Szeretné lecserélni a Birdseedet a LiveAgentre? Engedje meg, hogy segítsünk. Ingyenes adatmigrációt biztosítunk. Hívjon fel minket és kezdje meg az adatmigrációt még ma!
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Migráljon jegyeket, mellékleteket, felhasználói mezőket és jegy mezőket.
Migrálja összes osztályát és jegycímkéit.
Migrálja az összes beérkezett visszajelzést az ügyfélportálról.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
Birdseed
|
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál.
|
A Birdseed nem kínál jegykezelést.
|
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent Élő Chatet kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/felhasználó/hó áron.
|
A Birdseed élő csevegést kínál csomagban havi 39 dollárért.
|
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
|
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
|
A Birdseed nem kínál Call Center szolgáltatást.
|
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál a jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
|
A Birdseed önkiszolgáló portált kínál csomagban 39 USD/hó áron.
|
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál.
|
A Birdseed nem kínál Facebook integrációt.
|
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
|
A Birdseed nem kínál Twitter integrációt.
|
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
A Birdseed nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
A Birdseed nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
|
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 USD/ügynök/hónap áron.
|
A Birdseed havi 39 dollárért tudásbázist kínál csomagban.
|
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
|
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
|
A Birdseed nem kínál ügyfélfórumot.
|
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
|
A Birdseed nem kínál automatizálást és szabályokat.
|
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál.
|
A Birdseed nem kínál API funkciókat.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
A Birdseed nem kínál IVR funkciókat.
|
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
|
A LiveAgent all inclusive csomagban videohívásokat kínál 39 USD/ügynök/hó áron.
|
A Birdseed videohívásokat ad csomagban havi 99 dollárért.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Birdseed korlátlan előzményeket kínál csomagban havi 39 dollárért.
|
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan webhelyeket kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
|
A Birdseed korlátlan webhelyeket kínál csomagban havi 39 dollárért.
|
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
|
A Birdseed nem kínál korlátlan csevegő gombokat.
|
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
|
A Birdseed nem kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
A Birdseed nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
|
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
|
A Birdseed nem kínál korlátlan 24/7 támogatást.
|
Lépjen velünk kapcsolatba élő chat vagy email segítségével a support@liveagent.com címen és még több információt és támogatást tudunk nyújtani Önnek az adatmigrációhoz. Ön pihenhet és relaxálhat, miközben mi gondoskodunk az adatátvitelről az új LiveAgent fiókjába.
A LiveAgent migrációs pluginokat biztosít ügyfélszolgálati szoftverekhez és jelenleg dolgozunk a Birdseed migrációs pluginon. Kövessen minket további információkért.
Tekintsen meg néhány előnyt, melyben akkor részesülhet, ha átvált a LiveAgentre
Válasszon egyet a 43 különböző fordításból. A LiveAgent támogatja a nyelvekhez alkalmazkodó widgeteket is.
A LiveAgent 2019-ben és 2020-ban a legtöbbet értékelt és első számú jegykezelő szoftver kis- és középvállalkozások számára. Csatlakozzon olyan vállalatokhoz, mint a Huawei, a BMW, a Yamaha és az Oxford University, hogy világszínvonalú támogatást nyújtson ügyfeleinek.
Legnépszerűbb
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Ingyenesen áthozhatja adatait az alább felsorolt szoftveres megoldások bármelyikéből. Váltson még ma. Nem fogja megbánni!
A Quality Unit LLC weboldalán felhívják a figyelmet a sütik elfogadására és lehetőséget biztosítanak a LiveAgent alkalmazás megvásárlására. Az alkalmazás előnyei és a vállalkozás elérhetőségei is megtalálhatóak a weboldalon, valamint a látogatók chat formán keresztül is kapcsolatba léphetnek a vállalkozással. A ProjectManager.com integrációja segíti az ügynökök és részlegek kezelését, az új feladatok létrehozását és a kollégákkal való együttműködést. A LiveAgent támogatási portálján további források állnak rendelkezésre a felhasználók számára.
Útmutató az incidensre adott válaszhoz vállalkozások számára
Videos - Utmutato Az Incidensre Adott Valaszhoz Vallalkozasok Szamara
A visszajelzés-kisalkalmazás egy olyan eszköz, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy visszajelzést adjanak tapasztalataikról, például egy felmérés vagy egy egyszerű űrlap formájában. Ez segít az ügyfeleknek megoldani a felmerülő problémákat, miközben a vállalat számára információt nyújt, hogy hogyan javíthatja a weboldalát.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk