti igényeinek. A LiveAgent világszínvonalú támogatást nyújt ügyfeleinek, olyan cégekkel együtt dolgozik, mint a Huawei, a BMW, a Yamaha és az Oxford University. Próbálja ki ingyen!
A LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz, mivel felgyorsítja és javítja az ügynökeink által nyújtott támogatást. Használata átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, és az ügyfélszolgálatunkat tökéletesíti. Professzionális ügyfél megközelítést biztosít, és messze a legjobb live chat megoldás.
Költözés a LiveHelpNowról a LiveAgentre?
LiveAgent a legjobb help desk szoftver kis- és középvállalkozásoknak. A Huawei, a BMW, a Yamaha és az Oxfordi Egyetem is használja. Többféle lehetőséggel áll rendelkezésre, próbálja ki ingyen.
A LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz és felgyorsította ügyfelekkel folytatott kommunikációt, ami lehetővé tette velük való csevegést és jobb, gyorsabb, és pontosabb támogatást nyújt a képzett ügynököknek. A LiveAgent segíti a jegyek kategorizálását és statisztikailag nyomon követheti, hogy mit igényelnek leginkább a vásárlók. A LiveAgent egy jobb megoldás, mint az alternatívák, kiváló választás az ügyfélszolgálatoknak, amely növeli a vásárlói elégedettséget és az értékesítést.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk