Mondjon búcsút a lassú, átlagon aluli szoftvernek

Váltson a LiveAgent-re és ingyenesen migráljuk adatát a Customerly-ről.

  • ✓ Nincs beállítási költség
  • ✓ 24/7 Ügyfélszolgálat
  • ✓ Nem szükséges bankkártya
  • ✓ Bármikor megszakítható
Használva
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Customerly-ről LiveAgent-re költözik?

Hagyja, hogy emigráljuk az adatait! A támogató specialistáink szívesen segítenek emigrálni adatait a Customerly-ről a LiveAgent-re ingyenesen.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Customerly vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfél támogató alternatívát ingyenesen! Nem szükséges bankkártya.
Customerly
Jegykezelés
Tartalmaz egy menedzsment eszközt, amely feldolgozza és jegyzékbe veszi az ügyfélszolgálati kérelmeket.
A LiveAgent Jegy tervben kínál jegykezelést $15/ügynök/hó áron.
A Customerly tervben kínál jegykezelést $29/hó áron.
Élő Chat
Egy valós idejű chat widget, amelyet bármilyen weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Jegy+Chat tervben kínál Élő Chatet $29/ügynök/hó áron.
A Customerly tervben kínál Élő Chatet $29/hó áron.
Hívásközpont
Egy hívásközpont, amelyet bejövő és kimenő hívásra lehet használni az automatikus híváskibocsájtással.
A LiveAgent kínál Hívásközpontot.
A Customerly nem kínál Hívásközpontot.
Önkiszolgálás
Egy funkció, amely lehetővé teszi, hogy építsen egy ügyfélportált, amire regisztrálhatnak ügyfelei a múltbeli jegyeik és a tudásbázishoz való hozzáférésért.
A LiveAgent Jegy tervben kínál Önkiszolgáló portált $15/ügynök/hó áron.
A Customerly tervben kínál Önkiszolgáló portált $29/hó áron.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Facebook integrációt.
A Customerly nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyenesen a szoftverből válaszolják meg a Tweeteket.
A LiveAgent kínál Twitter integrációt.
A Customerly nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Instagram integrációt.
A Customerly nem kínál Instagram integrációt.
Viber
Egy Viber integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viber üzeneteket egyenesen a közösségia média segédpult szoftverből válaszolják meg és közvetítsék őket.
A LiveAgent kínál Viber integrációt.
A Customerly nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Egy tudás tároló, amely kulcsfontosságú információkat tartalmaz, beleértve a problémamegoldó útmutatókat, GYIK-eket, és a hogyan cikkeket.
A LiveAgent Jegy tervben kínál tudásbázist $15/ügynök/hó áron.
A Customerly tervben kínál tudásbázist $29/hó áron.
Ügyfél Fórum
Egy online vitató tábla az ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázisában helyezkedik el.
A LiveAgent Jegy tervben kínál ügyfél fórumot $15/ügynök/hó áron.
A Customerly tervben kínál ügyfél fórumot $29/hó áron.
Automatizáció és Szabályok
Munkafolyamatok, amelyekkel automatizálhat, hogy kiiktassa a repetitív feladatokat.
A LiveAgent Jegy tervben kínál automatizációt és szabályokat $15/ügynök/hó áron.
A Customerly tervben kínál automatizációt és szabályokat $87/hó áron.
API
Funkció készlet, amely lehetővé teszi, hogy különböző applikációk együtt működjenek.
A LiveAgent kínál API funkciókat.
A Customerly nem kínál API funkciókat.
Interaktív Hang Válasz (IVR)
Egy technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívóknak, hogy egy telefon rendszert navigáljanak, mielőtt egy emberi operátorral beszélnének.
A LiveAgent kínál IVR funkciókat.
A Customerly nem kínál IVR funkciókat.
Videóhívások
Egy hívás, amely tartalmaz videó, Skype-hoz hasonló, Zoom vagy Facetime hívásokat.
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál videóhívásokat $39/ügynök/hó áron.
A Customerly tervben kínál videóhívásokat $87/hó áron.
Korlátlan Előzmény
A jegyek nem járnak le vagy törlődnek ki-- bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan előzményeket $15/ügynök/hó áron.
A Customerly tervben kínál korlátlan előzményeket $87/hó áron.
Korlátlan Weboldalak
Korlátlan számú weboldallal használhatja a szoftvert.
A LiveAgent kínál korlátlan weboldalakat.
A Customerly nem kínál korlátlan weboldalakat.
Korlátlan Chat Gombok
Korlátlan számú chat gombot helyezhet el a weboldalain.
A LiveAgent Jegy+Chat tervben kínál korlátlan chat gombokat $29/ügynök/hó áron.
A Customerly tervben kínál korlátlan chat gombokat $87/hó áron.
Korlátlan Jegyek/Levelek
Korlátlan számú emailt és jegyeket kaphat.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan jegyeket/leveleket $15/ügynök/hó áron.
A Customerly tervben kínál korlátlan jegyeket/leveleket $87/hó áron.
Korlátlan Hívásrögzítés
Vegyen fel minden hívást, amelyet kezdeményezett vagy kapott és játssza vissza a felvétel bármikor.
A LiveAgent kínál korlátlan hívásrögzítést.
A Customerly nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 Támogatás
Az ügyfél támogatás 24/7-ben van kínálva a beküldhető kérelmek számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $15/ügynök/hó áron.
A Customerly tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $29/hó áron.
Data migration from one solution to another

Ingyenes adatátvitel!

Nyugodtan lépjen kapcsolatba támogató specialistáinkkal és beszélje meg velük az adat migrációt! Elintézzük adatait ingyenesen. Eközben ön hátradőlhet és relaxálhat amíg készen nem áll használni új LiveAgent fiókját.

Szeretné a migrációt ön intézni?

A LiveAgent migrációs pluginokat ajánl és jelenleg dolgozunk egy Customerly migrációs pluginon. Maradjon velünk kapcsolatba több információért.

Migrate data to LiveAgent on your own

Milyen típusú adatot tud emigrálni a Customerly-ről?

Emberek

Emigrálja az ügynököket, adminokat, végfelhasználókat és ügyfeleit könnyedén.

Címkék

Emigrálja részlegeit és jegycímkéit.

Jegyek

Emigrálja a jegyeket, csatolmányokat, felhasználói területeket és a jegy területeket.

Készen áll emigrálni a Customerly-ről a LiveAgent-re?

Nézze meg a jutalmakat, amiket akkor kap, ha átvált LiveAgent-re

Customer providing review for service on mobile phone

Kiemelkedő ügyfélszolgálat

0-24 támogatás ügynökeinktől. Bármikor itt vagyunk, amikor szüksége van ránk.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Teljeskörű ügyfélszolgálati megoldás

Hasznos eszközök, több, mint 175 funkció és több, mint 40 integráció. Mindenünk megvan amire szüksége van.

Person collecting papers into the net

Növelje a megtakarításokat és a ROI-t

Szerezze meg a LiveAgent-et ingyenesen örökre vagy válassza a három fizetős tervünk egyikét.

Multilingual support in LiveAgent

Nyelv kiválasztása

Válasszon egyet a 43 különböző nyelv közül. A LiveAgent támogatja a nyelvi alkalmazható widgeteket is.

Indokok, ami miatt a vállalatok LiveAgent-re váltottak

Migrálja adatát a Customerly-ről ma

A LiveAgent a legtöbbet és legjobban értékelt segédpult szoftver a Kis- és Középvállalatok számára 2020-ban. Csatlakozzon olyan társaságokhoz, mint a Huawei, BMW, Yamaha és az Oxfordi Egyetem, hogy világklasszis támogatást biztosíthasson ügyfelei számára.

9 $ hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap

Egy másik alternatívából migrál?

Migrálja adatát a bármelyik lent listázott segédpult megoldás biztosítók által ingyenesen. Tegye meg ma a váltást. Fedezzük önt.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Kapcsolódó cikkek ehhezCustomerly migráció
Nézze meg hogy teljesít az ügyfélszolgálati részlege és hogyan értékelik a vevők azokat, akik kapcsolatba léptek velük! Fedezze fel a legújabb trendeket!

Ügynökbesorolási áttekintés

The article discusses the importance of agent performance reviews, using LiveAgent's "Ranking" feature to evaluate customer support interactions and identify negative trends. The platform offers reports on reward and reprimand for agents, which can be exported as CSV files. Additionally, tag reports can be generated to analyze common support queries. The article emphasizes the need to avoid poor customer service by allowing customers to rate and evaluate the performance of support agents. Overall, LiveAgent's functionality can help identify agents who require support to meet expectations and those who excel at their jobs.

A LiveAgent segíti javítani az ügyfélszolgálatot a különféle vállalkozásokban. Nézze meg a FrëschKëscht ügyfélsiker történetét, és döntsön maga.

FrëschKëscht

FrëschKëscht is a local and seasonal food delivery service that started as a school project and has now become a successful business. The company began using LiveAgent as their help desk application and has seen improvements in their internal organization and customer service. The employees enjoy using LiveAgent and find it to be an easy to learn and useful tool. The company has seen an increase in sales due to their improved customer service.

A Liveagent 2019 legtöbbet-, és legmagasabbra értékelt ügyfélszolgálati szoftvere a kis-, és középvállalkozások körében. A nagyvállalkozások gyakran növelik a beruházások megtérülését a Liveagent általi valós idejű gépelési nézet funkcióval.

Ügyfélszolgálati szoftver nagyvállalatoknak

Engedélyezze a támogatási ügynökök számára proaktív csevegési meghívásokkal az ügyfelek elérését több eszközön. Üzleti ügyletek globálisan, kívánt nyelven. Támogatás szoftverek összehasonlítása, extra funkciók, és az azonnali üzenetküldő szolgáltatás. Hogyan profitál nagyvállalat a LiveAgent bevezetéséből? Vijjon el a LiveAgent Demóra!

A LiveAgent kiválóan egyesíti a live chat-et, jegykezelést és automatizációt. Fejlessze marketing szolgáltatását a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverével.

Jobbítaná marketinges hírnevét?

A pozitív első benyomás online nagyban hozzájárulhat a marketinges és eladási sikerekhez. Az ügyfélszolgálati rendszer bevezetése fontolóra vehető. A LiveAgent szoftver segít a nyelvi különbségek leküzdésében és az ügyfélszolgálat hatékonyságának növelésében. A mobilalkalmazás segítségével útközben is kapcsolatban maradhat kollegáival.

Az új ügyfél beléptetése különös figyelmet igényel. Gondoskodjon arról, hogy semmiről ne maradjon le, használja ingyenes új kliens-beléptetési ellenőrzőlistánkat.

Új ügyfél beléptetési ellenőrzőlista

A cikk bemutatja, hogy hogyan lehet hatékony és időtakarékos közösségi média ügyfélszolgálatot kialakítani előre meghatározott válaszok és sablonok segítségével. A Lojalitás Programok hosszú távon segíthetnek az ügyfelek megtartásában és költekezésük növelésében, míg az Értékelés és Javaslat Tábla segítségével az üzleti tevékenység fókuszát az ügyfélrendelkezésre állítva lehet javítani. Ezenkívül az ügyfélszolgálat szerepét az ügyfél élményben is bemutatják, míg a pontozókártya-kategóriák használatán keresztül a minőségbiztosítás és az elégedettség javítása is lehetséges. Végül, a cikk a LiveAgent létrehozásáról is beszél.

Az ügyfélszolgálati folyamat olyan szabályok és szabványos működési eljárások rendszere, amely biztosítja az ügyfelek hatékony gondozását.

Ügyfélszolgálati folyamatok

Az ügyfélközpontú marketing stratégiát az ügyfelek elvárásai motiválják. A LiveAgent ingyenes próbaverziója segíti az ügyfélkommunikációt és kiváló ügyfélszolgálatot biztosít. A cikk az ügyfél elégedettségi felméréseit és az ügyfélszolgálati folyamatokat tárgyalja.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x