Költözés Channelsről a LiveAgentre?
The LiveAgent software is highly rated and a top choice for small and medium-sized businesses in 2020. Companies like Huawei, BMW, Yamaha, and Oxford University trust LiveAgent for their customer support needs. The software is inclusive and suitable for businesses of all sizes, with pricing starting at $39/month. You can try it for free and no credit card is required. LiveAgent also offers free data migration from other call center software solutions.
Teamsupportról LiveAgentre váltás?
A Quality Unit LLC által készített weboldal a felhasználói adatok védelmére összpontosít a GDPR irányelvek szerint. A LiveAgent használatához regisztrálni kell, de hamarosan megkapja a szükséges belépési adatokat. A weboldal sütiket használ, és a felhasználókat arra kéri, hogy elfogadják az adatvédelmi irányelveket. A vállalkozások számára lehetőség van ajánlatot kérni a LiveAgent használatára. Az oldal chatet is tartalmaz, amelyhez szintén cookie elfogadás szükséges.
Zopim-ról LiveAgent-re váltana?
A LiveAgent és a Zopim ügyfélközpontú szoftvert kínálnak, amelyeknek árai eltérnek az elérhető szolgáltatások és funkciók alapján. A LiveAgent több integrációt és automatizációs funkciókat kínál, mint a Zopim, beleértve a Facebook, Twitter és Instagram integrációkat, valamint a Viber és az Interaktív Hang Válasz (IVR) funkciókat. Mindkét szoftver biztosít tudásbázist és ügyfél fórumot, bár az árak itt is eltérnek. A LiveAgent és a Zopim korlátlan előzményeket és weboldalakat kínál, de az árak eltérnek.
Búcsúzzon el a lassú, másodlagos szoftverektől és üdvözölje a LiveAgentet
LiveAgent a legtöbbet értékelt ügyfélszolgálati szoftver a kis- és középvállalkozások körében, melyet olyan vállalatok használnak, mint a Huawei, BMW, Yamaha és az Oxford University. Az ingyenes próba használat után választhat a három fizetős üzleti terv közül, mely korlátlan jegyelőzményt, email címeket, kapcsolat űrlapokat és API kulcsot kínál. Lehetőség van az adatok ingyenes átvitelére sok más szoftverről, mint például HubSpot, Olark vagy Zendesk.
A LiveAgent eszköz remek kommunikációra ügyfelekkel. Az ügyfélszolgálati csapat gyorsan és segítőkészen válaszol. A LiveAgent emelte a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Az eszköz segít kategorizálni a jegyek jellegét és nyomon követni az ügyfelek igényeit. A LiveAgent mindenkit lever az ár és minőség tekintetében.
Szeretne váltani LiveCall-ról?
A LiveAgent teljeskörű help desk megoldásokat kínál, amelyeket könnyen integrálhat más alkalmazásokkal. Lenyűgöző ügyfélszolgálatot nyújtunk 24/7, és támogatjuk a nyelvhez tartozó alkalmazásokat. Áttérhet LiveAgentre és élvezheti a megtakarításokat és a beruházások megtérülését. Válasszon a háromféle csomagunk közül, amelyek mindegyike tartalmazza a több mint 175 funkciót és a 40 integrációt, valamint a 43 nyelvi fordítás lehetőségét.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk